Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 21:09
Mara
Mara is offline
En nog mag ik die Amy niet. Vervelend kind.
Advertentie
Oud 13-07-2004, 21:26
Gruppie
Gruppie is offline
Ik begrijp niet: waarom Madison t 'opeens' 's ochtends uitmaakte.. Wat is er die avond gebeurd dat ze het niet meer zag zitten?
En waar maakt dr. Abott zich nou zo druk om???

Misschien krijgen Amy en Ephram toch nog wat in de toekomst; ik hoop t echt!
Oud 13-07-2004, 21:26
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-07-2004 @ 22:09 :
wat heeft ze misdaan dan?

ze gaat nu juist weer de goede kant op, tommy weg, weer thuis wonen, met bright gaat het beter, ze probeert dr leven weer op te pakken...

ik vond die vriendinnen juist zo gemeen...

arme ephram maar ja, waarschijnlijk is hij wel beter af zonder madison.
Oud 13-07-2004, 21:27
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-07-2004 @ 22:09 :
ik vind haar juist geweldig..
vind het btw wel erg storend worden dat ephram en amy de laatste paar afleveringen alles "tegelijk"doen. Nu weer, amy maakt het uit en even later is het ook uit tussen madison en ephram. Beetje jammer
Oud 13-07-2004, 21:30
Gruppie
Gruppie is offline
ik wil trouwens ook weten wat er in dat pakje zat... wat denken jullie? ring/ ketting? of juist iets heel anders (bandje met een nieuw liedje of iets dergelijks)?
Oud 13-07-2004, 21:34
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 13-07-2004 @ 22:30 :
ik wil trouwens ook weten wat er in dat pakje zat... wat denken jullie? ring/ ketting? of juist iets heel anders (bandje met een nieuw liedje of iets dergelijks)?
kvroeg het me ook af..
bandje denkik niet, was het pakje te klein voor lijkt me?
ik denk gewoon ring/ketting ofzo idd.
Oud 13-07-2004, 22:10
JantjePietje
JantjePietje is offline
Who the fuck is Colin?
Oud 14-07-2004, 12:14
Mara
Mara is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 13-07-2004 @ 22:26 :
wat heeft ze misdaan dan?

ze gaat nu juist weer de goede kant op, tommy weg, weer thuis wonen, met bright gaat het beter, ze probeert dr leven weer op te pakken...

ik vond die vriendinnen juist zo gemeen...

arme ephram maar ja, waarschijnlijk is hij wel beter af zonder madison.
Ze gaat wel weer de goede kant op maar haar manier van reageren mag ik niet zo, vooral dit seizoen begon 't behoorlijk vervelend te worden. Reacties waren ondoordacht en egoistisch, zo kwam 't tenminste op mij over. Nu wordt ze wel weer iets normaler volgens mij.
Oud 14-07-2004, 12:29
Verwijderd
Ik vind Amy nu eindelijk echt worden, ik vond haar eerst zo'n stom tutje

En verder vond ik het wel een leuke ep. Ephram en Madison had ik wel zo verwacht. Hoewel het een beetje gek is dat Madison er alles aan wil doen bij elkaar te blijven, maar blijkbaar niet genoeg... Ze kan toch gewoon met haar vrienden uitgaan? Beetje raar dat hij meteen maar mee moet en als het niet kan, dan maken ze het maar uit... Voor mij niet echt een goede reden.

Maaar goed
Oud 14-07-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 13-07-2004 @ 22:27 :
vind het btw wel erg storend worden dat ephram en amy de laatste paar afleveringen alles "tegelijk"doen. Nu weer, amy maakt het uit en even later is het ook uit tussen madison en ephram. Beetje jammer
Dat vond ik juist wel leuk gedaan Brengt ze nog wat dichter bij elkaar. En gewoon, ik vond het wel leuk om te zien...
Oud 14-07-2004, 13:34
Verwijderd
hmm, iets mis gegaan met opnemen.. volgens mij mis ik maar een heeeel klein stukje, maar ik wil het toch even weten

Ik heb vanaf dat Amy spullen in de auto aan het laden is, en dat dan Tommy aan komt lopen. Is daarvoor nog iets leuks/interessants/belangrijks/grappigs/ofzo geweest?
Oud 14-07-2004, 13:38
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-07-2004 @ 14:34 :
hmm, iets mis gegaan met opnemen.. volgens mij mis ik maar een heeeel klein stukje, maar ik wil het toch even weten

Ik heb vanaf dat Amy spullen in de auto aan het laden is, en dat dan Tommy aan komt lopen. Is daarvoor nog iets leuks/interessants/belangrijks/grappigs/ofzo geweest?
je hebt echt maar een heeeeel klein stukje gemist denkik
ze zijn aan het inpakken en dan zegt harold tegen die opa iets van; goh ze heeft wel veel spullen verzameld in die paar maanden. dat is het enige wat er gebeurde volgensmij. En net voordat tommy kwam nam amy ook afscheid van dr opa en oma geloofik, maar dat heb je dan misschien nog net gezien.
Oud 14-07-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 13-07-2004 @ 22:27 :
dat viel me ook al op.. ik vind het niet echt storend, maar wel erg opvallend..

verder vond ik het maar zielig voor Nina allemaal Gelukkig heeft ze nu wel de voogdij

Dr. Abbott reageerde wel erg heftig op het feit dat Amy aan de pil was en Andy die had voorgeschreven.. dat ie zich daar zo druk om maakt zeg..

Ik ben ook benieuwd wat er in het kadootje zat, en ik vind het ook een beetje raar dat het nu toch uit is. Misschien gewoon een optelling van allerlei dingen die gebeurd zijn, en het feit dat Madison nu 21 is en dus alles mag, en Ephram nog 16 is..
Oud 14-07-2004, 14:53
Pla
Pla is offline
Goede aflevering

Ik snap niet dat die amerikanen zich zo druk maken over de pil.. Wees blij dat ze zo verstandig is om aan de pil te gaan! dr. Abott moet mister Brown dankbaar zijn dat ze om de pil kwam vragen, anders waren ze nu misschien opa en oma in spé!

Amy zei btw wel dat ze niet met Tommy naar bed was geweest?
Ik vond het wel lief dat Bright tegen Amy lief ging doen en tegen haar zei dat ze gewoon weer arrogant en irritant moest zijn

leuk dat Nina de voogdij kreeg, jammer van Eph en Madison.. Maar ook wel beter want ik was het gezeur een klein beetje zat..
ik denk trouwens dat er een ketting of een armbandje inhet pakje zat..
Oud 14-07-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Pla schreef op 14-07-2004 @ 15:53 :
Amy zei btw wel dat ze niet met Tommy naar bed was geweest?

ze zijn ook niet met elkaar naar bed geweest

ik denk trouwens niet dat er een ketting of armband in zat, maar iets specialers of originelers. Al weet ik niet wat..
Oud 14-07-2004, 15:30
Verwijderd
misschien is dit wel een soort duwtje in de rug voor eph en amy om toch samen iets te beginnnen.... als dit te spoilerachtig is, sorry!!!

en hebben linda en andy t nou uit???
Oud 14-07-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 14-07-2004 @ 16:30 :
misschien is dit wel een soort duwtje in de rug voor eph en amy om toch samen iets te beginnnen.... als dit te spoilerachtig is, sorry!!!

en hebben linda en andy t nou uit???
het is pas een spoiler als je weet dat er iets gaat gebeuren en het dan hier neer zet. Gewoon gokken over wat er nog zou kunnen gebeuren is geen spoiler

en linda en andy zijn nog gewoon samen geloof ik hoor
Oud 14-07-2004, 17:49
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-07-2004 @ 16:33 :
en linda en andy zijn nog gewoon samen geloof ik hoor
Wonder boven wonder ja. Toen het uit ging tussen Amy en Tommy dacht ik meteen: "O, dan gaat het dus ook uit tussen Ephram en Madison en Andy en Linda." Aangezien dat in alle vorige eps wel zo'n beetje zo was. Ik vind dat toch wel irritant worden nu.
Jammer dat het uit is tussen Ephram en Madison. Ik vond het ook een beetje vaag, maar goed. Nu kan hij misschien eindelijk iets met Amy krijgen...
Oud 14-07-2004, 18:57
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jordi schreef op 14-07-2004 @ 18:49 :
Jammer dat het uit is tussen Ephram en Madison. Ik vond het ook een beetje vaag, maar goed. Nu kan hij misschien eindelijk iets met Amy krijgen...
Precies, eindelijk...

Al vond ik madison ook wel een lekker wijf, alleen als ze ging zingen vond ik haar echt heel erg dom. Amerikanen hebben echt geen muzieksmaak
Oud 14-07-2004, 19:58
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vond Bright vooral cool met zijn ik ben de enige die zo tegen je mag doen als het een groepsverband gebeurt is er geen lol meer aan.
Verder vind ik het eigenlijk niet zo heel erg dat het uit is tussen Eprham en Madison, want ze leven wel allebei in twee verschillende werelden.
En Tommy is een klootzak hij moest gelijk wat zeggen om Amy te kwetsen.
Dhalia met haar but it's a pot.
Oud 14-07-2004, 20:45
Verwijderd
Kijk, dit vond ik nou een super ep.

Lieve stukjes, zielige stukjes, grappige stukjes Heerlijk

Vond Bright geweldig toen ie dat tegen Amy zei op de gang. Madison was ik zat aan het raken, dus niet erg

Wieha
Oud 14-07-2004, 22:27
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 14-07-2004 @ 21:45 :
Wieha
Ik deel je entousiasme
Oud 15-07-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 14-07-2004 @ 23:27 :
Ik deel je entousiasme
Gezellig
Oud 15-07-2004, 09:56
scala
scala is offline
Ik vond het toch een btje vaag, hoe het uit ging tussen Madison en Ephram..('alles' geprobeerd? wat was er nou anders die ochtend?) maarja ze leven idd wel in verschillende werelden, maar tis toch wel jammer

Ja dat alles tegelijk gaat is niet heel storend maar wel opvallend idd en het moet niet zo doorgaan vind ik, anders wordt 't zo voorspelbaar..

Bright was koel op het laatst en dat gedoe om die pil, het gaat meer om het idee dat ze dan seks zou hebben denk ik (of het idee dat ze ermee bezig is) maar het blijft overdreven imho...hoe abbot tegen andy uitviel vond ik ook een btje overdreven..het was niet handig van andy maar toch..
Oud 15-07-2004, 10:02
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
scala schreef op 15-07-2004 @ 10:56 :
hoe abbot tegen andy uitviel vond ik ook een btje overdreven..het was niet handig van andy maar toch..
Hoezo was het niet handig van andy? Ik vind juist dat hij het goede heeft gedaan... wat hij zelf ook zei, anders zou ze echt wel ergens anders heen zijn gegaan of zou ze misschien zelfs geen voorbehoedsmiddel genomen hebben. En verder; hij heeft zich aan zijn beroepsgeheim te houden, ookal betreft het de dochter van een collega/vriend.

Leuke aflevering! Lekker 'ouderwets' gezellige en mooie stukjes door elkaar.
Oud 15-07-2004, 11:04
scala
scala is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 15-07-2004 @ 11:02 :
Hoezo was het niet handig van andy? Ik vind juist dat hij het goede heeft gedaan... wat hij zelf ook zei, anders zou ze echt wel ergens anders heen zijn gegaan of zou ze misschien zelfs geen voorbehoedsmiddel genomen hebben. En verder; hij heeft zich aan zijn beroepsgeheim te houden, ookal betreft het de dochter van een collega/vriend.
ja dat ben ik ook met je eens, dat is zeker zo, maar abbot voelt zich natuurlijk soort van genaaid (eh woordkeuze) omdat hij dat niet zou hebben gedaan met Ephram etc. Qua vrienschap was het gewoon niet zo handig (maar dat wil niet zeggen dat abbot gelijk had hoor ik vond 't overdreven..)
Oud 15-07-2004, 11:05
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 15-07-2004 @ 11:02 :

Leuke aflevering! Lekker 'ouderwets' gezellige en mooie stukjes door elkaar.
Bovendien lulde Harold ook ook maar wat toen hij zei dat hij het wel tegen Andy had gezegd als er iets soortgelijks was gebeurd. Andy heeft het wel goed gedaan vind ik, maar ik kan me voorstellen dat Harold een beetje boos is. Ik kan me wel voorstellen dat hij het graag wil weten als zijn dochter aan de pil gaat (hoewel ze in Amerika nogal hysterisch reageren) en dat hij teleurgesteld is in Andy dat hij het hem niet verteld heeft. Maar hij zou volgens mij toch wel moeten kunnen inzien dat Andy het goed heeft gedaan.
Oud 15-07-2004, 11:27
zus en zo
zus en zo is offline
ik blijf het raar vinden... Everwood is echt een klein dorp, maar ondertussen zijn er een universiteit, allerlei uitgaansgelegenheden en nu ook al een rechtbank
Oud 15-07-2004, 13:42
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 15-07-2004 @ 12:27 :
ik blijf het raar vinden... Everwood is echt een klein dorp, maar ondertussen zijn er een universiteit, allerlei uitgaansgelegenheden en nu ook al een rechtbank
In het vorige Everwoodtopic hebben we het er al over gehad dat Everwood voor Amerikaanse begrippen misschien een kleine stad is, maar dat dat voor Nederlandse begrippen gewoon groot is. Ik denk een soort van Utrecht ofzo...
Oud 15-07-2004, 13:54
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 15-07-2004 @ 14:42 :
In het vorige Everwoodtopic hebben we het er al over gehad dat Everwood voor Amerikaanse begrippen misschien een kleine stad is, maar dat dat voor Nederlandse begrippen gewoon groot is. Ik denk een soort van Utrecht ofzo...
Is dat zo? Ik had toch wel de indruk dat het écht klein is. Zo'n dorpje waar iedereen elkaar kent enzo...

Wat natuurlijk wel kan, is dat er daar in de buurt al helemaal niets groots ligt en dat Everwood voor die omgeving relatief groot is en dat er daarom zoveel voorzieningen zijn.
Oud 15-07-2004, 15:28
Verwijderd
Die uni en rechtbank hoeven toch niet per se in Everwood te liggen, kan toch ook in een dichtbijzijnde stad zijn?
Oud 15-07-2004, 15:39
Jordi
Jordi is offline
Ja, eigenlijk wel hè?

Wanneer was er dan trouwens een universiteit?
Oud 15-07-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 15-07-2004 @ 16:28 :
Die uni en rechtbank hoeven toch niet per se in Everwood te liggen, kan toch ook in een dichtbijzijnde stad zijn?
Ik denk dat Everwood geen groot dorp is, maar dat het een beetje een hoofddorp van meerdere dorpen is. Misschien liggen er rond Everwood dus nog meer dorpjes. Everwood ligt dan een beetje in het midden. Aangezien Andy gratis is, komen er ook patiënten van de andere dorpen naar Everwood (misschien hebben die dorpen ook geen huisarts; Everwood heeft er 2 / 3 (als je Linda ook meetelt). En tja, ik denk wel dat Everwood wat groter is dan dorpen hier (dorpen hier hebben geen middelbare scholen etc), maar zeker niet zo groot als Utrecht.
Oud 15-07-2004, 17:32
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Jordi schreef op 15-07-2004 @ 16:39 :
Ja, eigenlijk wel hè?

Wanneer was er dan trouwens een universiteit?
toen Ephram samen met Madison ging leren in de universiteitsbibliotheek... Daarvan is volgens mij wel gezegd dat die universiteit in Everwood is... anders zou ie wel in Denver ofzo zijn, maar dan is het niet logisch dat Madison wel in Everwood woont.

Maar ja...toen die mijn was ingestort duurde het heel lang voordat de ambulances er waren... die moesten uit Denver komen. Dat zou erop wijzen dat er geen ziekenhuis in Everwood is.
Maar toen dat zoontje van Nina dat auto-ongeluk had, ging ie wel naar de eerste hulp, dus toen konden ze ineens wel snel naar een ziekenhuis

En over die rechtbank zei Linda al dat Nina haar kind niet zou kwijtraken omdat het zo'n conservatief dorp, en dus conservatieve rechtbank is...

dus wel een universiteit en rechtbank, geen ambulancepost, en misschien een ziekenhuis?

En ik krijg wel de indruk dat het een klein dorpje is... met al die bijeenkomsten zodra er een vuurtoren wordt gebouwd enzo... Iemand zei in dat vorige topic ook dat het voor Amerikaanse termen ook een klein dorpje is (weet niet meer precies waarom).
Oud 15-07-2004, 19:40
Verwijderd
Ik vind Everwood ook een dorp lijken.. zoals die huizen eruit zien, en de straten. Ik vind het echt dorp achtig.

Maar zoals hierboven werd gezegd dat Everwood idd een dorp is, maar dat het dan wel het grootste dorp in de omgeving is, vind ik ook wel logisch. Het dorp waar ik in woon is ook klein, maar het heeft wel een middelbare school bijvoorbeeld, en een hoop winkels in vergelijking met alle plaatjes erom heen.

Toch zou het me logischer lijken als de universiteit en de rechtbank enzo in denver waren.. zulke dingen vind ik echt iets voor grote steden, en niet voor een groot dorp..
Oud 15-07-2004, 21:50
Danielke
Danielke is offline
JantjePietje
M - Lid

gepost op 13-07-2004 @ 23:10

--------------------------------------------------------------------------------
Who the fuck is Colin?

Hmm.. jij volgt Everwood dus duidelijk nog niet echt lang he? Anders zou je vast en zeker wel weten dat Colin de reeds overleden ex van Amy is..
Oud 15-07-2004, 21:56
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Danielke schreef op 15-07-2004 @ 22:50 :
JantjePietje
M - Lid

gepost op 13-07-2004 @ 23:10

--------------------------------------------------------------------------------
Who the fuck is Colin?

Hmm.. jij volgt Everwood dus duidelijk nog niet echt lang he? Anders zou je vast en zeker wel weten dat Colin de reeds overleden ex van Amy is..
t was niet haar ex t is haar overleden vriend.
Oud 20-07-2004, 16:27
jet
jet is offline
is er iemand die mij heel even kort uit wil leggen wat er de laatste twee afl is gebeurd? ik volg jullie commentaar namelijk niet helemaal. echt stom dat ik het heb gemist.. stomme vakantie
Oud 20-07-2004, 16:31
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb de aflevering van twee weken geleden gemist
Dus nu wil ik even weten wat er met Tommy en Amy is gebeurd en wat er bij een concert (?) van Madison was gebeurd. Iemand zin om het mij te vertellen?
Oud 20-07-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 20-07-2004 @ 17:31 :
Ik heb de aflevering van twee weken geleden gemist
Dus nu wil ik even weten wat er met Tommy en Amy is gebeurd en wat er bij een concert (?) van Madison was gebeurd. Iemand zin om het mij te vertellen?
even denken wat ook alweer precies de aflevering van twee weken geleden was..
volgens mij gingen Tommy en Amy samen naar een feest van vrienden van Tommy. Daar had Tommy GHB, maar hij zei dat het niet gevaarlijk was als je wist hoeveel je kon nemen. Volgens mij heeft Amy er ook wat van gebruikt, of de alcohol in combinatie met haar antidepressiva had een raar effect, want ze zag alles ineens heel vreemd, en toen zag ze ook nog Colin.
Daarna ging ze naar Tommy op zoek, en toen vond ze hem bewusteloos op een bed. Ze belde haar vader, en die is gekomen, en nu woont Amy dus weer thuis

Madison had een belangrijk optreden met haar band, er zou iemand zijn die hun een contract ofzo kon geven. Maar het was in een club waar je 21 voor moest zijn, dus Ephram had een nep ID laten maken (waarop hij 26 was ). Dat vond ik wel stom trouwens, want ze hadden hem dan beter 21 of 22 kunnen laten lijken.. mja, hij dus naar dat optreden toe. En daar heeft ie het uiteindelijk een beetje verpest, teveel gedronken geloof ik en hij is daar ook opgepakt door de politie omdat ie dus eigenlijk 16 is.

Dit is niet alles geloof ik, maar meer weet ik even niet
Oud 20-07-2004, 18:31
jet
jet is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 20-07-2004 @ 18:46 :
even denken wat ook alweer precies de aflevering van twee weken geleden was..
volgens mij gingen Tommy en Amy samen naar een feest van vrienden van Tommy. Daar had Tommy GHB, maar hij zei dat het niet gevaarlijk was als je wist hoeveel je kon nemen. Volgens mij heeft Amy er ook wat van gebruikt, of de alcohol in combinatie met haar antidepressiva had een raar effect, want ze zag alles ineens heel vreemd, en toen zag ze ook nog Colin.
Daarna ging ze naar Tommy op zoek, en toen vond ze hem bewusteloos op een bed. Ze belde haar vader, en die is gekomen, en nu woont Amy dus weer thuis

Madison had een belangrijk optreden met haar band, er zou iemand zijn die hun een contract ofzo kon geven. Maar het was in een club waar je 21 voor moest zijn, dus Ephram had een nep ID laten maken (waarop hij 26 was ). Dat vond ik wel stom trouwens, want ze hadden hem dan beter 21 of 22 kunnen laten lijken.. mja, hij dus naar dat optreden toe. En daar heeft ie het uiteindelijk een beetje verpest, teveel gedronken geloof ik en hij is daar ook opgepakt door de politie omdat ie dus eigenlijk 16 is.

Dit is niet alles geloof ik, maar meer weet ik even niet
en vorige week (A)?
Oud 20-07-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 20-07-2004 @ 19:31 :
en vorige week (A)?
uh.. amy is weer thuis gaan wonen. En ze heeft het uitgemaakt met Tommy.

Ephram deed eerst alsof het tussen hem en Madison nog wel heel goed ging, maar dat was eigenlijk ook al niet meer zo. Madison was jarig, ze werd 21, en er werd een surprise feestje voor haar georganiseerd. Daarna gingen ze nog naar een of andere club toe, ook weer 21+. Ephram kon dus niet mee, en ze probeerde hem nog over te halen omdat een vriendin hem wel binnen kon krijgen, maar hij is toch niet mee gegaan. De volgende dag hebben ze het uitgemaakt.

Verder was Dr. Abbott erachter gekomen dat Amy aan de pil was, en dat ze hem van Dr. Brown had gekregen. Hij helemaal boos naar Dr. Brown, en nu is ie nog steeds boos geloof ik.

En Nina's ex-man wilde de voogdij over Sam. Hele rechtszaak enzo, maar gelukkig heeft Nina de voogdij gekregen

Meer weet ik weer even niet.

Vanavond
Oud 20-07-2004, 18:45
jet
jet is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 20-07-2004 @ 19:40 :
uh.. amy is weer thuis gaan wonen. En ze heeft het uitgemaakt met Tommy.

Ephram deed eerst alsof het tussen hem en Madison nog wel heel goed ging, maar dat was eigenlijk ook al niet meer zo. Madison was jarig, ze werd 21, en er werd een surprise feestje voor haar georganiseerd. Daarna gingen ze nog naar een of andere club toe, ook weer 21+. Ephram kon dus niet mee, en ze probeerde hem nog over te halen omdat een vriendin hem wel binnen kon krijgen, maar hij is toch niet mee gegaan. De volgende dag hebben ze het uitgemaakt.

Verder was Dr. Abbott erachter gekomen dat Amy aan de pil was, en dat ze hem van Dr. Brown had gekregen. Hij helemaal boos naar Dr. Brown, en nu is ie nog steeds boos geloof ik.

En Nina's ex-man wilde de voogdij over Sam. Hele rechtszaak enzo, maar gelukkig heeft Nina de voogdij gekregen

Meer weet ik weer even niet.

Vanavond
dankje

ik ga vanavond is zorgen dat ik optijd voor de tv zit, dan zie ik ook nog is wat er is gebeurd enzo
Oud 20-07-2004, 21:22
Verwijderd
Erg mooie en zielige aflevering vandaag

Bright
Delia
Ephram & Madison

En dat Delia & Madison stukje was ook zo mooi..
Oud 20-07-2004, 21:27
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
mooie aflevering vanavond !!
Delia was echt geweldig, ze ontsteeg het woord bijna!

Wel veel -momenten: ephram en madison, de afwijzing van bright... hield het echt niet meer droog...
En voor het eerst sinds weken stoorde ik me niet zo verschrikkelijk aan het nawoord (die voice-over van irv), Geweldig!
Oud 20-07-2004, 21:33
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
browneyedgirl schreef op 20-07-2004 @ 22:27 :
En voor het eerst sinds weken stoorde ik me niet zo verschrikkelijk aan het nawoord (die voice-over van irv), Geweldig!
Ik nu juist wel.

Bright <3
Oud 20-07-2004, 22:37
Verwijderd
Tjee... wat een aflevering...

Heb echt verschillende keren met tranen in mijn ogen gezeten, en bij het einde hield ik het echt niet meer... Dat afscheid van Eph... Die zoen...
Ik neem helemaal terug wat ik hier vorige week postte (dat ik Madison zat was en dus niet erg dat het uit was).

Wauw... Deze was erg mooi...

Wat ontzettend jammer dat ik juist deze niet opgenomen heb

sorry voor de enorme hoeveelheid puntjes in deze post. ik ben onder de indruk denk ik...
Oud 20-07-2004, 23:54
Lente
Lente is offline
ik vond dat Delia/Madison stukje echt heeel erg too much

verder een hele mooie aflevering

en ik vraag Bright voor mijn verjaardag
Oud 21-07-2004, 09:47
scala
scala is offline
fijne aflevering

dehlia wauw ze acteerde 't heel goed..dat ze dat gewoon voor dr broer over had zeg maar
echt lullig voor bright maar ik vond het wel heel goed dat ie er toch nog heen ging om het te proberen...maar ik zou er ook depri van worden; wat nou als je nergens wordt aangenomen? is in Ned toch anders blijkbaar..

madison en ephram echt jammer, verdrietige scene maar wel mooi met die laatste zoen..(zal ze nu echt de serie uit zijn?)

enige niet verdrietige was dat Amy haar medicijnen weggooide beter ook, op eigen iniatief..
Oud 21-07-2004, 10:07
Briseïs
Briseïs is offline
Ja dat was ook wel heel erg duidelijk. Je zag die moeder, toen wist ik eigenlijk al dat ze er niet mee door zou gaan. En toen zag je buiten die prullenbak, en was het meteen dudielijk dat ze daarin zouden verdwijnen.

Regels voor berichten