![]() |
||
Citaat:
kan het echt zoveel uitmaken dan? ![]()
Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb morgen een afspraak bij de dokter. Ik zal eens even overleggen. (naar aanleiding van wat Leonoor zei)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ehm, dat je er zo veel slechte verhalen over hoort, komt doordat hij nu eenmaal erg veel wordt voorgeschreven, en doordat je de goede verhalen nooit hoort. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook dat is waar. Toch valt het wel op. En dat zal zeker te maken hebben met het feit dat hij zovaak wordt voorgeschreven. Maar als bij mensen de klachten weggaan als ze een andere pil nemen, dan zal er toch ook iets met die pil zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
edit: = grl
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij een te lichte pil word je volgens mij ongesteld terwijl je de pil slikt (dus niet alleen in je stopweek maar ook tussendoor), dacht ik...
||
Citaat:
als ie te zwaar is...weet ik eigenlijk niet, misschien meer last van bijwerkingen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ah, okay. Nu je het zegt, klinkt het inderdaad wel logisch. ![]() spacegirl: wat je zegt wordt tegen gesproken in een post boven me, maar als je al gelijk hebt, dan merk je het toch in principe te laat? Dat zou minder zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed de pil is ook niet 100% veilig dus t kan altijd gebeuren dan hoeft ie niet per se te licht zijn maar al je blijft bloeden tussendoor dan is dat vaak een teken dat ie te licht is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel 'm niet tijdens de seks, mijn vriend wel. Ik heb verder niet zo'n zin om uitgebreid te antwoorden hier dus als je vragen hebt kun je pm-en. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nooit problemen gehad met microgynon, behalve het innemen dan. Geen hoofdpijn of migraine, lichte menstruatie, geen gespannen borsten. Als ik 'm niet zo vaak zou vergeten, zou ik gelijk teruggaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|