Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bram (=onze hond) loopt nu al de hele dag met zijn kluif rond te rennen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat een hamster net als een kat of een hond alleen op het moment dat hij/zij het krijgt denkt 'hé, dat vind ik lekker!', maar ze zijn het ook heel snel weer 'vergeten'. De hamster die ik ken zijn altijd heel 'blij' als ze nieuw voer krijgen (en ook als ze wat lekker krijgen), dan worden meteen alle lekkere dingentjes er uit 'gehamstert'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou, de hamsters krijgen extra lekkers als we op vakantie gaan, de gerbils ook, de rest weten we allemaal ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verjaardag PixelDansje | 34 | 14-04-2008 21:52 | |
De Kantine |
Wat moet ik vragen voor m'n verjaadag?! BaLLooN | 50 | 13-09-2003 11:12 | |
Flora & Fauna |
Wat doen jullie met de verjaardag van je huisdier(en)? Verwijderd | 22 | 31-08-2003 14:04 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
De Kantine |
Verjaardagsfeesjes Elientje*x* | 27 | 17-09-2002 16:30 |