Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 11:31
AlopiA
AlopiA is offline
Doen jullie iets aan de verjaardag van jullie huisdieren? Dan doel ik natuurlijk wel op de wat 'grotere' huisdieren, ik snap dat je geen feest gaat geven voor je hamster
Onze hond is vandaag jarig, omdat ik dat gisteren was vergeten en dus niets gehaald had heb ik dat vandaag maar gedaan, gewoon een kluif maar hij is er weer helemaal blij mee. Meestal laat ik hem ook een paar keer extra uit, hij wordt dan gewoon een beetje extra verwend. Onze katten krijgen een keer 'duur' vlees, van sheba hoeven ze niet, maar andere merken wel, kitkat of whiskas ofzo, meestal hebben ze Tompoes, dus dat vinden ze ook allemaal weer leuk
Wat doen jullie met de verjaardag van je huisdier? of doe je helemaal niets?
Oud 14-07-2004, 11:58
sexylexy
sexylexy is offline
mijn oma bakt meestal een cake voor mijn hond der verjaardag, en iedereen mag de cake eten behalve de hond zelf

en ze krijgt meestal wel een nieuw bot ofzo
Oud 14-07-2004, 12:48
Raven
Raven is offline
Mijn Valkparkiet krijgt meestal een snoepstaaf en al;s cadeautje een speeltje ..
ja ingepakt want cadeautjes uitpakken vind ie ook leuk ..

enm .. hij WEET verdomd goed wanneer ie jarig is
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:55
Verwijderd
Het is hier elke dag hun verjaardag...ze (vr)eten alleen maar duur voer en andere dingen dan ze normaal al krijgen hoeven ze niet. En een (mini)stukje worst/kaas krijgen ze tussendoor ook wel eens, dus ja.

Maar ze zijn wel lief, dus ik heb het graag voor ze over.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:00
Briseïs
Briseïs is offline
Ze kunnen de pot.

Niet dat ik nu huisdieren heb, maar ik heb nooit iets aan verjaardagen gedaan.
Oud 14-07-2004, 13:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Al zouden we willen, het kan niet eens....We weten niet wanneer hij geboren is (geloof ik) alleen welke maand zo ongeveer...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 14:55
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-07-2004 @ 14:01 :
Al zouden we willen, het kan niet eens....We weten niet wanneer hij geboren is (geloof ik) alleen welke maand zo ongeveer...
Dat hebben we ook wel eens gehad, toen hebben we gewoon een datum geprikt en daarvan zijn verjaardag gemaakt

Bram (=onze hond) loopt nu al de hele dag met zijn kluif rond te rennen
Oud 14-07-2004, 15:47
wiebenik
wiebenik is offline
Punky krijgt zo vaak cadeautjes! Die zou het echt niet merken als ze jarig is
Oud 14-07-2004, 16:40
Marit
Marit is offline
wij geven onze hond ook gewoon een kluif of een speeltje
Oud 14-07-2004, 20:59
Parabola
Parabola is offline
Meestal doen we er nix aan, tis elke dag al feest voor onze katten
En anders mogen ze voor een keertje een yoghurt/vla bakje schoonlikken.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:37
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 14-07-2004 @ 12:31 :
Doen jullie iets aan de verjaardag van jullie huisdieren? Dan doel ik natuurlijk wel op de wat 'grotere' huisdieren, ik snap dat je geen feest gaat geven voor je hamster
Waarom zou je geen feest geven voor je hamster of ander klein huisdier? Alsof honden en katten alleen belangrijk zijn ...
Oud 15-07-2004, 09:20
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 14-07-2004 @ 23:37 :
Waarom zou je geen feest geven voor je hamster of ander klein huisdier? Alsof honden en katten alleen belangrijk zijn ...
dat heb ik nooit gezegd, hamsters merken alleen toch niet of ze jarig zijn, je geeft ze een extra snoepje, maar dat merken ze toch niet op. En wij ook niet, want een hamster laat niks van blijdschap merken.
Oud 15-07-2004, 16:40
leucomelas
leucomelas is offline
neej, doek eigenlijk nooit iets aan... vroeger toen ik mijn eerste rat had, Djon *ja, kweet * had ik van die cakejes gekocht en met een slagroomspuit bewerkt. ook had ik van die zilveren snoepballetjes erover heen gegoid. nou, handdoek op tafel, cakejes erop, rat ertussen... at ie alleen de slagroom op... maja, leuke herinnering en lieve foto nog van
dus nu niet echt meer gevierd, ze krijgen om de zoveel tijd wel iets nieuws en elke week zioezo iets heel ergs lekkers...
Oud 15-07-2004, 18:07
Dzjes
Dzjes is offline
Eigenlijk niet..

moesten we een huisdier hebben zou het nog meevallen,
maar met 3 honden, katten, een hamster, een valkparkiet en een aquarium lukt het ons gewoon niet om ze allemaal te onthouden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 15-07-2004 @ 10:20 :
hamsters merken alleen toch niet of ze jarig zijn
Nee, een kat of een hond heeft dat wel door.

Ik denk dat een hamster net als een kat of een hond alleen op het moment dat hij/zij het krijgt denkt 'hé, dat vind ik lekker!', maar ze zijn het ook heel snel weer 'vergeten'. De hamster die ik ken zijn altijd heel 'blij' als ze nieuw voer krijgen (en ook als ze wat lekker krijgen), dan worden meteen alle lekkere dingentjes er uit 'gehamstert'.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:11
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 15-07-2004 @ 19:07 :
Eigenlijk niet..

moesten we een huisdier hebben zou het nog meevallen,
maar met 3 honden, katten, een hamster, een valkparkiet en een aquarium lukt het ons gewoon niet om ze allemaal te onthouden.
wij hebben een hond, 2 katten, 4 hamsters, 2 cavia's, 2 gerbils en een aquarium, maar wij kennen ze ook allemaal
nou, de hamsters krijgen extra lekkers als we op vakantie gaan, de gerbils ook, de rest weten we allemaal
Oud 15-07-2004, 18:37
Dzjes
Dzjes is offline
ik heb _5_ katten
en we weten het ongeveer, maar nee, we vieren het niet..
(zo goed? )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:19
duifeltje
duifeltje is offline
Ik geef nooit feesten nee, ik maak wel een feestmaal voor de pony's als er een jarig is . 'k heb vorig jaar zelfs worteltaart gebakken en ben toen met een vriendin pannenkoeken gaan eten in de zadelkamer, was wel lol .

Ik ken ook iemand die in de klas gaat tracteren als een van hun honden jarig is.
Oud 16-07-2004, 07:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
nope
Oud 16-07-2004, 14:33
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ja, 'vierde' altijd de verjaardag van de hond van m'n moeder (=kreeg ze een bord vol met kleine stukjes kaas en worst)

'Vier' nu de verjaardag van mijn hond, heb haar op haar verjaardag allemaal lekkere koekjes en een speeltje gegeven.

Wat eigenlijk niet nodig is want ze krijgt om de dag al iets lekkers als in een varkensoor, paar koekjes, (choco)chip, staafjes, zo nu en dan een bot, etc.
Oud 16-07-2004, 15:40
Tiño
Tiño is offline
mn ratten krijgen elke dag volop extra eten en lekkere dingen
Oud 16-07-2004, 19:51
Nyai
Nyai is offline
De honden krijgen eigenlijk nooit iets..

De fretjes krijgen dan altijd een dikke vette knuffel extra, en ik loop de hele dag te brullen dat ze jarig zijn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 19:55
Silver rain
Silver rain is offline
Ik geef geen feest als ze jarig zijn. Maar m'n cavia krijgt een extra groot stuk komkommer en m'n dwergpapegaaitje een speeltje erbij. Met de verjaardag van de guppy's doe ik helemaal niks (als ik ze extra eten ga geven of zo gaan ze dood, dus laat maar zitten )
Oud 17-07-2004, 10:09
elledc
elledc is offline
De verjaardag van je huisdier vieren? Alsof dat beest beseft dat ie een jaartje ouder is

Ik weet eigenlijk al niet wanneer mijn hond geboren is, ik vond hem in Griekenland langs de weg. Stel je voor, een schat van een puppy, bruin-rostje met mooie donkere ogen. Nog geen anderhalve maand jong. Ik zou de dag dat ik hem gevonden heb een jaar later, nu twee jaar later kunnen vieren maar wat doet dat ertoe, hij krijgt geregeld een grote kluif, de beste hondenkorrels en wandelingen in het park en bos krijgt hij ook voldoende, 3 of 4 maal daags. In Griekenland had hij daar nooit van kunnen dromen
Verwend beest

Laatst gewijzigd op 17-07-2004 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 11:15
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 17-07-2004 @ 11:09 :
De verjaardag van je huisdier vieren? Alsof dat beest beseft dat ie een jaartje ouder is

Ik weet eigenlijk al niet wanneer mijn hond geboren is, ik vond hem in Griekenland langs de weg. Stel je voor, een schat van een puppy, bruin-rostje met mooie donkere ogen. Nog geen anderhalve maand jong. Ik zou de dag dat ik hem gevonden heb een jaar later, nu twee jaar later kunnen vieren maar wat doet dat ertoe, hij krijgt geregeld een grote kluif, de beste hondenkorrels en wandelingen in het park en bos krijgt hij ook voldoende, 3 of 4 maal daags. In Griekenland had hij daar nooit van kunnen dromen
Verwend beest
Natuurlijk krijgt onze hond dat ook allemaal, het is de meest verwende hond die je je kunt voorstellen, maar het is toch leuk
Oud 17-07-2004, 13:05
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik doe er niet aan. dierendag eigenlijk ook niet echt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten