|
|
|
Ik snap wel wat ze voelt. Maar snap de manier hoe ze er mee omgaat absoluut niet.
|
|
|
|
Verwijderd
Ze wil niet met je verder, daar heb je geen geslacht voor nodig om dat te snappen.
|
|
|
|
Je vraagt teveel van haar ze wil gewoon ook een eigen leven leiden.
Dus val haar niet de hele tijd lastig. Je vraagt gelijk of je langs kan gaan.
|
|
Verwijderd
Ik snap dit.
'Het ligt niet aan jou' = 'Ik ben vreemd gegaan' of 'Ik wil graag de slet uithangen' of 'Ik ben verliefd op een ander'. Vrouwengrammatica is dat. |
|
|
|
Ik kreeg net weer sms
Staat in dat z enog neit toe is aan een relatie om t zo te zeggen... |
|
|
|
ZerO schreef op 14-07-2004 @ 18:04 :
Je vraagt teveel van haar ze wil gewoon ook een eigen leven leiden. Dus val haar niet de hele tijd lastig. Je vraagt gelijk of je langs kan gaan.
|
|
Verwijderd
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 18:08 :
Ik kreeg net weer sms Staat in dat z enog neit toe is aan een relatie om t zo te zeggen... |
|
|
|
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 18:05 :
Ik snap dit. 'Het ligt niet aan jou' = 'Ik ben vreemd gegaan' of 'Ik wil graag de slet uithangen' of 'Ik ben verliefd op een ander'. Vrouwengrammatica is dat.
|
|
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 17:59 :
In mijn topic Diep in verdriet..help me, kan je lezen dat ik me vriendin de laatste 3 dagen vreemd vondt doen, ineens belde z eme niet meer, terwijl de tijd ervoor super vaak met elkaa romgingen etc, na 2 smsjes gestuurd te hebben met d ervaag of er wat is? of het aan mij ligt etc..? kreeg ik dit smsje: Het ligt niet aan jou. Maar wat jij van ons verwacht kan ik je nog niet geven. Ben dr nog niet aan toe. Sorry weet niet hoe ik t anders moet zeggen. Ik stuurde trug: Wat wil ik dan van je? Ik hou all1 van je, heel veel. Mag k je bellen vanavond? Want k begrijp je niet, t spijt me. Snappe vrouwen dit, wat met verw8en enz?? Sterkte in ieder geval!
|
|
Verwijderd
little nemo schreef op 14-07-2004 @ 18:09 :
nah dat lijkt me wel wat overtrokken, als n meisje het uitmaakt hoeft dat echt niet om 1 van die redenen te zijn ze kan ook gewoon nix voelen
|
|
|
|
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 18:09 :
Dat is reden twee: 'Ik wil graag de slet uithangen, want mij vriendinnen doen dat ook en dan ben ik stoer.' ![]() Het lijkt me duidelijk, als ze SMS't dat ze nog niet aan een relatie toe is. Ik zou haar wel om een kleine uitleg vragen, misschien geeft ze het je gevoel dat het op een later tijdstip wel tot een relatie kan komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Het tegenovergestelde kan ook gebeuren, maar dan weet je óók waar je aan toe bent. Sterkte ermee, in ieder geval. |
|
|
|
Verwijderd
Ik snap dit. 'Het ligt niet aan jou' = 'Ik ben vreemd gegaan' of 'Ik wil graag de slet uithangen' of 'Ik ben verliefd op een ander'. Vrouwengrammatica is dat. |
|
|
|
Verwijderd
Een vaag sms-je kan men het best negatief interpreteren
|
|
|
|
Ik snap dit. 'Het ligt niet aan jou' = 'Ik ben vreemd gegaan' of 'Ik wil graag de slet uithangen' of 'Ik ben verliefd op een ander'. Vrouwengrammatica is dat. precies... naar maar waardaarnaast zou ik als vrouw all1n ook al afknappen op je w8ten en andere "chille" SMS-taaltje en als man ook trouwens |
|
|
|
Tjah, 't lijkt alsof je mega aanhankelijke was en ze er niet meer tegen kon ofzo...
Maar goed, in ieder geval sterkte ermee |
|
|
|
Ik snap dit. 'Het ligt niet aan jou' = 'Ik ben vreemd gegaan' of 'Ik wil graag de slet uithangen' of 'Ik ben verliefd op een ander'. Vrouwengrammatica is dat.
|
|
grl schreef op 14-07-2004 @ 22:02 :
Hm. Kàn. Het kan ook zijn: het ligt niet aan jou = het ligt wel aan jou maar ik wil je niet kwetsen (=maar dat ga ik niet toegeven). vrouwen = leugenachtige huichelaars |
|
|
|
grl schreef op 14-07-2004 @ 22:02 :
Hm. Kàn. Het kan ook zijn: het ligt niet aan jou = het ligt wel aan jou maar ik wil je niet kwetsen (=maar dat ga ik niet toegeven).
|
|
Heh, die reacties. Ervaringen?
|
|
|
|
Wel erg voor je..
vind wel dat ze het op een betere manier had kunnen aanpakken ipv zo met een smsje.. nouja, sterkte in elk geval! |
|
|
|
waarschijnlijk heeft ze tijd nodig om na te denken over haar belangen in de relatie; wat zij wil e.d.
|
|
Vreemd, maar begin me beter te voelen, nu zij toch aand8 aan me schenkt (want d8 eerst zelf dat ze dat niet zou doen)...en me dus toch wil zien.
|
|
|
|
ludachris schreef op 18-07-2004 @ 17:10 :
Ik hoop dat je geen gelijk hebt romanov... Ik denk dat het bij mijn meisje (haha wa teen benoeming voor een 18 jarig mooie leuk meid) ander is.. zij heeft namelijk 1 relatie gehad, half jaar geleden hebben ze namelijk toen beiden na ong 3 jaar een punt 8er hun relatie gezet...dus zij is zoiezo niet iemand die met iemand neemt en dumpt of weet ik t wat wat meisjes doen die meerdere vriendjes hebben gehad. Zij wilden toen allebei niet meer 'dingen' laten voor hun relatie, dus bijv met vriendinnen etc wat doen ofzo. Maar ik heb dus t gevoel dat ze niet, zoals de meeste hier denken, zomaar voor de lol om me aand8 blijft vragen en me dus zo helemaal gaat teleurstellen...want na een 3 jarige relatie, dus maar 1 jongen gehad, gaat z eniet zomaar playen etc hoor en mij misbruiken (dnek ik voor 90%) Je bevestigd dus dat ze aandacht vraagt, dat is denk ik al een slecht teken. Je laat je er dus voor gebruiken. Je moet je wel realiseren dat ze het uitmaakte omdat ze je nog niet kan geven wat je van haar verwacht. Ze zegt dus dat ze er nog niet aan toe is. Dat zal niet zomaar veranderen denk ik. Je zou voor jezelf eens af moeten vragen waarom ze aandacht blijft vragen. Ik denk dat het feit dat ze maar 1 jongen gehad heeft, helemaal niets te maken heeft met het feit dat ze je niet zal gaan playen. Ik snap wel dat je jezelf moed in blijft praten, dat zou iedereen doen, zelfs als iedereen in je 'omgeving' je probeert duidelijk te maken dat je het verkeerde denkt. Sorry voor de benaming: meisje. Ik wist niet hoe oud ze was.
|
|
|
|
Maar goed dat het uit is
|
|
|
|
Shitonya schreef op 18-07-2004 @ 17:29 :
Maar goed dat het uit is
|