Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vandaag en gister aangewonnen in de vorm van cadeaus: Metroseksueel. Het handboek voor de moderne man - Michael Flocker (waarmee ik volgens mijn geliefde vrienden mannen kan omvormen tot mijn ideale man) Geh mir aus der Sonne! Anekdoten über Philosophen und andere Denker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Lullaby vond ik beter, maar Fugitves and refugees is helemaal anders geschreven, dus een vergelijking is niet helemaal eerlijk. Als ik jou was kocht ik het boek. Ik heb het al gedaan dus ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb zaterdag Het Bernini mysterie gekocht. Gelijk uitgelezen. Ontzettend goed. Hoop dat Dan Brown met nog meer boeken komt. Vond het boek misschien nog wel beter dan De Da Vinci code. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben vandaag een aantal van mijn geliefde boekhandels in utrecht langsgegaan en heb honderden boeken gezien die ik tzt ga kopen, nog een paar daagjes wachten dat staat er weer geld op mn rekening (a) (eigenlijk voor kleren, maar ja) en vandaag mn cv + brief opgestuurd die ik nav het gesprek met de eigenares van een geweldige boekhandel in utrecht op zou sturen.. ben benieuwd wanneer ik wat hoor *zenuwen* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wens je veel succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al een baantje in een boekhandel. Lang leve de korting! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar welke boekhandel werk jij dan? (btw, geheel offtopic, maar jij deed bijbel toch ook? heb je het gehaald?) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel III lukas15 | 500 | 06-06-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel II Verwijderd | 500 | 04-04-2006 13:51 | |