Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 17:34
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-07-2004 @ 12:27 :
*duimt voor sensual*
Dankje! Ik hoop dat het helpt. Hij zou vanmiddag terug bellen maar er is nog steeds niet gebeld door hem. Vreemd. Ik hoop maar dat dat in mijn voordeel is. Dat hij het bijvoorbeeld nog niet weet en aan het twijfelen is of eerst nog met iemand anders moet overleggen.. Kan wel honderden dingen bedenken. Wordt gek! Hij moet gewoon bellen.
Advertentie
Oud 14-07-2004, 17:38
Bamboo
Bamboo is offline
Eindelijk weet ik het, ik ben toegelaten!!!

Ben zo blij, geen onzekerheid meer. Ik weet het gewoon (alleen lijkt het nog steeds nog niet helemaal door te dringen)
Oud 14-07-2004, 18:18
Verwijderd
Ik wil dat dit ophoudt, dat we allebei niet zo'n drukte maken over de ander pijn doen. Dat doen we niet, we doen onszelf pijn. *zucht* Klotedag.
Oud 14-07-2004, 18:41
Nijn*
Nijn* is offline
Damn...hele dag niets gegeten, behalve bij het avondeten, toen moest ik wel..voel me meteen weer zo'n vet zak.. Nu is zij ook al weg...Shitzooi
Oud 14-07-2004, 19:40
kroot
kroot is offline
Oh wat ben ik blij, ik ben vandaag namelijk 18! dus meerderjarig en bepaal ik wat ik doe. Het gaat slecht en er komt niemand langs, hoeft ook niet want daar ben ik niet voor in de stemming. Ja en mijn opa en oma komen als ik aan het werk ben, dus die heb ik niet eens gezien. En mijn moeder had ze gister nog aan de telefoon gehad, maar die zegt dan niet dat ze in de avond moeten komen.Kutdag
Oud 14-07-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 14-07-2004 @ 20:40 :
Oh wat ben ik blij, ik ben vandaag namelijk 18! dus meerderjarig en bepaal ik wat ik doe. Het gaat slecht en er komt niemand langs, hoeft ook niet want daar ben ik niet voor in de stemming. Ja en mijn opa en oma komen als ik aan het werk ben, dus die heb ik niet eens gezien. En mijn moeder had ze gister nog aan de telefoon gehad, maar die zegt dan niet dat ze in de avond moeten komen.Kutdag
Gefeliciteerd meis! als ik zou kunnen was ik even langsgekomen maja.....
maar wat vervelend dat het zo'n nare dag was. *knuffelt kroot heel stevig*
Oud 14-07-2004, 20:01
moon
moon is offline
bah vakantie! Ik haat de zomervakantie! Iedereen is op het moment weer op vakantie en ik zit nog in mijn eentje thuis..gezellig de hele dag samen met mijn ouders . En vlak voordat iedereen weer terug komt...ga ik op vakantie met mijn ouders..... *voelt zich een beetje eenzaam*
Die vakantie met mijn ouders overleef ik al helemaal niet, hoe hebt ik ze ooit kunnen beloven dat ik 3 weken met ze mee zou gaan naar Ierland ergens ver in een afgelegen gebied waar 3 huizen staan o.i.d.....
Zo! Dat lucht op!

Verder gaat het wel goed, ik heb die depressieve periode weer overleeft, ben niet blijven zitten, ben niet ziek meer...kortom...ik heb verder niks te klagen.
Oud 14-07-2004, 20:07
Nona
Nona is offline
Hij voegt me toe op msn...? Nou ja, die jongen is de hele dag bezig sarcastische opmerkingen naar me te maken, en nu voegt hij me toe op msn... Zijn jongens dan echt zo raar? Ok, twee mogelijkheden:

- Hij richt graag alle aandacht op me omdat hij me wel aardig vindt, maar dat wil hij niet te veel laten merken want dan toont hij min of meer zijn zwakte.
- Hij richt graag alle aandacht op me omdat hij graag kritiek op me heeft en ik er zo grappig stuntelig van word. En nu zit hij thuis en moet hij dat in de vakantie missen.

Meer mogelijkheden? Och, dombo...
Oud 14-07-2004, 20:34
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom gaan die achtelijke dromen niet weg.....
waaotrm moet er in mijn dromen elke keer een dierbaar iemand doodgaan...
waarom die huilbuien om niks???

alles en iedereen lijkt wel om haar te gaan bij ons in de buurt....
oke ze is uit huis getrapt door dr moeder ze heeft kut jaar achter de rug, en ze is een scaht van een wijf een super goeie vriendin van me geworden deze 3 maanden....
maar waarom krijgt zij geld voor btg, sigretten, nieuwe kleren, schoenen en alles van MIJN ouders en ik als ik vraag of ik even wat geld mag lenen zodat ik kan tanken met me brommer omdat me loon erop staat niets....waarom zeggen ze dam had je maar zuinig meoten doen..
als ik echt een nieuwe broek of shirt nodig heb waarom zeggen ze dan van nee we hebben er geen geld voor....
waarom worden ze boos op mij als mijn tasje en mijn schoenen in de woonkamer staat en alles van me broertje en haar gewoon overal rondslingert....wat doe ik verkeerd???
naja zondag gaat ze weg, naar t buitenland wonen bij dr vader, zal dr heel erg gaan missen maar hoop ook echt heel erg dat onze situatie in t gezin weer normaal word en dat ze niet zeggend at als ik op me kamer huil om me beste vriendin die dood is dat ik me aanstel...(misschien klinkt ik heel jaloers, maar ik hou t niet meer uit zo.....)

en dan nog hij....waarom doet ie nu weer normaal. daagt ie me uit als ik me webcam aan heb, daagt ie me uit met zijn dea die we OOIT gemaakt hebben, beloofd ie me weer van alles....

ik weet het gewoon niet meer....
sorry als jullie er weinig van snappen...maar k kan er niet meer tegen.....misschien ben ik jaloers, misschien is t dom dat ik hem zo laat praten maar ik kan t niet meer.....
Oud 14-07-2004, 20:42
Nijn*
Nijn* is offline
*huilt* En nu? Hoe moet ik nu verder?
Oud 14-07-2004, 21:44
Verwijderd
Ziek
Oud 15-07-2004, 08:25
Gatara
Gatara is offline
bang om verliefd te worden. Nee da's een lekker gevoel

(omdat t domweg onmogelijk is op meerdere gebieden)
Oud 15-07-2004, 09:50
LittleLucille
LittleLucille is offline
mijn school maatje stopt met de opleiding..
zal een stuk minder leuk worden..
Oud 15-07-2004, 10:19
Verwijderd
shit he, mn oma heeft (weer) kanker. t is niet heel droot ofzo, en waarschijnlijk operatief te verwijderen. vanmiddag ff naar dr toe. en met mn neef gaat het ook niet goed vrdmm rot ziekte

om het positief te houden:
bij de kapper geweestn en tis best leuk geworden! (post zo wel ee nfoto is het fototopic)
Oud 15-07-2004, 10:55
cyntha
cyntha is offline
Wat een klote dag! Haat het! Alles gaat mis. Moe, pijn, uwv die eindelijk heeft teruggebeld en het niet met mij eens zijn en dus vinden dat ik 100% geschikt ben om te werken. Terwijl ik niet eens een pak drinken uit de koelkast kan krijgen.. Heb dus ook verloren van mijn werk en die houden mijn ziektegeld lekker in. Stelletje zielige mensen allemaal.
Oud 15-07-2004, 11:10
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik zit al weken te wachten op bericht van m'n school. Als ik het allemaal goed heb berekend is er niets mis met m'n lijst, maar ik wil het gewoon zeker weten. Vandaag zat er een envloppe van school bij de post, eindelijk uitsluitsel denk ik nog, is het een boekenlijst. Ik had al lang en breed een punten overzicht moeten hebben, ze zijn gewoon traag.
Oud 15-07-2004, 11:56
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag bij de dokter geweest...Krijg ik weer van die kutmedicijnen voor geschreven.. Moet ik in zo'n ding blazen, maar ik kan dat niet. Dus ik proberen, vet laag..zegt-ie nou nou als het zo laag is dan mag ik me wel ernstig zorgen gaan maken. Dus ik nog een keer doen...Even hoog. Maar ik kan niet harder, dus ik heb zo'n ding mee gekregen, en ik deed het net nog eens, en ik kom echt niet hoger.. Nu heb ik zo'n stom inhaleerding zoals ik vroeger ook had..Fijn, weer terug bij af, god wat haat ik die man..
En ik heb buikkramp..da's niet leuk
Oud 15-07-2004, 16:23
5803
5803 is offline
Heb de laatste tijd helemaal niet meer op mijn gewicht gelet, maar ben toch nauwelijks aangekomen!
En vanavond mooie film kijken, met zelfgebakken taart. mag best, af en toe.
hmmm, vandaag is best fijn, tot nu toe.
Oud 15-07-2004, 16:57
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bah wat walg ik van mezelf!
Oud 15-07-2004, 17:17
leucomelas
leucomelas is offline
aargh! dat ik over ben zonder onvoldoendes jeuheu, op naar havo vijf! en ben ongelofelijk geiriteerd door me vriendje.. ohja, en heb me eerste echte loon *glunder*
Oud 15-07-2004, 18:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wat is het forum stil...
Oud 15-07-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 15-07-2004 @ 19:14 :
Wat is het forum stil...
't is vakantie.

Maar ook buiten de vakantieperiode heb ik het forum nog nooit geluid horen maken.
Oud 15-07-2004, 18:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2004 @ 19:26 :
't is vakantie.

Maar ook buiten de vakantieperiode heb ik het forum nog nooit geluid horen maken.
Ja.. da's waar

Citaat:

Jawel, als je een PM binnenkrijgt
Oud 15-07-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 15-07-2004 @ 19:28 :
Jawel, als je een PM binnenkrijgt
Ik heb geen boxen (tenminste, niet aangesloten).
Oud 15-07-2004, 18:33
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2004 @ 19:30 :
Ik heb geen boxen (tenminste, niet aangesloten).
lol , ik dacht even dat je bedoelde dat je geen PM box had
Oud 15-07-2004, 19:06
Sterretje*
Sterretje* is offline
Wat zijn dat nou voor ouders?!
Mij de hele dag in ellende achter laten, als ik nu ter plekke dood zou gaan lieten ze me gerust dagen rotten!! Wat heb ik ze misdaad???
Een boze (verdrietige en eenzame) Magic_STAR*
Oud 15-07-2004, 19:09
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 15-07-2004 @ 12:10 :
Ik zit al weken te wachten op bericht van m'n school. Als ik het allemaal goed heb berekend is er niets mis met m'n lijst, maar ik wil het gewoon zeker weten. Vandaag zat er een envloppe van school bij de post, eindelijk uitsluitsel denk ik nog, is het een boekenlijst. Ik had al lang en breed een punten overzicht moeten hebben, ze zijn gewoon traag.
Goh, zitten wij op dezelfde school ofzo.. Ik heb de meeste cijfers al gezien op school, maar niet alles, en ze zouden binnen 10 dagen alle cijfers + data herkansingen enz. opsturen, en het is nu 3 weken na de laatste toets! Ja..ze zijn gewoon traag ja, stom gedoe
Oud 15-07-2004, 19:14
HereIAm
HereIAm is offline
Weet je, ik loop al anderhalf jaar rond met allerlei klachten. Krijg om de zoveel maanden een soort van buikpijn/rugpijn/duizelig/enz aanval, en na allerlei onderzoeken enzo zou het tussen m'n oren zitten. Nu kon 'k zelfs met pijnstillers weer een week lang nauwelijks lopen/zitten/liggen en ben ik toch maar weer naar de huisarts gedaan, een andere huisarts. En zij is 'r achter gekomen dat ik een ontsteking aan m'n nieren heb, en waarschijnlijk nierstenen. Het zit gewoon helemaal niet tussen m'n oren Ik ben keibang voor doktersgedoe enzo, maar het is wel een opluchting om eindelijk te weten wat je hebt/dat je iets hebt!

*zucht*
Oud 15-07-2004, 20:59
Quiana
Quiana is offline
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.

Ik ben terug.
Oud 15-07-2004, 21:27
Nijn*
Nijn* is offline
Ben waardeloos.. 'k Zit hier alleen thuis, het liefste wat ik zou willen doen mag niet, dan ben ik weer zwak. En ik wil zo graag sterk zijn, en aan iedereen laten zien dat alles goed gaat.. Waarom kan ik dat nou weer niet? Mijn broer is zo perfect, kan ik daar nou geen voorbeeld aan nemen? Moet ik nou weer zo'n eigenwijs klotekind zijn. Wat doe ik mijn ouders wel niet aan.. Ik kan beter dood zijn. Damn, hoeveel kan ik aan op een dag.. Ik zal bewijzen dat alles goed gaat.. Ik zal de sterren van de hemel spelen, als niemand maar hoeft te zien dat ik vanbinnen verzuip..
Oud 15-07-2004, 22:11
Verwijderd
is er nou een topic verwijderd, of ben ik gewoon gek?
Oud 16-07-2004, 10:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, mijn fijne vakantieweekje is weer over. Michel is een week bij mij geweest en het was heel gezellig. Echt heel fijn om zo lang samen te zijn. We hebben best veel samen gedaan, ook dingen die gewoon moesten gebeuren. Het ging de laatste tijd zo goed met me maar dat KON gewoon niet langer meer duren en dus ging het weer mis. Weer een halve nacht liggen huilen in bed maar het heeft wel geholpen. Mijn moeder is gewoon onredelijk. Ik houd het echt niet langer meer uit hier thuis maar gelukkig kan ik over twee maanden de deur hier achter me dicht trekken en intrekken in mijn eigen kamertje in Leuven Dat geeft me wel een goed gevoel, eindelijk iets om naar uit te kijken. Niet meer langer hoeven. Ik vond het ook wel frapant om eens van iemand anders te horen dat het hier thuis helemaal niet gezellig is. Dan ben ik dus niet de enige die er zo over denkt want ik vraag me wel eens af of ik wel objectief genoeg ben (wat natuurlijk niet zo is in je eigen situatie) dus ik vond het wel fijn om het eens van iemand anders te horen hoewel het beter geweest was als het andersom was geweest. Nu maar hopen dat ik werk vind want vanaf volgende week heeft mijn moeder vakantie en ik kan echt niet de hele dag met haar hier om me heen in huis blijven, dan word ik gillend gek. Dan weet ik zeker dat ik dinsdag de trein richting het noorden pak. Gister weer een sollicitatiebrief verstuurd, nu maar hopen dat ze me willen hebben, het lijkt me erg leuk werk (drogist). Nu maar weer even het weekend overleven met alleen mijn moeder maar ik heb ook geen zin om naar mijn vader te gaan dus dan maar hier, hier heb ik tenminste nog echt een eigen kamer.

Pff, nog even of ik ga streepjes op het behang zetten om af te tellen tot 22 september.
Oud 16-07-2004, 10:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
Quiana schreef op 15-07-2004 @ 21:59 :
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.

Ik ben terug.
Mooi, want ik ben morgen weg.
Oud 16-07-2004, 10:44
Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik ga zo ff op de hometrainer en daarna douchen, om me vervolgens weer de hele dag te vervelen...zucht...
Ik moet nodig plannen gaan maken voor de toekomst.
Grr... mijn psych heeft nog steeds niet terug gemaild!!! (Laat ook maar...)
Kus, Magic_STAR*
Oud 16-07-2004, 10:56
marrel
marrel is offline
hoe heb ik dit nu weer voor elkaar gekregen, al 2 dagen heb ik overal spierpijn maar dan ook echt overal mja waarscheinlijk de combinatie van een uur hockeyen en daarna een schoolfeest maar moet ik daar 2 dagen last van hebben gvd maaaaar ik wil morgen wel naar de kermis dus dan moet ik weer kunnen lopen vind ik wieieie vakantie begonnen
Oud 16-07-2004, 12:26
Verwijderd
M'n sokken én m'n sloffen/pantoffels of hoe je ze wilt noemen zijn nat! En ik haat natte sokken en natte sloffen/pantoffels/enz. Dus heb ik ze uitgetrokken (duh) en nu heb ik een koude voet...

Goed, dat was het boeiende nieuws voor vandaag... Had even zin om wat nutteloos te posten. Verder ben ik moe, heel heel heel erg moe. En Muis plast steeds in huis. Das echt smerig.

Die natte sokken en sloffen/pantoffels/enz. komt btw niet door Muis. En ook niet door mezelf, voordat iemand leuk denk te zijn. Dat was gewoon water in de keuken.
Oud 16-07-2004, 12:42
5803
5803 is offline
ik moet straks naar schiphol, en ik vind het eng, door al dat gedoe....
Oud 16-07-2004, 13:19
I-alone
I-alone is offline
Strontverkouden.
Gadverdamme!!!!

Maar positief blijven; een kaartje van mijn vriend <3
Oud 16-07-2004, 13:55
angel--1987
angel--1987 is offline
ik heb t gehad..
ik kan hem niet vergeten
en allesdraait hier om haar...
en waarom? geen idee....
ik snap ze niet meer ze zeggen praat voer je gevoel met ons laat ons weten wanener je je rot voetl
en als ik dan eindelijk een keer heb gezegd dat ik me niet goed voel
stel ik me aan....
Oud 16-07-2004, 14:24
Nijn*
Nijn* is offline
Bluh, ik voel me gewoon echt niet lekker. Ik kan helemaal niets binnen houden, want het komt er meteen weer uit. Wat heb ik nou gedaan gisteravond? Waar ben ik nou helemaal mee bezig? Jezus, ik ben echt geschift! Hoe moet ik nu verder gaan? *huilt* Wat doe ik mensen aan..waarom ben ik nog hier? Damn, ik kan maar beter verdwijnen..Doe ik iedereen een plezier mee
Oud 16-07-2004, 15:29
Verwijderd
Had ik maar niet gebeld.

Ik kan het altijd moeilijk accepteren als ik me ziek moet melden. Stond vandaag ingepland en morgen. Ik dacht: als ik vandaag niet ga werken kan ik morgen wel weer.

Nu hebben ze voor morgen ook vervanging geregeld...

Nou me ik verdomme alweer ziek!! Ik wil dat helemaal niet.

Eerst pfeiffer, en dat is nog geen eens over.

Nu weeeer een migraineaanval.

Ik kan niet slapen van de pijn.

En ik wil werken!!
Oud 16-07-2004, 16:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 16-07-2004 @ 15:24 :
Bluh, ik voel me gewoon echt niet lekker. Ik kan helemaal niets binnen houden, want het komt er meteen weer uit. Wat heb ik nou gedaan gisteravond? Waar ben ik nou helemaal mee bezig? Jezus, ik ben echt geschift! Hoe moet ik nu verder gaan? *huilt* Wat doe ik mensen aan..waarom ben ik nog hier? Damn, ik kan maar beter verdwijnen..Doe ik iedereen een plezier mee
Mij, en ik weet zeker een hoop mensen met mij, doe je daar absoluut geen plezier mee meis.. Je moet niet verdwijnen.. (F)

*knuf*
Oud 16-07-2004, 17:23
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 16-07-2004 @ 11:44 :

Grr... mijn psych heeft nog steeds niet terug gemaild!!! (Laat ook maar...)
Kus, Magic_STAR*
Misschien is hij op vakantie?, heb geduld, hoe moeilijk dat misschien ook is. Weet dat je zelf i.g. heel goed bezig bent!, kan je trots op zijn! . Hoe ver ben je al met je toekomstplannen? , wat wil je voor jezelf het komende jaar?...
Oud 16-07-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-07-2004 @ 17:36 :
Mij, en ik weet zeker een hoop mensen met mij, doe je daar absoluut geen plezier mee meis.. Je moet niet verdwijnen.. (F)

*knuf*
idd, nijn. ik ken je dan wel niet zo goed, maaar ik ben het hier wel mee eens. (wat aragnabite zei){}

ontopic:
is mn pa nou zo jaloers of wat is het??? elke keer als ik of mn ma iets gaan doen (samen of met iemand anders) wil die gelijk mee. gister met mn ma naar een concert:'mag ik niet mee?' ik had flyers voor concerten van mn oma, kwam in het ziekenhuis (waar mn oma ligt) mn pa met mn tante mee. zegt zij dat ze mee wil, vraagt of we samen gaan. mn pa:'word ik niet uitgenodigt, mag ik niet mee?' altijd moet hij ook mee. met alles. heeft hij geen eigen leven, geen eigen vrienden/mensen met wie die kan? ik owrd helemaal gek. mag ik niet es met mn tante naar een concert ofzo? grrr sukkel.
Oud 16-07-2004, 17:36
wartzwit
wartzwit is offline
Het lijkt mij meer op onzekerheid over zijn vaderrol, of onzeker over hoe jij naar hem kijkt/wat jij van hem vindt.
Ik ken jou en je vader natuurlijk niet, maar jaloers lijkt mij meer "waarom ga je altijd met je moeder en niet met mij" (of iets dergelijks).
Oud 16-07-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
wartzwit schreef op 16-07-2004 @ 18:36 :
Het lijkt mij meer op onzekerheid over zijn vaderrol, of onzeker over hoe jij naar hem kijkt/wat jij van hem vindt.
Ik ken jou en je vader natuurlijk niet, maar jaloers lijkt mij meer "waarom ga je altijd met je moeder en niet met mij" (of iets dergelijks).
maar hij heeft het niet alleen bij mij. ook als mn ma met mn oma ergens heen gaat zegt ie het. en als mn ma bij een vriendin van haar gaat eten, wil ie ook mee . net of ie denkt dat ie iets te kort komt ofzo. mja ikweet het ook niet. en er zijn andere dingen waardoor mn pa jaloers op mij en mn zusje lijkt
Oud 16-07-2004, 17:44
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik ben eergisteren gebruikt door een jongen. Ik had al een paar afspraakjes met hem gehad, maar toen wilde hij opeens stoppen omdat hij vond dat we te ver waren gegaan: hij had mijn shirtje uitgetrokken en ik zijn broek, maar dat lokte hij allemaal zelf uit want ik dacht dat hij niet zover wilde gegaan vanwege zijn geloof, was later dus ook zo bleek. Toen zijn we 2 weken gestopt en heb ik hem heel erg gemist, hij vertelde op een dag dat hij de afspraakjes en mij ook erg miste dus toen weer een afspraakje. Ik zei hem wel dat ik liever vriendschappelijke dingen deed omdat het toch niet op een relatie uitliep omdat hij geen relaties wil.
Hij vond dat zei hij niet erg. Toen hij bij mij was had ik het spelletje al klaar gezet maar toen zei hij opeens dat ie mij heel mooi en leuk vond en begon mij te zoenen. ik zei hem dat ik het alleen bij zoenen wilde houden omdat hij anders toch spijt krijg en ik niet zo ver wil gaan met iemand waarmee ik geen verkering heb. Hij luisterde totaal niet en begon mij overal aan te raken, ik haalde zijn handen weg en zei dat ik het niet wilde en dat hij maar op moest rotten. toen begon hij opeens heel hevig te zoenen en terwijl hij dat deed pakte hij met een hand allebei mijn handen vast en probeerde met zijn andere hand mij te vingeren. Ik kon niets doen omdat hij veel sterker was dan ik dus toen beet ik hem heel hard in zijn tong. toen hij mijn handen weer losliet heb ik zijn hand weggehaald en hem gezegt dat ik hem nooit meer wil zien. Hij is toen gelukkig gegaan maar ik voel me nu echt een hoertje
Oud 16-07-2004, 17:55
wartzwit
wartzwit is offline
Citaat:
sonho schreef op 16-07-2004 @ 18:40 :
maar hij heeft het niet alleen bij mij. ook als mn ma met mn oma ergens heen gaat zegt ie het. en als mn ma bij een vriendin van haar gaat eten, wil ie ook mee . net of ie denkt dat ie iets te kort komt ofzo. mja ikweet het ook niet. en er zijn andere dingen waardoor mn pa jaloers op mij en mn zusje lijkt
Wat voor andere dingen? En zegt/vraagt hij die dingen op een meelijwekkende toon of een boze toon?
Is er al geprobeerd er met hem over te praten?

En Heleen
Hoertjes die hebben seks voor geld, en wat ze doen dat willen ze (op een bepaalde manier dan).
Hij heeft je aangerand, je kan het best met iemand(en) in je naaste omgeving die je vertrouwt er over praten, zodat er alijd mensen van weten, en als er weer wat gebeurt wat misschien wel erger is, weten hun dat jij het slachttoffer bent, en niet speelt. Je kan hem er ook nbij aangeven, dat is een tip.
Oud 16-07-2004, 18:03
Verwijderd
@Heleentju!: Ik sluit me helemaal aan bij de reactie van wartzwit. Wat er gebeurd is, is niet jouw schuld! Probeer er ajb met iemand in je omgeving over te praten, als is dat misschien hartstikke moeilijk.
Oud 16-07-2004, 18:51
evalevi
evalevi is offline
de jongen waar ik verliefd op ben/was zal ik nooit meer zien hij moet stoppen met de opleiding, en woont in een andere stad enz. vorige week is hij voor het laatst op school geweest, heb hem voor het laatst gezien.
het liefste zou ik hem nu opbellen, maar durf niet..
ben ik eindelijk eens verliefd.. op een lieve leuke VRIJE jongen, loopt het zo.. ik ga hem missen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten