![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wat vervelend dat het zo'n nare dag was. *knuffelt kroot heel stevig* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ook buiten de vakantieperiode heb ik het forum nog nooit geluid horen maken. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Jawel, als je een PM binnenkrijgt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*knuf*
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: is mn pa nou zo jaloers of wat is het??? elke keer als ik of mn ma iets gaan doen (samen of met iemand anders) wil die gelijk mee. gister met mn ma naar een concert:'mag ik niet mee?' ik had flyers voor concerten van mn oma, kwam in het ziekenhuis (waar mn oma ligt) mn pa met mn tante mee. zegt zij dat ze mee wil, vraagt of we samen gaan. mn pa:'word ik niet uitgenodigt, mag ik niet mee?' altijd moet hij ook mee. met alles. heeft hij geen eigen leven, geen eigen vrienden/mensen met wie die kan? ik owrd helemaal gek. mag ik niet es met mn tante naar een concert ofzo? grrr sukkel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is er al geprobeerd er met hem over te praten? En Heleen Hoertjes die hebben seks voor geld, en wat ze doen dat willen ze (op een bepaalde manier dan). Hij heeft je aangerand, je kan het best met iemand(en) in je naaste omgeving die je vertrouwt er over praten, zodat er alijd mensen van weten, en als er weer wat gebeurt wat misschien wel erger is, weten hun dat jij het slachttoffer bent, en niet speelt. Je kan hem er ook nbij aangeven, dat is een tip.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |