Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 14:08
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
N00dles schreef op 06-07-2004 @ 15:15 :

Wederom was alleen Arie leuk, de rest is geforceerd 'grappig'.
Vond ik ook, de rest kijkt na het maken van de grap al quasi-lachend naar het publiek, best fout. Vooral die gast met die bril, en die met die korte haren ook wel.

Ik vond 'm afgelopen maandag ook minder dan die van vorige week.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
lovetear schreef op 06-07-2004 @ 07:35 :
Ik vond van wel, alhoewel ik me afvraag of de caberatiers creatief genoeg zijn om dit 7 weken vol te houden, of dat ze vaak vervallen in dezelfde grappen.
Dat deden ze nu al "wat denkt u zelf", bij het vragenrondje..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:44
Pla
Pla is offline
Ik vond deze week veel minder leuk.. Dat kwam denk ik ook door Jamai, die minder leuk meedeed als Yvon Jaspers.. Maar ook door dat meisje die er dit keer bijwas.. ik vond die gast van vorige week leuker..

Maar het bleef lachen
Oud 07-07-2004, 16:07
kevertje84
kevertje84 is offline
jah Jamai hè maar wat ie zei werd wel geweldig uitgebeeld door die gast
Oud 09-07-2004, 07:34
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Pla schreef op 07-07-2004 @ 16:44 :
Ik vond deze week veel minder leuk.. Dat kwam denk ik ook door Jamai, die minder leuk meedeed als Yvon Jaspers.. Maar ook door dat meisje die er dit keer bijwas.. ik vond die gast van vorige week leuker..

Maar het bleef lachen
idd, ze mogen vanmij óf die kristel er gewoon standaard bij doen mét Ruben. Of als het dan toch 1 van de 2 word dan kies ik voor Ruben. Die is gewoon een stuk leuker .
Ook met die persconferentie: 'Duurde het lang?'
' Jah zo'n 3 minuten' over sex met het gehele nederlandse elftal X'D op de achterbankt met een coach terwijl haar moeder muziek maakte.
Super!
Oud 09-07-2004, 18:00
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
jeffsen_88 schreef op 09-07-2004 @ 08:34 :
Ook met die persconferentie: 'Duurde het lang?'
' Jah zo'n 3 minuten' over sex met het gehele nederlandse elftal X'D op de achterbankt met een coach terwijl haar moeder muziek maakte.
Super!
Ik vond t wel heel bizar dat ze letterlijk dat bordje raadde! volgens mij was t doorgestoken kaart...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:24
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Ik vond t wel heel bizar dat ze letterlijk dat bordje raadde! volgens mij was t doorgestoken kaart...
nou ja, t werd dr ook nou niet bepaald moeilijk gemaakt...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 09-07-2004 @ 19:00 :
Denk je nou echt dat als het doorgestoken kaart was, dat ze het dan zo overduidelijk zouden laten merken? Het werd haar nou inderdaad niet bepaald moeilijk gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 11:59
cup a soup
cup a soup is offline
vond die herhaling juist wel leuk bij dat vragen rondje. precies dezelfde dialoog hadden ze vorige keer ook, alleen kwamen ze nu verder:

*vraag*
is dat een vraag?
is dat een antwoord?
wilt u antwoord geven op mijn vorige vraag?
Hoe luidde uw vorige vraag?
etc

zal er denk volgende keer wel weer in zitten, dan nog wat verder misschien

maar was idd minder, miste die gast een btje die vorige keer doventalk was. ik vond die met dat korte haar ook wel goed hoor! martijn mag van mij wel weg.
Oud 11-07-2004, 15:42
Hollandia
Hollandia is offline
Ik vind het wel leuk op zich, alleen het is niet de beste komedie die ik ooit gezien hebt. Arie is inderdaad wel de beste (lees: grappigste) van het stel.
Oud 13-07-2004, 10:32
Uice
Uice is offline
Ik wordt er altijd wat arrogant van, omdat ik het beter kan dan zij.

En die Tijl Beckland is irritant.
Oud 13-07-2004, 10:48
Daangerous
Daangerous is offline
ik vind de opzet van het programma wel leuk, maar de spelers zijn vaak echt niet grappig, en komen bijna nooit onverwacht uit de hoek, wat je toch zou verwachten bij een improvisatieprogramma
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:26
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
minder gisteravond

wat er omgaat in ellens hoofd
Hoe heet die leuke gast in dat rode t shirt ook alweer?
Oud 13-07-2004, 12:36
alguien
alguien is offline
Ik vond het deze week beter dan vorige week, maar dat lag zeker aan Jamai
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:28
kiek
kiek is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 13-07-2004 @ 13:26 :
minder gisteravond

wat er omgaat in ellens hoofd
"Zou hij homo zijn?"

Ik vond het ook minder, veel grapjes lagen voor de hand, en nóg hoor je keihard gelach van het publiek
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:22
Verwijderd
Wederom voor de hand liggende 'grappen', en te geforceerd. Als ze nou eens andere deelnemers gaan zoeken...Deze mensen lijken totaal niet getraind te zijn in het improvisatiewerk.

Dat suffe onderdeel 'Nederlandse liedjes' mogen ze er ook uithalen, het is totaal niet leuk als het publiek al weet wat er op die briefjes staat.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:09
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-07-2004 @ 15:22 :
Dat suffe onderdeel 'Nederlandse liedjes' mogen ze er ook uithalen, het is totaal niet leuk als het publiek al weet wat er op die briefjes staat.
Inderdaad.

En toch heb ik gisteren weer vaker moeten lachen dan om menig ander nederlands programma.
Oud 13-07-2004, 17:09
Gretha
Gretha is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 13-07-2004 @ 13:26 :
Ruben.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:14
Verwijderd
Beter dan de keer ervoor, voorgoed weg met die kale .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Gretha schreef op 13-07-2004 @ 18:09 :
Ruben.
Ze bedoelde een grap uit het programma, het was geen vraag van haar.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 13-07-2004 @ 18:28 :
Zou je denken?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 13-07-2004 @ 18:30 :
Zou je denken?
Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:50
Gretha
Gretha is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-07-2004 @ 18:28 :
Ok, laat maar
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:10
battlestar
battlestar is offline
die vrouw moet er ook uit

soieso andere mensen erin, want dit gaat vervelen.
en dat spelletje met die voorwerpen: ze moeten het eruit gooien, of voorwerpen kiezen waar je minder voorspelbare dingen mee kan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:00
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-07-2004 @ 15:22 :
Of als er zo deprimerend slecht gespeeld wordt als daar.
Oud 14-07-2004, 12:30
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb die uitzending van Jamai weggezapt. Deze heb ik wel gekeken en ik vond het wel grappig. Maar ook niet heel goed ofzo.
Oud 14-07-2004, 20:31
cup a soup
cup a soup is offline
stelletje zeikerds...
k ken weinig cabaretiers die beter kunnen improviseren

die voorwerpen waren deze keer gewoon moeilijk; vorige keer was die ronde wel leuk.

die nederlandse liedjes ronde is inderdaad heel wat minder, omdat je ook niks kan met lukrake songteksten.
Oud 14-07-2004, 22:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
cup a soup schreef op 14-07-2004 @ 21:31 :
stelletje zeikerds...
k ken weinig cabaretiers die beter kunnen improviseren

Ze kunnen idd wel leuke dingen verzinnen, maar het ontbreekt ze aan acteertalent.

Citaat:
die nederlandse liedjes ronde is inderdaad heel wat minder, omdat je ook niks kan met lukrake songteksten.
Dat is juist het hele idee van het spel, dat je je daar als acteur goed uit ziet te redden en het stuk toch geloofwaardig maakt.
Maar deze gasten nemen het gewoon niet serieus genoeg om het goed te doen.
Oud 15-07-2004, 13:25
Daangerous
Daangerous is offline
precies, improviseren is niet 'leuk doen', improviseren, mits je het goed wilt doen, is hartstikke moeilijk. en deze gasten, en vooral da wijf, kunnen het gewoon niet goed
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:11
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 15-07-2004 @ 14:25 :
precies, improviseren is niet 'leuk doen', improviseren, mits je het goed wilt doen, is hartstikke moeilijk. en deze gasten, en vooral da wijf, kunnen het gewoon niet goed
Hmm, ik denk dat je te veeleisend bent. Komisch talent naast acteertalent en daarnaast ook nog eens improviseertalent hebben maakt de groep die in aanmerking komt voor het programma behoorlijk klein denk ik.
Oud 15-07-2004, 15:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
lovetear schreef op 15-07-2004 @ 15:11 :
Hmm, ik denk dat je te veeleisend bent. Komisch talent naast acteertalent en daarnaast ook nog eens improviseertalent hebben maakt de groep die in aanmerking komt voor het programma behoorlijk klein denk ik.
Ik denk dat er met de goede instelling zeker betere kandidaten te vinden zijn dan deze mensen. Het is de vraag of BNN dat ook wil.

In ieder geval is leuk doen, zoals Daangerous al zei, wel het laatste wat je moet doen bij komedie, en dat hebben ze hier duidelijk niet begrepen.
Oud 15-07-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
lovetear schreef op 15-07-2004 @ 15:11 :
Veeleisend?!

Hoe kun je nou weer veeleisend zijn als je vraagt om talent. Het gaat notabene om een programma waarom gelachen moet kunnen worden. Wat mij betreft móet je (als programmamaker zeker) juist veeleisend zijn, en mogen wij als kijker ook verwachten dat de juiste mensen voor de camera staan.

De groep die er nu staat bakt er gewoon niet veel van. Ze kunnen niet op elkaar bouwen (dus bijv. dat de één ruimte overlaat voor de grap van een ander), ze hebben geen fantasie (wat ook van groot belang is), ze zijn niet vlot/spontaan én ze spelen het niet met overtuiging.

Maargoed, voor mensen die nog nooit improvisatie hebben gezien ligt de lat ook nog niet zo hoog, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 15:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-07-2004 @ 16:09 :
De groep die er nu staat bakt er gewoon niet veel van. Ze kunnen niet op elkaar bouwen (dus bijv. dat de één ruimte overlaat voor de grap van een ander), ze hebben geen fantasie (wat ook van groot belang is), ze zijn niet vlot/spontaan én ze spelen het niet met overtuiging.
Ik vind dat gebrek fantasie wel meevallen. Ze weten best leuke dingen te verzinnen soms.

Waar ik me vooral aan erger is dat ze zo duidelijk laten merken dat ze aan het acteren zijn en het zelf ook heel leuk vinden. Nooit zitten ze eens echt in een rol.
Oud 15-07-2004, 16:00
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Veeleisend?!

Hoe kun je nou weer veeleisend zijn als je vraagt om talent. Het gaat notabene om een programma waarom gelachen moet kunnen worden. Wat mij betreft móet je (als programmamaker zeker) juist veeleisend zijn, en mogen wij als kijker ook verwachten dat de juiste mensen voor de camera staan.
Natuurlijk moet je dat willen, maar dat is lang niet altijd realiseerbaar. Het is het een beginnend programma, ze hadden geen idee of het aan zou slaan, en het budget van bnn schat ik niet zo hoog in dat ze meteen het beste van het beste kunnen betalen op cabaretgebied.

Citaat:
Och, zoals ik al zei, ik lach meer om dit programma dan om menig ander programma op de nederlandse televisie. Als dit programma goed scoort zullen ze in de toekomst wel met betere cabaratiers komen. Ik vind het al dapper dat de caberatiers dit programma hebben aangenomen, ze hadden ook keihard op hun bek kunnen gaan, improvisatie vraagt veel lef.

Citaat:
Maargoed, voor mensen die nog nooit improvisatie hebben gezien ligt de lat ook nog niet zo hoog, denk ik.
Oeh, denigrerend .
Oud 15-07-2004, 16:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
lovetear schreef op 15-07-2004 @ 17:00 :
Natuurlijk moet je dat willen, maar dat is lang niet altijd realiseerbaar. Het is het een beginnend programma, ze hadden geen idee of het aan zou slaan, en het budget van bnn schat ik niet zo hoog in dat ze meteen het beste van het beste kunnen betalen op cabaretgebied.
Ik kan zo een zooi mensen noemen die het beter en voor minder geld zouden kunnen doen. Het zijn dan wel geen BN'ers, maar volgens mij kennen ook maar weinig mensen die vreselijke Tijl Beckland en dat meisje.
Oud 15-07-2004, 19:57
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
lovetear schreef op 15-07-2004 @ 17:00 :
kijk: het interesseert me eigenlijk niet in hoeverre een programma realiseerbaar is. als het niet realiseerbaar is, of het wordt slechter door een gebrek; maak het dan niet. als je het maakt, mag er commentaar op gegeven worden, dat vind ik de normaalste zaak. ik heb al eerder gezegd dat ik dit een leuk initiatief vind, een impro-programma, want naast De Vloer Op is er eigenlijk niet echt zo'n programma, maar dit is nog niet goed uitgewerkt, dat kan nog komen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 01:45
Point of View
Point of View is offline
Citaat:
N00dles schreef op 29-06-2004 @ 15:24 :
Mensen toch! Download toch gewoon een 'Whose Line Is It Anyway'-aflevering om te zien hoe improvisatie wél moet!
"Whose line.." is inderdaad dertig (zo niet meer) keer leuker! Dat is echt aan een stuk door humor. De lama's is ook de moeite waard alleen staat gewoon op een minder hoog niveau.
Oud 16-07-2004, 02:48
Metal
Metal is offline
vriend van mij had het erover, hoe jamai gedist werd, en ik ga het toch volgende week es kijken
Oud 16-07-2004, 08:26
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 15-07-2004 @ 20:57 :
kijk: het interesseert me eigenlijk niet in hoeverre een programma realiseerbaar is. als het niet realiseerbaar is, of het wordt slechter door een gebrek; maak het dan niet. als je het maakt, mag er commentaar op gegeven worden, dat vind ik de normaalste zaak. ik heb al eerder gezegd dat ik dit een leuk initiatief vind, een impro-programma, want naast De Vloer Op is er eigenlijk niet echt zo'n programma, maar dit is nog niet goed uitgewerkt, dat kan nog komen
Een humorprogramma zonder mensen die je aan het lachen maken is inderdaad geen al te best idee nee . Maar deze mensen maken mij wel aan het lachen, ondanks dat ik ook wel zie dat ze niet zo goed acteren of dat hun grappen niet zo origineel zijn of dat ze nog niet goed op elkaar ingespeeld zijn. Ik zou het programma ook geen tien geven, maar een voldoende kan er wat mij betreft wel af, inderdaad omdat het een goed initiatief is en omdat het een risico was en omdat het eigenlijk ook niet zo heel erg slecht is als sommigen hier beweren zolang ik (en velen anderen, hoorde dat het programma vrij goed scoorde) erom kan lachen.

Maar volgens mij zijn we het best wel met elkaar eens.
Oud 16-07-2004, 08:26
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-07-2004 @ 17:59 :
Ik kan zo een zooi mensen noemen die het beter en voor minder geld zouden kunnen doen. Het zijn dan wel geen BN'ers, maar volgens mij kennen ook maar weinig mensen die vreselijke Tijl Beckland en dat meisje.
Laat het me weten als ze een keer in amersfoort optreden .
Oud 20-07-2004, 11:14
timmeh
timmeh is offline
Arie + Ruben

rest vond ik niet zo maar was wel weer grappig
Oud 20-07-2004, 13:25
Verwijderd
Ik vond het niet super gisteren.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 14:16
Verwijderd
gister voor het eerst gezien, vond het wel ok
sommige grappen waren echt goed. leuk dat het allemaal zo spontaan is maar soms krijg je daardoor wel erg slechte grappen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 15:25
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
timmeh schreef op 20-07-2004 @ 12:14 :
Arie + Ruben

rest vond ik niet zo maar was wel weer grappig
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 15:32
Verwijderd
Tjemig, Georgina was echt dramatisch
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 15:51
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-07-2004 @ 16:32 :
ik vond dat ze het wel goed deed met pinguinflippen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 16:04
Verwijderd
Gister heb ik het voor het eerst gezien, sommige grappen waren echt niet leuk (fanfare op de gazastrook bijv. vond ik , beetje voorspelbaar). Dat pingiunflippen vond ik echt geweldig

ik ga het zeker nog een keer kijken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 16:17
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-07-2004 @ 16:32 :
Ik vond haar niet zo erg eigenlijk, vind haar meestal wel leuk op tv, beetje de nederlandse jessica simpson.

Vond het deze week het minst leuk tot nu toe, en wat die martijn oosterhuis nou toevoegt aan het programma, behalve ergernis, is me een raadsel.

Volgende week beter (hopelijk).
Oud 20-07-2004, 16:23
Verwijderd
ik vond dr gewoon slecht
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:43
Verwijderd
gisteren voor het eerst gezien.
leuk idee, maar ik vond eigenlijk alleen die Ruben (af en toe) grappig en (heeeeel af en toe) Arie...
En Georgina blijf ik irritant en dom vinden
Het hangt er echt enorm van af welke spelers er zijn, want op sommige momenten zat ik me echt dood te ergeren..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten