![]() |
||
Citaat:
Ik vond 'm afgelopen maandag ook minder dan die van vorige week. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ook met die persconferentie: 'Duurde het lang?' ' Jah zo'n 3 minuten' over sex met het gehele nederlandse elftal X'D op de achterbankt met een coach terwijl haar moeder muziek maakte. Super!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het ook minder, veel grapjes lagen voor de hand, en nóg hoor je keihard gelach van het publiek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En toch heb ik gisteren weer vaker moeten lachen dan om menig ander nederlands programma.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Ze kunnen idd wel leuke dingen verzinnen, maar het ontbreekt ze aan acteertalent. Citaat:
Maar deze gasten nemen het gewoon niet serieus genoeg om het goed te doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
In ieder geval is leuk doen, zoals Daangerous al zei, wel het laatste wat je moet doen bij komedie, en dat hebben ze hier duidelijk niet begrepen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kun je nou weer veeleisend zijn als je vraagt om talent. Het gaat notabene om een programma waarom gelachen moet kunnen worden. Wat mij betreft móet je (als programmamaker zeker) juist veeleisend zijn, en mogen wij als kijker ook verwachten dat de juiste mensen voor de camera staan. De groep die er nu staat bakt er gewoon niet veel van. Ze kunnen niet op elkaar bouwen (dus bijv. dat de één ruimte overlaat voor de grap van een ander), ze hebben geen fantasie (wat ook van groot belang is), ze zijn niet vlot/spontaan én ze spelen het niet met overtuiging. Maargoed, voor mensen die nog nooit improvisatie hebben gezien ligt de lat ook nog niet zo hoog, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik me vooral aan erger is dat ze zo duidelijk laten merken dat ze aan het acteren zijn en het zelf ook heel leuk vinden. Nooit zitten ze eens echt in een rol.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar volgens mij zijn we het best wel met elkaar eens.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vond het deze week het minst leuk tot nu toe, en wat die martijn oosterhuis nou toevoegt aan het programma, behalve ergernis, is me een raadsel. Volgende week beter (hopelijk).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De Lama's Uice | 499 | 29-09-2007 10:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politicus in De Lama's!? cyberchicka | 4 | 19-10-2006 10:56 | |
Films, TV & Radio |