Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 19:39
Verwijderd
Eigenlijk woon ik ook nog half in Zeist ja... maar daar weet ik niks van af. Het is er wel gezellig hoor en ze hebben er een ziekenhuis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 14-07-2004 @ 18:55 :
oh

hahahaha best domme opmerking dus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 14-07-2004 @ 20:37 :
je woont er helemaaaaaal niet en je hebt er nog nooit gewoond

Nou, ik mag twee steden want ik woon dr in twee,

Nijmegen:

winkels:
Je hebt de doorsnee winkels die iedereen heeft, inclusief zeer arrogante en chagerijnige winkel-mensen. Daarnaast heb je een paar alternatieve winkels die echt té duur zijn, behalve charleston waar je tweedehands kleren kan kopen die best wel heel leuk zijn soms. NIet dt ik dr ooit iets koop mar daar gaat het niet om.

Uitgaan:
Café de bijstand is het leukst, samen met de Gonzo en Doornroosje natuurlijk. En de Merleyn (soort studentencafé) kan er ook wel mee door. Leuke dnb avonden daar. Je hebt ook nog een zooi uitgansdingen waar ze suffe muziek draaien maar daar kom ik nooit dus ik weet niet hoe leuk dat is.

Eten:
In restaurant het Savarijn kan je heel erg lekker eten, is wel erg extreem duur. Maarja. Verder kan je naar de Grut, kan je kiezen uit een dagmenu en dat is altijd heel erg lekker. Je kan ook leuk eten bij de Waag midden in de stad en aan de Waalkade natuurlijk. Goedkoop eten weet ik eigenlijk niet waar je dat kan.

Cultuur:
Het Valkhofmuseum (erg suf) en je hebt een bierbrouwerij geloof ik ergens en het Velorama met ouwe fietsen. Het Afrikamuseum is ook wel leuk als je klein bent en je broodjes wil bakken. Bijbels Openlucvhtmuseum is dan ook wel leuk. Maar verder is er nergens iets extreem kunstzinnigs.

Natuur:
Je hebt de poldeer van de Ooij, je hebt veel bossen maar ik geloof niet dat die echt een naam hebben. In ieder geval niet dat ik weet. Je hebt natuurlijk ook nog de Waal, met alle strandjes. maar die hoort weer bij de Ooij.

Zomerhotspots:
Het Kronenburgerpark als je alto bent, of met de vierdaagse de hele stad. En als je vet cool bent dan ga je aan de waag zitten of dus langs de waalkade. Verder is er niet echt een zomerhotspot.

En ik heb geen zin om Utrecht ook nog te beschrijven. Bovendien weet ik daar niks van want ik woon daar ng geen jaar.
bij uitgaan vergeet je de gonzo en de dio.
de omliggende bossen bij nijmegen (en dat is nogal wat) zijn het reichswald, daar heb je het pieterpad lopen, en een geweldige pannekoekenbakker de duivelsberg. en dan is er nog de hatertse vennen, en qua parken: het goffertpark en het kronenburgpark, het valkhof en staddijk (hoewel dat niet het bezoeken waard is)
eten: de plak (super gezellig eetcafe), koks en ko en het gallisch eetcafe .
cultuur: valkhof, is best leerzaam, het zou idd leuker kunnen, maar een pracht gebouw, vooral van binnen. dan heb je nog verschillende historische plekken zoals de st stevenskerk en omgeving, de commanderie van st jan, en dat soortige dingen.
oja en onder cultuur mogen we natuurlijk ook niet de jaarlijkse zomerfeesten vergeten nederlands grootste muziek (culturele of watdan ook) muziek evenement. en aankomend jaar; de festiviteiten rondom het 2000 jaar bestaan van nijmegen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:57
vixen
vixen is offline
gonzo staat er lekkah wel bij en dio is suf.
Oud 14-07-2004, 20:03
Verwijderd
dio kan (kon) best leuk zijn, of, dat was het een hele tijd geleden, ben al ruim een jaar eigenlijk niet meer in nijmegen uit geweest.
(sorry dat ik de gonzo niet zag staan)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:05
battlestar
battlestar is offline
big-city venray, niet dat iemand er ooit naar toe zal gaan maar toch..

Winkels
standaardwinkels als hema, blokker, schoenenreus, bristol, frs, van leest. en daarnaast nog een aantal stomme kledingwinkels waar ik nooit kom en waar boerinnen mustang-spijkerbroeken voor hun man kopen en kakwinkels waar de zogenaamde elite van venray hun kleren koopt, en waar ze kleding in de uitverkoop hebben hangen uit de collectie van 10 jaar geleden.

Uitgaan
- de koets: feestcafé, zitten ook in salou, dus dan weet je denk ik al genoeg.. ben er wel redelijk vaak te vinden though
- 't podium: scholierencafé, inclusief bandjes, maar is de laatste jaren meer veranderd in een breezâhcafé, maar komen ook nog mensen van de oude garde.
- de tijd: zit er nog niet zo lang, wel gezellig.
- de uitmarkt: zit er ook nog niet zo lang, ingericht als bruin café, wel gezellig maar de keren dat ik er was ook wel veel ouwe lullen.
- de steeg: jaja, een heuse disco inclusief cocktailbar, veel breezâh & ricardo's, met een gedeelte voor de ouderen onder ons: de energizer, maar ook daar een hoog breezâh gehalte. kom ik nooit.
- de artiest: leuk om op de donderdagavond wat te gaan borrelen of op het terras te hangen, de luxe bittergarnituur is
- de heeren van aemstel: beetje een kakcafé, kom ik zelden.
- café hulsman: ouwe lullen(roddel)café voor echte venrayenaren.
- snooks: je kan er (hoe raad je het) snookeren en poolen o.a., zo af en toe wel leuk.

Eten
- de heeren van aemstel: hadden ze vroegere heerlijke saté van het huis, maar sinds er een nieuwe eigenaar in zit niet meer helaas
- de palatijn: aparte italiaanse shit, wel leuk.
- de artiest: lekker, maar redelijk duur.
- zowyzo: heerlijke tosti's, soieso goede lunch
- de griek op de markt (we hebben er 2): heerlijk en veel, zoals altijd bij een griek, en heel aardige mensen
- de eetkamer: 3 gangenmenu voor 10 euro, en het smaakt goed.
- vette per: FRIET, en lekkere tosti's.. bekend fenomeen in venray
- de turk op 10 sec loopafstand van de koets: heerlijke broodjes döner, goed gevuld ook en je krijgt er gratis thee, nou waar vind je dat tegenwoordig nog
etc.

Cultuur
doen we niet aan, tenzij je varkens houden een cultuur opzich vindt. en venray staat bekend om zijn psychiatrische inrichtingen, dat is ook wel een cultuur opzich. en we hebben één kunstgalerie geloof ik.

Natuur
we hebben geen stadspark, maar wel een paar kleine parkjes. de peel is als het ware om de hoek. venray is wel één van de meest bosrijke gemeentes van limburg.

Zomerhotspotssss
ehhh.. terrasjes, en er zijn een aantal waters hier vlakbij in de buurt: schaartsven en de witte vennen, en er is een ontzettend lelijk zwembad met buitenbad van 2 x 2 m

en ik ga nijmegen niet meer beschreven want dat is nu al een aantal keer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:04
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-07-2004 @ 12:43 :
En natuurlijk volgende week Gentse Feesten, waarvan ik nooit precies weet of ik het vreselijk en overrompelend vind, of juist fantastisch. Dat wordt weer tien dagen niet slapen. En naakte dronken mensen over de straat zien zwalpen (zie vorig jaar).
Wat.Dat heb ik weer gemist,maar vroeg in de ochtend loop ik daar nog niet.
Gentse Feesten zijn leuk,en al helemaal als je niet kan gaan.

St-Amandsberg

Nouu.Veel valt daar niet over te zeggen,al is het nog niet zo marginaal als Oostakker .
Maar voor Cultuur en al moet je toch in Gent zijn.
O! Nog een pluspunt : we hebben 2 Australians icecream barsdingen + een grote Damass ijs. Om even mijn verslaving te verantwoorden.
Oud 14-07-2004, 21:17
merels
merels is offline
Citaat:
Jones schreef op 14-07-2004 @ 19:23 :
Ja, ik neem aan dat ze loco(motion) bedoeld. Wel jammer dat ze geeneens verteld dat we maar 5 kilometer van de grootste boerendiscotheek van Nederland afwonen
ohja, hehe. Die is erg
Gelukkig woon ik er niet.
Oud 14-07-2004, 21:28
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-07-2004 @ 20:12 :
foto's?
Foto's van Drempt?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:43
pipimädchen
pipimädchen is offline
Mocht iemand het ooit in z'n hoofd halen te verkassen naar Doetinchem:

Winkels
De Kelder is wel aardig, maar veel te duur, leuke sieraadjes enzo wel. En dan is er een H&M, verder moet je geen Doetinchemse kleren willen. Er zijn drie cdwinkeltjes en ze verkopen alledrie dezelfde 10 plaatjes

Uitgaan
Hiehie. Merleyn is een cafe met oude lullen en daar draaien ze weleens Siouxsie, Kjoer, Sisters en sjit. Maar eh meestal niet. Voor alto's heb je 2 dorpen verderop P8 en dat is extreem gay.

Eten
Bij Aldi hebben ze goedkope toetjes.

Cultuur
Nee

Natuur
Wel een bos hier vlakbij, met een kinderboerderij met geiten en schapen enzo, maar het is een lelijk bos, zo'n net niet bos.
Oud 14-07-2004, 21:43
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 14-07-2004 @ 22:28 :
Foto's van Drempt?
JAA van Imke
Oud 14-07-2004, 21:45
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
terror koe schreef op 14-07-2004 @ 22:43 :
JAA van Imke
Ik ken geen Imke, maar volgens mij is dat een dame die ergens in een grote stad is gaan studeren een jaar of 3/4/5 terug? Klopt dat? De naam komt me wel bekend voor.

En ik kan je vertellen dat ik iedereen ken in Drempt! Sociale controle in kleine dorpen de bommm!!

Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:47
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 14-07-2004 @ 22:45 :
Ik ken geen Imke, maar volgens mij is dat een dame die ergens in een grote stad is gaan studeren een jaar of 3/4/5 terug? Klopt dat? De naam komt me wel bekend voor.

En ik kan je vertellen dat ik iedereen ken in Drempt! Sociale controle in kleine dorpen de bommm!!

Nee ze woont nog steeds in .. Voor-Drempt
Toch beter je best doen.
Oud 14-07-2004, 21:52
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
terror koe schreef op 14-07-2004 @ 22:47 :
Nee ze woont nog steeds in .. Voor-Drempt
Toch beter je best doen.
Dat ga je niet menen?

Damn, hoe jammer.

En jij kent Voor-Drempt van ... ?

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 22:00.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:59
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 17:36 :
hahahaha ik woon veruit in de coolste stad
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 14-07-2004 @ 22:28 :
Foto's van Drempt?
Ja! Ik heb Appelschaap ook opgeofferd, nu anderen hun beurt.
Oud 14-07-2004, 22:10
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Winkels:
we hebben DPS.. en een paar zwangere vrouwen winkels..
en offcourse de edah en de super de boer.. en de aldi.. en de jan linders..

Uitgaan:
We hebben de "Grand Madeira" voor hoofdzakelijk de breezerjeugd en de nepgabbers.
Ook hebben we de "Santa Domingo" (een rockcafe waar ze bijna geen rock meer draaien ) en een aantal café's waar de wat oudere mensen rondhangen.

Eten:
We hebben een paar friettenten waar meestal de friet niet te vreten is. Ook hebben we een restaurant

Cultuur:
We hebben een kerk en wat ouwe panden in 't "centrum."

Natuur:
We hebben de berm langs de randweg. En heel erg afgelegen een beetje stiltegebied.

Zomerhotspotssss:
Het zwembad dat na de zomer gesloten wordt?

Dit was dus Nederweert op z'n best "Taadaaaa"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:11
grandmommy
grandmommy is offline
Dorst is een kerkdorp wat bij de gemeente Oosterhout hoort. Dorst is in de tweede wereldoorlog bezet geweest, maar is gelukkig zonder doden bevrijd. Dorst Heeft een mooie natuur, de boswachterij is zo'n drie keer groter dan de bebouwde kom van Dorst zelf. Veel mensen denken dat dorst een klein gehucht is, dit is echter een verkeerd beeld. Inderdaad, de bebouwde kom is niet groot, maar de straten strekken zich tot ver in de omgeving uit, en dat maakt de straal van Dorst toch best groot.
Dorst heeft nauwelijks een uitgaansleven voor de jeugd, er is maar een uitgaansgelegenheid, de kaszah, en daar wil ik nog niet dood gevonden worden, maar het is een leuk verzetje voor de lompe boerenjeugd. Zoals ik al eerder zei, Dorst heeft een mooie natuur, en daar kan je dus heerlijk rieleksen. We hebben onder meer een kampeerterrein ( ook een paar poaalcampings- primitieve stukken grond met een enkkele waterpomp, voor de echte basic mens) , een leemput, verscheidene watertjes, dennebossen, en we hebben zelfs een kudde schotse hooglanders ( schotse koeien, soort ossen * langharig, log, lief en horens*).
Winkels zijn er niet veel, wel ontzettend veel hair-nagel- en haarsalons. ook zijn de kinderwinkels wel goed vertegenwoordigt, maar daar heb ik dus niks te zoeken.
We hebben ook twee hotels, Campanile en * jezus hoe heet dat ook alweer*, een muziekstudio, een dorpsgek en een voetbalclub.
Qua cultuur kan ik niet zoveel over ons dorp vertellen, behalve dan dat er een boerencultuur hangt. En een boerenstank, dat ook.

ohja, we hebben ook een standbeeld van een pijpende geit in het dorp staan:

Oud 14-07-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 14-07-2004 @ 23:10 :

Cultuur:
We hebben een kerk en wat ouwe panden in 't "centrum."

Dat vind ik altijd zo overdreven hè, iedere stad heeft dat, behalve Almere natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:23
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-07-2004 @ 23:19 :
Dat vind ik altijd zo overdreven hè, iedere stad heeft dat, behalve Almere natuurlijk
dat bedoel ik dus
wij hebben niets aan cultuur

ohwjah gabbercultuur zoals men dat hier noemt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:24
grandmommy
grandmommy is offline
cultuur schmultuur
Oud 14-07-2004, 22:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Het gehucht Tienhoven (2 straten)

Winkels: éen hele antiekwinkel
Eten: éen café/snackbar en éen restaurantje. (en daar is het eten wel lekker alleen kom ik er sporadisch)
Uitgaan: eeeh, nee. of bij het bovenstaande café, voor als je van voetbal kijkende boeren houdt
Cultuur: voetbal en boeren
Natuur: ja, teveel. HEEL VEEL weiland
Zomerhotspotssss: hier vlakbij zijn meren met strandjes en een beetje bos, en dat is in de zomer serieus gezellig. (als alle mensen weg zijn, want er komt bijna alleen maar klootjesvolk op af)
Oud 14-07-2004, 22:27
grandmommy
grandmommy is offline
OMFG, tienhoven klinkt als Dorst!

nouja, die dorpen zijn ook all alike
Oud 14-07-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 15-07-2004 @ 06:30 :
fqqn gamenerds!
Proud to be one
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:36
funkypunk
funkypunk is offline
Haren, tja, geen positieve dingen te vertellen tenzij je wilt lachen. het is vooral een dorp met oude mensen
Oud 14-07-2004, 22:37
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Den Helder:

Zon (meeste uren van NL), Zee en strand zegt al genoeg lijkt me !
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 23:43
Briseïs
Briseïs is offline
Fotooooooooooooooooooooooows

Het Gemeentehuis.

Da Witte Kerk.

Da Bavo.

Victorkerk.

Ons Eigen Oorlogsmonument.

Het Meer, door velen het Komomeer genoemd maar toch echt genaamd 'Het Oosterduinse Meer'.

De verzameling 'Mensen die iets in de bollen doen-beelden' op rotondes:

De Bollenplanter.

De Bollenzifter.

De Ziekzoeker.

Ach, hoe hip.
Oud 14-07-2004, 23:48
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-07-2004 @ 05:09 :
Jaaaa, dan loop je een winkel uit met een huis in je binnenzak Zo van:

> "Wat heb je daar?"
< "Oh, niks. Fabrieksfoutje."

Hoe fucking cool is dat
haha

of je breekt gewoon een "leeg" huis binnen, pleurt bankstellen en stoelen die er staan in het trapgat en zet balken voor de andere deur
maar daar ging het niet om
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 09:42
Anteverta
Anteverta is offline
Lisse:

Winkels:
We hebben wel een centrum maar dat is niet bepaald groot. Het word wel steeds verder uitgebreid en er zijn ook nog wel grote uitbreidingsplannen maar dat duurt nog een aantal jaar.

Uitgaan:
Je kunt kiezen tussen de Zaak (breezer) of Magni (altoverzamelplaats). Verder heb je nog wat kroegen maar het stelt eigenlijk allemaal niets voor..

Eten:
We hebben wel wat goede restaurants. 'Op Visite' is wel een gezellig restaurant met lekker eten. Maar het draait daar vooral om de sfeer.

Cultuur:
In Lisse is Keukenhof te vinden. waardoor Lisse 2 maanden van het jaar overstroomd word met foto makende japanners en verdwaalde duitsers. Erg gezellig..
Verder hebben we ook nog de bloemencorso, wat heel fijn samenvalt met het keukenhofseizoen. Optimaal genieten voor de buitenlanders

Natuur:
Het keukenhofbos. Dat is opzich wel een mooi bos, natuurlijk en niet aangeplant. Verder hebben we heel veel bollenvelden want lisse ligt tenslotte in de bollenstreek.

Zomerhotspotssss:
Die hebben we nou echt niet. Daar is Lisse echt niet interessant genoeg voor..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 10:15
Suzy Q
Suzy Q is offline
Hoofddorp

Winkels:
Gewoon alle standaard dingen... Hema, V&D, H&M, C&A, Free Record Shop, een paar parfumeriezaken, de gewone supermarkten, een paar drogisterijen.. Niks bijzonders..

Uitgaan:
Tja... In Hoofddorp heb je de Challenge, een paar bar/dancing dingetjes (Booby's, de Gouwe Geit) en nog een alternatief uitgaanscentrum (De Lans), verder gaan veel mensen uit Hoofddorp uit in Lisse (de Magni [alto] of de Zaak) en naar Nieuw-Vennep (de Stip) of naar Amsterdam

Eten:
Je kunt bij het restaurant Da Rosario lekkere pizza's eten, maar de bediening is niet echt geweldig
Verder is er een Grieks restaurant en nog een aantal standaard dingen. Ook zijn er in Hoofddorp redelijk veel 2e- en 3e rangs snackbars.. Er is ook wel een McDonalds, maar die ligt ver bij het centrum vandaan..

Cultuur:
Hoofddorp heeft Schouwburg de Meerse, waar alle bekendste artiesten willen optreden (Bert Visscher, Lebbis en Jansen, Karin Bloemen, Najib Amhali en meer ) en voor de kleinere voorstellingen is er Theater het Oude Raadhuis.
Verder is er voor jongeren de organisatie Artquake, die allerlei leuke dingen organiseert (workshops, feesten, festivals, kunstwedstrijden e.d.)

Natuur:
Het Haarlemmermeerse Bos. Dat was het.

Zomerhotspotssss:
Tja, in Hoofddorp is er in de zomer niet zo veel te beleven, behalve dat er aan het einde van de zomervakantie een soort van Braderie is waar ook artiesten komen optreden (Vorig jaar: Blof, Do, Van Dik Hout)
Veel mensen uit Hoofddorp gaan in de zomer voor de leuke dingen naar Amsterdam of zo
Oud 15-07-2004, 10:32
substantial
substantial is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 14-07-2004 @ 23:11 :

ohja, we hebben ook een standbeeld van een pijpende geit in het dorp staan:

[afbeelding]
Oud 15-07-2004, 13:40
Verwijderd
Almere

Winkels een beetje suffe winkelstad, erg standaard met zijn v&d. hema, h&m en c&a... een leuk nieuwe winkel is de pasquino... waar ze versace en d&g verkopen en tijdens de uitverkoop korting geven van 70 %

Uitgaan zwaar onder de maat! een leuke club is Anno, maar je moet er niet vaker dan 1 keer in de twee maanden komen. Veel dertig plussers, vaak dezelfde mensen, wel eens een hippe dj. Binnenkort hebben we ook een popzaal, ben benieuwd wat we daarvan kunnen verwachten, de eigenaar had tivolli kunnen zijn, maar het werd eindelijk een tienerdiscotheek die nog het meest lijkt op hollywood. Het nieuwe theater moet binnenkort ook af zijn, misschien is dat wel leuk...

Eten Daarvoor moet je in Almere Haven zijn, daar heb je de meeste restaurants en het dorpje heeft wel een leuk karakter... aanrader is bakboord! Een luxe restaurant met uitzicht over het gooimeer

Cultuur weinig, twee theaters, 1 in haven, 1 in stad, een cultureelcentrum, jeugdhonken trapnatov en totum organiseren optredens voor lokale bandjes, een museum met matige tentoonstellingen, een centrum voor architectuur

Natuur vele parken en bossen, hoogtepunt de lepelaarseplassen met echte lepelaars

Zomerhotspotssss alleen voor jongens en meisjes met een scooter: het filmwijkstrandje
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:48
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-07-2004 @ 14:40 :
Almere

Winkels een leuk nieuwe winkel is de pasquino... waar ze versace en d&g verkopen en tijdens de uitverkoop korting geven van 70 %

Zoiets zoek ik dus, maar dat vind je niet in de Achterhoek.

Citaat:
Zomerhotspotssss alleen voor jongens en meisjes met een scooter: het filmwijkstrandje
Dat is dan wel een voordeel van de Achterhoek, die vind je hier ook niet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:59
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
substantial schreef op 15-07-2004 @ 11:32 :
wieh, ik word duizelig van jouw avatar!
Oud 15-07-2004, 14:08
MieX
MieX is offline
Vught is vreselijk, niet positief te promoten :

Winkels:
Ouwe oma kleding of zeeman als je voor kleren gaat, verder hebben we nog net ook een blokker, kruidvat en HEMA (en nog wat supermarkten)

Uitgaan:
Het ergst van alles, het enige <40 cafe is een breezercafe, niet bepaald geweldig. Met carnaval/koninginnedag hebben we nog de JJ (jeugd en jongeren nog iets) maar dat is overspoeld door ruziezoekende molukkers. Gevolg is dat de jeugd ergens anders fatsoenlijk uit wil gaan en dus uitwijkt naar Den Bosch waar de hockeykinders al gauw genoeg vinden, maar daar blijft het ook bij.

Eten:
Er zijn wel wat fatsoenlijke restaurants/eetcafe's maar die moet je net weten, er zijn vooral kouwekak restaurants

Cultuur:
Hebben we genoeg van maar het is verre van interessant (1 normale kerk, andere zit in een omhooggevallen gymzaal, Nationaal Monument Kamp Vught en nog wat meer oude gebouwen, standaard dus)

Natuur:
De Vughtse heide is best groot en je kan er goed wandelen, maar het is tegelijk ook militair oefenterrein dus je moet niet schrikken van een paar neplandmijnen als je lekker een stukje gaat lopen

Zomerhotspotsssss:
"Recreatieplas De ijzeren man", bekend in de hele omgeving. Je kan er goed zwemmen/waterfietsen/kanoën enz alleen het water is als het warm is nogal ranzig

Ik vraag me echt serieus af waarom ik hier nog woon
Oud 15-07-2004, 14:11
guess what
guess what is offline
Citaat:
terror koe schreef op 14-07-2004 @ 22:43 :
Mocht iemand het ooit in z'n hoofd halen te verkassen naar Doetinchem:

Winkels
De Kelder is wel aardig, maar veel te duur, leuke sieraadjes enzo wel. En dan is er een H&M, verder moet je geen Doetinchemse kleren willen. Er zijn drie cdwinkeltjes en ze verkopen alledrie dezelfde 10 plaatjes

Uitgaan
Hiehie. Merleyn is een cafe met oude lullen en daar draaien ze weleens Siouxsie, Kjoer, Sisters en sjit. Maar eh meestal niet. Voor alto's heb je 2 dorpen verderop P8 en dat is extreem gay.

Eten
Bij Aldi hebben ze goedkope toetjes.

Cultuur
Nee

Natuur
Wel een bos hier vlakbij, met een kinderboerderij met geiten en schapen enzo, maar het is een lelijk bos, zo'n net niet bos.
Woon jij in Doetinchem ik heb je nog nooit gezien.
Oud 15-07-2004, 14:12
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
MieX schreef op 15-07-2004 @ 15:08 :

Natuur:
De Vughtse heide is best groot en je kan er goed wandelen, maar het is tegelijk ook militair oefenterrein dus je moet niet schrikken van een paar neplandmijnen als je lekker een stukje gaat lopen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:14
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
guess what schreef op 15-07-2004 @ 15:11 :
Woon jij in Doetinchem ik heb je nog nooit gezien.
Ik heb jou en Terrorkoe ook nog nooit in Deurekem gezien.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:14
MieX
MieX is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 15-07-2004 @ 15:12 :
Gelukkig zijn ze nep, maar volgens de krant (heb t zelf niet gezien, helaas) knalden ze wel als je erop ging staan, gepaard met behoorlijk wat rook
Oud 15-07-2004, 14:52
I <3 cock
I <3 cock is offline
Doetinchem (L)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:53
Haligh
Haligh is offline
Bergen op Zoom, omdat je weet dat je het wil!
Oud 15-07-2004, 15:09
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Mentu schreef op 14-07-2004 @ 23:34 :
Proud to be one
I'm an Interaction Designer ..

gaming = study

ben er 2 aan het developen nu
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 15:36
scala
scala is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-07-2004 @ 14:40 :Binnenkort hebben we ook een popzaal, ben benieuwd wat we daarvan kunnen verwachten, de eigenaar had tivolli kunnen zijn, maar het werd eindelijk een tienerdiscotheek die nog het meest lijkt op hollywood.
ja jammer he was veel beter geweest, tivoli, dat weet ik nu al.. maar we hebben nu al wel een bowlingbaan!

Citaat:
Het nieuwe theater moet binnenkort ook af zijn, misschien is dat wel leuk...
ehh de eerste paal wordt pas in sept gezet maar het wordt wél leuk grotere zaal= andere soorten en meerdere voorstellingen

Citaat:
Eten: Daarvoor moet je in Almere Haven zijn, daar heb je de meeste restaurants en het dorpje heeft wel een leuk karakter... aanrader is bakboord! Een luxe restaurant met uitzicht over het gooimeer
ja das best leuk

Citaat:
Zomerhotspotssss: alleen voor jongens en meisjes met een scooter: het filmwijkstrandje
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 14-07-2004 @ 11:38 :
In de zomer is er niet echt een specifieke hotspot, in de binnenstad zijn wel een hoop gezellige terrasjes te vinden en uiteraard een Mac en een KFC zijn aangewezig. (alleen de burger king hebben we niet )
Op Ekkersrijt, naast de Ikea vind je een Burger King!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 16:30
Otis
Otis is offline
okey Hagel ede isgeen klein turkije , dat is lullig
en ik doe bennekom niet , stomme stink lonsdaleboeren

dus, EDE

uitgaan

je hebt het museumplein met zaken als de macky´s voor scooterkids, petticoat voor wannabe's , atlantis voor pilpoppers en extreme voro de dushi's...

Qua terrasjes zijn de kaketoe ende verleiding wel leuk , maar wel blessed met ugly people

cultuur

je hebt Cultura met leuke exposities en voorstellingen , veel cabaret ook.

Winkels

geen leuke winkels, alleen de standaard blokkers , H&ms en We's..
Alleen Romeo&Julia is nog een redelijk hippe winkels met verkopers die ik zou willen doen :0

Natuur

Hoi , welkom op de veluwe, veel natuur en bossen enzo , veel fietsende mensen dus . Ooh en veel kinderboerderijen (L)

Zomerhotspot

Mijn huis
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:39
Dith
Dith is offline
Geldrop.

Uitgaan
Voor zover ik weet kan je er niet uitgaan. Er is totaal niks te doen.

Cultuur
Er is een kasteel, een speciaal centrum voor kunstzinnige mensen waar je o.a. kan beeldhouden en schilderen en er is een weverijmuseum.

Winkels
Behalve de bekende winkels die in zo'n beetje elk dorp zitten (Kruidvat, HEMA, Schoenenreus, Zeeman) zijn er geen winkels. Maar we hebben een Aldi en wel 2 AH's.

Natuur
Strabrechtse Heide, kasteeltuin, weilanden en een boel bos.

Zomerhotspotsssss
Het enige wat ik kan bedenken is het zwembad, waar zo'n beetje heel Geldrop en omstreken in de zomermaanden rondhangt maar waar het water altijd koud is en de prijzen te hoog.

Eten
Stuk of 10 cafetaria's, een griek, een chinees en een pizzaria.
Oud 15-07-2004, 18:49
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-07-2004 @ 17:30 :
okey Hagel ede isgeen klein turkije , dat is lullig
en ik doe bennekom niet , stomme stink lonsdaleboeren

dus, EDE

uitgaan

je hebt het museumplein met zaken als de macky´s voor scooterkids, petticoat voor wannabe's , atlantis voor pilpoppers en extreme voro de dushi's...

Qua terrasjes zijn de kaketoe ende verleiding wel leuk , maar wel blessed met ugly people

cultuur

je hebt Cultura met leuke exposities en voorstellingen , veel cabaret ook.

Winkels

geen leuke winkels, alleen de standaard blokkers , H&ms en We's..
Alleen Romeo&Julia is nog een redelijk hippe winkels met verkopers die ik zou willen doen :0

Natuur

Hoi , welkom op de veluwe, veel natuur en bossen enzo , veel fietsende mensen dus . Ooh en veel kinderboerderijen (L)

Zomerhotspot

Mijn huis
yeah de petticoat
Oud 15-07-2004, 19:34
Pluche
Pluche is offline
Amsterdam
Winkels : H&M (vele), Vero Moda, winkeltjes bij mij in de buurt, Waterloopplein en nog veeeeeel meer, lekker puh!
Uitgaan : Klaassen, Het Genootschap, Het 90cent cafe (jaja, ik ben een gierige sloeber) en nog wel meer, Oja DbJ (Dansen bij Jansen, übervet)
Eten : Nieuw Albina (ROTI!!), de turk op de ferd.bol, Cafe Restaurant Amsterdam, Affouritt
Cultuur : Rijks, van Gogh, Joods Historisch Museum, de vele gallerie's.
Natuur : Gaasperplas, Sloterplas (yeah, waar ik zeilles geef!) en last but not lest, of course mijn achtertuin, het Vondelpark.
Zomerhotspotssss : Vondeltuin (baantje numero 2!), de überhippe stranden zoals Blijburg e.d

Ik ben toch wel echt gezegend dat ik in deze stad mag wonen. Moet wel zeggen dat het vooral in de zomer gewoon heel positief is, in de winter is het alleen maar koud maar toch hip
Yeah!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:53
koud
koud is offline
Winkels
aldi hema!, hunkemuller,vosje mode
en we krijgen marskramer

Uitgaan
er is een treinverbinding met arnhem

Eten
turken met goedkope pizza.

Cultuur
takelt af, als dat nog verder mogelijk is.

Natuur
rosorum (park met eenden bij school)

Zomerhotspotssss
de italiaan. nachtzwemmen in den Breuly.
Oud 15-07-2004, 21:54
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
koud schreef op 15-07-2004 @ 22:53 :
Winkels
aldi hema!, hunkemuller,vosje mode
en we krijgen marskramer

Uitgaan
er is een treinverbinding met arnhem

Eten
turken met goedkope pizza.

Cultuur
takelt af, als dat nog verder mogelijk is.

Natuur
rosorum (park met eenden bij school)

Zomerhotspotssss
de italiaan. nachtzwemmen in den Breuly.
Ow die plaats!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten