Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
roxanne is een hippe tante die volgens mij into emo und hc is. ze heeft over het algemeen stylish fotos en om de een of andere reden komt het woord classy in me boven drijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() lepra kan niet lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oja dat in de plassen springen was te c00l ![]() ![]() Erm ik dacht eerst dat Geertje mij stom en onboeiend vond (omdat ze dat namelijk zei) maar toch doet ze wel aardig. Ze is een soort mix tussen schattig en lief maar toch ook stoer. Houdt van iffo, smoken, ska, paardjes en kunst geloof ik. ![]() oja en ze praat echt leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eXoot is een priuma dude om mee te chillen met een dikke tak ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lepra: Ehm.. ik vind m wel ok op het forum. Beetje irritant af en toe. Populair onder zn vrienden. Kan soms een beetje overdrijven. Heeft een leuk vriendinnetje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vixen is een (de?) vriendin van hem. Ze zijn samen naar Artis geweest ondanks dat hij zich op de oorspronkelijke afgesproken datum had verslapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en juh Vixen is DE vriendin ![]() Kosmo is een hippe gast die net nieuw hier is maar meteen al goed ligt bij de hipope dames. Eerst vond ik hem nogal irritant maar de ninja turtle hoofdbands heeft het allemaal weer goed gemaakt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pleno is een hippe babe met een overdosis giegelhumor en een nog grotere overdosis zouteloze smileys, en verder is ze gewoon cute denk ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder heeft hij het met annemiekje waar hij heel blij mee is, en houd hij veel van d00m, skeletjes en andere eville dingen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar eerst mocht dat toch niet? *kut nu ga ik spammen in mn eigen topique* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik PM je wel voor die feauteaux als je ze nog wil |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder wil ik haar nog es meeten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rodina is onsterfelijk geworden in m'n ogen nadat ze me toevoegde op msm en het eerste wat ze zei is zoiets als "ik vind jou wel zo ontiegelijk irritant" ![]() ![]() Verder is ze minder kakker dan ik d8 want ze gaat ook naar dikke altofestivals enzo en smookt voorgedraaide lingerie en draagt joints. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eXo is op het forum heel hip en aanwezig maar in het echt is ie net zo lang als ik maar wel met een hip kapsel. Op het forum vindt ie mij stom maar in het echt zou ie me lief vinden hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Teun: ik weet niet goed wat ik van m vind. guess what: een leuk lief meisje en ik had je geanalyseerd maar ik had inderdaad je foto's al gezien maar dat was ik vergeten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()