![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() mn vader moest eht helemaal druitschroeven toen ie 10 minuten later thuiskwam (fjew) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb weleens vast gezeten in de wc, afschuwelijk. ![]() Heb sowieso al een beetje een hekel aan openbare wc's ed, maar goed, soms kan het niet anders..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik sneak ook altijd het liefste de meest achterste toilet op...en controleer altijd of de deur ook daadwerkelijk op slot zit
![]() Bij het uitgaan altijd eigenlijk...wat ik wel vreemd vind als ik daar zo zit is dat ik er nog steeds kleurenblinden zijn die aan de deur trekken... Gisterenavond in de stamkroeg nog aan een deur getrokken die dicht zat...toen er werd doorgetrokken en het meisje naar buiten stapte heb ik wel even sorry gezegd..ze grinnikte wel maar vond het denk ik allerminst prettig |
![]() |
|
![]() |
is het dan zó vervelend als iemand per ongeluk aan de deurklink zit?? Ik zit daar echt niet over in..
Hoewel ik heel vaak denk van oow klote heb ik 'em wel goed dicht gedaan? Niet dat ze em per ongeluk open doen en ik daar gezellig met me broek omlaag zit ![]() Verder kijk ik altijd welk kleurtje het slotje heeft, en met uitgaan zie je toch altijd mensen die voor jou zijn, dus heeft et al geen nut om aan de deur te rammen want je kunt al zien dat alles op slot zit omdat mensen aan et wachten zijn... snappie ![]() |
![]() |
|
![]() |
Moest eens heel erg poepen...snelde het enige toilethokje in en was blij dat ik kon zitten. Zie je net dr na die klink op en neer gaan.
Dan voel je je pas bezeikt Zat er pas net en moest zeker nog een tijdje, en bij mij duurt het toch wel lang en dan ook nog de pot stinkend achterlaten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb het wel eens in een of andere kroeg, wil ik even op wc op me gemak zitten, wordt daar aan die deur gerammeld. Eens was het zo erg dat ik de deur niet goed gesloten had waarbij diegene zich even moest verontschuldigen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Actievoerders bezetten Betuwelijn ijscoman | 42 | 18-06-2007 16:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Film over situatie in bezette gebieden hhendrikxx | 142 | 03-03-2006 05:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Bezit, bezet, bezeten vrij Xerxes | 8 | 13-09-2004 13:07 | |