Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 14:14
dwerggg
dwerggg is offline
Ik ken mijn beste vriendin via msn...we kennen elkaar nu al meer dan een jaar. We hebbe elkaar nu 4x gezien en we zien elkaar ongv. 1x in de 4/5/6 weken en soms wat vaker.

Ze heeft een tijdje geleden bij mij gesellig gelogeert en ik heb vrijdag bij haar gelogeert, voor het eerst.

Het was egt hardstikke gesellig en we hebbe de hele nacht ligge praten over van alles, dat "beste vriendinnen-gelul" weetjewel....

Maar toen haar ouders mij zaterdag weer naar huis brachtten voelde ik me zo enorm klote...ik heb vreselijk zitten huilen...ik mis haar gewoon..en dat gebeurde me de vorige x ook al.

Het is nu 2 dagen later en normaal is zij ook heel de dag op msn te vinden, maar sinds zaterdag heb ik haar nog maar hoogstens 1 minuut gesproken en dat is egt heeeeel weinig voor ons in 2 dagen.
Ik had haar ook gemailt, gewoon ff n mailtje, niks bijzonders, maar daar had ze niet op gereageert.
Zonet kwam ze dus op msn maar echt binnen een minuut zei ze dat ze weer weg ging...
Nu krijg ik t gevoel dat t door mij komt .............
Misschien valt dat wel mee, maar omdat ik haar egt mis komt dat extra hard aan....

Herkent iemand dit, of weet iemand hoe ik van dit kutgevoel af kom???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2004, 15:45
*RooSs*
*RooSs* is offline
Ik herken het niet..
maar die vriendin heeft ook een eigen leven heeft en je moet er niet zo erg mee bezig zijn als ze er even niet zolang is.
Als je zo reageert op een beste vriendin die er even niet is, vind ik dat toch een btje zorgelijk eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 16:01
Dzjes
Dzjes is offline
Ik vind het ook nogal overdreven klinken.. nuja, ze heeft haar eigen leven. Gewoon afwachten tot ze je iets terugstuurt van een mailtje, laat ze maar ff doen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 07:48
kosit
kosit is offline
Als je erg onzeker bent zou ik me dit wel voor kunnen stellen, je bent niet bij der dus je hebt geen idee wat ze doet maar waarschijnlijk had het gewoon druk ofzo...
Het zal vast wel meevalle
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 08:22
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik herken het wel een beetje. Wanneer mijn beste vriendin een beetje kortaf is tegen mij begin ik al meteen het ergste van het ergste te denken Ik kan er niks aan doen...
Ik moet zeggen dat het wel stukken minder geworden is sinds ik een vriendin heb. Je zou dan bijna zeggen dat ik daarvoor constant bang was om die genegenheid, die intimiteit, die hechte band te verliezen. En omdat ik nu een vriendin heb is dat zeg maar een zekere factor in het hele verhaaltje dat er in ieder geval altijd iemand voor me is.

naja, in ieder geval moet je je gewoon niet zo zorgen maken. Het is vast niks. Iedereen heeft wel is een rot dag en een slecht humeur. Of ze heeft het even druk met andere dingen waardoor ze wat minder vrije tijd heeft. Er kunnen altijd wel dingetjes tussen komen waardoor ze geen tijd heeft om te msnen.

Ik vind het trouwens knap dat je iemand die je nog maar 4 keer gezien heb en pas een jaar kent al als beste vriendin ziet
Oud 20-07-2004, 12:42
dwerggg
dwerggg is offline
ja das waar, maar we spreken elkaar de hele dag door(normaal) we bellen veel, smsen enz...ze weet egt alles van me en we kunnen over alless goed prate, daardoor is het mijn beste vriendin...ze neemt me zoals ik ben...en je hebt tegenwoordig nie meer zoveel mensen die niet acher je rug om gaan lullen over je, of je blijven steunen wat er ook gebeurt en bij haar kan ik altijd terrecht
Het is net alsof ik haar egt al heeel erg lang ken, vertrouwt...
maar t zal ook wel door onzekerheid van mij komen, denkik..
maar toch als ik n rothumeur heb zal ik nog niet kortaf tegen haar doen, dat gebeurt mij vaak genoeg maar tegen haar cker niet, maar ieder mens is anders natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:58
farai
farai is offline
En ik die dacht dat ik extreem gehecht was aan mijn beste vriendin......

Ik mis de mijne ook best snel en ik maak me ook heel snel zorgen over iets dat met haar te maken heeft enzo. Ook heb ik dat ze heel vaak in mijn gedachten is......

Maar huilen omdat ik haar mis? tja, als ik weet dat ik haar door lastige omstandigheden lange tijd niet zal kunnen zien of als we ruzie hebben ofzo.

Maar ik zie de mijne de hele grote vakantie niet en mss zelfs langer dan dat.....En echt huilen puur omdat ik haar mis heb ik nog niet gedaan.

Groetjes oceangirl
Oud 20-07-2004, 14:02
farai
farai is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 20-07-2004 @ 09:22 :
Ik vind het trouwens knap dat je iemand die je nog maar 4 keer gezien heb en pas een jaar kent al als beste vriendin ziet
idd. Zoals ik al zei ben ik ook nogal emotioneel afhankelijk van de mijne. Maar ik ken haar al bijna 4 jaar.....Ze zit bij me op school dus das wel echt even iets helemaal anders.

@ ts: even uit nieuwsgierigheid: hoe jong ben je?

Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 14:55
dwerggg
dwerggg is offline
ik ben 16

maar ik vind t idd owk allemaal n btje overdreven, maar ik kan der owk niks aan doen kvoel me dan eg klote
maar ik heb in de afgelope paar jaren 2x mijn beste vriendin verloren(dat ware dus 2 andere meisjes) en misschien dat ik daar nu ook bang voor ben...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 23:46
Anathema
Anathema is offline
Weet je wat ik doe als ik mijn beste vriendin mis? Ik schrijf haar een brief. Het voelt dan in zekere zin aan alsof ik praat tegen haar. Ik vertel er soms zelfs diepere dingen in dan dat ik normaal zou zeggen ofzo. Misschien is ze zo lief om terug te schrijven, en kun je als je haar mist haar brieven nog eens op nieuw lezen. Je moet ze daarom nog niet posten, je kunt ze ook gewoon afgeven ofzo.
Brieven zijn prachtige zaken. Ze zijn net een foto van de ziel van de schrijver op het moment van schrijven. Zijn gevoelens, gedachten, belevenissen... alles staat vastgelegd op het papier. Zo heb je later nog eens iets om te herinneren hoe ze was, niet gewoon aan een foto, maar aan haar persoonlijkheid.

Sorry voor de meligheid. Mijn vriendin is ook al 14 dagen weg, vandaar...
Oud 23-07-2004, 09:18
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
zij heeft ook een leven en ze kan het ook druk hebben! maak je er niet om zou ik zeggen. als ze je niet meer mocht had ze je wel geblokkeerd.
Reageren

Regels voor berichten