Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet veel wat wielrennersbenen, die zijn nl. geschoren. Als ze vallen is de wond namelijk 3x zo ernstig als er haren opzitten! Mart Smeets de bom! ![]() ![]() ''Nou kijk, als er haren op de benen van een renners zitten en ze vallen, is de wond gemiddeld genomen 3x zo ernstig als dat je zou vallen met benen zonder haar. Verder ben ik er vrij zeker van dat Lance Armstrong deze tour gaat winnen.'' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bertbart & kosmo get a room |
![]() |
||
Citaat:
lekker duidelijk. ![]() hij kreeg er 6 bier voor,als ie n kam zou scheren. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
welke idioot doet er nou behangplaksel in zn haar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() welke idioot staat uberhaupt elke dag een uur voor de spiegel om een baan haar omhoog te zetten en vervolgens iedereen te vertellen dat uiterlijk niet boeit? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zoja, ik zette mn kam nooit elke dag, als ik hem al zette. want zo'n ding blijft heus wel langer dan een dag staan. en festival proof is ook te doen met alleen haarlak. behangplaksel, pleur toch op man ![]()
||
Citaat:
maar alleen haarlak was nooit genoeg voor 1 dag toen'k nog een kam had. Valt gewoon om, het knakt als het ware. Maar goed, of je nou gelsmurrie of behangplaksel in je haar smeert; who cares. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
raad nodig: hanekam Greenleaf | 48 | 01-09-2004 19:38 | |
Lifestyle |
Vrouwen en hanekammen rare pop! | 66 | 11-11-2002 13:42 | |
Lifestyle |
mening over hanekam... Krugdinho | 127 | 10-11-2002 12:50 | |
Lifestyle |
Wat moet ik allemaal in huis halen voor een hanekam? Horror Kitty | 108 | 08-10-2002 19:12 | |
Lifestyle |
enig idee hoeveel zon hanekam van gigantische punten kost?? real terminator | 79 | 03-08-2002 20:17 | |
Lifestyle |
voor de vrouwen/meisjes met hanekammen of geen haar als het ware salsa | 10 | 24-04-2002 08:33 |