![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maarreh.. nee je hoeft ze niet langs te sturen.... kben echt te verlegen. en ik kwam er net achter dat ik WEL in de gevaren zone zat.. heb toch al meer dan 250 posts ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In de aanbieding: jonge man van 21, gevoel voor humor twijfelachtig, houdt van hardcore, vriendin pesten, lang uitslapen, ramen zemen, nieuwe levensvormen creeren in en achter de koelkast. Optimistisch, vervelia en knuffelbaar. Aankoop op afbetaling is mogelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat brede is overigens geen vereiste (toch, dame in kwestie?). Maar eh, waarom de rolleyes? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
waarom bied je mij nou weer aan?? ![]() btw kdoe geen supermark-werk meer ![]()
||
Citaat:
![]() nou ik zal erover nadenken, wanneer ik niet meer smoorverliefd ben, oke? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hehehehe ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik beschouw een rolleyes doorgaans als 'whatever' of sarcasme. Maar dat bedoelde je dus niet ![]() Nouja, wat heb jij te bieden aan leuke vriendinnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
note: ik ken wel een boel hele mooie dametjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vous avez un picture de N00dles très sexy? ps: je moet wel een beetje van alternative dance music luisteren, anders val je nie echt in de smaak bij al die vriendinnen van me (junglista's, technoladies, goameisjes en al die andere gekke dames) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|