Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nooit enige ruzie met leraren gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarjah. Volgens mij ben ik nooit echt brutaal geweest tegen leraren. Ik zat wel altijd niks te doen, maarja er werd toch zo vaak amper les gegeven enzo dus dat maakte niet echt uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hij legde wel aan een jongen voor mij natuurkunde uit, maar ik was nog niet vergenoeg met m'n wiskunde dus ik mogt geen natuurkunde doen. dat vond 'k ook stom. maar goed.... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alhoewel ik volgens sommige leraren zo af en toe wel behoorlijk grof was, maar naar mijn mening natuurlijk altijd een goede reden voor gehad ![]() overigens vind ik dat stoelen gooien ook wel een goeie ![]() ![]() en @hanneke13: my god, as je dat al brutaal vind ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 17:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een discussie aangaat met een leerkracht en je kan je argumenten staven ben je zogenaamd brutaal en eigenzinnig. Dat was blijkbaar dé ideale manier om alsnog gelijk te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik weigerde gewoon verder te werken... 't komt niet vaak voor dat ik echt brutale opmerkingen maak, meestal worden ze alleen zo geintrepeteerd (dat schrijf ik verkeerd ![]() wel bij duits een keer, 'k had al een onwijze hekel aan dat wijf (zo'n type dat zichzelf erg cool vindt en een goeie lerares, maar de lessen vult met verhalen over haar familie en video kijken, soms laat ze ons wat doen zodat ze zelf kan nakijken ![]() tijdens een proefwerk elke keer als wij wat vroegen 'ik weet nix' op eeng egeven moment zeg 'k echt op zo'n lullige toon 'nee inderdaad' toen werd ze echt onwijs kwaad, 'k dacht echt 'hallo 'k geef u toch gelijk ![]() en later nog een paar keer van die dingen als toen een jongen uit me klas vroeg 'mevrouw als we klaar zijn met 't proefwerk mogen we dan gaan?' toen zei ze nee en zeg ik 'nee duh, wat denk je dat mag alleen bij aardige leraren' 'en dat ben ik niet he? hanneke' 'nee niet echt nee' en meer dat soort dingen. maar meestal probeer 'k leraren gewoon weg te lullen (helaas zijn er dan van die leraren die als ze nix meer weten gewoon zeggen 'ja hou maar op van mij win je toch niet') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: foto doet het niet ![]() hier is de link: http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb denk ik nooit iets brutaals gezegd tegen een leraar. Ik wist meestal achteraf pas wat ik eigenlijk had moeten zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo bedoel je? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: