Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2004, 22:28
hanneke~13
hanneke~13 is offline
'k mocht die ander blijkbaar geen 'nieuw leven inblazen' dan mag dit wel lijkt me??
uhhh 'k vond 't wel grappig eigenlijk dat andere topic dus waarom niet he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2004, 23:17
Femic
Femic is offline
Flikker op kutwijf.

Was tegen een godsdienstlerares die me er uitstuurde bij een proefwerk, omdat ik 2 zat te praten volgens haar. De 1e keer was het een meisje achter me en de 2e keer een meisje schuin voor me. En hoewel iedereen haar ervan probeerde te overtuigen dat ik niks had gezegd, stuurde ze me toch weg, ik zou een 1 krijgen.
Gelukkig had ik n vet aardige mentor die t voor me oploste en mocht ik het proefwerk over doen en bood dat wijf dr excuses aan en zaten er voor mij verder geen consequenties aan vast
Oud 22-07-2004, 00:14
Verwijderd
Ik heb ooit stoel naar de Duitse lerares gegooid. Telt dat?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 00:16
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik heb ooit iets lulligs gezegd over de lengte van iets... toen mijn ex-wiskunde leraar vertelde dat ie een kama-sutra video van sinterklaas had gekregen.

Oud 22-07-2004, 00:17
Verwijderd
Ik was nooit brutaal in mijn taalgebruik. Ik ging altijd de discussie met ze aan op gelijk niveau. Helaas werd dat vaak wel als brutaal beschouwd.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 00:25
Verwijderd
Het brutaalste dat ik ooit tegen een leraar heb gezegd is 'je'.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 01:06
Verwijderd
Verder dan overdreven zuchten ben ik nooit gekomen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 01:27
Verwijderd
Tegen de co-ordinator (kan het ook niet helpen, zo heette dat) van de 2e klassen "Vuile gore lul!" en tegen m'n Franse lerares "kutwijf".
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 08:34
rubenrtv
rubenrtv is offline
Rot op, teringbitch!
Een gast uit mn klas werd onwel tijdens een bloederige film, hij liep de klas uit, ik ging m achterna, ging dat wijf aan me hangen. Ik zou niet weg mogen.
Oud 22-07-2004, 08:57
Verwijderd
Eigenlijk ben ik nooit echt brutaal alleen vinden docenten mijn opmerkingen en discussies uitermate vervelend.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 09:04
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Vaak zat, wat het ergste was? Zou het niet eens meer weten, maar was geen rustig typje
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 09:14
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 22-07-2004 @ 01:14 :
Ik heb ooit stoel naar de Duitse lerares gegooid. Telt dat?
Dat valt me toch wel tegen voor jou :>

Ik heb nooit enige ruzie met leraren gehad.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 11:16
Verwijderd
Citaat:
snees schreef op 22-07-2004 @ 10:14 :
Dat valt me toch wel tegen voor jou :>[...]
Ja, maar het was de Duitse lerares, dan is dat toch wel geoorloofd?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 12:12
hanneke~13
hanneke~13 is offline
'k ben (vind 'k zelf) niet vaak echt brutaal, wel maak 'k vaak opmerkingen door de les die leraren brutaal vinden, maar dat bedoel 'k helemaal niet zo (A)
maar... soms vind 'k zelf ook wel dat 't brutaal is
een van de laatste lessen wiskunde van afgelopen jaar, ik was natuurkunde aan 't leren met een samenvatting, 'k moest er gewoon een goed cijfer voor halen anders zou 'k net geen 7 staan op me eindrapport (zou toch jammer zijn).
toen pakte die de samenvatting af en gooide 'm in de prullenbak. dat vond 'k dus niet leuk en ging 'k achterstevoren zitten nix doen. en dan ging hij me zo aan kijken, en een paar kinderen uti de klas zeiden van 'hanneke, hij kijkt hoor' toen zei die leraar 'ja dat weet ze wel, ze daagt me gewoon uit'
en hij zette zo'n tafel appart moest 'k daar maar gaan zitten. ('pak je spullen maar en ga hier maar zitten') teon zei ik 'ja, ik wil best m'n spullen meenemen maar 'k ga toch nix doen'
en toen vroeg die waarom niet 'ja, 'k was wat aan 't doen maar dat pakt u af' 'ja maar wat ' 'wiskunde... maar dan wat ergens over gaat' (dat zegt m'n natuurkundeleraar altijd) 'nou dan ga je dat maar aan mevrouw bax uitleggen'
dat was echt heeel fout.
'k heb vast wel vaker dingen gedaan maar dat weet 'k niet meer zo, 'k heb trouwens wel netjes aan me unit-leider (mevr.bax) uitgelegd dat 't mijn schuld was (A)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 13:28
Femic
Femic is offline
Mm das wel een heel gaar verhaal, je wilde er gewoon graag uitgestuurd worden?
Oud 22-07-2004, 13:41
Verwijderd
Ik heb nooit iets brutaals gezegd geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
hanneke~13 schreef op 22-07-2004 @ 13:12 :
'k heb trouwens wel netjes aan me unit-leider (mevr.bax) uitgelegd dat 't mijn schuld was (A)
Ik vind dat het jouw schuld niet was, hij had die samenvatting toch niet in de prullenbak hoeven gooien..

Maarjah. Volgens mij ben ik nooit echt brutaal geweest tegen leraren. Ik zat wel altijd niks te doen, maarja er werd toch zo vaak amper les gegeven enzo dus dat maakte niet echt uit.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 14:14
Femic
Femic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-07-2004 @ 15:09 :
Ik vind dat het jouw schuld niet was, hij had die samenvatting toch niet in de prullenbak hoeven gooien..
Vind ik wel, je zit in zijn les en dient dan niet met andere vakken bezig te zijn. Ik snap wel dat je er kwaad om werd, maar zo zijn nou eenmaal de regels..
Oud 23-07-2004, 10:54
Braakdraak
Braakdraak is offline
Ik zei eens tegen een Godsdienstleraar dat hij een gereformeerde klootzak was. Toen reageerde hij met: ik ben Katholiek.

Dat was leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:05
Verwijderd
we wisten niet wanneer de schoolfoto's zouden komen, dus vroegen we aan mijn mentor. die wist het ook niet, waarop ik door de klas roep: vraag het dan. lijkt niet echt brutaal maar het kwam er echt op zo'n manier uit dat het heel erg leek.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 12:01
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Onze Engels lerares kon nooit de orde handhaven en op een dag begon ze ineens erg hard op haar vingers te fluiten, waarop ik riep: "En toen wist u het.......(je wordt conducteur.)"
Oud 23-07-2004, 12:18
hanneke~13
hanneke~13 is offline
Citaat:
FMathers schreef op 22-07-2004 @ 14:28 :
Mm das wel een heel gaar verhaal, je wilde er gewoon graag uitgestuurd worden?
dat neit echt maar 'k was gewoon erg kwaad op die vent, 'k had echt zoiets van, naja dan word 'k er toch uitgestuurd wat dan nog maargoed
hij legde wel aan een jongen voor mij natuurkunde uit, maar ik was nog niet vergenoeg met m'n wiskunde dus ik mogt geen natuurkunde doen. dat vond 'k ook stom. maar goed....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 12:28
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
'klootzak'

omdat mijn leraar vond dat ik te laat was, terwijl ik mn boeken moest halen en ik dat anders alsnog had moeten doen.

en wel wat dingen tegen mijn godsdienstleraar maar dat kan ie wel hebben..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:14
361899
361899 is offline
Ik ben heel braaf hoor , maar met mijn leraar frans heb ik regelmatig, zo niet elke les dat ik er was, aan de stok gehad.

Ik had sowieso een ontzettende hekel aan frans, en wat we in de les deden, saaie teksten behandelen, vond ik ook compleet nutteloos, want op het proefwerk krijg je toch een andere tekst.
Bovendien waren de uren dat we frans hadden, maandag, het uur na gym, dus moest je altijd haasten, en vrijdag het 8e uur, na een tussenuur. Naar die les ben ik nog nooit geweest, en vaak verkoos ik op maandag rustig aan doen boven haasten om naar frans te gaan. Ik was dus ongeveer 1/3 van de lessen aanwezig, maar toch slaagde ik er in om op het 1e proefwerk een 10 te halen. Dit had ik geheel aan mijn buren te danken

Mijn leraar kon het volgens mij niet hebben dat ik met 'niets doen' een 10 had gehaald, dat zag je wel aan de manier waarop hij mij m'n proefwerk terug gaf.
De lessen dat ik er was, moest hij mij dus altijd hebben en op een gegeven moment was ik het zo zat, dat ik de volgende week een wegwerpcamera mee naar school nam. Tijdens de les deed ik ontzettend vervelend, en toen hij boos op mij begon te worden, lokte ik dit verder uit tot hij op een gegeven moment woedend was. Nou, dit was het moment waarop ik had gewacht . Ik haal mijn wegwerpcamera uit mijn tas, en wou zijn hoofd, dat op ontploffen stond, op de foto zetten. Toen werd hij echt ziedend . Ik heb nog nooit iemand zo boos gezien. Hij liep op mij af de camera af te pakken, maar ik gooi die camera vlug naar iemand aan de andere kant van het lokaal. Toen begon ik echt bang te worden, want hij liep nog steeds op mij af. Ik ben toen heel vlug het lokaal uit gerend en heb onderweg nog even mijn camera terug gepakt en bij de deuropening vlug een foto gemaakt. Het is een prachtfoto geworden .
Ik durfde toen 2 maanden niet naar frans, en heb er ook niets meer van gehoord gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:43
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik was betrapt op frauduleuze praktijken tijdens een PTA (schoolexamen). Ik blufte me eruit door te zeggen dat het kladpapier was. Ze moest lachen en vertelde me dat ze naar de coördinator zou stappen. Toen heb ik gezegd: "Ow, gaan we dreigen?".
Gelukkig was de coördinator een aardige vent en omdat ik meteen naar mijn mentor was gestapt(nog aardigere vent), ben ik er goed vanaf gekomen.
Zo zie je: bluffen helpt soms.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 17:13
qghp
qghp is offline
Ik was in de 2de uit de les gestuurd en toen moest ik de deur achter me dicht doen, en toen riep ik "ik ben godverdomme je slaaf niet vieze klootzak! " jaja ik was
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:16
Luna
Luna is offline
weetikniet.
mn engelse leraar is eerder brutaal tegen mij; 'wat heb je een luchtige kleertjes aan'
en hij knuffelt me wel eens, ook behoorlijk brutaal
Oud 23-07-2004, 17:20
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-07-2004 @ 01:17 :
Ik was nooit brutaal in mijn taalgebruik. Ik ging altijd de discussie met ze aan op gelijk niveau. Helaas werd dat vaak wel als brutaal beschouwd.
Oud 23-07-2004, 17:21
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
goh komt me bekend voor
alhoewel ik volgens sommige leraren zo af en toe wel behoorlijk grof was, maar naar mijn mening natuurlijk altijd een goede reden voor gehad

overigens vind ik dat stoelen gooien ook wel een goeie en vooral duits, dat is niet verkeerd joh

en @hanneke13: my god, as je dat al brutaal vind meeen, volgens mij was ik dan wel heel erg. Maar het verschilt ook heel erg per school. Ik heb op een super christelijke school gezeten waar zij bepaalden of je naar de plee ging of niet en waar je dr uitgestuurd werd als je 2x naar de prullenbak liep (om je potlood te slijpen om no ta bene hun stomme aantekeningen op te schrijven!!! ) en ik heb op 1tje gezeten, beetje tussenin en nu zit ik op vet relaxte school, mag gewoon leraren met 'je' of voornaam aanspreken en je mag gewoon zeggen als je het ergens niet mee eens bent, jah heel logisch, maar bij die andere scholen konden ze ut niet bepaald hebben als je commentaar had op hun lesmethodes, mmm, alhoewel, 1 leraar niet, daar heb ik toen nog hele poos gepraat over prut-lerares die aardig was maar nie les kon geven, mm, ut arme mens is wel ontslagen dankzij mij

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:26
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
361899 schreef op 23-07-2004 @ 17:14 :
story

kun je die foto niet plaatsen??
Oud 23-07-2004, 17:44
Verwijderd
Ik ben nooit brutaal, alleen werd het niet echt gewaarderd toen ik in discussie ging over de stof van een toets.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:23
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
361899 schreef op 23-07-2004 @ 17:14 :
Ik ben toen heel vlug het lokaal uit gerend en heb onderweg nog even mijn camera terug gepakt en bij de deuropening vlug een foto gemaakt. Het is een prachtfoto geworden .
Ik durfde toen 2 maanden niet naar frans, en heb er ook niets meer van gehoord gelukkig.
inscannen! laat zien die foto
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:55
Tiño
Tiño is offline
die wil k ook zien...en ja achin de 1e 2e 3e klas wou k nog wel ns brutaal doen.Maar vanaf de 4e waren alle leraren zo normaal ofzo,dat t niet nodig was...
Oud 23-07-2004, 20:58
Eend
Eend is offline
Ik heb ooit een boek tegen een leraar aangesmeten en tegen een leraar gezegd hoeveel sessies bij de psychiater hij al had gehad. Ik zal vast nog wel meer dingen gezegd hebben, ik was zo''n domme etter
Oud 23-07-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Precies, en dan vooral in de lagere cyclus.
Als je een discussie aangaat met een leerkracht en je kan je argumenten staven ben je zogenaamd brutaal en eigenzinnig.
Dat was blijkbaar dé ideale manier om alsnog gelijk te hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:35
hanneke~13
hanneke~13 is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 23-07-2004 @ 18:21 :

en @hanneke13: my god, as je dat al brutaal vind
't was niet echt brutaal maar eigenlijk wel best fout. 't is verder ook best goeie leraar enzo (nix verkeerds over die leraar )
maar ik weigerde gewoon verder te werken...

't komt niet vaak voor dat ik echt brutale opmerkingen maak, meestal worden ze alleen zo geintrepeteerd (dat schrijf ik verkeerd )
wel bij duits een keer, 'k had al een onwijze hekel aan dat wijf (zo'n type dat zichzelf erg cool vindt en een goeie lerares, maar de lessen vult met verhalen over haar familie en video kijken, soms laat ze ons wat doen zodat ze zelf kan nakijken )
tijdens een proefwerk elke keer als wij wat vroegen 'ik weet nix'
op eeng egeven moment zeg 'k echt op zo'n lullige toon 'nee inderdaad' toen werd ze echt onwijs kwaad, 'k dacht echt 'hallo 'k geef u toch gelijk '
en later nog een paar keer van die dingen als toen een jongen uit me klas vroeg 'mevrouw als we klaar zijn met 't proefwerk mogen we dan gaan?' toen zei ze nee en zeg ik 'nee duh, wat denk je dat mag alleen bij aardige leraren' 'en dat ben ik niet he? hanneke' 'nee niet echt nee'
en meer dat soort dingen.
maar meestal probeer 'k leraren gewoon weg te lullen (helaas zijn er dan van die leraren die als ze nix meer weten gewoon zeggen 'ja hou maar op van mij win je toch niet')
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:46
Ashitaka
Ashitaka is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 22-07-2004 @ 13:12 :
me unit-leider (mevr.bax)
Jij komt uit alphen en zit op het GHL- centrum?
Oud 23-07-2004, 23:28
361899
361899 is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 23-07-2004 @ 20:23 :
inscannen! laat zien die foto
ok, hier is ie dan. Het origineel had ik niet meer, maar hij heeft een keer in de schoolkrant gestaan (leukste foto's van leraren), dus die heb ik ingescand. Kwaliteit is dus niet optimaal, en niet de hele foto was afgedrukt in de schoolkrant.

edit: foto doet het niet

hier is de link: http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
361899 schreef op 24-07-2004 @ 00:28 :
ok, hier is ie dan. Het origineel had ik niet meer, maar hij heeft een keer in de schoolkrant gestaan (leukste foto's van leraren), dus die heb ik ingescand. Kwaliteit is dus niet optimaal, en niet de hele foto was afgedrukt in de schoolkrant.

[afbeelding]

Frans? Is dat niet iets Scheikundigs in de achtergrond?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 02:28
RD
RD is offline
hoe stroef de relatie met de docent ook was, ik ben altijd beleefd gebleven en vind dat ook niet meer dan normaal
Oud 24-07-2004, 09:35
Verwijderd
'zin om me op te warmen?'
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 10:05
Miracle
Miracle is offline
Niks. Ik bedenk altijd achteraf wat ik had moeten zeggen.
Oud 24-07-2004, 10:21
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 23-07-2004 @ 13:01 :
Onze Engels lerares kon nooit de orde handhaven en op een dag begon ze ineens erg hard op haar vingers te fluiten, waarop ik riep: "En toen wist u het.......(je wordt conducteur.)"

Ik heb denk ik nooit iets brutaals gezegd tegen een leraar. Ik wist meestal achteraf pas wat ik eigenlijk had moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 10:21
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
jadieja..blabla..
zo bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 11:51
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2004 @ 00:33 :
Frans? Is dat niet iets Scheikundigs in de achtergrond?
Ik heb sowieso mijn twijfels bij die foto. Lijkt me een typische Amerikaanse schoolklas. Kleding leerlingen sterk verouderd. Het adres doet me ook tot denken zetten.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 16:37
summergirl86
summergirl86 is offline
klootzak maar dat is al wat jaartjes geleden, dat durf ik niet eens meer!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 16:40
hanneke~13
hanneke~13 is offline
Citaat:
Ashitaka schreef op 23-07-2004 @ 23:46 :
Jij komt uit alphen en zit op het GHL- centrum?
ja, jij ook dan?? welke klas ('k ben niet nieuwschierig hoor)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 17:09
dwight88
dwight88 is offline
"ik het helemaal met je gehad, van mij kan je doodvallen stom teringwijf"

nee ik was niet boos
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:12
Femic
Femic is offline
Citaat:
361899 schreef op 24-07-2004 @ 00:28 :

[afbeelding]

Duidelijk een fake foto. Wel trots op je verzonnen verhaal?
Oud 24-07-2004, 23:23
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
toen ik enorm kwaad op mn mentor was en ze me ALWEER irriteerde met een preek over wat ik moet doen en hoe:

"Ik hoor je niet, ik hoor je niet........jouw wil is altijd wet"

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten