Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 19:24
linkin_park16
linkin_park16 is offline
ik heb een probleem....

ik kna nl geen nee zeggen als mensen sex met me willen ofzo

net als laatst zat ik met me grote liefde (zal geen namen noemen) op et sportveld alleen wij 2tjes in zo'n stenen huisje en hij begon me te zoenen en darna wilde hij dat ik hem ging trekken (nou ja hij vroeg et niet hij nam mijn hand en ging eropaf ) en ik kan dus geen nee zeggeh ik heb dus ook gedaan

ik kna er met me ouders niet over praten ....

HELP!!!!!!
Oud 14-06-2002, 19:28
youriw
youriw is offline
Citaat:
linkin_park16 schreef:
ik heb een probleem....

ik kna nl geen nee zeggen als mensen sex met me willen ofzo

net als laatst zat ik met me grote liefde (zal geen namen noemen) op et sportveld alleen wij 2tjes in zo'n stenen huisje en hij begon me te zoenen en darna wilde hij dat ik hem ging trekken (nou ja hij vroeg et niet hij nam mijn hand en ging eropaf ) en ik kan dus geen nee zeggeh ik heb dus ook gedaan

ik kna er met me ouders niet over praten ....

HELP!!!!!!
als je het lekker vind, why not?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:05
Verwijderd
meer psychologie dit...

concentreer je op zo'n moment goed en denk aan eventuele consequenties...blijf goed helder nadenken
en wees assertief, kom voor jou mening uit, doe nix waar je spijt van krijgt, je bent niet egoistisch als je het niet doet, je doet de ander er ook geen kwaad mee en je bent ook niet minder....
hou dat in gedachte.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:33
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
linkin_park16 schreef:
ik kan nl geen nee zeggen als mensen sex met me willen ofzo
OEH!

Eindelijk mijn kans om mijn maagdelijkheid kwijt te raken, zonder naar de hoeren te gaan.

Dusse...

Neuken ?

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 22:05
Verwijderd
Trust me, je moet het echt zeggen anders voel je je zo kut. Ook al vind je sex wel lekker, als je het niet wil moet je het niet doen en dat ook gewoon zeggen. Dan doe je het maar een andere keer als je wel zin hebt. Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 01:12
Verwijderd
Eh sja..ik ben niet meer de eerste die het vraagt, maar toch..neuken?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:

OEH!

Eindelijk mijn kans om mijn maagdelijkheid kwijt te raken, zonder naar de hoeren te gaan.

Dusse...

Neuken ?

-Desecrator
Citaat:
nare man schreef:
Eh sja..ik ben niet meer de eerste die het vraagt, maar toch..neuken?
deze meid zit met een probleem, zou je haar dan even niet op die manier willen aanspreken? als je hier iets zegt zou het fijn zijn als het ergens op sloeg.

ontopic: jah meid, 't enige dat ik hierop kan zeggen is hetgene dat hierboven ook al staat (rest van thread, niet hierboven in de zin van de quotes natuurlijk)... als je eigenlijk niet wil, gewoon niet doen... ze gaan je alleen maar blijven gebruiken als je zo op hun verzoeken blijft ingaan...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mjah, over nare man en desecrator: kvin dat een grapje best moet kunnen .

Maar on-topic: ik vind dat als je van sex geniet, dat het dan geen probleem is, maar dat als je dat niet doet, dat je dan hulp moet zoeken van iemand...
Oud 15-06-2002, 13:56
Verwijderd
je KAN geen nee zeggen, of je DURFT geen nee te zeggen?

Je kan het echt wel hoor, ik denk dat het een kwestie van durf is. Ga eens bij jezelf na, waar ben je dan precies bang voor als je nee zegt? Wat kan er dan gebeuren waardoor jij het niet durft?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
je moet t er met je vriend over hebben dat je geen nee kunt zeggen!!

hij zal het vast wel aan jou kunnen merken als je t niet van harte doet hoor!
Oud 16-06-2002, 11:00
Python
Python is offline
Soms kan het inderdaad moeilijk zijn, maar denk erover na als je iets tegen je zin doet, hoe je je dan voelt! Echt niet goed dus! En als JIJ iets niet wil, moet JIJ het zeggen. Als iemand dat niet respecteert, is hij je gewoon niet waard! Zorg dat je geen spijt krijgt1
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:34
linkin_park16
linkin_park16 is offline
BEDANKT MENSEN

ik begin nu een beetje te begrijpen en weet dat ik gewoon nu heel fkes gewoon tegen heel veel nee moet zeggeh om nee te kunnen zeggeh als ik iets nie wil

egt bedankt!!!!!!

xxxx

(PS EN NEE IK WIL NEE IK WIL NIET NEUKEN!!!)
Oud 16-06-2002, 16:44
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
linkin_park16 schreef:

EN NEE IK WIL NEE IK WIL NIET NEUKEN
Zie je nou wel dat het helemaal niet zo moeilijk is om nee te zeggen.

-Desecrator
Oud 16-06-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Zie je nou wel dat het helemaal niet zo moeilijk is om nee te zeggen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten