Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 13:50
devilcat
devilcat is offline
Wie kent leuke camping, mooi, buitenbad en strand dichtbij? En niet te veel koters ?

Thanks

Laatst gewijzigd op 24-07-2004 om 14:57.
Advertentie
Oud 24-07-2004, 13:50
devilcat
devilcat is offline
in nederland
Oud 24-07-2004, 20:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kogerstrand van Texel, maar die zit al lang vol. Bovendien heb je daar geen buitenbad, alleen strand. Verder weet ik het niet.

Graag gedaan.
Oud 24-07-2004, 22:22
Boozle
Boozle is offline
It Wiid, is een camping in Friesland met verwarmd buiten zwembad + glijbaan, helaas geen strant maar wel waterplas waar je in kan zwemmen. Klik hier voor de website van It Wiid.
Oud 26-07-2004, 10:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Uit mijn eigen kleine vergelijkend warenonderzoek bleek trouwens dat dichter op het strand (dan heb ik het natuurlijk wel over kustcampings) meer betalen betekent....
Oud 26-07-2004, 10:45
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 26-07-2004 @ 11:31 :
Uit mijn eigen kleine vergelijkend warenonderzoek bleek trouwens dat dichter op het strand (dan heb ik het natuurlijk wel over kustcampings) meer betalen betekent....
Ja, klopt. Maar is eigenlijk best logisch toch.
Oud 02-08-2004, 22:24
mboy
mboy is offline
De Holle Poarte in makkum!! ik kom er al me hele leven en ik vind het er nog steeds leuk. Je zit meteen aan het ijselmeer het is wel een groote camping maar je kan er echt tot rust komen, verder is er in de jachthaven nog een klein zwembadje maar daar kom ik nooit

het is echt een aanrader!!
Oud 10-08-2004, 23:16
vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
mboy schreef op 02-08-2004 @ 23:24 :
De Holle Poarte in makkum!! ik kom er al me hele leven en ik vind het er nog steeds leuk. Je zit meteen aan het ijselmeer het is wel een groote camping maar je kan er echt tot rust komen, verder is er in de jachthaven nog een klein zwembadje maar daar kom ik nooit

het is echt een aanrader!!
Alleen op het strand lig je handdoek aan handdoek.. al die friezen vanuit de buurt gaan erheen... dus veel heb je niet aan dat strand. En je moet 4km lopen voordat je een keer kopje onder bent... de 1ste 2 km is kniehoogde... 3 is buik hoogte en 4 nek hoogte...

Regels voor berichten