Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() een en forum...hmm ja...dit forum? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Weet ik niet meer, ik ben naar Orlando geweest ja vanaf Schiphol met Martinair... dat was wel in april/mei 2 jaar geleden... maar ik weet niet meer hoe duur een ticket was. BTW: ik ging met ouders en zusje dus ja dan zullen de prijzen ook wel anders zijn dan speciale regelingen voor studenten...
|
![]() |
misschien is deze site wat voor je:
www.goedkoopstevliegtickets.nl Maar daar kunnen de prijzen ook niet altijd kloppen,... ik zou gewoon ff naar een reisbureau gaan, en vragen. Heb ik zelf ook gedaan, want op internet kwam ik niet lager als 700 euro uit, en daar hadden ze 'n ticket voor 550 (+ administratiekosten etc. = 650) |
![]() |
|
Ik ben zelf een aantal jaren geleden teruggegaan vanuit Orlando naar Schiphol dat was best duur, maar omdat het vliegen nu weer wat goedkoper is geworden en de euro meer waard kun je redelijk goedkoop naar Amerika.
Ikzelf ga in de meivakantie ook naar Arizona voor niet heel veel geld. Toen ik aan het zoeken was voor tickets zag ik dat veel Amerikaanse maatschappijen wel een ''student tarive'' hebben dus dat scheelt weer wat. Verder moet je ook gewoon een beetje op het juiste moment boeken. suc6 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
d-reizen heeft nu een aanbieding vlucht voor 219 euro. Wel binnen 3 dagen vertrekken Hotels heb je al vanaf 30 dollar per nacht. Als je slim bent boek je alleen de eerste nacht, en ga je opzoek naar coupons waarmee je korting krijgt.
Ik ben er nu 2 keer geweest (ga in november weer een weekje) en was iedere keer voor reis en hotel voor 2 personen niet meer kwijt als 1200 euro, inclusief alle belastingen
|
AMS-MCO wordt alleen rechtstreeks gevlogen door MP. Voor de rest zul je minimaal 1x over moeten stappen. BA vliegt ook naar MCO meen ik, en alhoewel de tarieven iets hoger zullen liggen betaal je vaak niet zo heel veel airport tax op LHR, dus dat is een optie. Voor de rest zul je uitkomen bij een Amerikaanse airline. AA vliegt niet op Amsterdam, en is niet goedkoop, dus dat is geen optie. Dan zul je eerst via ZRH, CDG of LHR of LGW moeten vliegen en dan in de States nóg een keer overstappen. UA, CO, US zijn wel goede opties. Kijk ook eens of je een spotgoedkope vlucht van AMS naar EWR kunt boeken, en van daar Orlando/Sanford kunt vliegen. Kan zo 100 euro schelen, Orlando/Sanford is niet zo heel ver van MCO (Orlando Int'l). LH, SK, en FI vliegen ook met 1 overstap op MCO, maar dan heb je dus een transfer in resp. FRA, CPH of KEF, allemaal geen engelstalige landen. Maar ik begrijp niet helemaal waarom dit een engelstalig land moet zijn? Op luchthavens in Noord en West Europa wordt door al het personeel vloeiend Engels gesproken hoor.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat vergeet ik wel eens. De afkortingen zijn zoooo veel makkelijker dan telkens het hele woord voluit schrijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
AMS=Amsterdam MCO=Orlando Int'l Airport MP=Martinair BA=British Airways LHR=London Heathrow AA=American Airways ZRH=Zurich Int'l Airport CDG=Charles de Gaulle Airport LGW=London Gatwick UA=United Airlines CO=Continental Airlines US=US Airways EWR=Newark Airport FRA=Frankfurt Int'l Airport CPH=Kopenhagen Int'l Airport KEF=Keflavik Int'l Airport (IJsland) LH=Lufthansa SK=Scandinavian Airlines FI=Iceland Air En nu de gewone woorden gebruiken ja! ![]() ![]() |
![]() |
|
ik zou eens bij kilroy travels checken. reisbureau voor jongeren en studenten. ww.kilroytravels.nl of com of www.joho.nl
|
Verwijderd
|
Probeer deze eens:
http://www.wallstech.com/ En wat dacht je van cargo/courier traveling: http://www.couriertravel.org/gcthome.asp |
![]() |
|
Misschien eens een Amerikaanse proberen. Meestal moet je dan betalen in dollars en dat levert al snel weer een lagre prijs op vanwege de gunstige koers voor ons op dit moment. Just een idea
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
oops hij is nogal ge-upped daarna
![]() ![]() KLM had zeeer mooie zoemraanbiedingen. Helaas, wegens persoonlijke omstandigheden, kon ik met te weinig zekerheid boeken. Nu heb ik het weer via klm gedaan, en uiteindelijk via cheaptickets geboekt, dat was eh 363 euro zonder toelsagen en shit. Totaal met verzekeringen blabla 560 euro geloof ik ![]() |
Advertentie |
|
|
|