Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 16:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
hey ik wil van amsterdam of brussel naar orlando (international), overstappen maakt niet uit, zolang het binnen een dag is en in een engelstalig land.

Gewoon ecnomy class, tussen 6 July en 20 augustus (behalve 5 tot 13 augustus), en rond een week blijven. Hotel e.d. is allemaal in orde, alleen die verrekte reis niet en alle reizen die ik zo zag zijn rond de 700 euro! Iemand een idee hoe je goedkoper kan?

(andere ideeen dan last minute aub, daar ben ik al naar op zoek 8))

Ik had al zitten denken of er een speciale regeling is voor studenten?
Advertentie
Oud 14-03-2004, 17:16
Miracle
Miracle is offline
Een vriendin van me vloog ooit met heel veel overstappen naar Seattle, dat was véél goedkoper. Maar geen idee hoe je daar achter komt. Misschien gewoon zelf wat prusten?

Succes!
Oud 14-03-2004, 17:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
yeah daar ben ik al mee bezig, binnenlandse vluchten zijn dan niet duur, maar in de VS komen is duur :/
Oud 14-03-2004, 18:15
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-03-2004 @ 18:34:
yeah daar ben ik al mee bezig, binnenlandse vluchten zijn dan niet duur, maar in de VS komen is duur :/
Misschien zoeken naar de plaats met de laagste welvaart?

Ik zou het ook niet weten verder... Misschien bestaat er een forum speciaal voor dit soort dingen?
Oud 14-03-2004, 18:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
dreen schreef op 14-03-2004 @ 19:15:
Misschien zoeken naar de plaats met de laagste welvaart?

Ik zou het ook niet weten verder... Misschien bestaat er een forum speciaal voor dit soort dingen?
ik wil perse alleen engelse overstapplaatsen zodat ik ten minste snap wat er omgeroepen wordt en dergelijke.

een en forum...hmm ja...dit forum?
Oud 14-03-2004, 19:20
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-03-2004 @ 19:22:
ik wil perse alleen engelse overstapplaatsen zodat ik ten minste snap wat er omgeroepen wordt en dergelijke.

een en forum...hmm ja...dit forum?
Hehe, m'n moeder doet mee aan emaillijsten over buitenlandse dingen (nederlanders in het buitenland) en ik dacht: misschien is daar ook wel een forum over ofzo. Mensen die vaak naar Amerika gaan zullen het wel weten, misschien dat je daar eens naar kunt zoeken?
Oud 14-03-2004, 20:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weet ik niet meer, ik ben naar Orlando geweest ja vanaf Schiphol met Martinair... dat was wel in april/mei 2 jaar geleden... maar ik weet niet meer hoe duur een ticket was. BTW: ik ging met ouders en zusje dus ja dan zullen de prijzen ook wel anders zijn dan speciale regelingen voor studenten...
Oud 15-03-2004, 10:01
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
misschien is deze site wat voor je:
www.goedkoopstevliegtickets.nl

Maar daar kunnen de prijzen ook niet altijd kloppen,...
ik zou gewoon ff naar een reisbureau gaan, en vragen.
Heb ik zelf ook gedaan, want op internet kwam ik niet lager als 700 euro uit, en daar hadden ze 'n ticket voor 550 (+ administratiekosten etc. = 650)
Oud 15-03-2004, 12:47
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
KLM heeft speciale prijzen voor studenten, kijk gewoon op de site daar staat het ergens
Oud 24-03-2004, 19:05
Guissie
Guissie is offline
Ik ben zelf een aantal jaren geleden teruggegaan vanuit Orlando naar Schiphol dat was best duur, maar omdat het vliegen nu weer wat goedkoper is geworden en de euro meer waard kun je redelijk goedkoop naar Amerika.
Ikzelf ga in de meivakantie ook naar Arizona voor niet heel veel geld.

Toen ik aan het zoeken was voor tickets zag ik dat veel Amerikaanse maatschappijen wel een ''student tarive'' hebben dus dat scheelt weer wat. Verder moet je ook gewoon een beetje op het juiste moment boeken.
suc6
Oud 02-04-2004, 15:47
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Guissie schreef op 24-03-2004 @ 20:05 :
Ik ben zelf een aantal jaren geleden teruggegaan vanuit Orlando naar Schiphol dat was best duur, maar omdat het vliegen nu weer wat goedkoper is geworden en de euro meer waard kun je redelijk goedkoop naar Amerika.
Ikzelf ga in de meivakantie ook naar Arizona voor niet heel veel geld.

Toen ik aan het zoeken was voor tickets zag ik dat veel Amerikaanse maatschappijen wel een ''student tarive'' hebben dus dat scheelt weer wat. Verder moet je ook gewoon een beetje op het juiste moment boeken.
suc6
Jij bent slim..
Oud 24-04-2004, 16:55
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 02-04-2004 @ 16:47 :
Jij bent slim..
I know
Oud 21-07-2004, 10:18
Belle
Belle is offline
d-reizen heeft nu een aanbieding vlucht voor 219 euro. Wel binnen 3 dagen vertrekken Hotels heb je al vanaf 30 dollar per nacht. Als je slim bent boek je alleen de eerste nacht, en ga je opzoek naar coupons waarmee je korting krijgt.
Ik ben er nu 2 keer geweest (ga in november weer een weekje) en was iedere keer voor reis en hotel voor 2 personen niet meer kwijt als 1200 euro, inclusief alle belastingen
Oud 23-07-2004, 14:06
Pan Am
Pan Am is offline
AMS-MCO wordt alleen rechtstreeks gevlogen door MP. Voor de rest zul je minimaal 1x over moeten stappen. BA vliegt ook naar MCO meen ik, en alhoewel de tarieven iets hoger zullen liggen betaal je vaak niet zo heel veel airport tax op LHR, dus dat is een optie. Voor de rest zul je uitkomen bij een Amerikaanse airline. AA vliegt niet op Amsterdam, en is niet goedkoop, dus dat is geen optie. Dan zul je eerst via ZRH, CDG of LHR of LGW moeten vliegen en dan in de States nóg een keer overstappen. UA, CO, US zijn wel goede opties. Kijk ook eens of je een spotgoedkope vlucht van AMS naar EWR kunt boeken, en van daar Orlando/Sanford kunt vliegen. Kan zo 100 euro schelen, Orlando/Sanford is niet zo heel ver van MCO (Orlando Int'l). LH, SK, en FI vliegen ook met 1 overstap op MCO, maar dan heb je dus een transfer in resp. FRA, CPH of KEF, allemaal geen engelstalige landen. Maar ik begrijp niet helemaal waarom dit een engelstalig land moet zijn? Op luchthavens in Noord en West Europa wordt door al het personeel vloeiend Engels gesproken hoor.
Oud 25-07-2004, 17:16
skip
skip is offline
uh, panam, jij geeft heel nuttige informatie, maar denk jij dat iedereen bekend is met die afkortingen, niet iedereen werkt namelijk elke dag met die afkortingen....
Oud 26-07-2004, 13:04
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
skip schreef op 25-07-2004 @ 18:16 :
uh, panam, jij geeft heel nuttige informatie, maar denk jij dat iedereen bekend is met die afkortingen, niet iedereen werkt namelijk elke dag met die afkortingen....

Dat vergeet ik wel eens. De afkortingen zijn zoooo veel makkelijker dan telkens het hele woord voluit schrijven
Oud 29-07-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 23-07-2004 @ 15:06 :
AMS-MCO wordt alleen rechtstreeks gevlogen door MP. Voor de rest zul je minimaal 1x over moeten stappen. BA vliegt ook naar MCO meen ik, en alhoewel de tarieven iets hoger zullen liggen betaal je vaak niet zo heel veel airport tax op LHR, dus dat is een optie. Voor de rest zul je uitkomen bij een Amerikaanse airline. AA vliegt niet op Amsterdam, en is niet goedkoop, dus dat is geen optie. Dan zul je eerst via ZRH, CDG of LHR of LGW moeten vliegen en dan in de States nóg een keer overstappen. UA, CO, US zijn wel goede opties. Kijk ook eens of je een spotgoedkope vlucht van AMS naar EWR kunt boeken, en van daar Orlando/Sanford kunt vliegen. Kan zo 100 euro schelen, Orlando/Sanford is niet zo heel ver van MCO (Orlando Int'l). LH, SK, en FI vliegen ook met 1 overstap op MCO, maar dan heb je dus een transfer in resp. FRA, CPH of KEF, allemaal geen engelstalige landen. Maar ik begrijp niet helemaal waarom dit een engelstalig land moet zijn? Op luchthavens in Noord en West Europa wordt door al het personeel vloeiend Engels gesproken hoor.
Verklaring van de afkortingen:
AMS=Amsterdam
MCO=Orlando Int'l Airport
MP=Martinair
BA=British Airways
LHR=London Heathrow
AA=American Airways
ZRH=Zurich Int'l Airport
CDG=Charles de Gaulle Airport
LGW=London Gatwick
UA=United Airlines
CO=Continental Airlines
US=US Airways
EWR=Newark Airport
FRA=Frankfurt Int'l Airport
CPH=Kopenhagen Int'l Airport
KEF=Keflavik Int'l Airport (IJsland)
LH=Lufthansa
SK=Scandinavian Airlines
FI=Iceland Air

En nu de gewone woorden gebruiken ja!
Oud 29-07-2004, 11:33
meem
meem is offline
ik zou eens bij kilroy travels checken. reisbureau voor jongeren en studenten. ww.kilroytravels.nl of com of www.joho.nl
Oud 06-08-2004, 17:59
Apomes
Apomes is offline
700 euro is toch niet het einde van de wereld , verblijf in goedkope hotels ofzo
Oud 06-08-2004, 19:38
Verwijderd
Probeer deze eens:
http://www.wallstech.com/

En wat dacht je van cargo/courier traveling:
http://www.couriertravel.org/gcthome.asp
Oud 13-08-2004, 19:56
jbtq
jbtq is offline
Misschien eens een Amerikaanse proberen. Meestal moet je dan betalen in dollars en dat levert al snel weer een lagre prijs op vanwege de gunstige koers voor ons op dit moment. Just een idea
Oud 13-08-2004, 20:22
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
jbtq schreef op 13-08-2004 @ 20:56 :
Misschien eens een Amerikaanse proberen. Meestal moet je dan betalen in dollars en dat levert al snel weer een lagre prijs op vanwege de gunstige koers voor ons op dit moment. Just een idea
Ja is een optie (Orbitz, Hotbot etc.), maar heel vaak moet de vertrekplaats die in je ticket staat een Amerikaanse luchthaven zijn.
Oud 20-09-2004, 17:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
oops hij is nogal ge-upped daarna Ik zal ook maar reagerne dan

KLM had zeeer mooie zoemraanbiedingen. Helaas, wegens persoonlijke omstandigheden, kon ik met te weinig zekerheid boeken. Nu heb ik het weer via klm gedaan, en uiteindelijk via cheaptickets geboekt, dat was eh 363 euro zonder toelsagen en shit. Totaal met verzekeringen blabla 560 euro geloof ik
Advertentie

Regels voor berichten