![]() |
||
Citaat:
![]() We masseren eigenlijk allebei elkaar wel en wat ik (als meisje) fijn vind is een massage aan de voorkant ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze vraagt 1. volgt er na een massage soms een vrijpartij 2. wie masseerd er dan meestal de ander 3. weten jullie nog leuke dingen omtrent massage, (die zij dan naar ik aanneem uit wil proberen) masseren moet je imo een feeling voor hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zou ook op een site over erotische massages kunnen kijken of op een site over algemene massages of een over ontspannende massages |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik weet niet of ik er eerst goed in was ofzo... maar ik masseer mn huidige vriendinnetje zo een tussen de 4 en 6 keer per week ofzo... na 2 jaar heb je het dan toch wel aardig onder de knie en kan je tochwel zeggen dat je t vaak doet
![]() ik heb eigenlijk weinig anderen ooit gemasseerd volgens mij (kan het me eerlijk gezegd totaal niet herinneren dus dat zouden sommigen andere voor me kunnen antwoorden.) dus dat het goed gaat heeft puur te maken met dat ik haar goed aanvoel.. maja hier dus wat tips.. maybe useful : - als je billen masseert moet je niet de billen van elkaar gaan trekken das geen prettig gevoel... das wel moeilijk om te voorkomen dat het af en toe gebeurt maar probeer zoveel mogelijk naar binnen toe te *duwen* - het kuiltje in de nek is heel gevoelig... en ook wel een handige als je meer wilt ![]() - bij rug en schouderbladen goed opletten dat terwijl je met je duim masseert je niet met je vingers gaat drukken zonder te voelen hoe je drukt... kan irritatie gevoel geven waardoor je al t werk zinloos maakt. - afhangend van je doel ... kan je vaak als je meer van plan bent het best van beneden naar boven werken (dus begin bij voeten eindig bij nek/slaap gedeelte.) dan ben je al gauw met je hoofden dicht bij elkaar namelijk. - diegene niet zien als deeg om te kneden ... het heet kneden lijkt op elkaar maar is niet t zelfde... het lukt echt niet zonder een degelijke mate van gevoel achter ... doe je t goed kan je zelfs met slaan en knijpen en andere pijnlijke manieren masseren (vaag he ? klinkt een beetje SMerig zo maar das niet echt wat ik bedoel ![]() - massage olie is erg fijn en ruikt erg lekker maar maakt je hand sneller moe (bij mij dan.) niet alleen moet je kracht zetten bij het masseren je moet ook kracht zetten om niet weg te gleiden met je handen enzo en t kost meer moeite als je verwacht ![]() - BH bandjes zijn volgens mij echt kutdingen want daar is het meest nodig om te masseren/kriebelen ... sowieso afwisselen met kriebelen dus ![]() nou het is toch wel een hoop maar zoals ik al zei je moet maar kijken .. dit is puur hoe t tussen mn vriendin en ik lekkerst voelt ![]()
|
Ik masseer meestal zijn pijn weg. Hoofdpijn of rugpijn. Meestal "voel" ik in mijn handen waar zijn pijn zit, mijn handen gaan dan van binnen kriebelen of ze onder stroom staan, en dan gaat het verder vanzelf. (Om te controleren vraag ik wel eens: hier? zo? lekker? en dan zegt hij u-huh.)
Na afloop ben ik erg moe, maar kan hij tenminste weer lopen. Sex? Nee hoor, we zijn dan veel te bang dat het er weer net zo hard inschiet. ![]() Tip: Zet een (niet te wild!) muziekje op, en masseer in dat ritme. Je houdt het dan veel langer stabiel vol en je komt samen in een soort trance, die heel ontspannend werkt en bovendien kom je zo op dezelfde golflengte. Ik val er dan zelf bijna van in slaap zelfs. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|