Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga ook maar eens binnekort... morgen om 5:15 opstaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kreeg samen met een eerste jaars leiding (ik ben zelf 3e jaars) een meidengroepje, de allerjongste ook nog, die had ik nog nooit eerder gehad dus was heel erg benieuwd wat me te wachten stond. Maar het groepje was zooooooo super. Er zat 1 meisje bij die was een beetje erg dommig. Dan leg je iets uit en dan gaat meteen dat vingertje omhoog en vraagt ze precies wat je net verteld hebt. Aan het eind van de week snapte ze zelfs nog steeds niet wat een bosvak was (!!!). Maar was wel lief kind. Helaas kon ik niet zoveel bij mijn groepje zijn als voorgaande jaren omdat ik veel bij de EHBO aanwezig moest zijn en we hadden lichtelijk (lees: zwaar) last van een wespenplaag. Indicatie: 3 wespennesten in een omtrek van 500 meter. Da's best veel. Zelf ben ik er geloof als een van de weinigen erg genadig vanaf gekomen, had alleen een beet van een rode mier op mijn enkel, verder helemaal niets. Had wel flink last van enkel omdat mijn kisten de hele tijd tegen die beet zaten te drukken. Woensdag met een clubje de kroeg in gedoken, was heel erg gezellig maar zaten wel wat vergaande consequenties aan vast... Zelf ben ik na 3/4 pilsjes opgehouden, maar de 2 aanwezige Hoofdleiders in de kroeg hebben hun grenzen zwaar overschreden, en 3 normale leiders ook. 1 van de leiders heeft mij de hele nacht wakker gehouden omdat die niet langer dan 5 minuten op bed kon liggen voordat ie weer over z'n nek ging, maar hij liet de deur van de wc ook nog eens openstaan, dus die lucht drong echt de hele slaapzaal binnen, ik werd er zelf misselijk van, heb geen oog dichtgedaan. Dus op donderdagochtend hadden we een groot probleem, 2 van de 3 hoofdleiders waren niet in staat om zich bij de kinderen te vertonen, en 1 van de normale leiders lag dermate in coma dat die niet wakker te krijgen was. De 3e hoofdleidster deed het voor het eerst dus die was ook helemaal in paniek, maar we hebben het opgelost met z'n allen. Donderdag avond spokentocht die ik met 3 anderen georganiseerd had, die was echt heel erg gaaf. Sommige groepjes kwamen jankend terug, inclusief hun leiders die net zo hard meejankten van angst ![]() Vrijdag zo brak als ik weet niet wat, als ik heel eventjes niets te doen had viel ik gewoon om. Dus had ik van een andere leider geleerd hoe ik scoubiedou touwtjes moest knopen, dan kon ik me daar op focussen als ik even niets te doen had. Dat heeft me wel gered. Ik ging heel even op mijn tas liggen en meteen zat mijn hele groepje kinderen aan mij te schudden en te trekken dat ik dat niet moest doen omdat ik dan in slaap zou vallen (ik had met ze afgesproken dat ze me wakker zouden houden ![]() Vrijdagavond het afscheidsfeestje met het hele bestuur aanwezig, en door alle voorvallen deze week zijn er meteen een paar gesprekken geweest tussen de hoofdleiding en het bestuur over alles. Ik werd er ook nog bijgeroepen omdat ik natuurlijk weer de enige was die overal met een nuchtere kop bij stond, en een redelijk objectief oordeel kon vormen. Al met al kwam ik er om 2 uur 's nachts pas aan toe om in de leidingboekjes te schrijven en toen ik mijn eigen las, las ik een tekst van T. en toen hield ik mijn emoties even niet meer onder controle (er waren er trouwens meer die een tekst van T. hadden gekregen waardoor ze even diep ontroerd waren, dus ik was niet de enige, zal em hieronder neerzetten). Toch heb ik vrijdagnacht nog 5 uurtjes kunnen slapen, maar toen ik zaterdagochtend opstond was ik pas echt zwaar brak. Ik voelde mijn benen niet meer, mijn knieen waren zwak, kon mijn ogen niet goed openkrijgen, nou ja, je kent het wel als je ooit eens oververmoeid bent geweest. Zaterdagochtend druk aan't opruimen en inpakken geweest en eind van de ochtend naar huis. 's Avonds hadden R. en ik nog een feestje van een vriend, dus daar moesten we ook nog even naar toe, maar toen ik eenmaal op bed lag was ik ook zo weg en ben pas om half 5 in de middag op zondag weer wakker geworden. Ik ben nog steeds bek-af, mijn spieren doen me overal zeer, maar ik overleef het wel want ondanks alles heb ik toch nog een hele leuke week gehad. Ik kan alleen geen wesp meer zien en geen vet mer horen, we hadden namelijk een leidster die voor ieder woord of zinnetje het woordje: vet plakte, dus daar hebben we nu calorie rijk van gemaakt, iedereen werd er strontziek van dat gevet. Foto's? www.spelweek.com Tekst van T. Achter dat lieve kleine gezichtje Schuilt een hele grote vrouw Zorgen maakt ze eerst voor anderen En niet voor haarzelf Veel mensen zeggen: dat is toch veel te gek? Maar voor ons mensen is ze al een hele tijd van bed. Angel we houden van jou We zijn er voor je grote vrouw Ga nu eens lekker slapen En sluit je oogjes eens Want vele mensen zijn er voor je En dat is echt gemeend!
Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 11:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is mijn broertje, wel even de juiste info vermelden he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 11:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Enneuh, is alweer opgelost hoor, meneer dacht er net even iets anders over dan ik om het zo maar te noemen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #83 Martiño | 500 | 02-12-2007 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |