| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaaltje
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() sorry, dat was lomp. Ik ben nuchter, al de hele dag, misschien straks niet meer, en misschien wel. als ik niet meer nuchter ben ben ik Warcraft aan het spelen, en als ik nog wel nuchter ben dan ga ik een meisje van net 14 vragen of ze met mij 'film komt kijken' hoewel het wel beter zou zijn als ik dan ook niet nuchter zou zijn, want dan zou ik een smoes hebben. ofzo... mmmmmmmmmmeisjes van 14
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nou ja, vooral er vanuit gaande dat ze nog maar een weekje 14 is, het betreffende meisje, en ik al sinds ze 12 is loopt te roepen dat ze knap is (waarmee ik duidelijk bedoelde dat ze later een knap meisje gaat worden, niet dat ik nu al op haar geil ) is het voor mij niet meer ok.Ik heb de status van schoolpedofiel bij ons... ![]() is wel humor tho
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vorig jaar bleek elke jongen waarmee ik iets uitspookte 16-17 te zijn... Dat is ook niet bijster gezond voor je reputatie, zeker niet als 2 daarvan in je groep hebben gezeten bij t jeugdwerk in t verleden...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
echt zo van: hahaha lachen, ik ben toch nog uit me coma gekomen! |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 19:00 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 12:49 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 16:05 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 4 cha0s | 500 | 17-08-2003 16:15 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 2 Wasp | 499 | 27-05-2003 01:02 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic... DaaF | 474 | 08-12-2002 22:40 | |