Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kijk ook naar vogeltjes. Maar niet in de zin van bestuderen, ff kijken hoeveel veertjes ze hebben, welk melodietje ze fluiten...... daar hou ik me niet mee bezig.
Ik kijk naar vogeltjes als ik een rotdag heb, lekker uit het raam staren en dan zie ik al die vogeltjes lekker vrolijk rondfladderen, dat vrolijk ik wel van op! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ja mijn baas is een fanaat die gaat een paar keer in het jaar naar het buitenland om een paar van die beestjes te zien vliegen
![]()
|
Ik ga niet echt buiten naar vogels kijken,
maar ben wel behoorlijk vogelgek.. als hier ergens in de buurt een vogelshow is, ben ik daar meestal wel te vinden. Ik vind tropische vogels vooral supergaaf
|
![]() |
Hum ja, tuurlijk ik houd vooral van zoogdieren en vogels.. Daar kan je een band mee krijgen.. Maar als ik buiten vogels kijk kijk ik natuuuuuuuuuuuuurlijk vooral naar kauwen maar ook wel andere kraai-achtigen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Gekraak Antoni | 3 | 03-08-2006 15:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |