![]() |
||
![]() |
Citaat:
en zeker niet met een slipknot avatar
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
IS TOCH HET HARDSTE hahahaha, gaat echt nergens over |
![]() |
||
Citaat:
|
http://c8.ameth.org/idroscalo/Idrosc..._Sigma-Tau.MP3
Download dit en laat de overwelmende heerschendheid je alle gitaarmuziek afzweren
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uren en uren aan inspiratie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Over gekraak gesproken http://c8.ameth.org/idroscalo/Idrosc...;occidente.mp3
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() baggerzooi vind ik 't persoonlijk.
||
![]() |
Citaat:
Ook bij tracks die op de computer geproduceerd worden, komt een hoop creativiteit kijken van de makers. Qua bass, effecten enzo. En bovendien luister ik zelf hardcore aan de lopende band, er zijn veel verschillende varianten, en het is heus niet allemaal zo simpel als hij daar placht voor te stellen. Er komt heus wel meer bij kijken als op een paar knopjes drukken ofzo, om een nummer technisch goed te krijgen moet je er echt wel verstand van hebben en weten waar je mee bezig bent.
||
Citaat:
![]() Zodra men niet genoeg hersencellen heeft om een woordenschat op te bouwen waarmee je fatsoenlijk kunt communiceren zou men een verbod moeten krijgen om computers aan te raken (en om te reproduceren)
|
OK, eentje met een beat dan voor de minder abstracte mensen onder ons
MP3tje EDIT: ok, je moet dus die BR gewoon aan de free en eaker plakken, want om de een of andere wazige reden maakt ie er een [BR] van
Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 19:36. |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat Dillinger Escape Plan niet leuk is ofzo, maar daar is de rest van het forum voor
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 06:40. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
slipknot is niks meer of minder dan een stelletje mongolen die zwaar aandacht tekort komen, en zich daarom zwaar gaan verminken met die facepaint shit enzo. als je jezelf zo toetakeld kun je erop wachten dat mensen je gaan uitlachen en belachelijk gaan maken. bovendien, hardcore - gabberhardcore- wel te verstaan, ik heb hier niet over die muziek waarin een paar oude veroeste gitaren aangeslagen worden, is technisch moeilijker te maken als dat amateuristische gepruts van slipknot. slipknot is gewoon een eind in de rondte schreeuwen en zo af en toe eens een gitaar aanslaan. bovendien heb ik me allang verdedigd met woorden, maar jij bent zo ontiegelijk dom dat je alleen de stukjes er uit pikt die jij wilt lezen. bovendien zegt dat anarchistische vriendje toch ook dat zijn handen jeuken? dus volgens jouw redenatie is dat ook een sukkel? hier dit onderstaande stukje is mijn verdediging noem je dat stelletje ragmongolen van slipknot mensen dan? Ik noem dat lui met aandachtstekort, en daarom er zo raar uitzien jij moet trouwens ook geen woorden gebruiken waarvan je niet eens weet wat ze betekenen, met je anarchie. Dom jochie, als je even nadenkt, maar dat kun jij niet, zul je op de geniale gedachte komen dat er maatschappij zonder wetten niet kan. En verder lukt het bijzonder goed om jezelf voor schut te zetten. Triest figuur, met je cu2 met doodshoofdjes erop. Oeh duister hoor, nu ben je echt alto en kun je lekker depri zijn! maar dat had je allang kunnen zien als je eens leert lezen ofzo.
|
Verwijderd
|
Ach op zich is hardcore van bijvoorbeeld het Third Movement label nog best te waarderen. Catscan, the Producer, Promo. Helemaal zo slecht nog niet.
Hier staat ook nog wel wat abstractere hardcore en techno. @ HC4L Laat zien dat je 19 jaar bent en laat zo'n puber gewoon links liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waar is mijn koele reply gebleven btw? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jou hersenen waren zeker bij de geboorte al kapot, ook een mogelijke verklaring voor het luisteren naar Slipknot. Ten tweede ken je me niet en heb je dus het niet het recht te oordelen of ik al dan niet dom ben. Oordelen over iemands geestelijke capaciteiten zonder de desbetreffende persoon daadwerkelijk te kennen is not done. Als je zoiets wel doet, dan pas ben je zonder meer dom ![]() Ten derde heb ik volgens jou geen verstand van muziek. Ik durf daarop te beweren dat ik meer verstand heb van muziek dan jij dat in je pink hebt. Ten vierde heb ik niet de behoefte Slipknot na te doen en doe ik nuttigere dingen met mijn leven. En ten vijfde zak in niet in de stront met mijn hardcore, en al helemaal niet op commando van een naar Slipknot luisterende alto. @ Fake: nu laat ik deze puber links liggen, maar het bovenstaande moest er toch even uit! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ookal luister je naar gabber of metal je kunt nog steeds dom zijn (vooral met dat soort opvattingen). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
hardcore ExpoRules | 9 | 23-03-2011 15:16 | |
Muziek |
Hardcore B-Hooligan | 129 | 21-11-2005 17:01 | |
ARTistiek |
Wat vinden jullie van het werk van easteric? Pay Per View | 16 | 21-07-2005 16:44 | |
Muziek |
Wat vinden jullie van Hardcore ? M!§§ P!€®©!ÑG | 135 | 30-11-2004 08:07 | |
Muziek |
hardcore man! 404_error | 47 | 03-11-2004 22:39 | |
ARTistiek |
live-foto's van [hardcore] bands STP | 26 | 07-10-2003 09:01 |