Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 16:45
kutprinter
kutprinter is offline
Citaat:
muddy schreef op 25-07-2004 @ 00:37 :
Metal zit (meestal) zeer technisch in elkaar.
laat me niet lachen
en zeker niet met een slipknot avatar
Oud 27-07-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 24-07-2004 @ 13:29 :
HARDCORE!
YOU PUSSY
MOTHERFUCKERS!!
HOLLAND
IS TOCH
HET HARDSTE

hahahaha, gaat echt nergens over
Oud 27-07-2004, 16:51
Envy
Envy is offline
kutmuziek.
op een paar uitzonderingen na.
Oud 27-07-2004, 20:52
Metal
Metal is offline
Citaat:
muddy schreef op 25-07-2004 @ 00:37 :
JIJ bent wel heeeel erg dom als je metal met hardcore gaat vergelijken. Metal zit (meestal) zeer technisch in elkaar. DIT is niet het geval bij hardcore. Dat is gewoon simpele zielen troep.
jezus man luister een naar goede tekno and keep it shut:/
Oud 28-07-2004, 10:44
capibara
capibara is offline

gabberrrrrrrrrrrrrr PIET
Oud 28-07-2004, 15:46
Tsasil
Tsasil is offline
Het is zeldzaam, maar het Hardstyle volk maakt in dit topic intelligentere opmerkingen als het gitaren volk.

vette shit
Oud 28-07-2004, 15:50
telluriet
telluriet is offline
NEDERLAND IS VOL

Hardcore will never die.

Gaap, te kansloos dit.
Oud 28-07-2004, 15:58
Tsasil
Tsasil is offline
Net een set van DJ AK47 binnen en 99.9% van de metal bands kunnen aan die vetheid nog een puntje zuigen.
Oud 28-07-2004, 16:06
Tsasil
Tsasil is offline
http://c8.ameth.org/idroscalo/Idrosc..._Sigma-Tau.MP3

Download dit en laat de overwelmende heerschendheid je alle gitaarmuziek afzweren
Oud 28-07-2004, 16:09
Romie
Romie is offline
ik vind het eerlijk waar, Kut
helaas heb ik een zus die het 24/7 luistert
happy hardcore kan ik dan wel als mijn stemming het toe laat waarderen.
Oud 28-07-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 28-07-2004 @ 17:06 :

Download dit en laat de overwelmende heerschendheid je alle gitaarmuziek afzweren
grappig
Oud 28-07-2004, 16:19
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
cut_off schreef op 28-07-2004 @ 17:15 :
grappig
http://c8.com/c8/tunes/index.php

Uren en uren aan inspiratie
Oud 28-07-2004, 16:26
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 28-07-2004 @ 17:06 :

eh... nee doe toch maar niet, ik heb wel een stuk betere bliep-piep-kraak muziek gehoord dan dit.
Oud 28-07-2004, 16:44
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 28-07-2004 @ 17:26 :
eh... nee doe toch maar niet, ik heb wel een stuk betere bliep-piep-kraak muziek gehoord dan dit.
Stel eens wat voor dan, want dan hebben we een algemeen bliep en kraak topic.

Over gekraak gesproken
http://c8.ameth.org/idroscalo/Idrosc...;occidente.mp3
Oud 28-07-2004, 16:58
mr_scruff
mr_scruff is offline
hardcore = kapot lelijk
Oud 28-07-2004, 18:00
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Anarchy's Child schreef op 24-07-2004 @ 20:52 :
metal word niet op de computer gemaakt
wordt geschreven
en gespeeld door echte mensen (woooow)
hoewel het vaak een boel geschreeuw lijkt is het toch echte mzuiek
noem je dat stelletje ragmongolen van slipknot mensen dan? Ik noem dat lui met aandachtstekort, en daarom er zo raar uitzien jij moet trouwens ook geen woorden gebruiken waarvan je niet eens weet wat ze betekenen, met je anarchie. Dom jochie, als je even nadenkt, maar dat kun jij niet, zul je op de geniale gedachte komen dat er maatschappij zonder wetten niet kan. En verder lukt het bijzonder goed om jezelf voor schut te zetten. Triest figuur, met je cu2 met doodshoofdjes erop. Oeh duister hoor, nu ben je echt alto en kun je lekker depri zijn!
Oud 28-07-2004, 18:02
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Anarchy's Child schreef op 24-07-2004 @ 17:17 :
oeh.... wat kriebelen mijn handjes
bij mij ook om die kutaltokop van je in mekaar te meppen ja!
Oud 28-07-2004, 18:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
HC4L schreef op 28-07-2004 @ 19:02 :
hehe
Oud 28-07-2004, 18:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 28-07-2004 @ 17:44 :
Stel eens wat voor dan, want dan hebben we een algemeen bliep en kraak topic.

Over gekraak gesproken
http://c8.ameth.org/idroscalo/Idrosc...;occidente.mp3
haha vage shit
Oud 28-07-2004, 18:11
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
HC4L schreef op 28-07-2004 @ 19:00 :
noem je dat stelletje ragmongolen van slipknot mensen dan? Ik noem dat lui met aandachtstekort, en daarom er zo raar uitzien jij moet trouwens ook geen woorden gebruiken waarvan je niet eens weet wat ze betekenen, met je anarchie. Dom jochie, als je even nadenkt, maar dat kun jij niet, zul je op de geniale gedachte komen dat er maatschappij zonder wetten niet kan. En verder lukt het bijzonder goed om jezelf voor schut te zetten. Triest figuur, met je cu2 met doodshoofdjes erop. Oeh duister hoor, nu ben je echt alto en kun je lekker depri zijn!
Hmmm, je weerlegt zijn redenatie niet. Je bent het er dus eigenlijk ook stiekem mee eens. Of niet?
Oud 28-07-2004, 18:13
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
birthmark schreef op 28-07-2004 @ 19:09 :
haha vage shit
inderdaad, het klinkt nergens naar, vooral die wous met dat stemmetje ertussen en die vage trommels

baggerzooi vind ik 't persoonlijk.
Oud 28-07-2004, 18:16
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 28-07-2004 @ 19:11 :
Hmmm, je weerlegt zijn redenatie niet. Je bent het er dus eigenlijk ook stiekem mee eens. Of niet?
Ik ben er totaal niet mee eens. Of muziek al dan niet gespeeld wordt door mensen, heeft geen flikker te maken met het feit of het al dan niet muziek is.

Ook bij tracks die op de computer geproduceerd worden, komt een hoop creativiteit kijken van de makers. Qua bass, effecten enzo.

En bovendien luister ik zelf hardcore aan de lopende band, er zijn veel verschillende varianten, en het is heus niet allemaal zo simpel als hij daar placht voor te stellen.

Er komt heus wel meer bij kijken als op een paar knopjes drukken ofzo, om een nummer technisch goed te krijgen moet je er echt wel verstand van hebben en weten waar je mee bezig bent.
Oud 28-07-2004, 18:16
melkpakje
melkpakje is offline
alleen happy hardcore is soms leuk
Oud 28-07-2004, 19:01
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 28-07-2004 @ 16:46 :
Het is zeldzaam, maar het Hardstyle volk maakt in dit topic intelligentere opmerkingen als het gitaren volk.

.
Dit gaat niet meer op

Zodra men niet genoeg hersencellen heeft om een woordenschat op te bouwen waarmee je fatsoenlijk kunt communiceren zou men een verbod moeten krijgen om computers aan te raken (en om te reproduceren)
Oud 28-07-2004, 19:34
Tsasil
Tsasil is offline
OK, eentje met een beat dan voor de minder abstracte mensen onder ons

MP3tje

EDIT: ok, je moet dus die BR gewoon aan de free en eaker plakken, want om de een of andere wazige reden maakt ie er een [BR] van

Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 19:36.
Oud 28-07-2004, 20:12
hoffman
hoffman is offline
dillinger

wat vinde jullie dan hiervan?
kvind het een van de enige echt wel goede hardcore
Oud 28-07-2004, 20:15
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
hoffman schreef op 28-07-2004 @ 21:12 :
dillinger

wat vinde jullie dan hiervan?
kvind het een van de enige echt wel goede hardcore
Niet flauw doen en electronische muziek plaatsen.

Niet dat Dillinger Escape Plan niet leuk is ofzo, maar daar is de rest van het forum voor
Oud 28-07-2004, 20:23
Verwijderd
De enige hardcore die ik luister is Happy Hardcore.

PS: De afgelopen dagen draai ik bijna non-stop Charlie Lownoise en Mental Theo - Fantasy World.

Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 20:26.
Oud 29-07-2004, 00:55
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
HC4L schreef op 28-07-2004 @ 19:02 :
Wat ben jij een zielige sukkel , je bent niet eens de baas met woorden. Laat staan handen.
Oud 29-07-2004, 00:59
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
kutprinter schreef op 27-07-2004 @ 17:45 :
laat me niet lachen
en zeker niet met een slipknot avatar
Laat mij niet lachen, who ho ho ho wha ha ha ha, jij HEBT niet eens een avatar. Slipknot zit anders 100x technischer in elkaar dan jouw hardcore. Vergelijk het drumwerk maar eens (ook al heeft hardcore geen drumwerk maar een saaie langlopende kutbeat). Ik wil zo'n kale kloot gabber dat wel eens na zien doen.
Oud 29-07-2004, 06:36
Expanium
Expanium is offline
Citaat:
muddy schreef op 29-07-2004 @ 01:59 :
Laat mij niet lachen, who ho ho ho wha ha ha ha, jij HEBT niet eens een avatar. Slipknot zit anders 100x technischer in elkaar dan jouw hardcore. Vergelijk het drumwerk maar eens (ook al heeft hardcore geen drumwerk maar een saaie langlopende kutbeat). Ik wil zo'n kale kloot gabber dat wel eens na zien doen.
Het is maar hoe je het bekijkt en welke kant je van de hardcore pakt. Ga je meer de industrial/artcore, darkcore en speedcore kant op dan zijn er zeer goede producties te vinden die ZEKER niet onder doen voor het werk van ehmm slipknot (hoewel het moeilijk te vergelijken is). Check maar eens iets van bv void settler of nasenbluten (bloody fist label), dan praat je wel anders. Het is iig meer dan een zielige kickdrum en een ravesynth. Ik ben het er wel mee eens dat er veel bagger hardcore wordt uitgebracht (mainstream), waar ik dan ook totaal niet naar luister. Er is iig genoeg op de markt om de harde electronische freaks gerust te stellen en het argument dat er niets bij komt kijken gaat dan ook toaal niet op. Dan heb ik het nog niet eens over de breakcore, wat een zeer vooruitstrevende stroming is en zich in vele manieren laat vertegenwoordigen.

Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 06:40.
Oud 29-07-2004, 11:28
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
kutprinter schreef op 27-07-2004 @ 17:39 :
en hoe wil je uit je dak gaan op metal?? een paar uurtjes lang headbangen ofzo of luchtgitaar spelen?? Om vervolgens met je dronken hoofd op echte alto style alles onder te kotsen?? Chill...
ohjah, want je moet natuurlijk uit je dak kunnen gaan.
Oud 29-07-2004, 11:34
MikeyMo
MikeyMo is offline
Wat word in dit topic de punkhardcore en de gabberhardcore vervelend door elkaar gehaald zeg..Ik snap er geen hond meer van.
Oud 29-07-2004, 15:15
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
muddy schreef op 29-07-2004 @ 01:55 :
Wat ben jij een zielige sukkel , je bent niet eens de baas met woorden. Laat staan handen.
spreek voor jezelf, want de enige sukkel hier ben jij, samen met dat anarchistische vriendje van je. ben je geirriteerd ofzo met dat kutslipknot van je? slipknot sucks bigtime, voor het geval dat je dat nog niet wist.

slipknot is niks meer of minder dan een stelletje mongolen die zwaar aandacht tekort komen, en zich daarom zwaar gaan verminken met die facepaint shit enzo.

als je jezelf zo toetakeld kun je erop wachten dat mensen je gaan uitlachen en belachelijk gaan maken.

bovendien, hardcore - gabberhardcore- wel te verstaan, ik heb hier niet over die muziek waarin een paar oude veroeste gitaren aangeslagen worden, is technisch moeilijker te maken als dat amateuristische gepruts van slipknot.

slipknot is gewoon een eind in de rondte schreeuwen en zo af en toe eens een gitaar aanslaan.

bovendien heb ik me allang verdedigd met woorden, maar jij bent zo ontiegelijk dom dat je alleen de stukjes er uit pikt die jij wilt lezen. bovendien zegt dat anarchistische vriendje toch ook dat zijn handen jeuken? dus volgens jouw redenatie is dat ook een sukkel?

hier dit onderstaande stukje is mijn verdediging

maar dat had je allang kunnen zien als je eens leert lezen ofzo.
Oud 29-07-2004, 16:20
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Te triest voor woorden, allemaal... Ook jullie, muddy en anarchy...
Oud 29-07-2004, 16:21
Verwijderd
Ach op zich is hardcore van bijvoorbeeld het Third Movement label nog best te waarderen. Catscan, the Producer, Promo. Helemaal zo slecht nog niet.

Hier staat ook nog wel wat abstractere hardcore en techno.

@ HC4L

Laat zien dat je 19 jaar bent en laat zo'n puber gewoon links liggen
Oud 29-07-2004, 16:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Tsasil, geef me meer kankerherrie!
Oud 29-07-2004, 16:29
Impulse
ronduit klote
Oud 29-07-2004, 16:31
Verwijderd
Vind er geen reet aan eigenlijk
Oud 29-07-2004, 18:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
Expanium schreef op 29-07-2004 @ 07:36 :
Het is maar hoe je het bekijkt en welke kant je van de hardcore pakt. Ga je meer de industrial/artcore, darkcore en speedcore kant op dan zijn er zeer goede producties te vinden die ZEKER niet onder doen voor het werk van ehmm slipknot (hoewel het moeilijk te vergelijken is). Check maar eens iets van bv void settler of nasenbluten (bloody fist label), dan praat je wel anders. Het is iig meer dan een zielige kickdrum en een ravesynth. Ik ben het er wel mee eens dat er veel bagger hardcore wordt uitgebracht (mainstream), waar ik dan ook totaal niet naar luister. Er is iig genoeg op de markt om de harde electronische freaks gerust te stellen en het argument dat er niets bij komt kijken gaat dan ook toaal niet op. Dan heb ik het nog niet eens over de breakcore, wat een zeer vooruitstrevende stroming is en zich in vele manieren laat vertegenwoordigen.
tekno en breakcore
Oud 29-07-2004, 18:17
Expanium
Expanium is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-07-2004 @ 19:11 :
tekno en breakcore
word laat de (gabber) hardcore maar lekker links liggen
Oud 29-07-2004, 18:18
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 28-07-2004 @ 19:16 :
alleen happy hardcore is soms leuk
Je kan moeilijk dommere dingen zeggen dan dat in dit topic.
Waar is mijn koele reply gebleven btw?
Oud 29-07-2004, 19:36
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
HC4L schreef op 29-07-2004 @ 16:15 :
spreek voor jezelf, want de enige sukkel hier ben jij, samen met dat anarchistische vriendje van je. ben je geirriteerd ofzo met dat kutslipknot van je? slipknot sucks bigtime, voor het geval dat je dat nog niet wist.

slipknot is niks meer of minder dan een stelletje mongolen die zwaar aandacht tekort komen, en zich daarom zwaar gaan verminken met die facepaint shit enzo.

als je jezelf zo toetakeld kun je erop wachten dat mensen je gaan uitlachen en belachelijk gaan maken.

bovendien, hardcore - gabberhardcore- wel te verstaan, ik heb hier niet over die muziek waarin een paar oude veroeste gitaren aangeslagen worden, is technisch moeilijker te maken als dat amateuristische gepruts van slipknot.

slipknot is gewoon een eind in de rondte schreeuwen en zo af en toe eens een gitaar aanslaan.

bovendien heb ik me allang verdedigd met woorden, maar jij bent zo ontiegelijk dom dat je alleen de stukjes er uit pikt die jij wilt lezen. bovendien zegt dat anarchistische vriendje toch ook dat zijn handen jeuken? dus volgens jouw redenatie is dat ook een sukkel?

hier dit onderstaande stukje is mijn verdediging

maar dat had je allang kunnen zien als je eens leert lezen ofzo.
En gabbers hebben geen aandacht tekort wilde je zeggen?? Jij zegt zelf dat als je er raar uitziet aandacht tekort komt. Laat me eens niet zo lachen, je hebt vast je hersenen kapot ge-XTCiet. Ik ben helemaal geen vriend van Anarchy dus dat slaat al helemaal nergens op. Trouwens slipknot doet niet aan facepaint, ook verminken ze elkaar niet en het is trouwens heel wat meer dan geschreeuw. Ook is het niet amateuristisch. Je bent zo dom dat ik niet eens meer op je ga reageren. Je hebt helemaal geen verstand van muziek dus waarom zou je oordelen op slipknot (of andere metal wat volgens jou ook maar geschreeuw is en een paar slagen op een gitaar en drum). Doe het maar eens na. Je zult verbaast staan hoe moeilijk het is om als amateur slipknot (of een andere band die vrij bekend is onder de (nu)metal mensen) na te doen. Je hebt geeneens respect voor technisch ingewikkelde muziek. Dus zak jij maar eens lekker diep de stront in met je kankerhardcore.
Oud 29-07-2004, 20:07
konflict
konflict is offline
conclusie;

als je metal bent is hardcore simpele boem boem muziek die iedereen in drie minuten uit z'n computertje stampt

als je hardcore bent is metal een beetje op je gitaar rossen wat op een pan slaan en hard schreeuwen
Oud 29-07-2004, 20:08
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
konflict schreef op 29-07-2004 @ 21:07 :
conclusie;

als je metal bent is hardcore simpele boem boem muziek die iedereen in drie minuten uit z'n computertje stampt

als je hardcore bent is metal een beetje op je gitaar rossen wat op een pan slaan en hard schreeuwen
blijkbaar ja.
Oud 29-07-2004, 20:52
MikeyMo
MikeyMo is offline
c00le shit dude
Oud 31-07-2004, 18:08
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
muddy schreef op 29-07-2004 @ 20:36 :
En gabbers hebben geen aandacht tekort wilde je zeggen?? Jij zegt zelf dat als je er raar uitziet aandacht tekort komt. Laat me eens niet zo lachen, je hebt vast je hersenen kapot ge-XTCiet. Ik ben helemaal geen vriend van Anarchy dus dat slaat al helemaal nergens op. Trouwens slipknot doet niet aan facepaint, ook verminken ze elkaar niet en het is trouwens heel wat meer dan geschreeuw. Ook is het niet amateuristisch. Je bent zo dom dat ik niet eens meer op je ga reageren. Je hebt helemaal geen verstand van muziek dus waarom zou je oordelen op slipknot (of andere metal wat volgens jou ook maar geschreeuw is en een paar slagen op een gitaar en drum). Doe het maar eens na. Je zult verbaast staan hoe moeilijk het is om als amateur slipknot (of een andere band die vrij bekend is onder de (nu)metal mensen) na te doen. Je hebt geeneens respect voor technisch ingewikkelde muziek. Dus zak jij maar eens lekker diep de stront in met je kankerhardcore.
De enige die hier dom is, ben jij. Nou moet jij eens heel goed luisteren ventje, ten eerste weet je helemaal niks van mij en al helemaal niet van mijn drugsgebruik, dus het is dan een beetje onzinnig te zeggen dat ik mijn hersenen kapot geXTC heb. En daaruit concluderend heb je ook niet het recht te zeggen of ik al dan niet XTC gebruik en of dat al dan niet invloed op mijn hersenen heeft. Ik gebruik trouwens geen XTC, dus je slaat de plank weer volledig mis.

Jou hersenen waren zeker bij de geboorte al kapot, ook een mogelijke verklaring voor het luisteren naar Slipknot.

Ten tweede ken je me niet en heb je dus het niet het recht te oordelen of ik al dan niet dom ben. Oordelen over iemands geestelijke capaciteiten zonder de desbetreffende persoon daadwerkelijk te kennen is not done. Als je zoiets wel doet, dan pas ben je zonder meer dom

Ten derde heb ik volgens jou geen verstand van muziek. Ik durf daarop te beweren dat ik meer verstand heb van muziek dan jij dat in je pink hebt.

Ten vierde heb ik niet de behoefte Slipknot na te doen en doe ik nuttigere dingen met mijn leven.

En ten vijfde zak in niet in de stront met mijn hardcore, en al helemaal niet op commando van een naar Slipknot luisterende alto.

@ Fake: nu laat ik deze puber links liggen, maar het bovenstaande moest er toch even uit!
Oud 31-07-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
conclusie;

En als je exo bent dan ben je het eens met allebei de beschrijvingen .
Oud 01-08-2004, 12:52
*sheer*
*sheer* is offline
hardcore sucks verschrikkelyk!
Oud 01-08-2004, 14:18
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
conclusie;

sub conclusie;
ookal luister je naar gabber of metal je kunt nog steeds dom zijn (vooral met dat soort opvattingen).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten