Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel vaak dat me in een keer een soort beeld te binnen schiet en dan ben ik het ook meteen weer kwijt, en dan herinner ik het me nog vaag. Het is heel raar, en ik krijg ook bepaalde gevoelens bij die beelden. Maar het kan ook gewoon iets zijn, wat ik eens heb gedroomd (?) ofzo...
Liefs! |
![]() |
|
Ik weet precies wat je bedoelt ik heb het ook heel vaak. Ik kan mijn gevoel ook heel moeilijk in woorden uit drukken. Daardoor krop ik heel vaak dingen op. Daar moet je dan ook mee oppassen. Op een gegeven moment blijf je maar opkroppen. Op een gegeven moment barst de bom. Dit kan bij sommigen heel lang duren. Maar ik weet hoe je bent en ik denk dat jij daar een beetej voor moet oppassen eerlijk gezegd.
Gevoelens kunnen heel fijn zijn maar ook heel gevaarlijk. Vooral als je ze niet in woorden uit kan leggen. Bij fijne gevoelens is dat niet zo'n groot probleem maar bij mindere gevoelens misschien wel. Je kan wel leren om je gevoelens in woorden uit te drukken maar het blijft dat je in "gevoelens blijft denken" (ik heb het zelf ook). Het is wel een heel werk om dat te doen en ook niet altijd even leuk. Take care en als er wat is je wet me te vinden. Greetz me
||
Citaat:
![]()
|
kdenk in euh, ik dnek verschillend, ligt aan de situatie, ik heb vaak zta dat ik iets voel en dta ik precies wete te zeggen wat ik voel, maar ik kan me ook wel eens ontzettend kut voelen zonder te weten waarom en das meestal nog het vervelendst vind ik.
maargoed ik denk dat dit soort dingen eigenlijk zowel van jezelf als van een ander heel moeilijk te begrijpen zijn. |
![]() |
|
Als ik jou was zou ik er met je ouders over praten.
Daar begonnen mijn problemen ook mee. En nu loop ik bij een psychologe vvor 6 problemen waarvan twee zelfmoord neigingen en in mezelf snijden. Alsjeblieft praat er over met je ouders ga desnoods naar je huisarts maar doe er iets aan Sucses ![]() Groetjes Lieke
||
Citaat:
sterkte! en *knuf*
|
Ik denk dat wat jij hebt niet 'denken in gevoelens' is, maar dat er een gevoel dwars zit in je hoofd dat alles overschaduwt zodat je niet helder (of, aan iets anders) meer kan denken. Dat is iets anders...
Waar ik in denk? Woorden, beelden en geluiden... Maar denken in gevoelens... hoe doe je zoiets? Ik denk bijvoorbeeld wel in woorden over een bepaald gevoel dat ik heb, maar echt denken in gevoelens, daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen... ok, lekker vaag ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk vooral in woorden en beelden
![]() Ik dacht eerst altijd dat ik alleen in woorden dacht, omdat ik altijd mijn stem in m'n hoofd hebt die zeg maar mijn gedachten uitspreekt... hoe leg je dat uit? net of je praat, maar dan in je hoofd. Maar ik heb ook heel vaak dat ik iets hoor of zo, en dan stel ik me dat in een keer voor. Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om niet in beelden te denken.... In gevoelens 'denk' ik niet, die voel ik gewoon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik denk niet in woorden of gevoelens, maar in gedachten...
jah, hoe leg je dat uit ![]() wel heb ik dat ik bijv een aankomend gesprek tot in de puntjes kan voorbereiden in m'n hoofd, dat doe ik dan ook erg vaak, heel vaag is dat.....dus niet expres ofzow, maar dat gaat gewoon automatisch.... ![]() Dan denk ik dus wel in woorden.... Maar als ik ergens over nadenk dan....komen de gedachten gewoon 1 voor 1 in me op, ze zijn er gewoon..... Ik kan ook altijd precies uitleggen wat ik voel, wat ik denk, waarom ik het voel en waarom ik het denk. Ik heb mezelf psychisch echt helemaal uitgegraven zeg maar, echt raar...... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Psychologie |
Hoe denk jij over het leven? oelekeboeleke | 56 | 12-08-2007 23:51 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 |