Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 29-07-2004 @ 21:32 :
Waaaaahh, ik ben vrolijk en ik heb zin in een goed feest! Lekker gek doen en heel veel plezier hebben en blablabla. Zondag nog een paar dagen weg, gaat heel leuk worden en k heb dr heel veel zin in, dus jaaa, t gaat super!
Dit hadden mijn woorden kunnen zijn .
Hip, hip, uberhip, hipperd..pff ja het zit weer in mijn hoofd, argg horror.
Advertentie
Oud 29-07-2004, 21:31
Nona
Nona is offline
Ik heb geen zin meer in werken, ik wil vrij zijn. Ja, hallo, ik heb vakantie... En dan de hele tijd bezig zijn in het nieuwe huis en als ik dat niet doe aan het werk... Nou ja, zo voelt het nu even. En mijn ouders zijn op vakantie, zij wel. Ja, ik had mee gemogen, maar ik heb het geld nodig.
Altijd geld tekort, hoe kan dat nou? Zo veel geef ik niet uit... En ja, dan 'moet' ik echt ergens mee naartoe. Kom, we gaan uit, dansen, naar de film, weg... Ik kan even niet meer.

En ik snap niet of de wereld nu eisen stelt aan mij of ik dat maar denk.

Ik moet maar gaan slapen zo.
Oud 29-07-2004, 21:43
blankevla
blankevla is offline
Wat is er toch met me. Ik ben alleen maar moe en chagrijnig en niks gaat zoals ik het wil. Iedereen zeurt aan m'n kop en ik wordt hartstikke gek!
Ik wil dit en dat gewoon, echt! Iedereen zit me maar dwars en doet vervelend. Morgen met een eng iemand werken die me ookal niet aardig vindt.

Alles wat ik wil durf ik niet... Ben weer zo onzeker en durf niks te doen zonder dat iemand zegt dat het goed is.
Oud 29-07-2004, 23:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 29-07-2004 @ 20:44 :
*trek trek* knuffel!
ik las die bladzijde van onder naar boven...ik vroeg me af waar dit op sloeg
Oud 30-07-2004, 06:49
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-07-2004 @ 00:33 :
ik las die bladzijde van onder naar boven...ik vroeg me af waar dit op sloeg
Flauwerrrick.

Hetiszovroeg.
Oud 30-07-2004, 08:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Quiana schreef op 30-07-2004 @ 07:49 :
Flauwerrrick.

Hetiszovroeg.
5 uur; das pas vroeg .. ..
Oud 30-07-2004, 08:51
Dolores
Dolores is offline
Bah, ben heel chagrijnig, heb ook veel te kort geslapen. Nog niet eens 5 uur! Lig ik er eindelijk eens een keer op tijd in en dan kan ik niet slapen.. en dan ook nog belachelijk vroeg wakker worden he, aaarghh!
Oud 30-07-2004, 08:56
snoopy
snoopy is offline
waaaah! Ben gewoon zenuwachtig...
Waar slaat dat nou op?
Nou ja, hoop maar dat ie z'n cadeautje leuk vindt
Oud 30-07-2004, 10:14
Miracle
Miracle is offline
Jemig wat is het warm. Is het de hele week al zo warm 's ochtends? Gelukkig mis ik de helft als ik in de winkel sta.
Het huis is een chaos en dat zal het voorlopig nog wel blijven. Wie bid er mee dat het mooi wordt?
Oud 30-07-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 29-07-2004 @ 18:53 :
ik heb mijn pilletjes weer terug . nu mag ik overdag niet meer slapen om te kijken of het gewoon aan mijn ritme ligt. mja, dat heb ik 3 dagen volgehouden en nou val ik overal en nergens in slaap. mja, komt wel goed.
Oja, ja je ritme moet dan ook echt precies gelijk lopen en zo. :\ Best lastig.
Ik hoop dat de moeheid gauw minder wordt! Is echt naar.

Succes.
Oud 30-07-2004, 11:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog 3 dagen...

Net wel een kaartje van d'r gehad. Ze mist me...
Oud 30-07-2004, 11:34
Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, ik heb de boodschappen al gedaan, maar t was me om 10 uur al te warm...lekkere dag wordt dit...
Oud 30-07-2004, 11:39
Verwijderd
opnieuw zit het tegen, maar het gaat wel weer over. Afwachten en zenuwen. Hopen en huilen. Ik baal dat het blije gevoel nooit blijft en dat het me nu bang maakt.
Oud 30-07-2004, 13:36
Quiana
Quiana is offline
Mijn zusje is bezig met het maken van een verrassing voor me.
Alleen... ze wou erbij schrijven 'voor de liefste kim van de
heeeele wereld', maar wist niet hoe.

Komt ze naar me toe om te vragen hoe dat moet. <333

Zometeen pizza maken met/voor m'n zusjes. (ohjee )
En ik heb gesport vandaag, en maïsbroodjes (!) gehaald voor
mezelf.
Oud 30-07-2004, 15:03
Verwijderd
ik voel me nog eig best wel goed
vandaag laatste dingen gekocht, zelfs schoenen.

tis alleen wel ontzettend warm, ik kan dus geen rokjes en hempjes aan naja eigen schuld.

nou nog ff de laatste dingen inpakken en dan ben ik weg. en ben ik lekker ff de hele week weg
Oud 30-07-2004, 17:02
loveflower
loveflower is offline
ontslagen
Oud 30-07-2004, 17:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik ben slachtoffer van de uitspraak in mijn eigen sig Hopelijk blijft het zo en slaat het niet om naar werkelijkheid

edit: ohja ik heb geen sig meer, oude sig dan:
Mensen hun grootste angst, is de angst voor hun eigen gedachten.
Oud 30-07-2004, 17:59
Verwijderd
Ik verveel me!
Oud 30-07-2004, 18:04
Verwijderd
Ik voel me en ... en nu? Juist, door blijven leven al stort de hele wereld in.
Oud 30-07-2004, 18:05
Verwijderd
zo, weer ff thuis. strax komt mijn vriendin en we hebben 2 dagen het rijk voor ons alleen . ik was echt heel gestresst of alles vandaag wel goed zou gaan met het naar huis gaan enzo, maar nu lijkt het wel goed te komen. ik ben nog steeds moe, maar tis wat minder nu, heb gister zowat de hele dag geslapen, ook al mocht dat niet . ga ik tenminste fit het weekend in.
Oud 30-07-2004, 18:06
Miracle
Miracle is offline
Wat maak ik me nou altijd druk om dingen die achteraf toch altijd meevallen.
Ik ben benieuwd naar morgen.

En, het is me nog steeds niet gelukt. Geen kans voor gehad en niet genoeg moeite voor gedaan.

Ik heb het gevoel dat we gaan verhuizen, zo'n puinhoop is het hier. M'n ouders liggen allebei te slapen, die hebben hard gewerkt.
Oud 30-07-2004, 18:24
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
dreen schreef op 30-07-2004 @ 19:06 :
Wat maak ik me nou altijd druk om dingen die achteraf toch altijd meevallen.
Wees in ieder geval blij dat het achteraf ook daadwerkelijk meevalt
Oud 30-07-2004, 18:38
Gothic
Gothic is offline
Pff wat moet ik nou? Ik wil hem geen pijn doen en misschien moet dat straks wel...
Oud 30-07-2004, 19:06
Dolores
Dolores is offline
Grrr, heb ik eindelijk eens een wat leukere dag, en dan moet ik nu weer stom gaan doen. 'k word echt niet goed van mezelf, k heb weer veel te veel gegeten terwijl dat eigenlijk niet zo is en aargh, ik word gek.
Oud 30-07-2004, 20:36
AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb net spelweek uit mijn haar gespoeld (kwam echt een hele zandbak uit, maar mocht tot aan vandaag nog niet wassen, dreads he...) en voel me weer helemaal fris en vrolijk Laatst nog bij Kruimel op bezoek geweest, was heel erg gezellie, Loon, we komen je binnenkort halen hoor en je gaat gewoon mee naar Tilburg!
Oud 30-07-2004, 20:46
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-07-2004 @ 19:24 :
Wees in ieder geval blij dat het achteraf ook daadwerkelijk meevalt
Ja, zo kan je alles wel leuk maken.
Oud 30-07-2004, 20:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-07-2004 @ 21:36 :
we komen je binnenkort halen hoor en je gaat gewoon mee naar Tilburg!
Jaaaaaaaaaaaa!!!

Dus. Angel en Honda-Fanatic zijn langs geweest, ik had gezegd dat ik om elf uur wilde gaan slapen. Yeah right, om elf uur wilde ik echt nog niet gaan slapen, ik wilde dat ze nog even bleven. Goed dat we Lowlands nog hebben, die week was veel te goed om opeens geen contact meer te hebben.
Nu Tommy op msn.

En nu ben ik moe. De hele week gewerkt, weinig geslapen, te veel gedaan. Ouders zijn op vakantie, daar ben ik het niet zo mee eens (de rust is wel lekker hoor, maar ik ga niet graag helemaal alleen slapen). Hoofdpijn, gaat wel over als ik slaap enzo. Straks maar wat melk drinken in plaats van koffie, ik moet toch eens wat dingen gaan proberen om beter te kunnen slapen.

En morgen naar vriendje toe, naar de film als het kan.
Oud 30-07-2004, 21:14
Dolores
Dolores is offline
Wow, leuke avond dit! Heb 2 goede vrienden weer gesproken die ik al een tijdje niet gesproken had en ik heb iemand advies gegeven op gebied van liefde, en dat doe ik ook niet vaak.
Oud 30-07-2004, 21:16
Verwijderd
Er zijn weinig mensen waar ik echt een hekel aan heb (en dan nog is 'hekel' een groot woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven), maar sommige mensen, af en toe... Maar goed, 'we zullen even slikken en weer doorgaan'.

Wat heb je aan een mobiele telefoon als je hem: 1. uitzet, 2. hem niet aanzet of je 3. ergens bent waar je geen bereik hebt?! Stomme dingen. Hopen maar dat er morgen ofzo zelf iemand belt.

Ik heb pijn in m'n rug enz. En ik ben moe, maar kan de laatste tijd niet echt goed (in)slapen... Ik lig tot weet ik het hoe laat wakker en slaap vervolgens heel onrustig en word steeds wakker ed. Misschien is het de spanning of zo, misschien wat anders...

En 't gaat niet echt denderend met m'n oma...

Zo, en nu weer genoeg gezeurd. Douchen en naar bed.

Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 21:29.
Oud 30-07-2004, 21:21
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-07-2004 @ 22:16 :
..
Nog een paar dagen hmm? Zit je al af te tellen?
Oud 30-07-2004, 21:44
jet
jet is offline
nogal crappy hhm. nog steeds voel ik het. maar het mag niet. en het kan niet. en hij blijft het voeden. ik kan honderden redenene bedenken waarom het onzin is, maar tsja dat lukt niet helemaal. en dan is iedereen ook weer weg enzo. en ik voel me nogal eenzaam
Oud 30-07-2004, 21:50
Shitonya
Shitonya is offline
klote, fiets is gejat
Oud 30-07-2004, 23:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-07-2004 @ 21:47 :
Jaaaaaaaaaaaa!!!

Dus. Angel en Honda-Fanatic zijn langs geweest, ik had gezegd dat ik om elf uur wilde gaan slapen. Yeah right, om elf uur wilde ik echt nog niet gaan slapen, ik wilde dat ze nog even bleven. Goed dat we Lowlands nog hebben, die week was veel te goed om opeens geen contact meer te hebben.
Als we weer langskomen blijven we pitten, dat is wel 1 ding wat zeker is Om 4 uur 's nachts thuiskomen is ook geen pretje
Oud 30-07-2004, 23:24
Nona
Nona is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 30-07-2004 @ 22:50 :
klote, fiets is gejat
Blij dat je er vanaf bent dus?

Geintje.

@ Angel: ik zorg wel dat dat tweepersoonsluchtbed niet meer in de caravan blijft liggen.
Oud 30-07-2004, 23:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 31-07-2004 @ 00:24 :
Blij dat je er vanaf bent dus?

Geintje.

@ Angel: ik zorg wel dat dat tweepersoonsluchtbed niet meer in de caravan blijft liggen.
Nu maar hopen dat ie niet weggelopen is haha
Oud 31-07-2004, 00:00
Shitonya
Shitonya is offline
neuh, blij dat me pa een nieuwe,2e handsje heeft gekocht, zelfde model en kleur
Oud 31-07-2004, 06:43
Miracle
Miracle is offline
Noodgedwongen hier móeten ontbijten. Voor de rest is er geen stoel meer vrij.
Volgens mij mag ik mezelf gelukkig prijzen dat ik vandaag de hele dag weg moet. Het wordt hier vast niet gezellig vandaag.

Hopelijk wordt het bij mij wel leuk en ben ik niet doooodmoe aan het einde van de dag.. We zullen zien, ik heb er wel een klein beetje zin in.

Morgen ga ik echt beginnen aan een vakantiefotositeje, want nu ben ik al een week weer thuis.
Fijne dag iedereen! (f)
Oud 31-07-2004, 10:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog maar 2 dagen... Anderhalve dag, eigenlijk...
Oud 31-07-2004, 13:58
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom??
waarom doet t zoo een pijn als ik lees dat ie een nieuwe vriendin heeft...terwijl ik niet meer verliefd op hem bent...
damzz...k word gewoon gek van mezelf!
heel dubbel gevoel..
Oud 31-07-2004, 13:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Spier verrekt/gescheurd in bovenbeen/lies...kan niet eens meer normaal lopen grrr.... :/
Oud 31-07-2004, 14:12
farai
farai is offline
@ angel: mss betekent dat dat je nog wel verliefd op hem bent, ook al voel je da mss niet zo.

Klinkt mss dom maja wou gewoon ff op je reageren.
Oud 31-07-2004, 17:59
Verwijderd
Eigenlijk heb ik zin om me, zoals je wel eens in Amerikaanse series en films ziet, helemaal vol te proppen met Haägen Dasz of Ben & Jerry's...maar ja, das lastig als je dat niet in huis hebt. En de winkels zijn hier niet, net als in Amerika, dag en nacht open. En misschien is dat maar goed ook.
Oud 31-07-2004, 19:30
Verwijderd
Hij is zo verschrikkelijk ontzettend meer dan heel erg lief!
Oud 31-07-2004, 19:46
Verwijderd
pfff, zit nog steeds in diezelfde dip... en iedereen blijft zeggen, het komt wel goed, maar wanneer dan?!

Gister middag kwam ik thuis van m'n werk.. Meteen weer vette jankbui. Ik had al niet eens zin in het weekend... ben ik 's avonds halsoverkop naar vrienden in Utrecht gegaan die ik al lang neit meer gezien had... eindelijk even afleiding. Dat voelde echt goed... Nu vandaag hele dag nix te doen gehad, en dan komt dat denken weer... en maar piekeren. En hem steeds erger gaan missen... En geen uitweg meer zien voor alles... Had ik morgen afgesproken met een vriend. Dus had wel een opluchting van, ok morgen weer ff afleiding... Belt ie net af met een kut-smoes! Damnz... vooruitzicht dat ik dus morgen weer zo'n kutdag heb als vandaag... Ik zou het liefst gewoon alleen maar in bed blijven liggen... Ik heb wel vandaag weer wat gegeten... Moest wel want mijn moeder kwam vandaag thuis. Het was niet veel maar goed, ik zei dat ik niet zo'n honger had... Ik weet het gewoon niet meer. Hoe lang houd ik dit nog vol...

Hij had wel een super lief mailtje gestuurd vandaag, over dat hij heel erg trots onze foto's had laten zien aan zijn familie, en dat ze me echt een lengleu vinden. En dat ie zo graag volgend jaar mer mij samen daarnaartoe wil om me aan zijn familie voor te stellen... echt super lief...

Maja. Ik val een beetje in herhaling...
Oud 31-07-2004, 19:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-07-2004 @ 20:30 :
Hij is zo verschrikkelijk ontzettend meer dan heel erg lief!
En zo hoort het ook .

M'n vriend komt morgen weer... ben benieuwd.
Oud 31-07-2004, 20:09
AngelLena
AngelLena is offline
OMG.... De foto's van een spelweek leider staan online... Zitten echt hele foute foto's tussen.... Maar de foto's van de menselijke bultjes op Kruimel zijn wel errug leuk

Voorproefje:

Maar goed, Kruimel niet de enige die voor schut staat: Angel op woensdagavond:

Zo, staan we allebei lekker voor paal. Meer van dit soort foute foto's zien? Krijg je lekker niet Geheimpje.

Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 20:13.
Oud 31-07-2004, 20:28
Gothic
Gothic is offline
Het liefste zou ik gewoon even weggaan van hier, van m'n gewone leven. Lekker paar weken rondtrekken in Thailand met hem. Even alles simpel. En kijken waar het schip strandt. Kijken wat we voelen, hoeveel het waard is en wat er mogelijk mee is.

Vanmiddag was ik even met iemand van de vakantie. En dan voelt het allemaal zo heerlijk. Zo relax. Zo ontspannen en vooral zo gemakkelijk en simpel. Geen ingewikkelde keuzes over vriendjes of studie. Gewoon lekker praten over wat was, zonder al die complicaties.

En aan de andere kant heb ik m'n vriend. Waar ik best nog wat voor voel. Het is gewoon een hele leuke jongen. We zijn alleen ontzettend verschillend. En ik heb iemand gevonden die beter bij me past. Alleen is het bijna onmogelijk bij diegene te zijn. Maar is het dan eerlijk zo door te gaan? Bij m'n vriend te zijn, terwijl als het kan ik het liefste weg zou gaan met die ander? Nee. Dat is het niet. Het makkelijkste zou zijn als die ander terugging naar zijn ex. Dan kan ik hem vergeten en hoef ik m'n vriend helemaal niet kwijt. Wat is het leven toch lastig...

Ik wil meer reizen, vaker reizen. Meer mensen ontmoeten. Gaan leven tussen de mensen die echt wat te vertellen hebben. Geen zielige studenten die zich volzuipen op elk studentenfeest. Gewoon zijn bij de mensen die al klaar zijn. Die normaal zijn. Daar voel ik me wel thuis, veel meer. Met hen was uitgaan ontzettend leuk en voelde ik me zeker en fijn. Zoveel onzin en moeilijke dingen vallen weg, omdat ze niet meer zo belangrijk zijn als voor m'n leeftijdgenootjes...

Ik wil dat leven. Maar dat kan helaas nog niet. Bij hem wel, maar ook maar gedeeltelijk. Ik blijf student. Helaas. Dan maar zoeken naar het echte leven in m'n vakanties... ik wil weg hier . Maar voor periodes, niet voor goed.
Oud 31-07-2004, 20:34
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-07-2004 @ 18:59 :
Eigenlijk heb ik zin om me, zoals je wel eens in Amerikaanse series en films ziet, helemaal vol te proppen met Haägen Dasz of Ben & Jerry's...maar ja, das lastig als je dat niet in huis hebt. En de winkels zijn hier niet, net als in Amerika, dag en nacht open. En misschien is dat maar goed ook.
Dat herken ik , vooral de laatste tijd vreselijk!, ik moet maar 's even een weekje ontwennen van snoep etc, kijken of ik dan even van die eet-lust/drang/buien, af kom.

...

Soms houd ik mijzelf best voor de gek
Oud 31-07-2004, 20:35
Verwijderd
@Gothic: Je leven is wat je er van maakt.
Oud 31-07-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 31-07-2004 @ 21:28 :
[B(...)

Ik wil dat leven. Maar dat kan helaas nog niet. Bij hem wel, maar ook maar gedeeltelijk. Ik blijf student. Helaas. Dan maar zoeken naar het echte leven in m'n vakanties... ik wil weg hier . Maar voor periodes, niet voor goed. [/B]
Jouw leven begint net zoals het zijne is begonnen. Ik neem aan dat hij ook gestudeerd heeft? Dat aantrekkelijke leven met de wuivende palmen, de gave vakanties en de tequila's bij zonsopgang op het strand komen echt niet aanwaaien. Als je daar op je achttiende al mee begint eindig je kansloos, je moet eerst hogerop komen om daarna een leuk leven te hebben. Doe nou geen rare dingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten