Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2004, 18:34
Floking
Floking is offline
ik heb zegmaar m'n haar 2X achter elkaar in donkerpaars gekleurd, elke keer is het zegmaar "bruin" geworden. nou wil ik het in een andere kleur verfen. en ik vroeg me af wat goeie doe-het-zelf-manieren zijn om je haar te ontkleuren?. Is bleekmiddel erg slecht voor je haar? En gaat je haar er dood van? kheb lang haar em wil dat graag behouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2004, 18:41
Verwijderd
Bleken is zeg maar best wel slecht voor je haar. Niet doen dus als het zeg maar niet nodig is.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:04
June bug
June bug is offline
Waar je ook op moet letten: de paarse kleuring die je er toen in hebt gedaan is die er helemaal uit? Zo nee wordt je haar aan de onderkant (waar de oude kleur nog een beetje zit) oranje/rood, en de uitgroei bovenop (waar dus geen oude kleur meer zit) wordt lichtblond, de goede kleur dus. Maar door de kleur die je er dan na het blonderen overheen zet heen zie je dat verschil dan nog, en na een paar keer wassen kan die kleur onderaan weggaan en bovenaan blijven. Erg vaag gezicht dus. (ja ervaring mee ) Goed opletten dus.
En het ligt aan de conditie van je haar hoe erg het beschadigt denk ik, voor 1 keer zal t niet zo erg zijn maar ik zou het niet te vaak doen.
Ik had m'n haar toen trouwens met zo'n ontkleur spulletje van live colouring van swarzkopf ontkleurt, die deed t opzich goed.
Oud 30-07-2004, 19:09
Floking
Floking is offline
Citaat:
June bug schreef op 30-07-2004 @ 20:04 :
Waar je ook op moet letten: de paarse kleuring die je er toen in hebt gedaan is die er helemaal uit? Zo nee wordt je haar aan de onderkant (waar de oude kleur nog een beetje zit) oranje/rood, en de uitgroei bovenop (waar dus geen oude kleur meer zit) wordt lichtblond, de goede kleur dus. Maar door de kleur die je er dan na het blonderen overheen zet heen zie je dat verschil dan nog, en na een paar keer wassen kan die kleur onderaan weggaan en bovenaan blijven. Erg vaag gezicht dus. (ja ervaring mee ) Goed opletten dus.
En het ligt aan de conditie van je haar hoe erg het beschadigt denk ik, voor 1 keer zal t niet zo erg zijn maar ik zou het niet te vaak doen.
Ik had m'n haar toen trouwens met zo'n ontkleur spulletje van live colouring van swarzkopf ontkleurt, die deed t opzich goed.
het paarse is er helemaal uit, maar het is nu bruin en dat wilt er echt niet uit , en ik heb nu circa 4/5 cm blonde/grijze/witte uitgroei, maar ik ga morgen denk ik gewoon in de bleekmiddel hangen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:09
snoodaard
snoodaard is offline
Als piropedofilatelist heb ik het te druk met andere zaken. Ik post dit even omdat ik m'n eigen profiel wil bekijken en het in 'zo zie je het profiel van een ander ook'-stijl wil zin.
Oud 30-07-2004, 19:13
Floking
Floking is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 30-07-2004 @ 20:09 :
Als piropedofilatelist heb ik het te druk met andere zaken. Ik post dit even omdat ik m'n eigen profiel wil bekijken en het in 'zo zie je het profiel van een ander ook'-stijl wil zin.
mag ik een vertaling?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:15
June bug
June bug is offline
Citaat:
Floking schreef op 30-07-2004 @ 20:09 :
het paarse is er helemaal uit, maar het is nu bruin en dat wilt er echt niet uit , en ik heb nu circa 4/5 cm blonde/grijze/witte uitgroei, maar ik ga morgen denk ik gewoon in de bleekmiddel hangen
Mja, dus grote kans dat het verhaal wat ik net hield op jou van toepassing gaat zijn als je het gaat bleken. Succes er dan maar mee.
Reageren

Regels voor berichten