Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 24-07-2004 @ 15:21 :
ik vond barbas egt geweldig!! hahaha, demon of hope

wat ik niet snapte: toen phoebe neergeschoten was, riep paige om hulp van de straat. maar wrom riep ze niet (meteen) leo?? beetje vaag. vond t wel zielig voor wyatt hoor, maar die steekt wel van zich af!
Dat ze niet meteen Leo riep snap ik ook niet Misschien was ze zo geschrokken dat ze zich dat niet (meteen) bedacht.

Verder vond ik het een goede ep
Advertentie
Oud 24-07-2004, 19:52
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 23-07-2004 @ 23:27 :
iets na het korte haar
lang dus
vond ut een coole aflevering
Ja echt?? zo lang al?? damn, volgens mij word ik echt kippig.

Dat Paige Leo niet riep vond ik ook raar,...maja, als Leo was gekomen toen Phoebe gewoon daar op de grond lag,...zag iedereen buiten gelijk dat hun niet helemaal normaal zijn.
anders zou ik het ook niet weten....
Oud 24-07-2004, 22:25
scala
scala is offline
jee wat een aflevering;o

vooral die laatste scéne, hoezo de wereld uit balans lekker shocking; Baf! 'have a happy day' (ofzoiets) ik vond het ook raar dat ze überhaupt nog andere mensen om hulp vroeg ipv gewoon Leo, maar het ging meer om het idee denk ik dat niemand helpt omdat de wereld niet meer in balans is...

die demon of hope

maar ben benieuwd naar volgende week
Oud 25-07-2004, 10:49
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
ik vond het ook raar dat ze überhaupt nog andere mensen om hulp vroeg ipv gewoon Leo, maar het ging meer om het idee denk ik dat niemand helpt omdat de wereld niet meer in balans is...
jah dat kan natuurlijk ook jah...
Oud 25-07-2004, 11:20
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
scala schreef op 24-07-2004 @ 23:25 :
jee wat een aflevering;o

vooral die laatste scéne, hoezo de wereld uit balans lekker shocking; Baf! 'have a happy day' (ofzoiets) ik vond het ook raar dat ze überhaupt nog andere mensen om hulp vroeg ipv gewoon Leo, maar het ging meer om het idee denk ik dat niemand helpt omdat de wereld niet meer in balans is...

die demon of hope

maar ben benieuwd naar volgende week
Volgende week de laatste van het seizoen . Ben benieuwd wanneer ze met het nieuwe seizoen kunnen beginnen.
Oud 25-07-2004, 12:57
Sasz
Sasz is offline
denk september ofzo...
Oud 25-07-2004, 14:04
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik denk dat September iets te snel is,
ook omdat volgens mij dan pas seizoen 6 in Amerika begint.
Ik denk (helaas) het voorjaar,...maar ik hoop van niet
Oud 25-07-2004, 15:22
Sasz
Sasz is offline
we lopen nu al voor op andere landen. op thewb.com/Show kun je zien dat ze pas halverwege de serie zitten (is geloof ik engeland, maar weet ik niet ckers)
Oud 26-07-2004, 17:23
Blubje
Blubje is offline
Op seizoen 7 zullen we echt nog wel ff moeten wachten. In Amerika beginnen ze idd pas in September met het uitzenden ervan.
Helaas
*hoopt op herhalingen van seizoen 5 en 6*
Oud 26-07-2004, 18:51
Sasz
Sasz is offline
*hoopt met blubje mee*
Oud 29-07-2004, 15:00
Thinker
Thinker is offline
Zijn er nog mensen hier die vinden dat Charmed ongelovelijk veel achteruit is gegaan in vergelijking met seizoen 2-3? Vooral het nieuwe komende seizoen ziet er echt wel ernstig erg uit. :-(

De rode draad van drie zussen die het kwade bestrijden is overgegaan naar drie zussen met een seksleven die ondertussen ook nog eens wat evil bestrijden.

Ook vind ik het erg dat Paige nog altijd geen grote verhaallijn heeft gekregen. Phoebe lijkt teveel slet te worden en Piper de verbitterde alleenstaande moeder.

Zijn er mensen die dit ook is opgevallen?
Oud 29-07-2004, 16:11
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Thinker schreef op 29-07-2004 @ 16:00 :
Zijn er nog mensen hier die vinden dat Charmed ongelovelijk veel achteruit is gegaan in vergelijking met seizoen 2-3? Vooral het nieuwe komende seizoen ziet er echt wel ernstig erg uit. :-(

De rode draad van drie zussen die het kwade bestrijden is overgegaan naar drie zussen met een seksleven die ondertussen ook nog eens wat evil bestrijden.

Ook vind ik het erg dat Paige nog altijd geen grote verhaallijn heeft gekregen. Phoebe lijkt teveel slet te worden en Piper de verbitterde alleenstaande moeder.

Zijn er mensen die dit ook is opgevallen?
Ik vind 't op zich wel leuk dat ze de nadruk meer naar het persoonlijke verplaatsen, maar ze doen 't net niet goed genoeg Het persoonlijke is te oppervlakkig, waardoor dat niet écht boeit. Maar het bestrijden van 't kwaad is af en toe zo makkelijk..... *potion* --> weg. En dat maakt ook dat niet bijzonder boeiend. 't Enige wat ik er nog echt leuk aan vind is -naast kijken uit gewoonte - het zoeken naar oplossingen enzo.
Oud 29-07-2004, 17:34
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 29-07-2004 @ 17:11 :
Ik vind 't op zich wel leuk dat ze de nadruk meer naar het persoonlijke verplaatsen, maar ze doen 't net niet goed genoeg Het persoonlijke is te oppervlakkig, waardoor dat niet écht boeit. Maar het bestrijden van 't kwaad is af en toe zo makkelijk..... *potion* --> weg. En dat maakt ook dat niet bijzonder boeiend. 't Enige wat ik er nog echt leuk aan vind is -naast kijken uit gewoonte - het zoeken naar oplossingen enzo.
Hehe, precies wat ik wilde zeggen...
T is allemaal net ietsjes te makkelijk geworden, zowel het bestrijden van het kwaad als het onderhouden van de onderlinge banden (zoals die tussen de zusjes)

Btw, hoezo ziet het komende nieuwe seizoen er ernstig uit? (zonder al te veel te spoileren aub)

En dat van Paige ben ik helemaal met je eens. Je weet als kijker zo ontzetten weinig van haar. (ook doordat ze wat gesloten is) maar er is ooit 1 aflevering geweest over haar verleden, maar dat was het wel. Vind ik erg jammer, want vind Paige toch wel de coolste. Zeker doordat ik Piper en Phoebe steeds minder leuk ga vinden...

Mja t blijft een leuke serie en ik kan er naar blijven kijken. Hoewel ik, wanneer ik thuis video's ga kijken, toch uitkom bij seizoen 1,2,3 en ook beetje s4, maar 5 en 6 heb ik nog geen een keer opnieuw bekeken.
Oud 29-07-2004, 21:12
Sasz
Sasz is offline
ik vind t idd veel minder om demons gaan. toen met de source vond ik t veel leuker. maar ik blijf kijken!
Oud 29-07-2004, 21:40
Apomes
Apomes is offline
season 7 ziet er belovend uit mijn zijn nieuwe spoilers
Oud 29-07-2004, 22:32
Thinker
Thinker is offline
Citaat:
Apomes schreef op 29-07-2004 @ 22:40 :
season 7 ziet er belovend uit mijn zijn nieuwe spoilers
Ja? Zoals
Spoiler
Wat ik ervan gehoord heb, lijkt me toch niet zo lovend. En de spoilers zijn altijd beter dan de afleveringen (da's toch mijn ervaring)
Oud 30-07-2004, 20:35
Sasz
Sasz is offline
ahh, wat was wyatt schattig zeg!!
zielig dat chris dood ging maar ja je kunt niet 2 chrissen hebben zeg maar
kvond t overdreven goede wereldje erg goed haha

nou moeten we heel lang wachten.....
Oud 30-07-2004, 21:01
Briseïs
Briseïs is offline
wyatttttt <3
chris <3
leo <3
happy mensen <3
Oud 30-07-2004, 21:03
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ooh,...nou is het afgelopen , ik vond het wel een leuke aflevering, en Wyatt is zó'n schatje.
En ik vond het zo zielig dat Chris doodging, maarruh, Piper weet dat nog niet of wel??

Zou ''Wyatt'' hier nou ''trauma's'' aan overhouden??
Als hij elke keer dus 'enge' mensen staat,...vroeg ik me zo ineens af
Oud 30-07-2004, 22:09
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
ikke kreeg waterige oogjes toen Chris dood ging, en aftiteling was ook moeilijk Wyatttttt was echt zoooooooooooooo lief en die happy mensen, ik ergerde me DOOD eraan echt superkewle aflevering...nou ist afgelope
Oud 30-07-2004, 22:30
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vond het een heel mooi einde. Is Chris nu officieel dood?
Oud 31-07-2004, 12:07
Verwijderd
Ik vond het echt een fijne ep.

En persoonlijk vind ik Charmed nu eigenlijk leuker dan vroeger; het is allemaal wat 'echter' geworden. Ze hebben ook gewoon een leven etc. En ik heb Prue nooit gemogen, en Paige is heerlijk Daarnaast vind ik dat Paige een even grote rol heeft als Phoebe en Piper, hoezo niet?

Phoebe is imo ook geen slet aan het worden, en Piper een verbitterde moeder? Allemaal erg overdreven, imo.

Nee, ik vind het nu echt leuker dan eerst...
Oud 31-07-2004, 12:21
Thinker
Thinker is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-07-2004 @ 13:07 :
Ik vond het echt een fijne ep.

En persoonlijk vind ik Charmed nu eigenlijk leuker dan vroeger; het is allemaal wat 'echter' geworden. Ze hebben ook gewoon een leven etc. En ik heb Prue nooit gemogen, en Paige is heerlijk Daarnaast vind ik dat Paige een even grote rol heeft als Phoebe en Piper, hoezo niet?

Phoebe is imo ook geen slet aan het worden, en Piper een verbitterde moeder? Allemaal erg overdreven, imo.

Nee, ik vind het nu echt leuker dan eerst...
Ik heb het nieuwe seizoen nog niet gezien, maar ik heb wel al het een en andere gelezen en zo. Paige heeft nog geen nieuwe verhaallijn gekregen zoals Piper/Phoebe/Prue er hebben gehad. Phoebe met Cole, Piper met Leo, Prue met Andy.
Oud 31-07-2004, 12:46
Sasz
Sasz is offline
maar paige heeft met richard een verhaallijn gehad...

happie, happie, happie

maar ik is nie happie nu

ik vind phoebe egt geweldig, zoals ze tegen wyatt praat haha
Oud 31-07-2004, 14:39
Thinker
Thinker is offline
Maar dat heeft niet langer dan een aflevering of drie, vier geduurd. Ik bedoel een echt groot serieus verhaallijn
Oud 31-07-2004, 18:00
Blubje
Blubje is offline
Ben ik dan de enige die het echt een klote season finale vond?
Alleen Wyatt was schattig.
Ik vond het hele verhaal een beetje slap, erg jammer...

Wat ik niet snapte/niet vond kloppen:
Baby Chris en volwassen Chris waren toch in principe een en dezelfde persoon? (Dat was bijvoorbeeld ook zo bij die ene aflevering met die reuzenslang/draak oid) Dus had de baby eigenlijk niet ook dood moeten gaan toen Chris dood ging?
gelukkig niet, maar imo klopte dat niet...

En wat Paige betreft; ik vind haar ook een heeeel stuk leuker dat Prue (in t begin niet trouwens, mja niemand denk ik...) Maar ze heeft imo zo'n kleine rol in t geheel...ze heeft idd nooit een echte verhaallijn. Ik bedoel, kijk naar Piper en Phoebe. Piper is een moeder en heeft ondertussen haar 2e kind gekregen en dan heb je dat gedoe met nog. Phoebe heeft een baan waar je altijd veel van ziet, ze heeft Cole gehad en je weet veel over haar, ze is bijvoorbeeld veel bezig met haar toekomst op t moment. Maar Piage? Geen idee wat haar nu bezighoudt. Ja ze probeert te leven als een gewoon persoon met magische krachten ofzo...en ze heeft heel ff iets met die Richard gehad. Maar dat was t ook wel eigenlijk. Oh ja ze heeft ook nog af en toe van die tempjobs, mja daar zie je ook maar weinig van eigenlijk. Je weet als kijker gewoon zo weinig over haar en dat vind ik echt jammer...
Oud 31-07-2004, 18:16
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blubje schreef op 31-07-2004 @ 19:00 :
Baby Chris en volwassen Chris waren toch in principe een en dezelfde persoon? (Dat was bijvoorbeeld ook zo bij die ene aflevering met die reuzenslang/draak oid) Dus had de baby eigenlijk niet ook dood moeten gaan toen Chris dood ging?
het is wel dezelfde persoon, maar in een andere tijd, dus hoeven ze niet tegelijk dood te gaan.

maar goed, dat hele chris verhaal klopt natuurlijk voor geen meter, want als de toekomst nu beter is hoeft chris helemaal niet terug, dus dan is de toekomst helemaal niet beter, en dat kan dus niet

maarja
Oud 31-07-2004, 18:44
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 31-07-2004 @ 19:16 :

maar goed, dat hele chris verhaal klopt natuurlijk voor geen meter, want als de toekomst nu beter is hoeft chris helemaal niet terug, dus dan is de toekomst helemaal niet beter, en dat kan dus niet

maarja
die logica van jouw kan ik toch ff niet volgen,...

als de toekomst beter is, móet die toch terug, je kan geen 2 Chrissen hebben in 1 ''leven'', want Chris is, lets say, 25,...dan houdt baby Chris op met bestaan als die 25 is, omdat die dan eigelijk naar het verleden is gegaan,.....zo zie ik het.

En...als de baby geboren word,..verliest een van de 2 hun krachten...want maar 1 van de 2 kan die krachten hebben (net zoals met alle andere afleveringen waar ze naar het verleden of naar de toekomst gingen,..daar hadden ze wel of geen krachten)

Citaat:
ik denk dat het wel klopt, (als je tenminste die aflevering met die Reuzenspin bedoelt) want toen nam Piper het in voor de baby,...wat Chris dus al is geweest.
Maar de baby is nog geen 25, dus kan die naar mijn mening ook nog niet dood gaan....

Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 18:58.
Oud 31-07-2004, 18:45
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
het is wel dezelfde persoon, maar in een andere tijd, dus hoeven ze niet tegelijk dood te gaan.

maarja
Ja, je bedoelt zegmaar als je alles als een cirkel ziet? (weet niet hoe ik t anders moet zeggen haha)
Snap wel wat je bedoelt. De toekomst zou nu beter zijn, mja dan had Chris zowieso niet terug hoeven te komen, omdat de toekomst dan al beter was geweest doordat hij die een keer eerder al had goedgemaakt toe ie toen terugkwam? zegmaar moeilijk uit te leggen
Oud 31-07-2004, 18:47
Sasz
Sasz is offline
jongens dit wordt egt te vaag gewoon...
Oud 31-07-2004, 19:03
Blubje
Blubje is offline
haha best wel he?
Mja t is ook ingewikkeld en naar mijn idee klopt er gewoon geen kont van dat hele Chris verhaal, maar ik kan niet goed uitleggen wat ik dan niet vind kloppen
Mja tis nu afgelopen met Chris...
Oud 31-07-2004, 20:57
Briseïs
Briseïs is offline
nee nu krijgen we baby chris

maar er klopt idd geen bal van, heeft ook geen zin om daar over te speculeren
Oud 31-07-2004, 21:10
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Maar Barbas loopt er ook nog steeds rond, toch?

En Gideon is nu dus definitief weg?
Oud 31-07-2004, 21:58
Sasz
Sasz is offline
t verhaal van chris klopt idd niet, maar hoe het wel goed is weet ik ook nie...

ik had ook verw8 dat barbas nog wel te voorschijn zou komen eigenlijk...
Oud 31-07-2004, 22:54
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Sasz schreef op 31-07-2004 @ 22:58 :

ik had ook verw8 dat barbas nog wel te voorschijn zou komen eigenlijk...
kuch seizoen 7 kuch .

Spoiler
Oud 01-08-2004, 10:17
Sasz
Sasz is offline
ik bedoelde, dat barbas aan t einde nog zou komen ofzo, toen leo wyatt op ging halen in de onderwereld (nadat hij gideon vermoord had). ik verw8e toen dat hij tevoorschijn zou komen. maar dat was dus nie zo
Oud 01-08-2004, 12:09
Briseïs
Briseïs is offline
hmmmm ik ook
Oud 01-08-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 01-08-2004 @ 11:17 :
ik bedoelde, dat barbas aan t einde nog zou komen ofzo, toen leo wyatt op ging halen in de onderwereld (nadat hij gideon vermoord had). ik verw8e toen dat hij tevoorschijn zou komen. maar dat was dus nie zo
ik dacht dat barbas leo maybe ging neersteken ofzo
Oud 01-08-2004, 12:45
Sasz
Sasz is offline
ja zoiets jah, maar daar was vast geen tijd meer voor

nou snap ik nog steeds niet trouwens wat er nou met piper aan de hand was tijdens de bevalling. kvond trouwens dat je daar weinig van zag, bij wyatt was dat t enige ong. wat je zag.
Oud 01-08-2004, 12:51
Auntie M
Auntie M is offline
Piper was een very happy person geworden. Verder waren er complicaties die ze in de happy world niet wilden behandelen.

Ik denk dat de bevalling nu niet de hoofdlijn was maar wel dat het evenwicht tussen goed en kwaad werd hersteld.
Oud 01-08-2004, 12:57
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Blubje schreef op 31-07-2004 @ 19:00 :
Ben ik dan de enige die het echt een klote season finale vond?
Alleen Wyatt was schattig.
Ik vond het hele verhaal een beetje slap, erg jammer...

Nee want baby Chris bestaat in principe eerder dan volwassen Chris. Als baby Chris was doodgegaan en volwassen Chris nog had geleefd dan had het niet geklopt. Ik vraag me trouwens af oftie echt dood is, vond het nogal vaag dat verdwijnen en hoewel de reactie van bijvoorbeeld Leo wel erg sterk was waarom zag je niet dat ze het aan Piper vertelden. Ik denk dat ze zo een deurtje gecreeerd hebben om hem terug te laten komen.
Oud 01-08-2004, 13:05
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:

maarja
dat is dus het hele geheim van de toekomst veranderen (sowieso in z'n algemeenheid)

op zoiets is ook The Terminator gebaseerd. Iemand komt terug vanuit de toekomst om zichzelf te beschermen want anders kan hij de wereld in de toekomst niet meer redden. Back to the future is ook nog een leuk voorbeeld.
Oud 01-08-2004, 20:16
Hyphen
Hyphen is offline
Noooo! Ik was op vakantie en nu heb ik season finale gemist??
huil huil en huil.
Gelukkig begint The OC deze week precies met de aflevering waar we waren gebleven.. (volgens mijn berekeningen.. straks ff checken in het topic..)
Maar Chris is dus dood.. was het heel zielig? Blah, ik had gehoopt dat ik het einde nog kon zien..
Ik vind dat downloaden altijd zo irritant! Dat kan alleen goed met Buffy en Angel.. Everwood, One tree hill en The OC is hopeloos bij mij met Kazaa.. Bij jullie ook? Raad mij es wat aan.
Oud 01-08-2004, 22:01
Sasz
Sasz is offline
nou ik raad je aan om de voorgaande spoilers (bovenaan) te lezen, daarin staat wat er ging gebeuren in de season-final. chris is door gideon neergestoken toen hij wyatt wilde beschermen tegen gideon. leo legde chris op bed, waar ie later stierf (leo was er niet de hele tijd bij, want hij moest wyatt redden, maar paige was er wel bij). De politie kwam trouwens chris nog arresteren, maar dat lieten ze maar zitten, want hij had z'n straf al gehad. toen ging ie dood en verdween ie. tot dusver chris.
Oud 02-08-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 01-08-2004 @ 23:01 :
nou ik raad je aan om de voorgaande spoilers (bovenaan) te lezen, daarin staat wat er ging gebeuren in de season-final. chris is door gideon neergestoken toen hij wyatt wilde beschermen tegen gideon. leo legde chris op bed, waar ie later stierf (leo was er niet de hele tijd bij, want hij moest wyatt redden, maar paige was er wel bij). De politie kwam trouwens chris nog arresteren, maar dat lieten ze maar zitten, want hij had z'n straf al gehad. toen ging ie dood en verdween ie. tot dusver chris.
Maar hij is wel weer geboren
Ik had ook min of meer verwacht dat er niet twee Chris'en in dezelfde tijd konden zijn, dus misschien moest hij sowieso wel weg of dood.
Oud 02-08-2004, 19:01
Sasz
Sasz is offline
idd dat kan ook niet, want dan groeit baby chris op met zichzelf als grote broer...
das een beetje vaag natuurlijk. dus hij moest wel weg. terug naar de toekomst kon niet, want die was gigantisch veranderd.

ben trouwens benieuwd of leo nou idd stopt als elder...
Oud 02-08-2004, 19:01
Sasz
Sasz is offline
zeg mag ik mssn ff wat doms vragen: als je quote, hoe krijg je dan .... schreef op blablabla erboven? doe je dat zelf?
Oud 02-08-2004, 19:31
Hyphen
Hyphen is offline
Nope, dat krijg je als je op "Quote" - boven het berichtje van degene die je wil quoten, naast "Info" "Privé" en "Wijzig"- drukt ipv op "Beantwoorden" onderaan. Probeer maar es.
Oud 02-08-2004, 21:51
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 02-08-2004 @ 20:31 :
Nope, dat krijg je als je op "Quote" - boven het berichtje van degene die je wil quoten, naast "Info" "Privé" en "Wijzig"- drukt ipv op "Beantwoorden" onderaan. Probeer maar es.
ow okeej

thnx!!
Oud 03-08-2004, 09:49
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-08-2004 @ 11:55 :
Maar hij is wel weer geboren
Ik had ook min of meer verwacht dat er niet twee Chris'en in dezelfde tijd konden zijn, dus misschien moest hij sowieso wel weg of dood.
ja dat denk ik ook eigenlijk, misschien is Chris dus ook wel niet dood, maar moest hij weg voor de baby-Chris was geboren ofzo... ik denk dat het niet had gekunt iig, 2 Chrissen...

Regels voor berichten