![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar nu bijv. zijn ze niet thuis dus kan dat zonder problemen. ik kan nu ook niet het huis uit om naar de dokter te gaan want de deur zit op slot en ik heb geen sleutel als ik naar school moet brengen en halen mijn ouders mij altijd op dus na school kan ik dus ook niet naar de dokter snap je?
||
![]() |
Citaat:
ik weet dat t waar is en dat is voor mij voldoende meisjes die zoiets verzinnen zijn gestoord in hun koppen want ze weten absoluut niet hoe pijn zoiets doet!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn vader is ten slotte bijna nooit thuis
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, daar gaat het niet om. 't gaat er nu om wat jij wilt. Er zijn je mogelijkheden om hulp te zoeken aangedragen, maar de uiteindelijk stap om het ook te doen zul je zelf moeten zetten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat ik toch maar naar de dokter moet gaan en als die vent niet stopt me dreigen ga ik ook nog aangifte doen! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Bel een keer op school met een huisarts, een andere die je ouders kennen. Als het een beetje fatsoenlijke man of vrouw is, wil hij je ongetwijfeld helpen. Alleen school is nog ver weg, nu het zomer vakantie is. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat je veranderende uiterlijk je (eventuele) zwangerschap veraad. Licht die dokter ook in over je ouders en hun gewoontes, vraag hem om telefoonnummers enzo van instanties de je kunnen helpen. Je kan ook proberen een klasgenoot in vertrouwen te nemen. Ook al is het geen vriend(in) van je. Als iemand met zo'n verhaal opbelt willen ze je vast helpen. Neem je trouwens niet een beetje groot risico met dit op het forum te zetten? Een blik op je history folder is genoeg om je te 'veraden'. Misschien dat je er zelf al aan had gedacht, maar delete iedere keer je geschiedenis, en log uit na gebruik zodat ze je nickname niet herkennen. Veel succes.
||
![]() |
Citaat:
maar toch bedankt voor je advies!
||
Citaat:
Ben je bij de huisarts geweest of heb je zelf een test gedaan? En als je bij de huisarts bent geweest, wat zei hij?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb wel besloten dat ik met n vertrouwenspersoon op school ga praten, dat wel en daarna zal ik de stap zetten om naar n abortuskliniek te gaan!! ik wil het kindje niet houden, daar ben ik zelf nog veel te jong voor! maar toch ben ik bang... ik denk dat ik met de vertrouwenspersoon ga praten en dus ook over de thuis situatie... ![]() nu maar hopen dat ze mij zal helpen ik denk t wel maarja zeker weten doe je nooit...
||
Citaat:
Maar ik weet wel dat je voor een abortus toestemming van je ouders nodig hebt als je nog geen 16 bent. En een doorverwijzing van de huisarts of de ruthgers stichting.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zal voordat ik met mijn ouders ga praten eerst met n vertrouwenspersoon praten en zij is niet op vakantiie ofzo dus dat moet wel lukken.... als die vertrouwenspersoon vind dat ik het tegen mijn ouders moet zeggen dan zal ik het zeggen en niet eerder... en neej ik kan geen opluchting voorstellen als ze het weten maarja dat zie ik tegen die tijd wel...
||
Citaat:
![]() Eigenlijk een lullige wetgeving dan want juist voor meisjes onder de 16 is een abortus nog het meest 'nodig', die zijn immers zelf nog kind en daarbij zou je toch juist willen dat ze eerst zelf nog kind kunnen zijn en volwassen kunnen worden. Als die meisjes dus ouders hebben die dreigen ze het huis uit te schoppen of in elkaar te slaan en die ouders geven geen toestemming of die meisjes durven het niet te vertellen dan zitten ze dus met een kind opgescheept....lekker dan... Nouja ik snap het ook weer wel, maar toch ook weer niet, die regel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er moeten overal regels voor zijn, dus hier ook voor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dezelfde regels gelden er wel voor. Helaas. (behalve dat je meteen een MA pil kan krijgen als ze meteen naar de politie was gegaan en aangifte had gedaan.. maar daar is het nu een beetje te laat voor) Maar goed.. tja.. ik heb geen idee wat ze moet doen. Eerst met vertrouwenspersoon praten.. en uiteindelijk toch ook met ouders. Een zwangerschap is een van die dingen die je gewoon heel simpel niet verborgen kunt houden. Misschien een gesprek met vertrouwenspersoon, ouders en zijzelf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze schrijft dat het 5/6 weken geleden is, onderhand al 7 denk ik, hoe lang is de maximale tijd tot je abortus kan plegen? en zowieso wanneer de ouders het gaan merken, ik denk dat je daar rekening mee moet houden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Na 3 maanden begin je ook aan de buitenkant te zien dat een vrouw zwanger is. Maar dat is gemiddeld, ik denk ook dat het van het figuur afhangt e.d. Maar ze zal het op de één of andere manier toch aan haar ouders moeten vertellen, want voor meisjes onder de zestien jaar is toestemming van één van de ouders nodig voor de abortus. Als ze het kind wil houden, zal ze ook maatregelen moeten nemen t.o.v. haar ouders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet om je alvast opgelucht te maken maar er kan sprake zij n van een miskraam door de val, maar ga aub niet op de zaken vooruit lopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar wie weet is het geen miskraam? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
HELP! Ik sta op internet! Distructions | 12 | 03-08-2010 21:30 | |
De Kantine |
Kijk in mijn toekomst! trophus | 230 | 08-04-2008 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken konijntje | 7 | 11-03-2001 19:07 |