Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2004, 22:57
Maija
Maija is offline
Ik heb al een half jaar geen sex meer gehad, en ik heb ook geen sexuele andere contacten gehad,
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben, mn buik k opgezwollen, en normaal heb ik een week voordat ik ongesteld moet worden buikpijn, en nu moet ik zondag ongesteld worden en ik heb nog niks gevoeld, (maar zondag begin ik wel meteen met de uitstelpil, omdat ik dinsdag 3 dagen naar mijn oma ga logeren, omdat dat een soort ritueel is in de zomervakantie)..
Ik ben wel heel ongerust, omdat ik wel eens verhalen hoor, van mensen in een vreemd bad, en dat daar nog sperma inzat enzow, en dan zwanger geraakt,
ik heb laatst nog wel in de maas gezwommen, en er heeft een colega van mn vader een keertje in mn bed geslapen, (ik lag in een ander bed)(en mn kamer word vaker als logeerkamer gebruikt)en ik heb me derna nog gevingert, maar dan is het toch bijna onmogenlijk.....

en toch maak ik me ontzettent druk..
Oud 22-07-2004, 23:09
Verwijderd
Via water oid is toch vrijwel onmogelijk, en zo via het bed ook.

Heb je sinds die zes maanden geen ongesteldheid meer gehad? Als je wel ongesteld bent geweest, dan is de kans helemaal miniscuul. Het kan wel, maar dan zou je nu al minstens 6 maanden zwanger zijn, dat zou je ervoor toch wel gemerkt hebben?

Ik denk niet dat je zwanger bent meis. Als je het echt zeker wilt weten kan je het beste een test kopen, is de enige manier om zekerheid te krijgen.

Succes.

Oh, en die opgezwollen buik... ben je niet anders gaan eten, de laatste tijd? Of veel prik gedronken? Daar kan het ook door komen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 23:12
Maija
Maija is offline
neej, ik ben gewoon ongeveer 3 weken geleden nog ongevsteld geworden..
maar ook omdat ik nog niks heb gevoeld...(normaal kan ik de week voordat ik ongesteld moet worden, niks intensiefs meer doen, omdat ik dan van die steeken in mn onderbuik krijg (die wel weer snel wegzijn)
en dan die opgezwollen buik...
Oud 22-07-2004, 23:48
M@rco
M@rco is offline
Dat kan gewoon echt niet... of die collega van je vader heeft zich in jouw bed liggen rukken, waarbij hij zijn zaad op jouw laken heeft gedumpt, vervolgens meteen weg is gegaan en jij bent daar dan een paar minuten later, naakt, op je buik, precies met je kruis in gaan liggen; dan zou er nog een kansje bestaan. Maar dat geloof ik niet.
Oud 22-07-2004, 23:57
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Doe een zwangerschaps test, of kan dat al niet meer ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 05:50
Maija
Maija is offline
Citaat:
M@rco schreef op 23-07-2004 @ 00:48 :
Dat kan gewoon echt niet... of die collega van je vader heeft zich in jouw bed liggen rukken, waarbij hij zijn zaad op jouw laken heeft gedumpt, vervolgens meteen weg is gegaan en jij bent daar dan een paar minuten later, naakt, op je buik, precies met je kruis in gaan liggen; dan zou er nog een kansje bestaan. Maar dat geloof ik niet.
neej, ik weet ook dat het tottaal belachenlijk klinkt, maar ook omdat mn buik zow ontzettent raar is opgezwollen.. (maar als ik zwanger was geweest, zou je de eerste 2 weken echt nog niet zien,)he..
en ik mezelf weer gek maak met belachenlijke ideeen..
Oud 23-07-2004, 06:12
Verwijderd
Je buik kan ook van andere dingen zwellen. Ga naar de dokter als wij en je jezelf niet kunnen/kunt overtuigen, dan heb je zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 07:13
Verwijderd
Misschien heb je een opgezwollen buik door een zware maaltijd, doordat je bijna ongesteld zou moeten worden als je niet zou gaan doorslikken, door lucht in je maag/darmen, etc. Of door iets engs ofzo. Iig niet door een zwangerschap, want van de dingen die je beschrijft kun je niet zwanger raken, en als je een halfjaar zwanger zou zijn dan zou je nu al wel een maand of drie met een gezwollen buik lopen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 08:19
Verwijderd
Ik durf er duizend Euri om te verwedden dat je niet zwanger bent.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 08:33
Verwijderd
Nee, je kunt niet zwanger worden doordat je in dat bed hebt geslapen of in bad hebt gelegen. Wel kan je menstruatie uitblijven door bijv. spanning en als je je nu ook nog druk maakt of je zwanger bent, kan het helemaal wel even duren.

Als je jezelf niet kunt overtuigen, koop dan gewoon een test...is betrouwbaarder dan ons advies.

En als je buikpijn aanhoudt, ga dan ff langs de dokter.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:51
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Ernst schreef op 23-07-2004 @ 00:57 :
Dat kan altijd hoor

Ontopic: lijkt mij niet kunnen hoor... zoals die andere al zeggen, dan moet alles heeeeel toevallig kloppen etc.

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 09:59.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:57
Kabouter
Kabouter is offline
het lijkt me stug....
Oud 23-07-2004, 10:16
Sven
Sven is offline
Het gebeurt niet vaak, maar soms blijft een vrouw gewoon menstrueren tijdens de zwangerschap, en bij sommige vrouwen zie je het nog nauwelijks na 6 maanden..

Maargoed, dit komt niet vaak voor en je slikte ook nog de pil dus de kans lijkt me echt superklein..
Maar je kan natuurlijk altijd een test doen om van die onzekerheid af te komen..

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 10:18.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 13:18
Maija
Maija is offline
mn buik is ook hard, enzow... dus het is niet omdat ik teveel ben bijgekomen.. vet.. (jah ik ben ook 3 kilo bij gekomen).. maar het is echt hard..
Oud 23-07-2004, 13:37
Hagel
Hagel is offline
zou wel lucht zijn dan, een zwangere buik is niet hard
Oud 23-07-2004, 13:43
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
eppo2 schreef op 23-07-2004 @ 09:19 :
Ik durf er duizend Euri om te verwedden dat je niet zwanger bent.
daar maak ik 2000 van!
Oud 23-07-2004, 14:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik denk niet dat jij ze zorgen hoeft te maken het is vrijwel onmogelijk op deze manier En anders doe je gewoon voor de zekerheid een testje

ik ben zelf ook in de hoop dat een opgezwollen buik ook door andere dingen kan optreden, cuz ik zit met precies hetzelfde probleem, en voor mij gaateen zwangerschapstest hoogstwaarschijnlijk de enigste uitkomst bieden. Heb zo'n 7 weken terug sex gehad met m'n vriend -ben wel aan de pil- zonder condoom, dag later vergat ik mijn pil te slikken en heb ik dus een morningafter gehaald dus daar kan het hoogstwaarschijnlijk niet van zijn, als je een morningafter hebt geslikt was volgens mijn huisarts de pil een maand lang niet safe.. 3 weken (nu dus een maand geleden) later toch weer sex gehad met m'n vriend, nu wel met condoom. Maar hij trok zich vrij snel terug , daardoor zakte het condoom af, maar het zat zegmaar niet meer 'in' m'n vagina maar hing er zegmaar naar buiten + hij was niet klaargekomen..

De kans lijkt me enorm klein, maar heb sinds een week een opgezwollen (onder)buik, zit nu in m'n 2de week van de pilstrip, dus ongesteld worden hoef ik ook nog niet, ik heb wel meer gesnoept (veel chocola etc) ondanks dat ik 1.5Kg ben afgevallen ben wel sneller misselijk bijv. na een maaltijd, maar eet nu sinds een week weer 'normaal/gezond' voedsel.

Ik maak me ook best wel druk, dus denk dat het toch tijd is voor een testje waaaaah ben toch wel een soort van 'bang'.

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:06
Mara
Mara is offline
Jij bent niet zwanger. Punt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-07-2004 @ 23:06 :
Jij bent niet zwanger. Punt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 14:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat is een uitstelpil? Ik slik gewoon nog een strip erachteraan. Soms zelfs 2. Geen problemen ermee gehad. Ben alleen dan daarna een dag later ongesteld dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 14:52
Angeles
Angeles is offline
Het lijkt mij ongelofelijk onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, maar als je je echt zo druk maakt, doe dan gewoon een test, dan weet je het zeker.
Oud 24-07-2004, 18:37
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
BizZz schreef op 23-07-2004 @ 06:50 :
neej, ik weet ook dat het tottaal belachenlijk klinkt, maar ook omdat mn buik zow ontzettent raar is opgezwollen.. (maar als ik zwanger was geweest, zou je de eerste 2 weken echt nog niet zien,)he..
en ik mezelf weer gek maak met belachenlijke ideeen..
die buik is gewoon iets totaal anders. ook niet met eten denk ik. ik zou daar dan toch mee naar de dokter gaan.
en om jezelf gerust te stellen een zwangerschapstest doen!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 11:12
Kevin1986
Kevin1986 is offline
Doe gewoon een zwangerschapstest, dan heb je meteen zekerheid. Dan hoef je ook niet met allerlei spook-id'en rond te lopen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 10:52
missCody
missCody is offline
weet je k denk niet dat je zwanger bent want dan zou je na 6 maanden allang n beetje n vetbuik hebben gehad en je bent pas 3 kilo aangekomen
ik wil ook ff zeggen dat als je er niet zeker over bent, je naar de dok. moet gaan of je moet n test kopen want pas dan overtuig je jezelf en geloof me ik weet wat je voelt bij de gedachten dat je misschien zwanger bent
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 12:39
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
jemig, als jij zwanger bent, ben ik de koningin! er bestaat ook zoiets als groeien, waarschijnlijk ben je gewoon wat aangekomen. Je raakt niet zomaar zwanger, en nee, ook niet van de maas!

succes.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 12:56
elledc
elledc is offline
Als jij zwanger bent, dan ben ik nu alvast al 400 keer zwanger geweest
Serieus zeg, om zwanger te geraken moet er wel degelijk penetratie gebeuren hoor, zo makkelijk gaat een zwangerschap niet.
Die gezwellen buik, had ik ook vorige maand, omdat mijn maandstonden op gang waren.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 11:12
doremi
doremi is offline
Het lijkt me heel sterk dat je zwanger bent. Vrijwel onmogelijk, dus ik zou je geen zorgen maken als ik jou was.

Ik had ook nog een vraag, en om niet 10 topics met hetzelfde onderwerp te krijgen plaats ik hem wel in dit topic.
Kunnen spermacellen ook door bv een boxer heen?
Je voelt namelijk wel aan de buitenkant dat de boxer vochtig is, maar is dit gewoon het vocht of kunnen spermacellen er ook doorheen?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
doremi schreef op 31-07-2004 @ 12:12 :
Het lijkt me heel sterk dat je zwanger bent. Vrijwel onmogelijk, dus ik zou je geen zorgen maken als ik jou was.

Ik had ook nog een vraag, en om niet 10 topics met hetzelfde onderwerp te krijgen plaats ik hem wel in dit topic.
Kunnen spermacellen ook door bv een boxer heen?
Je voelt namelijk wel aan de buitenkant dat de boxer vochtig is, maar is dit gewoon het vocht of kunnen spermacellen er ook doorheen?
Met moeite. Sommige cellen zullen er idd wel doorheen gaan; daarom zijn condooms ook niet van katoen gemaakt (dat zou wel makkelijk zijn, kun je ze zo uitwassen en hergebruiken... maargoed). Een deel van de cellen zal wel achterblijven.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:41
pebbels
pebbels is offline
misschien moet je es naar de wc klinkt dom.. maar misschien moet alles er es uit!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:04
kever
kever is offline
omg
Oud 02-08-2004, 19:10
Dís
Dís is offline
Citaat:
Ernst schreef op 23-07-2004 @ 00:57 :
seg boer jullie hebben da probleem ni hy
zwyg maar
Oud 06-08-2004, 13:13
W1A
W1A is offline
Ik heb zelf wel eens een gezwollen buik als ik aan het ovuleren ben (ongeveer 2 weken nadat je ongesteld bent geworden) Een verschrikkelijk akelig gevoel, maja.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:37
Verwijderd
OMFG...meen je dit serieus?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 21:37
W1A
W1A is offline
wie ik of BizZz?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 11:07
Woodstock