Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En grenzen verleggen, dat komt misschien nog wel een keer. Experimenteren enzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() uhm... grenzen verleggen doe ik eigenlijk niet, gebruik ook geen drugs om echt helemaal van de wereld te zijn, maar meer voor de fun die het brengt (alhoewel helemaal van de wereld zijn ook wel leuk is zo nu en dan). |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoef dat niet, ik heb hier ontheffing voor.
|
Een topic speciaal voor mij
![]() Ik zelf probeer niet mn grens te verleggen. Ik ga ook niet speciaal tot een grens ofzo. Ik stop ergens mee als ik het nodig vind, of genoeg. Het kan allebei. Maar waarom zou je ergens een grens trekken? Ik vind niet dat je er een grens op kan trekken. Of denken jullie wel: Nou als ik zo en zo ver heen ben dan stop ik maar. Dan vind ik het genoeg. Nee vind ik bull-shit. Je moet zo ver gaan als je op het moment wilt. En niet wat anderen of jijzelf van je verwachten of willen. En als je toch al stoned of dronken bent dan maakt dat ene hijsje of biertje ook niet meer uit. Of licht dat nu aan mij???
|
Verwijderd
|
vroegah stopte ik noooooit wanneer het nodig was, ik ging altijd net zo ver door met alcohol tot ik in coma in het gras lag of kwijlend op de vloer. Aangezien ik nogal veel gezeik daar mee kreeg, omdat het op een gegeven moment echt uit de hand liep (schorsing, gevaarlijke situaties, gezeik met vrienden, alcoholverbod blabla) kan ik nu sinds een paar maanden die grens vinden. Van lekkah aangeschoten en dan stoppen. Stoppen lukt me nog steeds moeilijk, maar ik drink nu minder snel en wat later op de avond begin ik pas. Mja ik ga er nog steeds wel eens overheen natuurlijk, maar niet meer zo erg dat ik thuis gebracht moet worden.
Juh ik vind die grens met alcohol vinden echt wel lastig, aangezien alcohol bij mij over het algemeen niet al te snel in slaat en ik dus lekker doorzuip en dan opeens van BAM alweer te veel op. Drugs doe ik erg voorzichtig en verleg ik wel eens grenzen, maar met gezond verstand ![]() Oja ik verleg trouwens niet expres grenzen he... niet bewust iig. maarja lulkick en co |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |