Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 21:15
ZerO
ZerO is offline
Als je een relatie hebt kom je af en toe bij je vriend/vriendin thuis, neem ik aan. Waar erger je aan als je daar bent ?
Laat zijn pa boeren tijdens het eten, mag je lekker met haar kleine zusje spelen, ruikt zijn moeder erg veel naar parfum, mag je lekker afwassen na het eten ?
Vertel vertel
Oud 02-08-2004, 21:21
Shitonya
Shitonya is offline
Geen vriend, dus nergens last van
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik erger me dan nergens aan. Wél aan mensen die 'chick' en 'dude' gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:24
Verwijderd
bij mn huidige vriend ben ik nog maar 3 keer geweest, maar bij mn ex was het echt erg. Zn moeder die nix uitvoerde (behalve op kantoor zitten en dan 'moe' thuiskomen) Een zusje met ADD, die vercshrikkleijk verwend was zodat ze nog erger was. Het huis was smerig (zo smerig dat ik de douche eerst ging schoonmaken voor ik ging douchen)
juh.. geen pretje

oja en het bed dat kraakte
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:26
ZerO
ZerO is offline
Bij mijn vriend thuis, hun tandpasta is echt vies Paradontax ofzo eeeuw, mja je moet je tanden poetsen natuurlijk !
Oh en ze hebben katten en die gaan je 's ochtends likken zodat je wakker wordt omdat ze eten willen
Oud 02-08-2004, 21:29
starryeyed
starryeyed is offline
Umhz... bij mijn ex deed die moeder vaak raar tegen mij. Bijvoorbeeld dat belde ik op en dan vroeg ik is Dimitri (mijn ex) thuis. Dan kreeg ik hem. Maar dan hoorde ik achteraf van hem dat ik moest zeggen van dag mevrouw hoe gaat het met u ?
Tsja het zal wel aan mij liggen?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:32
Tiño
Tiño is offline
de te gare vragen die ik voor mn kiezen kreeg.
''Waar ga je het meest uit eten?'' dat kaliber...maarja ieder zn meug enzo verder hoor...
Oud 02-08-2004, 21:38
Dzjes
Dzjes is offline
Dat zn ouders zo conservatief kunnen zijn op bepaalde vlakken.. , voor de rest niet echt iets, ik kom wel graag bij mn 'schoonfamilie' en voel me er best bij op mn gemak.
Er zullen prolly nog wel andere dingen zijn, maar daar kan ik nu eventjes niet opkomen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:48
Tiño
Tiño is offline
owja
op de een of andere manier lag er altijd een gigantisch remspoor in de plee.
Oud 02-08-2004, 21:54
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
ik erger me aan de topictilel

verder heb ik me tot nu toe nergens aan ge-ergerd
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:58
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 02-08-2004 @ 22:48 :
owja
op de een of andere manier lag er altijd een gigantisch remspoor in de plee.
Oud 02-08-2004, 22:01
Verwijderd
bij zero kraken de bedden ook
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:04
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 02-08-2004 @ 23:01 :
bij zero kraken de bedden ook
ey jij wilde zo graag mijn bed gebruiken
Oud 02-08-2004, 22:04
Verwijderd
ze smaken zoals ze kraken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:07
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Zijn moeder vind het een beetje té leuk dat we iets hebben. Volgens mij zit ze m'n vriend heel de tijd op te stoken dat ie mij mee moet vragen naar familiefeestjes enzo
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:09
ZerO
ZerO is offline
@ Henri
Wil je nu serieus bijdragen aan mijn topic vertel wat er mis was thuis bij je ex-partner ( want uuh schijnbaar worden woorden als chick en dude hier niet gebruikt.)
Oud 02-08-2004, 22:34
dwight88
dwight88 is offline
zal ik voor de gein 's wat ontopic neerzetten

ik ben nu 1x bij mn vriendin thuis geweest (niet zo lang geleden, vlak voordat ze echt mn vriendin werd, was nog niet "officieel" zegma). Scheelde wel dat ik die ouders al 's een keer gezien had op vakantie, dus was niet helemaal nieuw (het voorstellengedeelte hoefde iig al niet (ik was "die" gozer die met dienbladen bier voorbijkwam hehe )), en mn naam wisten ze inmiddels ook al.

Ook blijven eten, ging er eigenlijk allemaal heel beschaafd en normaal aan toe, opzich niks bijzonders. Ik natuurlijk wel beetje opletten met eten, thuis flikkerd er nog wel 's wat naast mn bord maar eigenlijk niks schokkends.

kijken of papa me nog zo aardig vind, nu ie weet dat ik zn schoonzoon ben
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:39
ZerO
ZerO is offline
Hehe hou ons op de hoogte
Oud 03-08-2004, 07:46
Smartie
Smartie is offline
Ik vind het er altijd heel gezellig en laat die mensen lekker in hun warade
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:37
Verwijderd
ik erger me er werkelijk aan niks... 't is er fantastisch! misschien iets te ... "steriel" werkelijk, nérgens een stofje of een 'iets' dat niet op zijn plaats ligt...

verder is 't er perfect
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:38
snoopy
snoopy is offline
eh... hun douche. Echt irritant kutding vinnik dat. Ik weet niet waarom, waarschijnlijk alleen omdat t niet m'n eigen douche is. Heb nog nooit ergens anders gedoucht en het een fijne douche gevonden

dit wordt natuurlijk geheel gecompenseerd door het feit dat we bij hem thuis samen kunnen douchen
Oud 03-08-2004, 08:48
Verwijderd
Nou, op zich laten ze ons daar wel met rust (anders dan bij mij thuis ), dus dat is wel fijn. Maar als we dan eens beneden zitten om te eten ofzo, dan spreken ze allemaal Duits, want tsja, het zijn Duitsers. Maar dan een beetje op een vreemde mompelige manier, zodat ik er niets van versta. Ik kan me dan nooit zo in een gesprek mengen ofzo.. dus ik heb eigenlijk bijna geen contact met z'n ouders. Ik zit er dan maar een beetje bij, me af te vragen waar ze het over hebben. En ze kunnen wel Nederlands spreken hoor, maar ze doen het niet.
En het is daar altijd heel erg donker in de woonkamer.
Het leukste daar vind ik z'n hond.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-08-2004 @ 09:48 :
Het leukste daar vind ik z'n hond.
de meeste mensen verkiezen hun vriend(in) boven de hond
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:53
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-08-2004 @ 09:50 :
de meeste mensen verkiezen hun vriend(in) boven de hond
Oh.. jamaar zo bedoelde ik het niet! Ik noemde dingen op die voor mij bij dat huis horen.. zo ook de hond.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 09:23
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik hou van heet douchen maar hun douche gaat niet zo heet. Verder niets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2004, 09:27
Verwijderd
bij mijn ex was t gezellig thuis maar ze waren daar best dom/hypocriet
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 09:32
ellaversa
ellaversa is offline
zijn ouders vonden het niet kunnen dat ik hem niet iedere dag wilde zien en dat ik ook nog met vriendinnen wat wilde doen . verder hadden ze een stinkende hond
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:49
leucomelas
leucomelas is offline
fijn afwassehn samen met vriendlief na het eten, en koffie zetten voor die ouders...
Oud 03-08-2004, 11:14
saartjeh
saartjeh is offline
zijn moeder mocht mij niet, en dat was goed te merken zeg, mijn god, dacht egt dat dat mens een afgrijselijke hekel aan me had, maar op een gegeven moment zei mijn vriend toen dat zijn moeder haar zoon zeg maar wil waarschuwen (en ja nu komt het) en dan dus al mijn negatieve punten extra erg maakt zodat hij weet dat hij mij daar op atent moet maken want zoonlief moest toch wel een perfecte vriendin hebben en achter mijn rug om was ik volgens haar dus niet zo perfect als zo wou (alhoewel ze ut ook wel tegen mij durfde te zeggen) en alst dan uit is is het opeens 'een wel leuk meisje'. Ja snap jij ut . Anyway, ik groette hun niet, ik was dan niet zo verlegen als zijn ex, maar egt beleefd noemde ze me niet want ik groette niet en als ik het deed was het niet hard genoeg (jah dus ze hoorden het wel) en op een gegeven moment mogt ik niet meer voor 8 uur komen, want dan werd zijn zusje helemaal druk (ontzettend lief meisje van 5, maar zo verwend als de tering) En dan krijg je egt van dat; mijn-moeder-wil-niet-dat-je-komt-dan-maar-mijn-zusje-kan-niet-het-hele-huis-terroriseren-dus-je-komt-fijn-wel- verhaal. Jah allemaal heel fijn . Die mensen hebben niks anders te doen. Maar net op het moment dat je denkt dat ze een religie hebben waarbij jij een gigantisch afgodsbeeld bent in hun familieplaatje doen ze weer normaal. Sorry hoor, maar die mensen hebben egt geen leven. Naja, ik vind het gewoon vage mensen en dat mens is zo gefrustreed als de pest, maar ze gaat haar buurman maar pesten maar ze gaat mij niet als schandpaal gebruiken, sorry hoor maar dat vind ík aso, iemand die misschien family van je kan worden ga je toch nie zo behandelen, ag schoonmoeders
Oud 03-08-2004, 11:19
filia dei
filia dei is offline
Ik erger me nergens aan.
Nou jah... misschien dat ze rijk zijn en 8 keer per jaar naar 't buitenland op vakantie gaan op skivakantie's en weekendjes parijs, londen etc. Maar dat is niet direct bij hun thuis.

Owh en ik heb een vriend (gewone vriend, niet van verkering) waar de ouders zwaar christelijk zijn. En die is bang van ze vader lijkt wel. En dan kunnen we dus niet gewoon praten of lachen want dat durft hij niet . En zijn moeder is mega betuttelend. Ook wel vervelend
Oud 03-08-2004, 12:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn vriend woont op zichzelf, dus we ergeren ons hooguit aan elkaar . Maar dat komt nooit voor, dus nee... ik heb niks te klagen .
Oud 03-08-2004, 12:50
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-08-2004 @ 22:21 :
Geen vriendin, dus nergens last van
Oud 03-08-2004, 12:51
No Quiero
No Quiero is offline
Ik zou daar liever niet komen als ik een relatie had. IIG zou ik niet mee willen eten en blivjen slapen enz
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 13:22
Cruz
Cruz is offline
Nergens last van.. Maar ik ga niet zo graag mee naar familiegelegenheden enzo.. Wel af en toe, maar niet elke keer!
Oud 03-08-2004, 14:10
Verwijderd
Haar ouders zijn leuk, ik denk dat ze ik ze ga missen als mijn relatie ooit over gaat , haar vader is acteur geweest en werkt nu als vertaler en is veel thuis, haar moeder is gewoon heel leuk, en via haar werk komt ze veel in contact met kunst en mode dus daar praten we wel eens over. Ze vinden mij volgens mij ook wel een leuke + goede vriend, als ik mijn vriendin bel praat altijd wel even een minuutje met de ouders als die de telefoon opnemen.

Nee, niet sneu
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 14:18
Hagel
Hagel is offline
Bij mijn ex ergerde me ik vrijwel nergens aan, hele lieve mensen
Oud 03-08-2004, 14:20
Verwijderd
ik erger me eigenlijk nergens aan.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 14:39
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-08-2004 @ 22:22 :
Ik erger me dan nergens aan. Wél aan mensen die 'chick' en 'dude' gebruiken.
mee eens!
Oud 03-08-2004, 15:27
Bo
Bo is offline
Bij hem thuis.. aan het feit dat we weinig privacy hebben. Bijvoorbeeld wanneer er iemand zonder te kloppen, op een ongelegen tijdstip, opeens zijn kamer binnen loopt. Maar geen echte ergenissen waar niet mee te leven valt..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 15:53
Nyai
Nyai is offline
Ik erger me aan mn schoonvader. Volgens mij mag ie me niet. hij loopt me telkens vage vragen te stellen waarom ik niet zo van veel mensen om me heen houd, waarom ik zo onzeker en verlegen ben enzo. Nou sorry maar dat gaat hem weinig aan :\
Verder loopt ie telkens na 3 uur brabbelen over hoe vreemd en raar ik eigenlijk wel niet ben dat ie wel snapt wat zn zoon in me ziet en 'ik vind je niet verkeerd hoor'.

Laatst had ie ongevraagt aan mn fiets zitten sleutelen en zei toen ik weg ging: 'zo ben ik dan ook weer'.

Mn vriend woont binnekort op zichzelf, dus hoop daar dan weinig meer te zijn :\

En we gaan samen wonen.. Hopen dat ze niet elke avond op de koffie komen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 16:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
haha, wat een erge verhalen van sommige!

zijn ouders zijn wel lief hoor! alleen eten we bijna altijd snacks en patat, dat komt me eigenlijk wel de keel uit, magoe
Oud 03-08-2004, 16:08
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
De ouders van mijn vriend zijn hele leuke mensen, soms een beetje apart, maar vooral erg leuk.

Ik erger me wel aan de slappe straal die uit de douche komt, het duurt zo lang voordat de shampoo uit je haar is gespoeld. En het is irritant dat iedereen boven z'n schoenen uit moet hebben, je kan nooit in je haast de trap op hollen. Oja, en het huis is enorm gehorig.
Oud 03-08-2004, 16:10
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Nyai schreef op 03-08-2004 @ 16:53 :
Ik erger me aan mn schoonvader. Volgens mij mag ie me niet. hij loopt me telkens vage vragen te stellen waarom ik niet zo van veel mensen om me heen houd, waarom ik zo onzeker en verlegen ben enzo. Nou sorry maar dat gaat hem weinig aan :\
Verder loopt ie telkens na 3 uur brabbelen over hoe vreemd en raar ik eigenlijk wel niet ben dat ie wel snapt wat zn zoon in me ziet en 'ik vind je niet verkeerd hoor'.

Laatst had ie ongevraagt aan mn fiets zitten sleutelen en zei toen ik weg ging: 'zo ben ik dan ook weer'.

Mn vriend woont binnekort op zichzelf, dus hoop daar dan weinig meer te zijn :\

En we gaan samen wonen.. Hopen dat ze niet elke avond op de koffie komen
Ik vind dit eigenlijk klinken als een schattige bezorgde schoonvader..
Oud 03-08-2004, 16:12
Nyai
Nyai is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 03-08-2004 @ 17:10 :
Ik vind dit eigenlijk klinken als een schattige bezorgde schoonvader..
Nah.. Ik niet
Ik stoor me eraan, heb niet zo'n behoefte aan diepzinnige gesprekken met mn schoon ouders.
Ik ga niet mn diepste geheimen met hun delen. niet zo'n behoefte aan.

Komt misschien ook dat mijn ouders gescheiden zijn, ik mn vader niet ken, en ik geen beste band met mn moeder heb.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 16:36
ABrules
ABrules is offline
de ouders van de meisjes bij wie ik kom vinden mij meestal leuker dan het meisje zelf

wat wel opvalt is dat er veel meer vrouwen reageren op dit topic
Oud 03-08-2004, 16:54
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ABrules schreef op 03-08-2004 @ 17:36 :
de ouders van de meisjes bij wie ik kom vinden mij meestal leuker dan het meisje zelf

wat wel opvalt is dat er veel meer vrouwen reageren op dit topic
misschien logeren de meisjes meer bij de vriend dan de vriend bij hun meissie
Oud 03-08-2004, 17:10
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Lilything schreef op 03-08-2004 @ 17:54 :
misschien logeren de meisjes meer bij de vriend dan de vriend bij hun meissie
hahaha... dus de mannen zijn gewoon te lui om naar hun meissie te gaan?

goh, werken relaties zo? okeej
Oud 03-08-2004, 17:15
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Citaat:
ABrules schreef op 03-08-2004 @ 18:10 :
hahaha... dus de mannen zijn gewoon te lui om naar hun meissie te gaan?

goh, werken relaties zo? okeej
bij mij niet hoor

mn vriendin is nog niet bij mij geweest (kwam omdat ik een OV heb waardoor ik grais kon reizen en dan net zo makkelijk daarheen kon zonder haar op kosten te jagen)

Als ze terug is van vakantie komt ze hier
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Flying Solo schreef op 03-08-2004 @ 18:15 :
bij mij niet hoor
bij mij ook niet mijn vriend is hier al minstens vijftien keer blijven slapen ofzo, en ik bij hem nog maar één of twee keer maar da's vooral omdat zijn ouderlijke woning op een kwartiertje met de auto van onze kamers in leuven ligt, en dan kiezen we er over het algemeen over om in "ons" nestje te gaan slapen (snappie? )
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 17:28
Samaris
Samaris is offline
Haar moeder is hertrouwd met een Marokaan, en 'moest' Moslim worden, wat ze ook geworden is, maar haar man is een nogal conservatieve Moslim, terwijl ik; 1.heel erg vrij opgevoed ben, 2. mijzelf achter een natuurgeloof zie staan, 3. niet al te goed tegenover de dubbele standaard die hij stelt staat.

Mijn vriendin is absoluut niet Moslim, maar moet zich wel aan een aantal van die regeltjes houden, wat zijzelf ook niet leuk vind, maar de moeder en haar man willen niet naar haar redenatie luisteren...
Dat is iets waar ik mij nogal aan erger dus...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten