Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2004, 14:43
erko
erko is offline
Citaat:
Roxy schreef op 25-07-2004 @ 18:10 :
is dat de soft cell van tainted love? zijn die niet al lang dood enzo?
even dood, later weer opgestaan. het zijn ze echt.
Advertentie
Oud 29-07-2004, 14:26
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
erko schreef op 28-07-2004 @ 15:43 :
even dood, later weer opgestaan. het zijn ze echt.
gaaaaaaaaaaaaaaf!
Oud 31-07-2004, 06:52
merijn
merijn is offline
Morgen ga ik weg!!!!!!!
Oud 31-07-2004, 11:33
Carn
Carn is offline
wooo!
Oud 01-08-2004, 00:29
Roxy
Roxy is offline
Ik donderdag pas, dus wij doen maar een weekendje sziget. Als iemand me ziet moet je maar roepen dat is gezellig ofzo. Behalve Carn die moet me bellen zodat ik die zeker zie
Oud 01-08-2004, 00:34
merijn
merijn is offline
Weekendje Sziget???

Waarom ga je geen hele week? Wat ontzettend zonde.. nu moet je allerlei hele leuke dingen missen...
Oud 02-08-2004, 08:41
Verwijderd
Ík ga over 2 uur weg
Oud 02-08-2004, 11:36
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
merijn schreef op 01-08-2004 @ 01:34 :
Weekendje Sziget???

Waarom ga je geen hele week? Wat ontzettend zonde.. nu moet je allerlei hele leuke dingen missen...
we waren een beetje lui en laat met boeken en toen moesten we ons paspoort nog regelen en dat van mn vriendinnetje is woensdag klaar dus dan vliegen we donderdag die kant op.. Is niet zo erg, ik vind de line up eignelijk niet zo spectaculair ofzo.. Wij gaan gewoon voor boedapest en we zullen ook nog wel andere steden bezoeken en af en toe wat sziget erbij.
Oud 02-08-2004, 23:00
Carn
Carn is offline
Zo. ik rijd binnen nu en een uur aan. Aju!
Oud 02-08-2004, 23:33
Verwijderd
En ik (e.a.) stap morgen 13:00u op het vliegtuig.

Joy! :]
Oud 03-08-2004, 08:44
Sven
Sven is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 03-08-2004 @ 00:33 :
En ik (e.a.) stap morgen 13:00u op het vliegtuig.

Joy! :]

Ik ook
Oud 06-08-2004, 20:10
Carn
Carn is offline
ff berichtje vaaf sziget:

weer = gemiddeld 30/35
muziek = goed
sfeer = ultiem
bier = eurotje de halve liter (en dat is duur voor hongarije)
wijven = genoeg.

Bij deze.
Oud 07-08-2004, 09:10
merijn
merijn is offline
WOOOOO!!!!!! Het is hier geweldig. Zoals Carn al zei is het hier gemiddeld een graadje of 35 en dat is best pittig..... om een uurtje of zeven brand je tent al uit en aangeizien de meesten er dan pas heen gaan is het wel zwaar. Gisteren Beef gezien en ze waren super!!!! Helemaal uit mn naadje gegaan. Vandaag Chumbawamba en morgen Seeed. Dinsdag Ska Hecc en Panoiia Allstars Ska Orchestra!! Gaan we nog een scholieren meeting houden??????? LATOR!!!!
Oud 07-08-2004, 15:41
Carn
Carn is offline
Ik vind het best alleen ik weet niet of Roxy dit kan lezen Die kwam iig zaterdag/zondag even langs. Qua bands heb ik om eerlijk te zijn nog niet veel gezien, uitschietertjes waren toch wel Bodom, League of XO gentlemen, The Gathering, Roni size was goed volges vrienden van me...gotta go!
Oud 08-08-2004, 13:23
Carn
Carn is offline
Ola

Weer was gisteren wat minder, redelijk wat regen gehad..gelukkig voornamelijk snachts. In Flames speelde een gave set, de helft van de crew en keyboard tapes waren nog in scandinavie dus men speelde voornamelijk oud werk. Verder eigenlijk weinig gezien, ben vanochtend weer mn tent uit geblerd door een of andere folk moslim. ach ja. Tijd voor een Aranj Aszok.
Oud 08-08-2004, 14:13
merijn
merijn is offline
Vanavond Seeed!!! Die mag je echt niet gaan missen hoor..... spelen om zes uur op main stage..... om half tien skaband uit oekraine op wan2stage..... cya
Oud 10-08-2004, 19:41
merijn
merijn is offline
Bijna afgelopen.... jammer maar helaas. Was erg leuk, maar ben wel heel brak... gaat niet laat worden vanavond... slaap lekker allemaal en tot volgend jaar.
Oud 10-08-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 06-08-2004 @ 21:10 :
wijven = genoeg.
Staan Nederlandse mannen bij Hongaarse vrouwen niet bekend als goed in bed?
Oud 11-08-2004, 12:30
Carn
Carn is offline
ladida

dankzij een hulpzame hongaarse kunnen we nog 2 daagjes voor nop blijven plakken in budapest. Warme douches zijn vet

Anyway, wat een top festival! ik denk niet dat er iets op de wereld is wat dit kan overtreffen. maar thats just me.
Oud 12-08-2004, 06:54
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het was wel zo asociaal gaaf!!!

(en ik ben zo asociaal gaar)
Oud 13-08-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 12-08-2004 @ 07:54 :
Het was wel zo asociaal gaaf!!!

(en ik ben zo asociaal gaar)
Ik dacht je al gezien te hebben.

Die Hare Krisjna's waren sterk.
Electric Eel Shock verre weg het beste
Oud 14-08-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 13-08-2004 @ 19:33 :
Ik dacht je al gezien te hebben.

Die Hare Krisjna's waren sterk.
Electric Eel Shock verre weg het beste
Hare Hare Krishna Rama blabla

Ja het was echt heel erg leuk =)
Oud 14-08-2004, 12:19
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Hare hare Krishna Krishna Mana Mana enz. idd, kei vet, maar Basement Jaxx/ Beef /Roni size en jeff mills waren duidelijk wel beter dan E E S, Alleen was roni size overhit ofzo, niet echt hem in de wan2 te proppen maargoed, kut hongaren dat wel.. altijd chago enzo.. Maargoed sziget was geslaagd

Btw,, Faithless moet echt weer leuke optredens geven.. stelde me echt teleur

Busta Ruled overigens
Oud 14-08-2004, 13:43
Carn
Carn is offline
Pff wat een 1,5 week! Sziget was echt super! Alleen relatief weinig geslapen en gezien de 2 daagjes budapest waren ook zeer de moeite
Oud 14-08-2004, 15:46
Carn
Carn is offline

(Alle foto's door Buzzin Hornet)
Oud 14-08-2004, 17:35
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
fucking oranje kapstok.. echt ik kreeg het na 4 dagen al niet meer binnen
Oud 14-08-2004, 18:42
Verwijderd
Arany Aszok
Daar stonden we trouwens bij in de buurt met de tent
Hongaars is trouwens echt een kuttaal en Hongaren zijn ook daadwerkelijk kut. Alleen hebben ze sňms best lekkere dingen te eten. -die holle brood torendingen -

JunkieXL was een hoogtepunt, Freestylers was redelijk vet, Roni Size was te heet maar vet, Basement Jaxx was best leuk, Sugah Babes geniaal, EES had de beste show, Seeed was vet, LoXOG was stoer, Bustah Rhymes beetje erg banaal -dickwhip the bitch - en tot slot alles wat in de Ambient tent draaide was natuurlijk sterk.

En na anderhalve week Hare Krishna Heavy Metal moeten jullie natuurlijk wel weten dat het

Hare Krishna
Hare Krishna
Krishna Krishna
Hare Hare
Hare Rama
Hare Rama

is

Die foto van Aki is goed
Oud 14-08-2004, 20:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Technamelie schreef op 14-08-2004 @ 18:35 :
fucking oranje kapstok.. echt ik kreeg het na 4 dagen al niet meer binnen
dude
ik heb een sixpack mee naar huisgenomen omdat ik het zo lekker vond
Oud 14-08-2004, 21:27
Carn
Carn is offline
Oud 15-08-2004, 23:28
Roxy
Roxy is offline
Ik heb ook Arany mee naar huisgenomen en ik drink normaal niet eens bier. Ik vond sziget gaaf. Seeed was erg cool, wat een dansjes, Ash was gaaf, Faithless viel me erg mee en we hebben nog twee hongaarse ska dingen gezien.. en we zijn ook fan van de hare krishna's waarom boeken ze die niet op lowlands...
Oud 16-08-2004, 13:14
Verwijderd
Arany Aszok was heerlijk, ging dan ook tamelijk hard met de halve liters...Voor de prijzen hoefde je daar sowieso niks te laten. Goed + veel eten, hoop gezien en gedaan, kortom een meesterlijk festival.

Hebben ook nog enkele dagen Budapest erachteraan geplakt, ben blij dat nu nog iets van de stad zelf gezien heb naast Sziget zelf. Gisteravond teruggekomen met het vliegtuig...jammer dat ik nu weer achter de computer zit. :/
Oud 16-08-2004, 13:28
DvoorA
DvoorA is offline
ik ben er vorig jaar geweest...

was echt fantastisch!!! Heleboel metal-en rockbands. Mn lievelingsband Sonata Arctica live gezien. Ik was samen met mn zusje 1 van de weinige meisjes daar. Dus allemaal stoere, langharige metalfans die dan aan elkaar gaan trekken en duwen en dan zit je daar tussen Bovendien is Budapest een geweldig leuke stad. je kon er ook andere dingen doen behalve muziekbands bekijken..ik dacht iets van bungeejumpen en dat soort dingen.
Oud 16-08-2004, 16:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
DNMB schreef op 16-08-2004 @ 14:28 :
je kon er ook andere dingen doen behalve muziekbands bekijken..ik dacht iets van bungeejumpen en dat soort dingen.
op het terrein was een of andere klauter/klim baan, openlucht bios, paintball baan, botsautos, en nog een hoop zooi
Oud 16-08-2004, 17:50
Verwijderd
Er was ongelofelijk veel te doen ja. Ik wou graag nog een keer paintballen, maar dat is er niet meer van gekomen. Wel nog een bungeejump gedaan. Voor 25 euro is het een ideale kans om het een keer gedaan te hebben. (En cool was het zeker ).

Plaatje van ons campeerterrein (we zaten in het Duitse gedeelte, omringd door vele Karl's en Gabi's :]

Oud 16-08-2004, 17:56
Nanaki
Nanaki is offline
Hebben wij eigenlijk Arany Aszok foto's? :\

Oh, en ik vond het ook echt super, het hele camping gebeuren overdag, het zwembad, maffe karaokende Hongaren, veeel tafelvoetbal. Voor de bands zelf hoef je verder niet speciaal te gaan alhoewel ik Amorphis en My Dying Bride wel geniaal vond. Faithless was helaas te druk, dus daar ben ik weg gegaan voor ik echt chagrijnig was

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 18:01.
Oud 16-08-2004, 21:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 16-08-2004 @ 18:50 :

[afbeelding]
waar was dat ergens?
Oud 17-08-2004, 09:39
Sven
Sven is offline
Citaat:
Carn schreef op 16-08-2004 @ 22:24 :
waar was dat ergens?
Aangezien ik daar ook stond:

In het blauwe gedeelte, links van nummer 55/56
Oud 17-08-2004, 13:03
Carn
Carn is offline
ah dat was relatief dicht bij ons; wij stonden net voorbij de djuice world music stage op een heuveltje langs het pad.
Oud 17-08-2004, 13:58
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 16-08-2004 @ 18:56 :
My Dying Bride wel geniaal vond.
hihi heb je nog mensen gaye dansjes zien doen?
Oud 17-08-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 17-08-2004 @ 14:03 :
ah dat was relatief dicht bij ons; wij stonden net voorbij de djuice world music stage op een heuveltje langs het pad.
dat moet dan vlakbij het waterkraantje geweest zijn zeker, tegenover een rij Toi-Toi's ofzo?
Dat waterkraantje was briljant, staat een druk op van een pisstraaltje en dan een rij van 20 man die allemaal een jerrycan moesten vullen. Viel me ook op dat de biertaps ongelofelijk traag zijn vergeleken met hier, duurde al knap lang om 1 beker te vullen.
Oud 18-08-2004, 12:00
Carn
Carn is offline
mjah, ong. 20 meter verder stonden we dus.
Oud 18-08-2004, 20:26
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Roxy schreef op 17-08-2004 @ 14:58 :
hihi heb je nog mensen gaye dansjes zien doen?
jij vond MDB niet koel?

Ik dacht wel nog dat ik je dubbelganger buiten bij de ingang had zien staan, maar achteraf zal jij dat dan wel geweest zijn
Oud 19-08-2004, 22:23
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 18-08-2004 @ 21:26 :
jij vond MDB niet koel?

Ik dacht wel nog dat ik je dubbelganger buiten bij de ingang had zien staan, maar achteraf zal jij dat dan wel geweest zijn
Ik vond er geen reet aan en was was die man eng zeg

En diegene bij de ingang zal ik of mandy wel geweest zijn, die zul je wel bedoelen met mijn 'dubbelganger', we waren allebei ongeveer de hele tijd daar dus geen idee wie van beide je hebt gezien dan... Je had wel even hoi kunnen zeggen

Regels voor berichten