Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 23:47
Gast
Gast is offline
Daar is 'tie weer...5 maanden verder.

Het is dus inmiddels 5 maanden sinds het uit is met m'n ex, ik heb een relatie van 3 maanen gehad dus op papier stelt het allemaal niet zo veel voor. Ik praktijk hou ik echter nog steeds zielsveel van d'r en mis ik d'r elke dag dat ik haar zie. Aangezien we best veel (in groepsverband) met elkaar omgaan is het moeilijk elkaar echt uit het leven te halen. We zijn zelfs met 2 vriendengroepen op vakantie geweest.

Na een paar moeilijke gesprekken gaan we nu weer normaal met elkaar om, we hebben tegenwoordig veel feestjes van dezelfde vriendegroep en het viel me op dat één van m'n beste vrienden en zij wel heel erg naar elkaar toe trekken. Na al dit gestoei, gekietel en geklef 4 weken te hebben mogen aanzien en hij komende week op vakantie gaat was ik het zat, ik zit in een enrome dip en ik MOEST gewoon weten wat er speelde. Hij gaf dus idd toe dat ze wel wat voor elkaar voelden, alleen dta ik er tot nu toe nog altijd heb tussen gezeten. Ze hebben nu een aantal gesprekken over hoe ze verder willen gaan...

Ik heb hem (en ga het ook haar nog wel zeggen) gezegd dat ik het waardeer dat ze zo rekening met me houden, maar dat ze toch hun gevoel moeten volgen en niets voor mij moeten laten...tenminste, dat zegt m'n verstand. Maar voor m'n gevoel wordt ik dus nu gillend gek. Ze hebben nog niet gezoend, maar morgen spraken ze wat af zonder mij om het laatste te bespreken...ik weet zeker dat na morgen die twee wat met elkaar hebben.

Ik ben hier dus reuze verdrietig en boos om tegelijk...waarom hém, waarom niet een willekeurige andere kerel waarvan ik het niet zoveel zie! Waarom zo moeilijk!? Damn...ik wordt echt gek hier...ze was mijn alles en het idee dat HIJ straks datgene heeft... Waarom...kon ik de tijd maar terugspoelen. Er is niets meer aan te doen...ik kan alleen maar toe kijke en ik ben de verliezer. Ik zou nog net niet zeggen dat ik mezelf van kant maak...maar WAAROM!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 23:57
Ratbout
Ratbout is offline
tja, balen. niet zoveel aan te doen: je geeft zelf al aan dat wanneer je rationeel denkt er niet zoveel aan de hand is. Sterkte! dapper van je dat je ze het groene licht gaf..
Oud 03-08-2004, 00:11
Verwijderd
Precies de reden dat ik geen contact heb met mijn exen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 01:23
Verwijderd
Zoals de andere al zeggen, ga door er valt niets aan te doen. Maar als ik jou was had ik eens gaan nadenken wat je nou wil, behalve doorgaan. Want je ex blijven zien is moeilijk, je zou eerlijk kunnen zijn en tegen haar kunnen zeggen dat je haar even niet wil zien om alles op een rijtje te zetten, dat zal ze wel begrijpen. Anders hebben vrouwen geen recht om te zeuren over mannen en gevoelens

Maar in ieder geval ga niet belspelletjes kijken, maar ga wat doen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:14
Verwijderd
het leven is nou eenmaal hard. Live with it en ben blij voor dr dt zij zich blijkbaar niet zo kut voelt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:23
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
In de eerste plaats vind ik het van je vrienden echt hele goed dat ze rekening met je houden, want vaak hoor je dat dat niet het geval is en dan doen ze je zeker weten veel meer pijn dan ze nu doen.

Natuurlijk is het moeilijk, maar dat is wel het risico wat je loopt. Als je wat hebt gehad met iemand uit je vriendengroep en als het uit gaat dat er wat tussen (in dit geval) haar en iemand anders uit je vriendengroep wat groeit.
Als je gevoelens voor elkaar hebt is dat echt niet te onderdrukken, hoe graag je zelf ook wilt, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Als ze het voor elkaar verzwegen zouden hebben, zouden zij het er moeilijk mee hebben en dat ws ook deels op jou 'afreageren'.
Stel dat ze wat krijgen binnen niet al te langen tijd: ze weten natuurlijk dat het moeilijk is voor jou, maar is het van jouw kant niet mogelijk om het proberen te laten bezinken?

Ik weet hoe moeilijk het is, want ik ben ooit verliefd geweest op iemand uit mijn vriendengroep, maar om geen risico's te nemen heb ik dat bijna anderhalf jaar stil gehouden om eroverheen te komen, omdat ik wist dat als ik het zou vertellen, ik de groep kapot zou maken en dat was wel het laatste wat ik wilde doen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het voor jou ook mogelijk is om én je vrienden niet te verliezen én er goed overheenkomen zodat je blij kunt zijn dat ze samen mss gelukkig samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 11:51
filia dei
filia dei is offline
Hey,
Heel veel sterkte ermee.
Natuurlijk is het moeilijk, maar je vreindengroep bestaat toch uit meer personen dan enkel hun twee? Trek gewoon meer met die andere op. En ze houden rekening met je? toch? dus dat houd volgens mij in dat ze niet voor je neus gaan lopen kleffen dus. Nou jah.... t'is wel moeilijk... misschien moet je ook eens gaan rondkijken naar andere meisjes. En proberen te accepteren dat het écht over is, want zoals je het schrijft lijkt het alsof je altijd nog hoop hebt gehad dat het toch wel weer goed zou komen.
Oud 03-08-2004, 12:37
Verwijderd
Wat een kutstreek. Als die vriend een beetje relaxed was dan zou hij dat gewoon niet doen, hoe leuk hij haar ook vindt. Dan maar geen contact meer met allebei.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 12:44
woezel
woezel is offline
ik vind het echt geen kutstreek vind het zelfs super van ze dat ze rekening houden het me ( in hoever dat ook kan ofzo nja...) en ook supervan jezelf dat je niet moeilijk doet tegenover ze, terwijl je het wel heel moeilijk vindt
Oud 03-08-2004, 12:47
Verwijderd
Nou, super. Hij zit nu wel met de gebakken peren, hoe erg mensen ook rekening met elkaar houden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 13:23
illogical
illogical is offline
Inderdaad, ik ben het met nare man eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten