Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en bizarre en pukkelpop hebben ook best een coole line up..jah is wel allemaal buitenland maar goed ![]() |
![]() |
|
jammer van de line-up
maar mij boeit et eigenlijk voor geen meter ik vermaak me overal en lowlands is en blijft een cool festival vanwege de ubersfeer
||
Citaat:
2. i know.. je hebt helemaal gelijk.. dr zijn alleen nog lang nie zoveel bands (kleinere) die ik gaaf vind bji de line up.. ..dus stiekem hoop ik op een wat grotere band ![]() ..overigens had die smiley een rolleye moeten zijn maargoed ![]() (vind het programma tot nu toe totaal nie boeiend, en ze blijven maar namen schrappen..sum41 ga ik niet missen ..zolang ze maar van Jaya the cat afblijven ![]()
||
Citaat:
Nou programma is best ok tot nu toe : Jimme Eat World, Rival Schools, the Breeders, Korn, A, dandy warhols, Flogging Molly, Green Lizard , Incubus , Zornik, tis beautiful mess. Maarja als het zoals pukkelpop zou worden dan wordt het 1 van de betere Lowlands van de afgelopen jaren
||
Citaat:
(waha coole sig ..vooral dat 2e stukje ![]()
||
Citaat:
![]()
|
*keek net even naar het pukkelpop programma*
Sick of it All .. No Use For A Name .. en nog meer leux.. *breekt bijna in tranen uit* .........tsja. Helaaz! En ach, zo erg ist nou ook weer niet, tis niet zo dat Lowlands nu meteen RUK is natuurlijk, en niet alle bands zijn al bekend, dus er komen er vast nog wel hele leuke bij *hoperdehoop*
|
Wahoe JUNKIE XL op Lowlands! bron: www.junkiexl.com
|
![]() |
A NEW FOUND GLORY OP LOWLANDS!
http://pages.vpro.nl/3voor12/journal...584508+7465954 zo, en nu jullie weer ![]() [edit: url klopte niet] Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 22:56. |
![]() |
|
mensen mensen mensen
wat een gezeur ik ben blij voor iedereen die naar pukkelpop gaat ik ben blij voor iedereen die naar lowlands gaat dus ga elkaar nou niet op zitten fokken en verder A NEW FOUND GLORY OP LOWLANDS WHAAAAAAAAAAAAAAAA geweldig
Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 22:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|