Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2004, 00:17
n1ckeh
n1ckeh is offline
Beste mensen van Scholieren.com.. ik vind dat jullie een groot en succesvol forum hebben opgezet, alleen mischien is het binnekort ff zoeken naar een extra internet connectie of zo... de load time van het switchen van fora is echt gewoon LANG .. heb het zelfs op paar servers op 100mbit getest dmv:
lynx forum.scholieren.com

en dat duurt gewoon lang.. en die bak staat op 100mbit dus het zal niet aan mijn connectie liggen, heb het ook nog met een gh ( game-hosters.nl) gameserver geprobeert maar duurde OOK erg lang , heb het ook met verschillende browsers getest( Mozilla, w3m, lynx, IE) dus windows EN linux ..
kijk het is opzich niet zo erg alleen wel vervelend dat het af en toe zo lang duurt voordat je in een andere topic zit.. naja voor de rest ga zo door
Oud 03-08-2004, 00:34
p-chez
p-chez is offline
Ten eerste hoort dit niet op dit subforum.
Ten tweede is het niet altijd zo langzaam. Waarom 't zo erg suckt op 't moment weet ik niet.
Oud 03-08-2004, 00:41
Marcus
Marcus is offline
Enkeltje M&M?

Waarschijnlijk hebben de servers last van DDOS aanvallen ofzo
Oud 03-08-2004, 09:19
n1ckeh
n1ckeh is offline
Citaat:
Dj Mark schreef op 03-08-2004 @ 01:41 :
Enkeltje M&M?

Waarschijnlijk hebben de servers last van DDOS aanvallen ofzo
ping -l 9999999 forum.scholieren.com
Oud 03-08-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
n1ckeh schreef op 03-08-2004 @ 01:17 :
Beste mensen van Scholieren.com.. ik vind dat jullie een groot en succesvol forum hebben opgezet, alleen mischien is het binnekort ff zoeken naar een extra internet connectie of zo... de load time van het switchen van fora is echt gewoon LANG .. heb het zelfs op paar servers op 100mbit getest dmv:
lynx forum.scholieren.com

en dat duurt gewoon lang.. en die bak staat op 100mbit dus het zal niet aan mijn connectie liggen, heb het ook nog met een gh ( game-hosters.nl) gameserver geprobeert maar duurde OOK erg lang , heb het ook met verschillende browsers getest( Mozilla, w3m, lynx, IE) dus windows EN linux ..
kijk het is opzich niet zo erg alleen wel vervelend dat het af en toe zo lang duurt voordat je in een andere topic zit.. naja voor de rest ga zo door
Probeer niet interesant te lullen als je er niks van weet, er klopt echt niks van waar je het over hebt...

Extra internet connectie zoeken? Je vraagt bij je datacenter/datasuite gewoon een extra mbit aan, klaar.. maar...

De 2 huidige servers kunnen de bezoekers simpelweg niet op alle momenten aan, er zijn soms korte piektijden maar om voor die paar uur (een bepaald moment in een jaar) een totaal nieuwe server bij te kopen is onzin.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 16:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb er niet zo vaak last van. Als er veel mensen op het forum zijn zal het wat minder snel gaan, maar dat is natuurlijk logisch.

Lig je er wakker van? Zo nee, zeur niet...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Dj Mark schreef op 03-08-2004 @ 01:41 :
Enkeltje M&M?
slotje. Volgens mij is er al een aantal keer een topic hierover gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 16:52
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
superduck schreef op 03-08-2004 @ 17:51 :
slotje. Volgens mij is er al een aantal keer een topic hierover gemaakt.
Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden
Oud 03-08-2004, 16:56
Verwijderd
*zoekt*

*zoekt ander argument*

iig, we weten dat het forum soms langzaam is. (Voorlopig) niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:18
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Betaal jij?

Vergeet niet dat de servers in NL staan en Jon best kwalitatief goede servers huurt. Da's duur.

Ik ben erg te spreken over de snelheid en bereikbaarheid. Moge dat duidelijk zijn. Ik zou niet weten waarom hij moet zoeken naar een connection upgrade voor die paar piekminuutjes in de maand.
Oud 04-08-2004, 09:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-08-2004 @ 17:43 :
Zo nee, zeur niet...
Niet zo bot
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
p-chez schreef op 03-08-2004 @ 01:34 :
Waarom 't zo erg suckt op 't moment weet ik niet.
Waarschijnlijk is de server overbelast, dan los je niks op met meer bandbreedte.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
********** schreef op 03-08-2004 @ 17:14 :
Extra internet connectie zoeken? Je vraagt bij je datacenter/datasuite gewoon een extra mbit aan, klaar.. maar...
Meestal betaal je niet voor de beschikbaarde bandbreedte, maar voor de verzonden data. Over het algemeen kunnen sites danook van de volledige beschikbare bandbreedte gebruik maken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 10:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-08-2004 @ 10:13 :
Niet zo bot
Sorry.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-08-2004 @ 10:13 :
Niet zo bot
schitterend

Eén nul voor Chimera
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-08-2004 @ 11:59 :
schitterend

Eén nul voor Chimera
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
n1ckeh schreef op 03-08-2004 @ 10:19 :
ping -l 9999999 forum.scholieren.com
max: 12ms, min: 11ms
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-08-2004 @ 10:15 :
Meestal betaal je niet voor de beschikbaarde bandbreedte, maar voor de verzonden data. Over het algemeen kunnen sites danook van de volledige beschikbare bandbreedte gebruik maken.
Je koopt bijna altijd je dataverkeer vooraf en achteraf kun je soms wel bijbetalen oid.
Maar altijd geleeh achteraf heb ik nog nooit gezien.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 15:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
********** schreef op 04-08-2004 @ 12:58 :
Je koopt bijna altijd je dataverkeer vooraf en achteraf kun je soms wel bijbetalen oid.
Maar altijd geleeh achteraf heb ik nog nooit gezien.
Vooraf of achteraf maakt niet zoveel uit, je betaalt voor verzonden data, niet voor bandbreedte.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-08-2004 @ 16:46 :
Vooraf of achteraf maakt niet zoveel uit, je betaalt voor verzonden data, niet voor bandbreedte.
Niet helemaal waar..
Sommige datacenters kunnen je 1mbit extra geven (tegen betaling... ), standaard is dat 95% dataverkeer (375Gb ofzo) maar ze kunnen ook minder geven.
Je betaald dan dus wel voor de mbit, dus ipv 1x 350Gb 2x 175Gb..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:14
Chimera
Chimera is offline
Lees dat stuk tekst nog eens door, het heeft geen enkele vorm van samenhand. Wat bedoel je met "je betaalt voor de mbit"?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 01:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-08-2004 @ 10:15 :
Nope, als het gaat om complete servers is het gangbaarder om voor de bandbreedte te betalen. Sommige resellers (want een datacentrum zal zelf sowieso nooit per GB ipv per Mbit rekenen) roepen wel dat je 500 GB per maand mag veroorzaken, maar dit betekent niets meer of minder dan dat je gemiddeld een 2 Mbit verbinding hebt. Uiteindelijk gaat het dan om gegarandeerde bandbreedte en niet om de verbinding opzich, de reseller die 500 GB aanbiedt mag wat tekortschieten in de kwaliteit van de verbinding.

Zo simpel is het. Het lijkt me sterk dat Jon voor de MB's betaalt, om het zo maar te zeggen
Reageren

Regels voor berichten