Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen met een ernstige pijnlijke ziekte krijgen ook drugs toegediend en is voor mij ook de enige manier waarop drugs op een zinnige manier worden gebruikt. Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die met blowen begonnen en er kapot aan zijn gegaan (of zeker goed op de weg zijn). Ik ken ook niemand die aan Heroïne is begonnen zonder begonnen te zijn met blowen (I.v.m. die verhaaltjes van ja ik blow alleen). Drugs worden onderschat
|
![]() |
wat is jouw definitie van 'drugs'? het verschil tussen drugs en noodzakelijke vitaminen is nogal klein.
hier een relevant artikel uit de http://n0thing.myweb.nl/evo.html |
![]() |
|
![]() |
noodzakelijke vitaminen?
er is een heel groot verschil tussen hard drugs en soft drugs. het feit dat je ene joint heb gerookt betekent niet dat je gelijk een overdosis krijgt, dat krijg je alleen van hard drugs, dus die vriend van je was aardig verkeerd bezig. maar nou moet je niet alle drugs als gevaarlijk beschouwen, zoals al eerder gezegd ga je heel wat joints moeten roken voor je echt een overdosis krijgt, je wordt eerst gewoon ziek, gaat kotsen en dan volgende dag ben je alles zo een beetje weer vergeten |
![]() |
|
![]() |
er is nog nooit iemand kapot gegaan aan blowen! Ze gaan kapot aaan excuses maken zoals" het komt door het blowen"
By the way; erg klote voor je dat je vriend een overdosis heeft gehad, sommige drugs zijn klote ja, maar drugs is een relatief begrip!
|
![]() |
heb zelf ooit een overdosis weed op, ik schat dat ik zo'n 30 gram knipafval naar binnen had gewerkt. Niks gevaarlijk aan hoor, je hart gaat loeihard kloppen, kan wel hartverzakking veroorzaken maar ik ben gezond
![]()
||
Citaat:
btw...drugs bestaat niet alleen uit xtc een blwtje en heroine... tgaat van partydrug tot paracetamol zo ongeveer...
Laatst gewijzigd op 17-06-2002 om 19:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Kijk je zult je wel kut voelen, maar dat is dan nog geen reden om anderen geen plezier te gunnen. Er zijn ook mensen doodgegaan van alcohol, nou ga ik toch ook niet roepen dat alcohol verboden zou moeten worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn alleen wel risico's aan veel drugs, maar als je je zelf goed informeerd en voorzichtig bent, is die kans al weer veel kleiner. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga breezer drinken of burzum luisteren ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat is de grens die je stelt tussen wat wel, en wat niet een drug is? volgens mij zijn veel dingen zowel onder drugs als onder voedings/genots middelen te plaatsen, en is er dus niet zo'n groot verschil. drugs zijn niet per definitie slecht, net zoals eten niet per definitie goed is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Laten we maar gewoon zeggen dat je geestveruimende en lichaamslopende drugs hebt. Drugs die een zware invloed hebben op je lichaamsfuncties zijn absoluut niet aan te raden want het sloopt je gewoon.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bovendien is een supercap nogal geconcentreerd. je kunt ook caffeine pillen kopen die nogal wat sterker zijn dan een kopje koffie. met drugs gaat het voornamelijk om de dosis/concentratie. cocaine geeft een heel ander effect dan het kauwen op coca-bladeren. ik ben helemaal voor de vrijstelling van drugs, mits er goede voorlichting is en de concentraties niet belachelijk zijn. (niet dat ik ervaring heb in dingen sterker dan ephedra ![]() |
![]() |
|
Sir Smoke-A-Lot
17M - Lid gepost op 25-06-2002 @ 15:24 -------------------------------------------------------------------------------- HardDrugs is bad mkaaaaaaaaay, SoftDrugs is Ooit gehoord dat iemand gestorven is aan een overdosis wiet Nou loop je wel te lachen maar wist je dat 1 joint gelijk staat aan 10 peuken. Verslaafde soft drugs gebruikers worden ongeveer niet ouder dan 60 de meeste dan.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder, bimba bella, is er een erg groot verschil tussen harddrugs en softdrugs, en daarbinnen ook nog tussen natuurlijke en syntetische drugs. Vooral de sysntetische variant van beide drugssoorten zijn gevaarlijk voor je, en hebben meestal een veel verslavendere werking. Overigens moet je altijd weten wanneer te stoppen.
|
![]() |
tuurlijk, de meesten die blowen houden er niets aan over.
maar er zijn ook heel slimme mensen die heel goed weten wat er kan gebeuren, het tog een x doen, steds meer willen, van alles gaan doen om aan geld te komen, zwaardere drugs gaan gebruiken etc en uiteindelijk draan ondergaan. nogal naief om te zeggen dat als je weet wat de risico's zijn, je veiliger bent. kheb 1x geblowd, en dat was 1x teveel. als je iets 'lekkers' wilt, kun je ook koekjes eten inderdaad dan word je niet high, maar besef dat high zijn alleen maar negatief is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In elk geval iedereen denkt meteen weer dat harddrugs baaaaaaad aaa zeer gevaarlijk zijn vooral cocaine , xtc en heroine maar ik zeg jullie ,ik heb al alles uitgeprobeerd , ik heb soms 10 pillen per dag gehad en coke zitte snuiven midden in de morgen ,en nu ,ik voel me helemaal niet naar de k*t en heb een hartcontrolle gehad en nix is met me aan de hand zelfs ni afgevallen omdat ik gewoon met alle drugs kon eten zelfs met speed.Het hangt er vanaf hoe je die drugs gebruikt en of je ze koopt van mensen die je vertrouwt en niet zomaar van een dealer op straat die je niet kent,of ze goed getest zijn enz,en je moet ook weten dat harddrugs geen softdrugs zijn en naar je lichaam luisteren ,je lichaam geeft je altijd een signaal dat het teveel is en er is altijd tijd op te stoppen. |
![]() |
|
hmmm ikzelf doe ook wellus drugs. Maaruuh laat mij maar lekker een pilletje slikken of een lijntje pakken. Pff ik weet van mezelf nu wel hoever ik kan gaan. Maarja ik drink geen alchohol... wat denk je dat alchohol is?? Dat is ook gewoon een drugs alleen word het niet erkend als drugs!
Maarja hier heeft ieder zijn eigen mening over... en tsja als iemand een overdosis neemt dat doet ie toch echt zelf!!! GrtSS
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|