![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom zou je alleen een tattoo zetten om bij een bepaalde groep te willen horen? Niet te kortzichtig doen, Mephostophilis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is toch gewoon een puur sociaal iets. |
![]() |
||
Citaat:
Als je per se schoonheid, tattoo's en lichaamsversiering wil koppelen aan wetenschappelijk onderzoek, kan ik je graag aanraden om eens wat faculteitsbibliotheken van eender welke antropologische, sociale of culturele universiteitstak te bezoeken. Jaarlijks zijn er studenten die hierop afstuderen, en die je veel beter dan ik kunnen uitleggen waarom een tattoo meer is dan een modetrend. On topic (en niet speciaal als een reply op deze reply): ik heb nog nooit een tattoo gezien waarvan ik dacht: "Oh, wat geil!" Een mooie tattoo maakt een mooi lichaam (of toch het juiste lichaam) nog mooier. Maar op het foute lichaam kan het dan weer storend zijn. Tribals vind ik mooi als ze subtiel blijven, niet te groot, en op de juiste plaats. Meestal op de armen, en niet op de rug. De mooiste tattoo's die ik ooit heb gezien waren vrij grote tekeningen op de rug. Fijn afgelijnd, veel kleuren, volledig opgevuld. In dit geval nogal de hipster-tattoo's. Of waarom niet: een pinup-girl tussen je schouderbladeren. Het feit dat het meisje bij wie ik dat eens heb gezien een erg mooie rug had, speelt waarschijnlijk ook mee. Kleine tattoo's vind ikzelf vaker storend dan mooi. Soms ligt dat aan de tattoo zelf, soms aan de hele context errond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En even voor jouw informatie: een mens is een sociaal wezen. Een tattoo hoort daar bij mijn weten verder niet bij, want je hebt nog altijd de keuze, of je het laat zien aan anderen, of dat je het alleen laat zien aan degene die zo dicht bij je staan dat ze dat van jou mogen zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend bijvoorbeeld is zelf tattoeeerder van beroep, en hij zit al behoorlijk onder. Maar voordat hij al die tattoos had, was hij al erg zelfverzekerd en trok hij zich van niemand iets aan. En er zijn niet veel mensen die het cool vinden als iemand onder zit met tattoos, dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Dus jouw mening kan best kloppen, over het algemeen, maar het geldt niet voor iedereen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tatoeages zijn dit niet, dus het is een puur cultureel fenomeen. Dit sluit natuurlijk niet uit dat iemand het niet voor zichzelf doet. Dat wil ik ook helemaal niet beweren. Wat een mens mooi vindt is deels evolutionair en deels sociaal/cultureel bepaald. Echter, aan de laatste hecht ik weinig waarde. Vandaar mijn afkeer voor de tatoeage. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo knip ik na mijn studie zeker mijn haar af, omdat ik anders geen werk kan krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
en @topic -> tattoeages vind ik niet bepaald sexy, wel heel mooi als het niet allemaal losse plaatjes op een lichaam zijn (of een goed geheel ... of een beperkt aantal tattoos.) ik kan me wel een sexy tattoo voorstellen maar ik denk dat niemand die heeft omdat dat toch vrij pijnlijk is ![]() ohh en tattoeages op tiet hebben stiekem ook wel iets sexys vooral als je maar een stukje ervan ziet wanneer aangekleed ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Analyseer je mede forumers en forumsters. Teun | 238 | 10-05-2005 03:25 | |
Lifestyle |
Ordinair Pan Am | 43 | 07-03-2005 19:50 | |
Lifestyle |
Zijn tattoo's en piercings ordinair ? wat vinden jullie? Verwijderd | 267 | 07-03-2005 18:37 | |
Lifestyle |
Tattoo-fototopic. Deliveran©e | 103 | 12-06-2004 13:59 | |
Muziek |
christina of britney??? brunnetje | 112 | 09-10-2003 14:46 | |
De Kantine |
Als jij iemand mocht zijn van het andere geslacht.. AlopiA | 101 | 22-08-2003 10:44 |