Oud 07-08-2004, 13:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
De vorige.

Nu al 5000 lucht-je-hart posts.

En niet mijn vraag van de vorige vergeten hoor.
__________________
Advertentie
Oud 07-08-2004, 13:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nouhou...ik wilde nu eens de laatste post..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-08-2004, 13:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 07-08-2004 @ 13:58 :
Nouhou...ik wilde nu eens de laatste post..
Sorry, ik deed het niet express, hij zat zomaar op slot.

*aai*
__________________
Oud 07-08-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 07-08-2004 @ 13:57 :

En niet mijn vraag van de vorige vergeten hoor. [/B]

Ik heb géén idee.


Waarom ben ik toch altijd weer zo nieuwsgierig?
Oud 07-08-2004, 14:00
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
damn, we zijn terug bij af. Ze ligt weer jankend op dr bed, ze wilt niet meer, en ik weet cker dat ik haar kwijt ga raken.
Mijn vader maakt me in de war, hij weet dat ik het vreselijk vind om mijn moeder zo te zien, dus ik zei iets van:'misschien ga ik dan wel eerder naar huis" want ik doe haar nu alleen maar pijn, ik doe haar ook pijn als ik weer wegga, I know. Maar nu wil ik naar de stad met een vriendin en ik weet dat zij dan denkt dat ik alleen daarvoor kom.
Ik kan niet toekijken hoe een man (die ex vriend) mijn moeder zo kapot heeft gemaakt. Aan mijn vader heb ik niks, die maakt mij kapot. Ik kwam binnen en het was:"pas op wat je tegen je moeder zegt." ik vroeg waarom, het antwoord was:"zucht, dat weet je toch"

Ik voel me machteloos, ik kan haar niet helpen, ik kan helemaal niks doen. De enige die wat kan doen is A., hij heeft haar kapot gemaakt.
**knipt**
Eigenlijk maakt het niet uit wie de schuld heeft, mijn moeder gaat kapot, en ookal zou A. terugkomen, ze zou nooit meer zo gelukkig zijn als toen.

Ik raak dr kwijt, en ik kan het niet eens tegenhouden. Ik kan alleen maar toekijken.

Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 14:09.
Oud 07-08-2004, 14:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nah, vooruit dan maar weer dreen.. *aait terug*

Ontopic; Heerlijk vanavond alleen thuis, lekker rustig. Mijn broer naar dancevalley en mijn ouders naar m'n opa. Zometeen even een filmpje huren en dan lekker genieten van de rust..

*knuffelt dolce*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-08-2004, 14:01
farai
Avatar van farai
farai is offline
Ik voel me opzich wel redelijk goed de laatste tijd. Ook al gaan er mss wel serieus wat dingen veranderen in mijn leven. Maar ik ben er klaar voor, laat die veranderingen maar komen. In mijn leven beslis ik en ik zal er geraken op mijn manier, ook al betekent dat dan dat ik dingen moet opofferen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 07-08-2004, 14:18
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 07-08-2004 @ 14:00 :
*verhaal*
*biedt Mir een schouder aan*
Oud 07-08-2004, 14:30
Vinc
Avatar van Vinc
Vinc is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 07-08-2004 @ 14:00 :
*afkort*
Ow Jezus, wat erg! Een machteloze positie krijgen is echt een van de ergste dingen die je kunnen overkomen.
Mijn moeder vertelt ook vaak over goe haar vader en moeder om het leven kwamen op vroege leeftijd; haar moeder aan kanker, lang te lijden in bed, terwijl er in die tijd helemaal niks aan te doen was.
Ik heb echt medelijden met je, en ik wens je alle sterkte van de wereld om je op kracht te houden!
Oud 07-08-2004, 14:58
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
thnx mensen, voor jullie lieve reactie's
maar ik kom toch nog ff zeiken..

Het is pas 15.00 en ik wil alweer weg. Ik wilde naar de stad,maar de 3 vriendinnen, die ik nog over heb, kunnen niet. Dus blijf ik maar hier, een plek waar ik me allang niet meer thuis voel.

Mijn moeder heeft nog geen woord tegen me gezegd, en het klinkt belachelijk maar ik durf ook echt niet tegen dr te praten, uit angst wat verkeerds te zeggen.
Ze huilt, ligt op dr bed, en komt af en toe naar beneden om buiten te roken. Ze belt nu met iemand,en huilt,ik versta het niet helemaal, maar het klinkt niet goed, het klinkt als:"ik wil dr nu een einde aan maken"
oeps, nu hoorde k het letterlijk:"dr is voor mij niks meer" Zie je mensen, ik raak dr kwijt.. :'
Oud 07-08-2004, 15:17
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik word niet snel kwaad.. maar me zusje heeft op dit moment iets geflikt waarvan ik helemaal over de rooie ben.

Mijn muziek is mijn alles.. in de 13 jaar dat ik al verschillende instrumenten bespeel, heb ik een grote collectie bladmuziek opgebouwd. Dat is mij heel dierbaar en ik spring er ook altijd heel netjes mee om enzo omdat het voor mij heel veel waarde heeft.

Wat doet die muts nou? Ik heb gister een nieuw keyboard aangeschaft en als cadeautje mijn oude aan mijn zusje gegeven (had hem net zo goed in kunnen ruilen maar zij wou hem graag.. dus okay).

Ze wou ook wat bladmuziek.. tuurlijk, begrijpelijk. We hadden voor vandaag afgesproken dat zij vanavond hier naartoe zou komen, zodat we samen wat leuks voor haar uit konden kiezen en eventueel bepaalde partituren konden kopieren zodat we ze allebei zouden hebben.

Nou ben ik gisteravond gaan werken en ondertussen dat ik aan het werk was is mijn zus hier naar binnen gegaan. En heeft zonder pardon verschillende muziekstukken gewoon 'gejat'. Niet dat ze het mij even vraagt.. of even belt voor toestemming. Nee, ze jat het gewoon.

Nou moest ik daar vandaag zelf achter komen dus ik heb haar meteen gebeld om te vragen of ze niet even een dagje kon wachten. En nou is ze boos ofzo om de een of andere onduidelijke reden
En nee, ze is niet van plan om het bladmuziek dat ze heeft gepakt terug te geven. Nou vraag ik je ...

Ik kan ook niet even naar haar toe en ik ben ook niet zo iemand om bij haar in huis binnen te dringen omdat ik het perse terug wil hebben. Nou wou ik haar vragen of ze dan die stukken die ze heeft ovor me wou kopieren, zodat ik ze ook weer zou hebben. Nej... dat is mevrouw niet van plan want ze is boos op me.

Ik voel me op de een of andere manier echt onmachtig want voor mij betekenen die stukken gewoon heel veel. Een ander mens zou zeggen: ach.. is maar een stukje papier. Maar zo is dat voor mij niet.

Op dit moment ben ik gewoon in staat om haar een klap voor der kop te verkopen als ze het niet snel terug komt brengen.. desnoods gekopieerd.

Maar waarschijnlijk zal niemand het wel begrijpen dat ik me om zo'n stukje papier druk maak. Tenminste.. aan die paar mensen waar ik het verhaal aan heb verteld vinden dat ik me aan stel ofzo

Ik vind het echt niet leuk.
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Oud 07-08-2004, 15:18
Vinc
Avatar van Vinc
Vinc is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 07-08-2004 @ 14:58 :
thnx mensen, voor jullie lieve reactie's
maar ik kom toch nog ff zeiken..

Het is pas 15.00 en ik wil alweer weg. Ik wilde naar de stad,maar de 3 vriendinnen, die ik nog over heb, kunnen niet. Dus blijf ik maar hier, een plek waar ik me allang niet meer thuis voel.

Mijn moeder heeft nog geen woord tegen me gezegd, en het klinkt belachelijk maar ik durf ook echt niet tegen dr te praten, uit angst wat verkeerds te zeggen.
Ze huilt, ligt op dr bed, en komt af en toe naar beneden om buiten te roken. Ze belt nu met iemand,en huilt,ik versta het niet helemaal, maar het klinkt niet goed, het klinkt als:"ik wil dr nu een einde aan maken"
oeps, nu hoorde k het letterlijk:"dr is voor mij niks meer" Zie je mensen, ik raak dr kwijt.. :'
*koude rilling door zijn lijf heeft*
ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar ik wil toch replyen om te zeggen dat je van mij zoveel mag "zeiken" wat je wil! anders moeten ze zo'n topic maar niet maken
nogmaals ultra-veel sterkte
Oud 07-08-2004, 15:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Skulllord schreef op 07-08-2004 @ 15:18 :
*koude rilling door zijn lijf heeft*
ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar ik wil toch replyen om te zeggen dat je van mij zoveel mag "zeiken" wat je wil! anders moeten ze zo'n topic maar niet maken
nogmaals ultra-veel sterkte
thnx
Oud 07-08-2004, 15:27
farai
Avatar van farai
farai is offline
@ loeloe: ik kan het wel begrijpen. Ik heb ook zo van die dingen die zo verschrikkelijk onbenullig lijken maar diep in mijn binnenste zo ontzettend veel betekenen dus ik weet denk ik ongeveer hoe je je voelt.

@ dolce: "zeik" zoveel je wil. Als het je oplucht om je verhaal hier te plaatsen moet je da zeker doen. ....Ook al voel ik mij samen met de anderen beetje machteloos, toch wil ik je heel veel sterkte wensen.

Lieve groetjes oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 07-08-2004, 16:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
@loeloe: Hoe oud is je zusje? Wat is de band met je ouders? Het klinkt alsof je machteloos staat, maar dat hoeft helemaal niet toch! Het is jouw zusje en je mag best eens flink kwaad op haar worden. Schakel je ouders in, want zij hebben toch meer macht over haar dan jij.
Zij heeft het gejat en moet het gewoon terug geven, klaar.
__________________
Oud 07-08-2004, 20:06
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Na voor de 2e keer afscheid genomen te hebben van de site en de leden waarmee ik het goed kon vinden, ben ik toch weer terug. Ik schaam me...
Ik hoop dat ~oceangirl~ nog met me wilt praten. Ze weet wel wat ik bedoel...

Ik mis jullie gewoon en kom graag op de site, maar soms zie ik het allemaal ff niet meer zitten. (Het spijt me...)
Hopelijk ben ik nog welkom.

Liefs, Magic_STAR*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 07-08-2004, 20:28
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
je zei het, je sprak het uit.. en je was zo bloedserieus.. je mag het niet doen, mam.. dat kan je mij echt niet aandoen.. je gaat me niet in de steek laten..

Ze kwam naast me zitten, ze zei bloedserieus:'meisje, waarschijnlijk weet je het al, maar ik ga weg, voorgoed.' ik vraag nog met mijn blonde kop, waarheen:"naar boven" zegt ze. Ik raakte overstuur, in paniek.. MIjn moeder, neej.. ze liep weg. ze vertelde nog dat ze het niet zou doen als ik thuis was, dus nu blijf ik thuis,ik durf niet meer weg..

Mijn moeder mag niet dood..

maar ik haat haar, ik haat haar omdat ze mij alleen wilt laten, dat kan ze echt niet doen.. dat mag niet..

Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 20:38.
Oud 07-08-2004, 20:50
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 07-08-2004 @ 20:28 :
*knip*
Eigelijk zou ze jouw reacties eens moeten lezen...
Ads door Google
Oud 07-08-2004, 20:52
elledc
elledc is offline
Ik voel me alleen.
Ik mis hem, hij is zo verweg...
Oud 07-08-2004, 21:11
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
weer een klote verveel avond
Oud 07-08-2004, 21:12
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Citaat:
dreen schreef op 07-08-2004 @ 16:36 :
@loeloe: Hoe oud is je zusje? Wat is de band met je ouders? Het klinkt alsof je machteloos staat, maar dat hoeft helemaal niet toch! Het is jouw zusje en je mag best eens flink kwaad op haar worden. Schakel je ouders in, want zij hebben toch meer macht over haar dan jij.
Zij heeft het gejat en moet het gewoon terug geven, klaar.
Moijn zusje wordt over een paar dagen 16.. mjah probleem is dat mijn oduers gescheiden zijn en ze er werkelijk alles ana doet op dit moment om ook maar een beetje aandacht te krijgen (dit keer dus wel negatief!). Ik heb het verhaal aan mijn stiefmoeder verteld (daar mijn band niet zo goed is met mijn moeder). Zij zal het er de volgende keer over hebben wanneer mijn zusje hier is (morgen waarschijnlijk). Hopelijk kunnen we het dan op een normale manier uitpraten. Moet erbij zeggen dat vroeger toen mijn ouders nog bij elkaar waren er weinig gepraat werd..en nu moet ze dat ineens 'leren' (ik ook trouwens). MAar met een beetje hulp komt dat wel goed hoop ik

Alleen vanmiddag zag ik het echt te somber in. Ik was bang dat ze er wat mee zou doen ofzo.

Okay ander onderwerp
Ik mis hem..hij zit ergens in het noorden van nederland maar ik mis um.. gelukkig bestaat er nog zoiets als smsen .. dus dat overleef ik ook wel weer
Nog 3 weekjes
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Oud 07-08-2004, 22:18
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wat ben ik toch een egoistische trut.. 'k Maak me zorgen om haar, maar één iemand vraagt hoe het eigenlijk met mij gaat, en ik stort meteen in. 'k Denk meteen aan mezelf. Hoe egoistisch kan je zijn? 't Gaat nu om haar, niet om mij. Ik doe er even niet toe, zij wel..kan ik nou nooit eens normaal doen? *huilt zachtjes*Dit gaat echt weer helemaal de goeie kant op...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-08-2004, 22:24
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 07-08-2004 @ 22:18 :
Wat ben ik toch een egoistische trut.. 'k Maak me zorgen om haar, maar één iemand vraagt hoe het eigenlijk met mij gaat, en ik stort meteen in. 'k Denk meteen aan mezelf. Hoe egoistisch kan je zijn? 't Gaat nu om haar, niet om mij. Ik doe er even niet toe, zij wel..kan ik nou nooit eens normaal doen? *huilt zachtjes*Dit gaat echt weer helemaal de goeie kant op...
*leent schouder weer uit*

Zal ik haar bellen? Ik maak me zoveel zorgen
Zou ze het erg vinden als ik dat doe? Of zou ze het juist fijn vinden om te kunnen praten? Ik weet het niet, ik weet het echt niet... ik durf het niet
Oud 08-08-2004, 01:27
Verwijderd
ik ben weer thuis &het was echt een super week!

mn 'problemen' enigsinds aan de kant kunnen zetten, al werd dit aan het eind van de week steeds moeilijker.
mja het was geweldig en ik wilde helemaal niet naar huis, en wil nu dat ik daar nog zit.

jaha dit is voor het eerst sinds heel lang een postieve post.
en nou ga ik slapen want ik ben dood moe.
Oud 08-08-2004, 06:27
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
wooeehhooee nu pas thuis van een nachtje scheveningen Ik had met haar om 10 uur gisteravond afgesproken om naar scheveningen te gaan (best een eindje vanuit den bosch )... en me als chauffeurn00b...maargoed we hebben het gered en de avond/nacht was perect

enige nadeel is dat ik geflitst ben...door rood gereden (ik haal het wel ik haal het wel, *flits* grr)
Advertentie
Oud 08-08-2004, 10:49
Verwijderd
V9 x 3 is ook 9

Zo mijn kamer opruimen spullen pakken en dan morgen naar Praag toe. echt zin in, ga samen met 3 vrienden.
Oud 08-08-2004, 11:51
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Het ging weer een paar dagen goed. Ik was weer eens een beetje blij. Had pijn, was moe maar toch voelde ik me happy. Ik wist dat ik twee hele goede vrienden heb die er altijd voor me zijn. Dat hebben ze me afgelopen week meer dan duidelijk gemaakt. Ben zo blij dat er zulke mensen bestaan. Maar toch vandaag lijkt het allemaal weer anders te zijn. Ik voel me slecht. Ben in de war. En heb verkeerde dingen gedaan. Maar ik wil het dit keer zelf oplossen. Ik ben toch al 19 dan moet ik zulke dingen toch zelf op kunnen lossen.. Maar waarom gaat het nou nooit eens zoals ik wil?
Oud 08-08-2004, 12:01
Vinc
Avatar van Vinc
Vinc is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 07-08-2004 @ 20:28 :
*afkort*
Op welke manier van de wereld zou iemand jou moeten troosten

Elke keer als ik posts van jou lees, krijg ik gewoon koude rillingen door mijn lijf...
Ik weet dat dit eigenlijk een nutteloze reply is, maar ik heb toch het gevoel dat het beter is dan helemaal niks te zeggen...
Een oplossing heb ik helaas niet voor je, dit is echt veel te moeilijk voor mij om op te lossen. Het enige dat ik voor je kan doen is je alweer enorm veel sterkte toe te wensen, en ook naar je moeder toe uiteraard... Ik hoop dat ze weet wat ze bij jou aanricht als ze je verlaat
Oud 08-08-2004, 12:03
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik heb haar met alle moed toch maar gebeld gisteren
En ze vond het lief
Oud 08-08-2004, 12:33
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Skulllord schreef op 08-08-2004 @ 12:01 :
Op welke manier van de wereld zou iemand jou moeten troosten

Elke keer als ik posts van jou lees, krijg ik gewoon koude rillingen door mijn lijf...
Ik weet dat dit eigenlijk een nutteloze reply is, maar ik heb toch het gevoel dat het beter is dan helemaal niks te zeggen...
Een oplossing heb ik helaas niet voor je, dit is echt veel te moeilijk voor mij om op te lossen. Het enige dat ik voor je kan doen is je alweer enorm veel sterkte toe te wensen, en ook naar je moeder toe uiteraard... Ik hoop dat ze weet wat ze bij jou aanricht als ze je verlaat
Dat gevoel herken ik...ik weet ook nooit goed wat te zeggen...ik wil zoveel doen...maar ik kan t niet...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 08-08-2004, 12:36
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 08-08-2004 @ 12:33 :
Dat gevoel herken ik...ik weet ook nooit goed wat te zeggen...ik wil zoveel doen...maar ik kan t niet...
Ik ook....

@dolce: hoop dat er irl mensen zijn bij wie je terecht kan?

Lieve groetjes oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 08-08-2004, 14:36
Verwijderd
Ik ga hem zien
Oud 08-08-2004, 15:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik word een beetje gestoord van mezelf
__________________
Tsja
Oud 08-08-2004, 16:30
x_knorretje_x
Avatar van x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Leef echt met je mee dolce...knuff
Oud 08-08-2004, 19:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*zit illegaal op internet*

Hebben ze een internet en telefoon verbod gedaan..en ik mag het huis niet uit.. Fijn people, fijn...
Zin in morgen, of nu ja, zin? Ik vind het fijn dat klinkt beter. En, 'hij' belt me vanavond om weer wat af te spreken

*diepe zucht slaakt*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-08-2004, 19:22
Verwijderd
gatverdamme...klotevakantie met mensen die zomogelijk nog erger zijn...

ben er helemaal doorheen,maargoed,volhouden maar weer. en straks op mn nieuwe opleiding aanhoren dat we nu hard moeten werken omdat we de hele vakantie hebben kunnen uitrusten

bahbahbah...

en dan begint zij op msn ook nog een keer over wat triggers voor mij zijn...en dan zegt zij dat min verjaardag gewoon geen trigger mag zijn...wat als dat het wel is..*zucht* maargoed,kan er wel tegen,me er maar doorheenslaan nu.tis me al vaker gelukt.

alles wat ik wil is mijn cd met gitaarmuziek waarvan al je haren rechtop gaan staan omdat het zo met gevoel gespeeld is. en een knuffel zou ook fijn zijn...maarja,nu ben ik te veeleisend

pff wat een lijst gezeur van mij weer
Ads door Google
Oud 08-08-2004, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 08-08-2004 @ 12:33 :
Dat gevoel herken ik...ik weet ook nooit goed wat te zeggen...ik wil zoveel doen...maar ik kan t niet...
Oud 08-08-2004, 20:57
Verwijderd
Net een weekendje Brussel achter de rug. Was echt . Ik had niet verwacht dat Brussel zo leuk en mooi was. Jammer dat het vegetarische restaurant dicht was, maar ja, je kan niet alles hebben. En het bed was best wel verrot, maar goed, weer "je kan niet alles hebben". 186 foto's gemaakt in Brussel. En net meer dan 300 foto's (oid) van het trouwen bekeken, zitten echt mooie en grappige tussen. Vanavond hopelijk weer op tijd naar bed en hopelijk ook op tijd slapen en dan nog een week of twee vakantie en dan weer naar school.
Oud 08-08-2004, 20:58
Verwijderd
Blabla, mensen...
Oud 08-08-2004, 21:53
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Guusie schreef op 08-08-2004 @ 20:58 :
Blabla, mensen...
Je haat mensen?



on topic: morgen werken in de 30 graden *arg*
Oud 08-08-2004, 21:55
Verwijderd
Ik wou dat het dinsdag was.
Oud 08-08-2004, 21:59
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Vanaf morgen weer werken.. niet echt zin in, met dit weer en weer vroeg opstaan.. hmm, niet relax.
Oud 08-08-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 08-08-2004 @ 21:53 :
Je haat mensen?

Als ze moeilijk gaan doen wel ja
Oud 08-08-2004, 23:51
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Guusie schreef op 08-08-2004 @ 23:07 :
Als ze moeilijk gaan doen wel ja
Dat is een menselijke eigenschap, kunnen ze niets aandoen.
Mensen doen liever moeilijk dan dat ze logisch en snel nadenken. De reden waarom ze niet zo logisch nadenken, komt meestal door hun gevoelens dat belemmert ze meestal.

bladiebla. Sorry. rolde weer off topic


on topic: Ik zweet me dood -_-
Oud 09-08-2004, 00:03
Verwijderd
Het was geweldig! fantastisch en groots! Mahler 3 was gewoon fantastisch . (hihi, eerste keer naar het concertgebouw mét dirigent,trombetist en een alles bespelend persoon. )

Ik voel me misselijk, raar en ik heb het ontiegelijk heet . Het is gewoon vijf-en-twintig graden buiten

Morgen komt Jelrik thuis

Zo nu is mijn hart weer gelucht
Oud 09-08-2004, 00:31
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
uuh....ik voel me nog steeds fantastisch...
Oud 09-08-2004, 00:49
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
@Dolce.... Sterkte meis.... Meer weet kan ik even niet zeggen...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 09-08-2004, 01:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
zucht, ik ben ook zo'n druktemakertje. T gaat echt nergens over.
Ik hoop gewoon dat ie geen verkeerde dingen denkt na wat ik hem geschreven heb(nogal afstandelijk, terwijl hij juist zo lief tegen me was), en dat ie me gewoon belt want ik wil hem graag nog een keer zien(voor het niet meer kan).
Verder wil ik gewoon terug naar Ierland, ik geloof dat ik besloten heb om er te gaan wonen na mn examen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-08-2004, 01:51
Verwijderd
Ik voel me goed, slecht, goed, slecht, goed, slecht, goed, slecht. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Oud 09-08-2004, 05:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Blegh
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 17:15
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 19:39
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 23:47
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.