Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoef alleen te weten hoe ik bepaalde albums zoek en vind ![]() Maarre, zo'n clan opzetten en dan s.com als naam gebruiken ikw eet niet of dat gaat...Vindt Jon vast niet goed, overigens wel een phat idee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en kanalen : #punkmp3s, #punkhq, #mro, #punkwhore. Deze kanalen werke allemaal met bots (dcc's) dus in 1 dcc vind je meerdere albums die genummerd zijn van 1 tot 12 ofzo. elk album in een dcc bestaat uit 1 bestand, dit kan *.tar, *.rar of *.zip zijn
|
Verwijderd
|
ga om te beginnen eens naar www.mirc.com ofzo
![]() daar staat ook wel een faq en geloof ik ook gebruiksaanwijzing.. alleen dat gaat niet echt over het uiwisselen van mp3's want dat is natuurlijk "illegaal" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tenminste een beetje fatsoenlijke bands te vinden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
AG weg? GVD, dat zie ik nu pas...alles is copyright restricted
![]() Heeft die smerige lobby van platenbonzen toch weer gewonnen. Terwijl ik altijd volkomen legaal alleen livesets van het net pluk, laat ze die dan bestaan verdomme! Stel teringleiers... Maar goed, ik heb al zoveel gedownload dat ik het nooit allemaal kon beluisteren...m'n schijf staat vol en ik wist niet meer wat ik moest downen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch, leerde wel elke keer nieuwe dingen kennen... dat kan nu niet meer, iig niet met AG. Maargoed, ik heb nergens gelezen dat het permanent is.. Waarom zouden ze anders de servers wel laten draaien ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
dat DC++ ziet r wel goed uit.....
doe ik wel mee, zal ik in tegenstelling tot bij kazaa wel de optie share ur files aanzetten ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Direct connect......lijkt wel een klein beetje op IRC...in plaats van kanalen heb je "hubs", ook met ops etc...
zorg wel dat je in de settings een aantal download en upload slots open hebt, sommige kanalen weigeren je als je bvb minder dan 3 download slots open hebt. verder zie je vaak dat men bij sommige hubs eist dat je meer dan X aantal gigabyte aan data shared.....voor meesten geen probleem en nog iets, niet elke hub kan je in, vooral niet met direct connect ++ (de verbeterde c++ versie van DC).
|
nee, je moet op een user klikken, en dan -get file list- of iets dergerlijks, dan zie je al zijn shared files.
als je op Ctrl+s drukt dan krijg je een search scherm die zoekt in de hubs waar je verbinding mee hebt. DC++ heeft qua muziek niet zo heeeeeeel veel, maar het is wel handig als je een vaste groep gebruikers die willen sharen.
||
Citaat:
![]() Maarja dan moet dr dus wel een hub komen....
||
![]() |
Citaat:
't werkt voor mp3 ook wel goed, 'k heb bijna live-album van nightwish binnen ![]() |
![]() |
|
mirc werkt volgens triggers en dos-principe
je ziet allemaal triggers verschijnen door !list bijvoorbeeld in te checken (behalve bij #hardcoremp3 ![]() ik offer me wel op als leermeester mirc ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben wel mirc-luilak geworden want ik wil niks anders meer als xdcc bots of gewoon /ctcp met zip's erop ofzo ..
want bij de rest moet je nummer voor nummer downen en vaak nog met slots en queues enzo..of een beperkt aantal nummers dat je mag queuen dus dan kom je nog niet ver..maar goed..ik ben nu wel tevreden met de albums die ik kan downen als rar of zip |
![]() |
|
ik denk dat ik mirc ook maar open knal samen met DC++
klote van DC is dat de beste hubs niet public zijn, die staan dus niet in die lijst ![]() Moviezone.dyndns.dk is een goeie voor films Wie weet er nog wat leuke mirc kanaaltjes?
||
Citaat:
||
Citaat:
#hardcoremp3 (hardcore/metalcore/screamo) #emomp3 (wat denk je)
|
|