Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 19:29
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-08-2004 @ 19:45 :
in de voorbereiding heeft Vitesse zijn nieuwe linksbuiten gevonden, Purrel Fränkel bekleed de positie nu
dat lijkt me een puik plan, vorig jaar was Frankel nog wel eens doeltreggend, maar daar was Arnhem niet zo blij mee, vandaar dat ze hem nu wat verder van hun doel hebben gezet.......
Oud 07-08-2004, 19:29
USPalermo
USPalermo is offline
Maar Vitesse kan wel eens in positieve zin gaan verrassen dit jaar!
Oud 07-08-2004, 20:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-08-2004 @ 18:01 :
Vi- seizoensspecial?
Wie heeft hem niet.
Ach ja, Willem II heeft veel soorten uitshits gehad, wat kleur betreft. Ze hebben een periode groen-paars gehad en een periode donkerblauw-zwart. Vond ik allebei niet mooi. Zwart-rood nu, vind ik wel wat mooier, maar tis nog steeds niet "je van het".
Oud 07-08-2004, 20:02
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-08-2004 @ 20:29 :
Maar Vitesse kan wel eens in positieve zin gaan verrassen dit jaar!
mwa voorbereiding is moeizaam, ook nu (tegen spakenburg) staat het maar 0-1
Oud 09-08-2004, 06:07
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 07-08-2004 @ 14:03 :
Het nieuwe uitshirt van Roda is trouwens wel bloedmooi, helemaal zwart Het thuisshirt is precies hetzelfde gebleven (eindelijk eens!)
Het nieuwe shirt van Alemannia Aachen vind ik minder mooi
[afbeelding]
Offtopic: Alleen al de arrogantie om de Limburgse vlag op het shirt te zetten, om zo leden te werven bij de "zwevende supporters" maakt mij al misselijk. Het thuis-shirt is dus veranderd.
En die ballon mag ook wel eens wegblijven als wij een oefenwedstrijd spelen tegen amateurs...
Oud 09-08-2004, 12:58
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Werk Frank Demouge wordt beloond (09/08/2004)
Spits Frank Demouge is blij dat arbeid loont. Hij start komend weekend tegen Willem II waarschijnlijk als diepste spits in een drie spitsen systeem.

Tenminste, als de opstelling hetzelfde is als tegen OFI Kreta. "Dat is wel de bedoeling, dus dat is mooi.", zegt Demouge. "Aan het begin van de week leek ik niet te gaan spelen. Ik heb hard getraind en ik sta erbij. Dat doet me goed."

"Iedereen dacht dat de trainer twee man ging kiezen uit drie spitsen. Ik ben even bang geweest dat ik zou afvallen. Dat ik er nu bij zit geeft vertrouwen."

De Nijmegenaar voelt zich goed met Romano Denneboom op rechts en Andrzej Niedzielan spelend vanaf links.

"Die manier van spelen past bij me", vindt Demouge. "Het ging ook wel aardig dacht ik. We willen wat meer het initiatief hebben in de wedstrijd. Dat is even wennen. Vorig seizoen kon het niet. Nu, met wat andere spelers erbij, blijkbaar wel. We zien tegen Willem II wel of het goed gaat."

Frank Demouge maakt zich geen illusies over een basisplaats in de toekomst. "Er komt nog een spits bij. Het wordt lastig, maar ik blijf knokken voor een basisplaats."

Bron: Omroep Gelderland
Haha

Neeskens met 3 spitsen, daar moet ik wel om lachen

Waarschijnlijk omdat Barreto niet meespeelt in de eerste wedstrijden (belangrijke speler in het olympisch elftal) dat hij wat wil proberen met tininho, doelen en boutahar...

Nu maar hopen dat Niedzielan wat trefzekerder wordt etc.
Oud 09-08-2004, 13:02
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Kan Niedzielan linksbuiten spelen?
Oud 09-08-2004, 13:06
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-08-2004 @ 14:02 :
Kan Niedzielan linksbuiten spelen?
Z'n voorzetjes zijn wel strak hoor... En hij is enorm snel.

Bij de counters zal hij wel centraal spelen.

Ik zie Niedzielan niet als de ideale centrale spits, daarvoor moet je een technische finisher hebben en dat heeft Niedzielan niet echt in zich.

De enige momenten waarop hij echt dodelijk is zijn de 1-op-1 situaties met de keeper en die krijgt hij als linksbuiten ook wel.
Oud 09-08-2004, 13:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Sander Boschker zal dit seizoen doel bij FC Twente verdedigen, zo meldt RTV Oost. De 33-jarige doelman krijgt de voorkeur van trainer Coolen boven Cees Paauwe.

Boschker kwam deze zomer terug naar Enschede, nadat hij een seizoen bij Ajax onder contract stond. In Amsterdam kreeg de goallie uit Lichtenvoorde nooit speelminuten. Nu is Boschker dus terug bij z'n oude club waar hij sinds 1989 al onder contract stond.

Cees Paauwe die vorig seizoen erg goed keepte, zal nu genoegen moeten nemen met een plek op de bank bij de Tukkers

tja wat moet je er van zeggen, ben het er nog steeds niet mee eens dat ze Boschker terug hebben gehaald. Paauwe keept geen slecht seizoen en krijgt dan dit als beloning . Daarnaast hebben we ook nog Pasveer lopen die zo dus geen kans meer maakt op een paar wedstrijdjes, jammer maar het zij zo.
Oud 09-08-2004, 15:02
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-08-2004 @ 14:48 :
tja wat moet je er van zeggen, ben het er nog steeds niet mee eens dat ze Boschker terug hebben gehaald. Paauwe keept geen slecht seizoen en krijgt dan dit als beloning . Daarnaast hebben we ook nog Pasveer lopen die zo dus geen kans meer maakt op een paar wedstrijdjes, jammer maar het zij zo.
Ik vond pauwe niet echt lekker keepen bij tijden, vorig jaar. Maar ik heb ook niet alle 34 wedstrijden van dichtbij gezien.
Oud 09-08-2004, 16:56
Ketjing
Ketjing is offline
Mag Frank Demouge ook weer een keer mee doen, toch leuk voor zo'n jochie
Verder zijn de shirts van Vitesse verneukt door de sponsor, die er zonodig 2x met hetzelfde logo moet op staan
Oud 09-08-2004, 18:44
vreselijke fout
Citaat:
Ketjing schreef op 09-08-2004 @ 17:56 :
Verder zijn de shirts van Vitesse verneukt door de sponsor, die er zonodig 2x met hetzelfde logo moet op staan
Hoeveel reacties heb je gegeven over dat shirt
Oud 09-08-2004, 19:33
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-08-2004 @ 19:44 :
Hoeveel reacties heb je gegeven over dat shirt
met 4daagse bedoel je?
een paar negatieve en de rest was positief
Oud 09-08-2004, 19:59
vreselijke fout
Citaat:
Ketjing schreef op 09-08-2004 @ 20:33 :
met 4daagse bedoel je?
een paar negatieve en de rest was positief
nee, op dit forum
Oud 09-08-2004, 21:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 09-08-2004 @ 07:07 :
Offtopic: En die ballon mag ook wel eens wegblijven als wij een oefenwedstrijd spelen tegen amateurs...
We moeten ze gewoon terugpakken met een MVV-ballon. Tenminste beter dan zeurderig en jaloers overkomen.
Oud 09-08-2004, 22:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-08-2004 @ 16:02 :
Ik vond pauwe niet echt lekker keepen bij tijden, vorig jaar. Maar ik heb ook niet alle 34 wedstrijden van dichtbij gezien.
Ik wel en hij heeft wel eens waar een paar keer niet 100% gekeept maar heeft ook wedstrijden punten gepakt
Oud 10-08-2004, 06:22
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2004 @ 22:22 :
We moeten ze gewoon terugpakken met een MVV-ballon. Tenminste beter dan zeurderig en jaloers overkomen.
Jaloers? Nooit!

Zeurderig? Altijd!

Anyway, die ballon hoort niet over Maastricht te vliegen en al zeker niet als MVV aan het ballen is.
Oud 10-08-2004, 11:13
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-08-2004 @ 20:59 :
nee, op dit forum
Dat was ik volgens mij
Oud 10-08-2004, 11:14
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 09-08-2004 @ 17:56 :
Volgens mij was er een miljoen geboden... Hadden ze dat nou maar gedaan

Nee, het is wel een aardig jong, maar geen centrumspits...
Oud 10-08-2004, 11:15
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-08-2004 @ 23:17 :
Ik wel en hij heeft wel eens waar een paar keer niet 100% gekeept maar heeft ook wedstrijden punten gepakt
Okee, kan me nog wel herinneren dat twente het maar een sukkel vond, maar dat kan een momentopname zijn geweest.
Oud 10-08-2004, 15:31
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-08-2004 @ 12:15 :
Okee, kan me nog wel herinneren dat twente het maar een sukkel vond, maar dat kan een momentopname zijn geweest.
Mja nu hebben we 3 goede keepers, zonde dat er 2 niet kunnen spelen.
Oud 10-08-2004, 20:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 10-08-2004 @ 07:22 :
Jaloers? Nooit!

Zeurderig? Altijd!

Hij is zeker vanavond over Groesbeek gevlogen he? Waren we daardoor afgeleid en hebben we daarom verloren.

Van een goede voorbereiding moet je het hebben.
Reageren

Regels voor berichten