Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hoi
ik wil het graag studeren, in Nijmegen... ik vind het een leuke studie omdat het wel nederlands recht een beetje combineert met andere zaken (dus erfrecht, belastingrecht etc) maar het is geen toga beroep.. ik weet niet meer precies hoe ik erbij kwam om dit te willen gaan studeren, maar het verdient goed, goede toekomstperspectieven..leuke vakken en je hebt kennis van vanalles en nog wat (belasting, erven, agrarisch, onderneming, huizen, bemiddeling..) ik ken eerlijk gezegd ook helemaal niemand die dit studeert.. de meesten die aan een rechten studie beginnen gaan ook in de jaren daarop volgend nederlands recht doen meer info |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(vat het niet als een belediging op, ik vraag het uit belangstelling ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of dat je hem gewoon ff vraagt wat hij ervan vindt en dat jij het dan ff opschrijft.. Heel erg bedankt.. Gr Lars |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze vragen nogal wat kandidaat notarissen voor hun vacatures, dit is overigens bijna op welke notaris site wel zo ongeveer.. werk genoeg.. (hopelijk over een paar jaar nog) Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 19:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar een kandidaat notaris is niet zomaar een klerk hoor, je verdient wel veel alleen het ligt er maar aan of je na je 4-jarige studie ook de 4 jaar daarna (als je eenmaal bent begonnen met werken moet je nog een studie van 4 jaar volgen naast je baan... anders kun je geen notaris worden) hebt afgerond .. ik denk dat je dan wel iets meer verdient dan een 'nog amper iets wetend alleen van studie boekjes' maar anderhalf jaar na je afstuderen verdien je volgens de Elsevier al goed hoog |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en bij nederlands recht zal dat wel een tikkeltje meer zijn... dus..geloof me nou maar, notarieel recht is een goede keus, veel werk, verdient goed.. de hele mikmak |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1e jaar - algemeen rechten 2e/3e jaar - bachelor fase notarieel recht 4e jaar - master fase notarieel recht misschien bedoelen ze bij de UU dat je met bepaalde vakken bij nederlands recht ook nog de master notarieel recht kan doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gr Lars |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een kandidaat-notaris heeft zijn gehele rechtenstudie tot notaris afgerond maar voordat hij beëedigd kan worden tot notaris moet hij/zij eerst enkele jaren bij een andere notaris werken. Het is dus eigenlijk werkervaring opdoen. Mijn collega kandidaat-notaris wordt over 3 weken beëedigd als notaris en gaat dan zijn eigen kantoor opstarten. Een klerk is iemand die de akten opmaakt, aanpast enz. Zeg maar de assistent van de notaris. (de klerkopleiding is een niet erkende HBO studie) Over het salaris: als kandidaat-notaris verdien je al lekker, je salaris stijgt nog meer als je notaris bent. (ik werk op een notariskantoor van netwerk notarissen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Beste studies volgens Elsevier AsianDF | 64 | 07-08-2005 19:00 | |
Studeren |
Rechten studie.. *ABC* | 212 | 19-12-2004 13:51 | |
Algemene schoolzaken |
Studiekeuzetest NRC Omi0 | 61 | 28-10-2004 17:29 | |
Algemene schoolzaken |
Als er ineens een afstudeerrichting geschrapt wordt.. Verwijderd | 37 | 03-06-2004 10:53 |