![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk aan het zojuist genoemde voorbeeld van het symmetrische gezicht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2) ik vind meisjes met bijvoorbeeld een ringetje door de rechterkant van de lip mooier dan zonder, dat is dus al asymmetrisch. Dus hierbij ken je de 1e.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat meer mensen dat hebben.. Bovendien zegt symmetrie niet alles. Iemand kan nog zo'n symmetrisch gezicht hebben; met een teruggetrokken kin en een varkensneusje vind ik hem absoluut niet mooier dan de minder symmetrische buurjongen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
tattoeages zijn wel mooi, mits die bij de persoon past. bij n jongen op de (lichtelijk gespierde) bovenarm of op zn onderarm of pols, of op zn bovenrug ofzo.. ![]() tribals, chinese tekens, dolfijntjes en die troep zonder een gedachte erachter vind ik niets. er moet wel een reden zijn waarom je 'die' tattoo neemt. ik wil zelf ooit samen met n vriend(in) een tattoo laten zetten, onder onze voet of op onze heup ofzo. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En nare man: er zijn genoeg banen waarvoor je wel in aanmerking kunt komen met zulke tats. Niet veel, maar ze zijn er wel. En niet alleen achter de lopende band. Weet jij veel wat al die zakenmannetjes onder hun nette kostuumpjes dragen? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze zouden er wel meteen een stuk cooler uitzien als het wél zo was though.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(m.a.w.: al die onwetendheid zit je echt niet in de weg, he) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ken hopen hoogleraars die wel door studieprestaties die titel hebben gekregen. Of hoogleraars die niét door een comité van ouderen zijn aangewezen. Dat is een procedure die niks maar dan ook niks met seksualiteit te maken heeft, en die niet meer zoveel met de realiteit te maken heeft. |
![]() |
|
![]() |
Met alle respect hoor, maar ik denk sowieso niet dat een kerel die volzit met tattoos zit te wachten op een baantje als hoogleraar. Die zoeken meestal toch iets in een heel andere branche. (Choppers bouwen, tattoeeren, werken in een oldschool kledingzaak etc.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend heeft er eentje in zijn nek. Nou, die bedek je niet. Alleen met coltruien, maar of dat nou zo prettig is? 65 dagen per jaar misschien. ![]()
|
Ik heb zelf twee tattoo's (te zien in mijn fotoboek) En daar krijg ik heel veel positieve reacties op van mensen. Vooral mannen vinden het over het algemeen wel iets spannends hebben omdat je met kleren aan nooit helemaal mijn tattoo's kunt zien en het dus min of meer iets spannends blijft.
Tuurlijk krijg ik ook wel eens negatieve reacties van mensen en heb ik zeker niet altijd zin om mijn keuze voor tattoo's te verdedigen tegenover mensen, want dat is wel wat er regelmatig van me verwacht wordt. Om terug te komen op het topic; Ik wordt niet geil van een tattoo, maar ik vind het soms wel iets aantrekkelijks hebben en iets toevoegen aan de persoon die hem heeft. Dit hangt natuurlijk wel heel erg af van de tattoo en de persoon in kwestie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Analyseer je mede forumers en forumsters. Teun | 238 | 10-05-2005 03:25 | |
Lifestyle |
Ordinair Pan Am | 43 | 07-03-2005 19:50 | |
Lifestyle |
Zijn tattoo's en piercings ordinair ? wat vinden jullie? Verwijderd | 267 | 07-03-2005 18:37 | |
Lifestyle |
Tattoo-fototopic. Deliveran©e | 103 | 12-06-2004 13:59 | |
Muziek |
christina of britney??? brunnetje | 112 | 09-10-2003 14:46 | |
De Kantine |
Als jij iemand mocht zijn van het andere geslacht.. AlopiA | 101 | 22-08-2003 10:44 |