Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2004, 10:38
Verwijderd
Hoe vaak zien jouw ouders je schoonouders? Is dit bijvoorbeeld alleen op feestjes en verjaardagen, of gaan ze ook zomaar weleens bij elkaar op visite. Of zien ze elkaar eigenlijk nooit?

En wanneer hebben je ouders en schoonouders elkaar voor het eerst echt ontmoet. Hoelang was je toen al samen met je vriend/vriendin?

Nodigen jullie je schoonouders ook uit op je verjaardag?
En gelijk al op je eerste verjaardag sinds je met je vriend/vriendin samen bent of pas na bv een jaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2004, 10:52
Verwijderd
Bij mijn exvriend zagen ze elkaar niet echt zo vaak, ze zijn 1x hier geweest, en mijn ouders 1x daar.
verder zijn ze op mijn verjaardag geweest, en zijn mijn ouders op de verjaardag van mijn vriend geweest..

Ze hebben elkaar voor het eerst ontmoet en toen had ik bijna 6 maanden verkering denk ik..

Ze zijn niet meteen op mijn 1e verjaardag geweest, we hadden toen 2 maanden verkering ofzo, en kende zijn ouders net. Mijn ouders zijn wel meteen de 1e verjaardag bij hem geweest, we hadden bijna 6 maanden verkering
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 10:58
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ze hebben elkaar één keer ontmoet. Ik had ze uitgenodigd op mn 18e verjaardagsfeestje. Het was een familiefeestje dus ik vond dat ze er wel bijhoorden . Ik was toen iets minder dan een jaar samen met mn vriend. Ze konden het best wel goed met elkaar vinden .
Daarna hebben ze elkaar niet meer gezien mede doordat mn vriend en ik zo ver uit elkaar wonen.
Oud 15-08-2004, 11:00
Verwijderd
We zaten vaak bij elkaar thuis dus dat was toch wel meedere malen per week al was het niet dagelijks.
Relatie met ouders was wel redelijk, genoeg iig.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:28
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 15-08-2004 @ 12:00 :
We zaten vaak bij elkaar thuis dus dat was toch wel meedere malen per week al was het niet dagelijks.
Relatie met ouders was wel redelijk, genoeg iig.
Dat wordt er niet gevraagd, eigenlijk..

Mijn ouders hebben nog nooit m'n schoonouders gezien. Wederzijdse schaamte speelde een grote rol.
Oud 15-08-2004, 11:32
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb geen schoonouders. Nooit gehad ook.
Oud 15-08-2004, 12:30
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik kan het me niet heel goed meer herinneren, maar volgens mij hebben wij de schoonouders van mijn zus pas gezien een paar maanden voor ze ging trouwen. In die maanden hebben we ze een paar keer gezien en tegenwoordig zien we ze hooguit tijdens verjaardagen van mijn zus/zwager/nichtjes.
Mijn moeder spreekt de schoonmoeder van mijn zus sporadisch nog wel eens via de telefoon, maar ook amper dus.
Oud 15-08-2004, 12:42
Sade
Sade is offline
Ik heb momenteel geen schoonouders, maar ik zie ze altijd wel vrij snel. Komt ook omdat ik vaak eerst bevriend met een jongen wordt voordat er meer van komt.
Oud 15-08-2004, 12:50
Verwijderd
Vriend en ik zijn vier jaar samen, onze ouders hebben elkaar 1 keer ontmoet. Mja, ze wonen ver uit elkaar. Voor zijn moeder is het moeilijk bij mijn ouders langs te gaan (ze zit in een rolstoel en is snel moe, dus een paar uur met de auto en op bezoek zit er niet snel in - huis van mijn ouders is niet super rolstoelvriendelijk) en voor mijn ouders is het moeilijk bij hen langs te gaan (mijn moeder werkt veel, ze moeten dan meteen overnachten etc). Dus ja, het is gewoon niet makkelijk te regelen.

Zijn ouders komen altijd op mijn verjaardag langs, heel leuk Mijn ouders vieren mijn verjaardag meestal wanneer ik dan bij hen thuis ben. Op de verjaardag van m'n vriend komen zijn ouders langs en mijn ouders bellen even en sturen een kaartje en geven een cadeautje via mij.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:51
Dzjes
Dzjes is offline
Mijn ouders zijn allebei vrij verlegen, en niet al te sociaal aangelegd, terwijl zijn moeder een echt sociaal beestje is. We zijn nu al meer dan 2jr samen, en ik denk dat ze elkaar in die tijd zo'n 4 keer gezien hebben, en een paar keer aan de telefoon, maar beste vrienden zijn ze dus niet nee .
Ze hebben elkaar voor het eerst ontmoet toen ik ruim een jaar samen was met mijn vriend denkik..

En voor mijn verjaardag nodigen we nooit iemand uit eigenlijk. (niet al te sociale familie ), wie langs wil komen komt gewoon langs. Bij hem wordt iedereen uitgenodigd.. dusja (het moet natuurlijk wel al een serieuze relatie zijn, uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:56
luchtballon
luchtballon is offline
Ze hebben elkaar 2 keer gezien. Allebei de keren was het omdat we op vakantie zouden gaan met zijn en daarna mijn ouders. Toen was ik ongeveer 8 maanden samen met mijn vriend
Mijn ouders zijn wel op de verjaardag van mijn broers vriendin geweest. Ik denk niet dat ze naar mijn vriends verjaardag gaan, en zijn ouders kunnen niet op mijn verjaardag komen want dan zijn ze op vakantie.
Er zijn nog geen verjaardagen van ons geweest, dat komt pas na een jaar (nouja, -2 weken. We kregen wat nét na onze verjaardagen die heel dicht bij elkaar zitten)
Oud 15-08-2004, 15:54
Verwijderd
zie ze toch wel elke dag ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 16:05
SouthGirl
SouthGirl is offline
Mijn ouders zijn 1x bij mijn exvriend zijn ouders geweest en zij 1x bij mij thuis. Dus ze hebben elkaar niet echt heel vaak gezien
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 16:07
Qimm
Qimm is offline
vandaag voor het eerst, als visite op mijn verjaardag
Oud 15-08-2004, 19:52
Konijn
Konijn is offline
Vorige week voor het eerst, we hebben nu 11 maand wat met elkaar. Mijn ouders kwamen me ophalen bij hem en hebben koffie gedronken, dat was het. Het is anderhalf uur met de auto, en mijn ouders werken zes dagen per week, bovendien weet ik ook niet of ze er op zitten te wachten om zo lang te reizen om koffie met elkaar te drinken (zowel zijn ouders als de mijne natuurlijk).
Oud 15-08-2004, 20:11
Verwijderd
Ze kennen elkaar. Daar blijft het wel bij. Ik heb er ook niet zo heel veel behoefte aan dat ze elkaar heel goed gaan leren kennen enzo. Mjah, dan krijg je weer gedoe, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 20:22
Nona
Nona is offline
Tot nu toe kennen ze elkaar nog niet. Komt nog wel naarmate onze relatie langer duurt.

En wat mij betreft mogen ze overal bij zijn (zeg maar verjaardagen enzo). Ik denk alleen niet dat ze zomaar even langswippen want het is een beetje ver.
Oud 15-08-2004, 20:44
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Mijn ouders gaan zelfs nog mee op verjaardag bij mn ex!
Erg gezellig moet ik zeggen
Oud 15-08-2004, 20:54
Milos
Milos is offline
Mijn ouders moeten mijn schoonmoeder nog steeds eens meeten. Denk dat ik haar uitnodig op mijn verjaardag.
Oud 16-08-2004, 13:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn ouders hebben zijn moeder nog niet ontmoet maar mijn moeder heeft wel met haar aan de telefoon gehangen (gelijk een uur lang ).
Oud 16-08-2004, 14:08
Loesje
Loesje is offline
Mijn ouders hebben zijn ouders nog niet ontmoet , en denk ook niet dat dat er snel van zal komen.

We hebben nu 6,5 maand wat. We wonen allebei op kamers, ik kom zelf niet eens vaak bij zijn ouders en hij ook niet bij de mijne dus voordat onze ouders elkaar gaan ontmoeten dat duurt echt nog wel een tijd. En ik heb er ook eigenlijk geen behoefte aan, zie het nut er niet echt van in!
Oud 16-08-2004, 14:19
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Loesje schreef op 16-08-2004 @ 15:08 :
Mijn ouders hebben zijn ouders nog niet ontmoet , en denk ook niet dat dat er snel van zal komen.

We hebben nu 6,5 maand wat. We wonen allebei op kamers, ik kom zelf niet eens vaak bij zijn ouders en hij ook niet bij de mijne dus voordat onze ouders elkaar gaan ontmoeten dat duurt echt nog wel een tijd. En ik heb er ook eigenlijk geen behoefte aan, zie het nut er niet echt van in!
Same here, alleen ik zit niet op kamers..
Als we bij elkaar zijn is het meestal in het weekend, en ja soms zie ik zijn ouders dan wel, maar dat is dan snel-snel, ik ken ze ook niet echt verder. Zou niet weten waarom en wanneer ik mijn ouders met zijn ouders kennis zou willen laten maken zo serieus is 't nou ook weer niet, dus nee ook geen behoefte aan
Reageren

Regels voor berichten