Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2004, 15:57
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik kreeg er een van de bank, heb 'm niet om.
Oud 14-08-2004, 16:32
Verwijderd
ik heb al een aantal keer geprobeerd om er één te kopen, maar ze zijn constant uitverkocht
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 16:36
Roos
Roos is offline
Citaat:
Susanne schreef op 14-08-2004 @ 13:54 :
Ja ik steun al allerlei kankerdingen (nee absoluut geen woordspeling) en zo'n bandje vind ik eigenlijk wel cool en het draagt ook nog iets uit
Ik weet niet waar je het precies kan kopen (dus niet bestellen) maar ik las laatst in het wat heb je aan-topic dat Roos er 1 heeft dus daar ga ik het maar eens aan vragen..
hoi

Ja ik heb er één.. in Rotterdam gekocht. Ze waren bijna overal uitverkocht dus het is best wel moeilijk om er één te krijgen. Ik vind het sowieso een goed initiatief en daarnaast heb je voor 1 euro er weer een accesoire bij, dat is nooit mis

Maar goed ik heb 'm uiteindelijk bij DAKA sport gekocht. Ze hebben ze in alle grote sportwinkels wel, behalve als ze ze niet meer hebben (hmm ja ok )
Oud 14-08-2004, 16:52
Anteverta
Anteverta is offline
Ik had er wel mensen mee gezien, maar wist tot dat ik dit las eigenlijk niet wat het was. Ik wil er ook wel een hebben!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 17:20
jet
jet is offline
dinsdag pas weer nieuwe lading in hilversum
Oud 14-08-2004, 17:36
MieX
MieX is offline
Ik heb ze wel gezien maar ben niet van plan om er een te kopen, ik heb pas al geld gegeven aan het KWF kankerfonds (was de laatste wens van een goede kennis)
Oud 14-08-2004, 17:58
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
typisch, normaalgesproken geven mensen niet zomaar 1 euro voor de kankerbestrijding, maar als je er iets voor terug krijgt dan ineens wel..
Oud 14-08-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 14-08-2004 @ 18:58 :
typisch, normaalgesproken geven mensen niet zomaar 1 euro voor de kankerbestrijding, maar als je er iets voor terug krijgt dan ineens wel..
Precies, want dan kan je laten zien dat je zo goed bent en je goede doelen wil steunen enzo.

Ik krijg er als het goed is een paar, een vriend van mij heeft er 10 liggen..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 18:34
Verwijderd
vrind van me heeft ook ene, ik vind het een tof initiatief
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 18:59
Skyrise
Skyrise is offline
ga er gelijk een halen.. past goed bij al die andere gele troep

Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 19:02
MieX
MieX is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 14-08-2004 @ 18:58 :
Ik geef ook wel aan collectes enz, maar om 1 euro over te maken naar de kankerbestrijding is ook een beetje stom
Oud 14-08-2004, 21:53
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
MieX schreef op 14-08-2004 @ 20:02 :
Ik geef ook wel aan collectes enz, maar om 1 euro over te maken naar de kankerbestrijding is ook een beetje stom
5 euro mag ook hoor

ik ga er volgende week wel één of een aantal halen, hopen dat ze niet uitverkocht zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 23:18
Elmoo
Elmoo is offline
Ik wil er ook wel eentje Gewoon bij een grote sportwinkel halen dus??
Oud 14-08-2004, 23:38
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik koop er morgen wel een als ik geld over heb
alleen haat ik geel
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 23:54
Verwijderd
Ik heb mijne bij de Nike store in r'dam gehaald, hadden ze een hele bak.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 23:57
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Danique schreef op 15-08-2004 @ 00:54 :
Ik heb mijne bij de Nike store in r'dam gehaald, hadden ze een hele bak.
Zijn ze (denk je) ook in "kleinere"steden verkrijgbaar? Alkmaar of Hoorn ofzo?
Oud 15-08-2004, 00:43
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Ik wil d'r ook een.

verkopen ze ze in nederweert of weert?
(we hebben een sportpoint )
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:00
Verwijderd
Ik vind het wel leuk maar kan ze niet vinden
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:04
snoodaard
snoodaard is offline
Ik geef sporadisch aan goede doelen die ik wil steunen, anderen hoeven niet aan me te kunnen zien dat ik dat doe.
Oud 15-08-2004, 12:08
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ga er ook eentje halen als ik ze kan vinden
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:16
Qamra
Qamra is offline
Ja, ik heb ze wel gezien maar had geen flauw idee wat het idee erachter is.

Waar ken je die dingen krijgen (als ze niet uitverkocht zijn )?

[edit]ow, grote sportwinkels lees ik net..[/edit]

Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:27
Sjezzie
Sjezzie is offline
lelijk

als ze op straat spulletjes voor het goede doel verkopen, geef ik meestal wel geld maar mogen ze hun spullen houden, want meestal zijn die dingen totaal nutteloos of pokkelelijk.
Oud 15-08-2004, 12:44
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 15-08-2004 @ 13:27 :
want meestal zijn die dingen totaal nutteloos of pokkelelijk.

Ik koop die zut niet, omdat ik het achterlijk vind.
Een beetje omdat Lance Armstrong alle spanning uit de Tour de France haalt, want het was al vrij snel duidelijk dat die dopinggebruikende amerikaan zou winnen.

Een beter argument is dat je kanker vaak niet zomaar krijgt. Mensen die slecht voor hun lichaam zorgen, omdat ze te weinig anti-oxydanten binnen krijgen, hebben meer kans op kanker. Af en toe cassave eten helpt ook wel.
En de gezondheidszorg is al zo krom. Er was een tijdje terug zo'n pasgeborene waar zeven organen werden vervangen. Diegene die dat op z'n geweten heeft is echt ziek.
Het ontwikkelen van nieuwe geneesmethoden zal echt niet veel helpen, want die worden gebruikt in gevallen waar het vaak helemaal niet nodig was geweest indien die persoon een beetje redelijk voor zichzelf gezorgd zou hebben.

En stel je voor dat je in een lange rij voor de kassa staat.. Stel jezelf dan eens de vraag: "Maakt het mij nu uit dat er minder mensen zijn?"
Oud 15-08-2004, 12:53
Sjezzie
Sjezzie is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-08-2004 @ 13:44 :

Een beter argument is dat je kanker vaak niet zomaar krijgt. Mensen die slecht voor hun lichaam zorgen, omdat ze te weinig anti-oxydanten binnen krijgen, hebben meer kans op kanker. Af en toe cassave eten helpt ook wel.
sissie, kanker kan iedereen overkomen. Je kan aanleg ervoor hebben of onder invloed staan van dingen die buiten je staan, zoals vervuiling. Ik ken trouwens enkele mensen die altijd heel erg gezond geleefd hebben en opeens bam kanker.
En is het, omdat je volgens jouw redenering kanker zelf kan vermijden, overbodig om geneesmiddelen te ontwikkelen en mensen met kanker te verzorgen? Stom argument hehheh.

En stel je voor dat je in een lange rij voor de kassa staat.. Stel jezelf dan eens de vraag: "Maakt het mij nu uit dat er minder mensen zijn?" [/QUOTE]

Oud 15-08-2004, 12:56
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:

Ik koop die zut niet, omdat ik het achterlijk vind.
Een beetje omdat Lance Armstrong alle spanning uit de Tour de France haalt, want het was al vrij snel duidelijk dat die dopinggebruikende amerikaan zou winnen.
En je doet gewoon mee met het zwartmaken van 1 van de grootste kampioenen die men uit de Tour de France kent.
Én als, en ik zeg als, Armstrong doping gebruikt, is hij echt niet de enige grote renner die dat deze tour heeft gedaan. Verder is het zeker dat er dopinggebruikers in de tour zitten, maar wie dat zijn is nog niet te bewijzen.

Houd dus je verdenkingen voor je.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:01
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Lance Armstrong mag bepaalde dingen slikken, die bij normale wielrenners niet mogen, omdat het onder doping valt, dus zo ubersportief is ie ook weer niet. Ik zou zo'n bandje niet kopen. Dat nep-"kijk, ik ben er voor die arme mensen" gezeik.
Warning Sarcasme!
Spoiler

Warning Sarcasme!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:01
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 15-08-2004 @ 13:53 :
sissie, kanker kan iedereen overkomen. Je kan aanleg ervoor hebben of onder invloed staan van dingen die buiten je staan, zoals vervuiling. Ik ken trouwens enkele mensen die altijd heel erg gezond geleefd hebben en opeens bam kanker.
En is het, omdat je volgens jouw redenering kanker zelf kan vermijden, overbodig om geneesmiddelen te ontwikkelen en mensen met kanker te verzorgen? Stom argument hehheh.
Nou, je hebt ook van die lui die nooit groente en fruit eten, terwijl dat juist wel helpt tegen kanker. En cassave is natuurlijk nòg beter, omdat daar blauwzuurgas in zit.
En uiteindelijk moet je ergens aan doodgaan, want de meeste mensen fokken maar gewoon door

Citaat:
Kosmopolitian schreef op 15-08-2004 @ 13:56 :
En je doet gewoon mee met het zwartmaken van 1 van de grootste kampioenen die men uit de Tour de France kent.
Én als, en ik zeg als, Armstrong doping gebruikt, is hij echt niet de enige grote renner die dat deze tour heeft gedaan.
Het is een amerikaan. Bewijs genoeg. Op de trein, via de betuwelijn!
Oud 15-08-2004, 13:06
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 15-08-2004 @ 14:01 :
Lance Armstrong mag bepaalde dingen slikken, die bij normale wielrenners niet mogen, omdat het onder doping valt, dus zo ubersportief is ie ook weer niet. Ik zou zo'n bandje niet kopen. Dat nep-"kijk, ik ben er voor die arme mensen" gezeik.
Warning Sarcasme!
Spoiler

Warning Sarcasme!
Klinklare onzin.
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-08-2004 @ 14:01 :

Het is een amerikaan. Bewijs genoeg. Op de trein, via de betuwelijn!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:31
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 15-08-2004 @ 14:06 :
Klinklare onzin.

Niets geen klinkklare onzin
Waarom denk je anders dat al die fransen zo pissed off zijn dat hij de tour voor de 6e keer wint?. Staat ook vaak zat in de krant.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:35
Maarten
Maarten is offline
Ik vind het een triest bandje als je hem draagt. Als je hem koopt en niet draagt is eigenlijk ook triest maar minder triest.

Want of je koopt hem en dan laat je zien kijk hoe goed ik ben ik support het kankeronderzoek of je koopt hem puur omdat je hem mooi vindt dan straal je iets uit waar je niet achter staat.

En als je hem koopt puur voor het onderzoek, kan je beter direct 1 dollar doneren.

Tada ik koop het bandje dus niet..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:48
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 15-08-2004 @ 14:31 :
Niets geen klinkklare onzin
Waarom denk je anders dat al die fransen zo pissed off zijn dat hij de tour voor de 6e keer wint?. Staat ook vaak zat in de krant.
Misschien zijn ze zo pissed omdat er geen Fransen winnen. Ooit daarover nagedacht?

En de pers is altijd helemaal 100% dicht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:51
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 15-08-2004 @ 13:56 :
Én als, en ik zeg als, Armstrong doping gebruikt, is hij echt niet de enige grote renner die dat deze tour heeft gedaan. Verder is het zeker dat er dopinggebruikers in de tour zitten, maar wie dat zijn is nog niet te bewijzen.

Houd dus je verdenkingen voor je.
Mja,.....alleen kampioen van de Tour, want voorderest presteert die kerel niks en koopt ie alle redelijke tegenstanders op om voor em te werken....
Oud 15-08-2004, 13:54
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 15-08-2004 @ 14:51 :
Mja,.....alleen kampioen van de Tour, want voorderest presteert die kerel niks en koopt ie alle redelijke tegenstanders op om voor em te werken....
Ten eerste: Wat is er mis mee dat hij alleen de Tour rijdt? Iedereen beslist toch voor zichzelf wat ze rijden.
Ten tweede: Je mag toch kopen wat je wilt? Als ik hem was had ik ook grote knechten gekocht.
Ten derde: Er zijn geen andere goede ploegen en alle grootheden rijden voor Armstrong zeker?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 16:37
Greenleaf
Greenleaf is offline
Wat is nou eigenlijk jullie probleem? Ik snap het echt niet.
Eindelijk iemand die iets 'goeds' doet met zijn bekendheid, één of andere Britney of Justin zou hier niet zo snel op gekomen zijn.
En natuurlijk helpt zijn geschiedenis mensen om sneller zo'n bandje te kopen.
En het is leuk om te zien dat hij zoveel mensen zover krijgt om het te dragen. Mag blij zijn dat het geen groot geel t-shirt zou zijn, dit is toch veel beter.
En ik denk zelf ook wel dat hij er veel geld mee verdient, want hij verleent natuurlijk z'n naam daar aan.
Maar dit is toch dè manier om de (hele) wereld ergens aan mee te laten doen.
Voor een goed doel nog wel!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 17:11
ZerO
ZerO is offline
Ik wilde ook een topic over Livestrong openen, te laat !
Ik heb ook zo'n bandje en ik draag het ook nog eens
Oud 15-08-2004, 18:46
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Maarten schreef op 15-08-2004 @ 14:35 :

En als je hem koopt puur voor het onderzoek, kan je beter direct 1 dollar doneren.
Ik hou er niet zo van als mijn adres langs 100 goede doelen gaat en dat ik dus ook van 100 goede doelen een bedelbrief krijg. Hoe anoniemer de donatie, hoe beter, wat mij betreft.

En trouwens; zijn jullie allemaal ook zo tegen het rode lintje?? Of het roze lintje?
Oud 15-08-2004, 18:50
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
ZerO schreef op 15-08-2004 @ 18:11 :
Ik wilde ook een topic over Livestrong openen, te laat !
Ik heb ook zo'n bandje en ik draag het ook nog eens
Ik vind jou cool! Martini!
Oud 15-08-2004, 18:54
Otis
Otis is offline
ik heb er geen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 18:58
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Sade schreef op 14-08-2004 @ 15:44 :
Ik ga er ook eentje halen
Moet ik wel eerst even naar de grote stad, hier op het platteland hebben ze vast niet zulke dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 19:01
broekenbinkie
broekenbinkie is offline
ik vind het een TOPsporter haha woordspeling maar goed
ik ga 'm kopen als ik 'm vind hier in het dorp geel is wel zo'n beetje mn kleur dus
Oud 15-08-2004, 19:07
Verwijderd
Ik krijg er 1 voor mn vjrdg!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 19:07
Breg
Breg is offline
ik heb er nog geen een, maar ga van de week in rotterdam kijken.
Oud 15-08-2004, 22:49
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 15-08-2004 @ 00:57 :
Zijn ze (denk je) ook in "kleinere"steden verkrijgbaar? Alkmaar of Hoorn ofzo?
Intersport en Coachfilialen, die heb je in Hoorn

Maar ik heb er ook 1 en ik woon dichter bij...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 22:52
Roos
Roos is offline
Citaat:

Het ontwikkelen van nieuwe geneesmethoden zal echt niet veel helpen, want die worden gebruikt in gevallen waar het vaak helemaal niet nodig was geweest indien die persoon een beetje redelijk voor zichzelf gezorgd zou hebben.
Natuurlijk zal dat veel helpen! Je redt er fucking levens mee en dat is het enige wat telt. Antioxidanten nuttigen vermindert de kans op kanker ja, maar that's it. Verminderen is niet hetzelfde als minimaliseren.
Oud 15-08-2004, 23:05
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 15-08-2004 @ 20:07 :
Ik krijg er 1 voor mn vjrdg!
gulle gever zeg
Oud 15-08-2004, 23:05
Rolling Stone
Rolling Stone is offline
ik heb er eentje, maar niet omdat ik denk dat ze die euro van mij nu heeeel nuttig gaan besteden ofzo, meer voor mezelf. mijn moeder is overleden aan kanker en met dat ding draag je gewoon uit dat je mensen die aanvaringen hebben gehad met deze ziekte steunt en als ik mensen ermee zie lopen vind ik dat vor ze pleiten
Oud 15-08-2004, 23:13
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Sigaar schreef op 16-08-2004 @ 00:05 :
ik heb er eentje, maar niet omdat ik denk dat ze die euro van mij nu heeeel nuttig gaan besteden ofzo, meer voor mezelf. mijn moeder is overleden aan kanker en met dat ding draag je gewoon uit dat je mensen die aanvaringen hebben gehad met deze ziekte steunt en als ik mensen ermee zie lopen vind ik dat vor ze pleiten
Exactly.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 23:20
DutchGirl
DutchGirl is offline
koop het bandje voor het goede doel en heb hem ook om.
Oud 15-08-2004, 23:41
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Pff en wat als het nou longembolie was? Daar zijn geen bandjes voor.
Oud 15-08-2004, 23:43
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
om ongeveer deze reden ga ik 'm ook halen
Reageren

Regels voor berichten