Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik heb er één.. in Rotterdam gekocht. Ze waren bijna overal uitverkocht dus het is best wel moeilijk om er één te krijgen. Ik vind het sowieso een goed initiatief en daarnaast heb je voor 1 euro er weer een accesoire bij, dat is nooit mis ![]() Maar goed ik heb 'm uiteindelijk bij DAKA sport gekocht. Ze hebben ze in alle grote sportwinkels wel, behalve als ze ze niet meer hebben (hmm ja ok ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg er als het goed is een paar, een vriend van mij heeft er 10 liggen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik ga er volgende week wel één of een aantal halen, hopen dat ze niet uitverkocht zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik koop die zut niet, omdat ik het achterlijk vind. Een beetje omdat Lance Armstrong alle spanning uit de Tour de France haalt, want het was al vrij snel duidelijk dat die dopinggebruikende amerikaan zou winnen. Een beter argument is dat je kanker vaak niet zomaar krijgt. Mensen die slecht voor hun lichaam zorgen, omdat ze te weinig anti-oxydanten binnen krijgen, hebben meer kans op kanker. Af en toe cassave eten helpt ook wel. En de gezondheidszorg is al zo krom. Er was een tijdje terug zo'n pasgeborene waar zeven organen werden vervangen. Diegene die dat op z'n geweten heeft is echt ziek. Het ontwikkelen van nieuwe geneesmethoden zal echt niet veel helpen, want die worden gebruikt in gevallen waar het vaak helemaal niet nodig was geweest indien die persoon een beetje redelijk voor zichzelf gezorgd zou hebben. En stel je voor dat je in een lange rij voor de kassa staat.. Stel jezelf dan eens de vraag: "Maakt het mij nu uit dat er minder mensen zijn?"
||
Citaat:
![]() En is het, omdat je volgens jouw redenering kanker zelf kan vermijden, overbodig om geneesmiddelen te ontwikkelen en mensen met kanker te verzorgen? Stom argument hehheh. En stel je voor dat je in een lange rij voor de kassa staat.. Stel jezelf dan eens de vraag: "Maakt het mij nu uit dat er minder mensen zijn?" [/QUOTE] ![]()
||
![]() |
Citaat:
Én als, en ik zeg als, Armstrong doping gebruikt, is hij echt niet de enige grote renner die dat deze tour heeft gedaan. Verder is het zeker dat er dopinggebruikers in de tour zitten, maar wie dat zijn is nog niet te bewijzen. Houd dus je verdenkingen voor je. |
![]() |
|||
Citaat:
En uiteindelijk moet je ergens aan doodgaan, want de meeste mensen fokken maar gewoon door ![]() Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom denk je anders dat al die fransen zo pissed off zijn dat hij de tour voor de 6e keer wint?. Staat ook vaak zat in de krant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En de pers is altijd helemaal 100% dicht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede: Je mag toch kopen wat je wilt? Als ik hem was had ik ook grote knechten gekocht. Ten derde: Er zijn geen andere goede ploegen en alle grootheden rijden voor Armstrong zeker? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En trouwens; zijn jullie allemaal ook zo tegen het rode lintje?? Of het roze lintje?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb er ook 1 en ik woon dichter bij... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Hydrogen | 500 | 07-06-2006 14:17 | |
Drugs & Alcohol |
wear yellow livestrong karin | 17 | 27-02-2005 16:25 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Snuitermans | 500 | 19-09-2004 17:32 | |
Lifestyle |
wat heb je nou weer om je lichaam zitten? Verwijderd | 500 | 03-09-2004 16:26 | |
Lifestyle |
Wat voor Accesoires heb je om? Sjoerd | 154 | 27-08-2004 22:30 | |
Lifestyle |
Wear Yellow, Live Strong! MJM | 109 | 18-08-2004 11:05 |