|
Citaat:
DeadNation schreef op 15-08-2004 @ 16:02 :
Ja we kunnen nou eenmaal niet allemaal zo hip zijn en 80's troep dragen. lelijk is lelijk is lelijk, en shirts hebben niks met muziek te maken. ja, hoi ik heb jou wel eens gezien in een black flag shirt, lekkah 80's hé ? mkee doei! |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Ja we kunnen nou eenmaal niet allemaal zo hip zijn en 80's troep dragen. En t-shirts met "echte kunstwerken". Feit blijft wel dat echte metal/hc echt iets te melden heeft. Dat het niet hip is, is te wijten aan de leeghoofdige hippe kid die zichzelf een fotograaf waant en o zo betekenisvolle teksten/nummers schrijft over gevoelens met zijn of haar prutsbandje. en hardcore niet hip ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Tom Violence schreef op 15-08-2004 @ 17:28 :
ja maar either way; kutdiscussie. ik kan me niet drukmaken over hypes. |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ja we kunnen nou eenmaal niet allemaal zo hip zijn en 80's troep dragen. En t-shirts met "echte kunstwerken". Feit blijft wel dat echte metal/hc echt iets te melden heeft. Dat het niet hip is, is te wijten aan de leeghoofdige hippe kid die zichzelf een fotograaf waant en o zo betekenisvolle teksten/nummers schrijft over gevoelens met zijn of haar prutsbandje. |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
strutter schreef op 15-08-2004 @ 18:37 :
voor de zekerheid toch maar even www.XdedicateddeadnationX.com vastgelegd. je weet maar nooit. [afbeelding] ![]() ![]() |
||||
|
|
Citaat:
DeadNation schreef op 15-08-2004 @ 19:19 :
Iemand met de woorden hertog jan moet weg in z'n avatar moet gewoon z'n smoel houden.... |
||||
![]() |
Citaat:
DeadNation schreef op 15-08-2004 @ 19:19 :
Iemand met de woorden hertog jan moet weg in z'n avatar moet gewoon z'n smoel houden.... |
||||
|
|
geen zin om foto's te maken:
Nasum - Logo The End - Within Dividia Postman Syndrome - Logo Mastodon - Remission Burnt By The Sun - Movie Reel + en ouwe truie en zeer ontruie shit die ik nooit meer draag maar uiteraard nog wel in de kast heb liggen omdat ze of verrot zijn of niet emomaat verantwoord: + Crade Of Filth - Praise The Whore Slipknot - st front Immolation - Here in After Meshuggah - The True Human Design In Flames - Colony andere shirts: + Bathing Ape Oopsy Daisy - Heavy Metal Hurts Nintendo logo ![]() = hoeveel scenepoints? ![]() |
||||
![]() |
Ce-El-Wan schreef op 15-08-2004 @ 20:32 :
geen zin om foto's te maken: Nasum - Logo The End - Within Dividia Postman Syndrome - Logo Mastodon - Remission Burnt By The Sun - Movie Reel + en ouwe truie en zeer ontruie shit die ik nooit meer draag maar uiteraard nog wel in de kast heb liggen omdat ze of verrot zijn of niet emomaat verantwoord: + Crade Of Filth - Praise The Whore Slipknot - st front Immolation - Here in After Meshuggah - The True Human Design In Flames - Colony andere shirts: + Bathing Ape Oopsy Daisy - Heavy Metal Hurts Nintendo logo ![]() = hoeveel scenepoints? ![]() |
||||
![]() |
Destrøyer schreef op 16-08-2004 @ 00:36 :
Als je zoiets hebt: jah uh, ik ben eigelijk te tr00 om mijn luie aarsch in beweging te zetten om eventjes 1 of 2 op de foto te zetten, FLIKKER DAN EEN TYFUS EIND OP ontopic mensen, wtf is dit voor loos geblaat? ![]() maar vooruit... hier had ik een bad religion tshirt aan. Zie je het? ![]() |
||||
![]() |
Destrøyer schreef op 14-08-2004 @ 19:00 :
Een fototopic om je bandshirts te showen, dat past wel bij muziek imo... mgoed, TS begint I guess... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ![]() |
||||
![]() |
Edit; Probeer de warpshop eens. http://www.warprecords.com |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Vork schreef op 16-08-2004 @ 16:16 :
ja ik ga ff een bonk shirts e.d. uit de kast halen en daar foto's van maken! NEEN!! sjezus, is dat nou zoveel moeite? |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
birthmark schreef op 16-08-2004 @ 17:58 :
Stiekem heeft iedereen hier ook wel wat in zich van een rebelse punker....FUCK THE SYSTEM....je weet toch ![]() |
||||
![]() |
|
|
hatebreed - spider venom TS
fear factory - demanufacture TS (blauw) fear factory - digimortal JS fear factory - obsolete LS sepultura - roorback TS sepultura - arise blouse sepultura - against LS sepultura - roots TS soulfly - soulfly TS soulfly - braziliaanse kleuren TS mudvayne - cartoon LD50 TS machine head - supercharger TS children of bodom - hate crew death roll TS korn - geel achtig iets TS korn - korn LS korn - ??? TS metallica - ride the lightning TS metallica - doodskop geval TS nog een metallica maar heb geen zin om te kijken welke rage against the machine - ??? TS slipknot JS slipknot LS 11 slipknot TS aantal festival T-shirts van dynamo pantera - far beyond driven TS rammstein - 2 sehnsucht T-shirts rammstein - mutter TS en vast nog enkele, dit was even uit het hoofd |
||||
![]() |
Destrøyer schreef op 16-08-2004 @ 17:28 :
pak dan gewoon een foto waar jij met bandshirt en al op staat sjezus, is dat nou zoveel moeite? ![]() |
||||
![]() |
Feit blijft wel dat echte metal/hc echt iets te melden heeft. Dat het niet hip is, is te wijten aan de leeghoofdige hippe kid die zichzelf een fotograaf waant en o zo betekenisvolle teksten/nummers schrijft over gevoelens met zijn of haar prutsbandje. |
||||
![]() |
Destrøyer schreef op 16-08-2004 @ 18:02 :
ghehe, lopen jullie dan ook met retestrakke leggings rond? ![]() |
||||
![]() |
Destrøyer schreef op 16-08-2004 @ 18:56 :
nope, maar ook geen broeken waar nog plaats is voor 5 anderen... |
||||
![]() |
Thursday, zwart met duifje Funeral For A Friend, zwart met vage draak The Ataris, zwart met logo en achterop 'so long astoria' The Ataris, blauwe girlie met pacman Korn, zwart Untouchables 2002 tour Trustcompany, zwart 2002 world tour Korn, zwart cartoon band (nepperd) Lostprophets, zwarte girlie (te klein) met cover van 'fakesound..' (nepperd) 88 Circles Above, blauwe girlie Truien: Deftones, rood met wit 'deftones' Korn, lichtgrijs met fingerprint The Gathering, blauw if_then_else Is me dat even boeiend he??? Helft draag ik niet meer. De echt grote shirts gebruik ik als slaapshirts. |
||||
![]() |
Silveria schreef op 16-08-2004 @ 19:01 :
Ik ga geen foto's maken, maar vooruit, ff uit mn hoofd: Thursday, zwart met duifje Funeral For A Friend, zwart met vage draak The Ataris, zwart met logo en achterop 'so long astoria' The Ataris, blauwe girlie met pacman Korn, zwart Untouchables 2002 tour Trustcompany, zwart 2002 world tour Korn, zwart cartoon band (nepperd) Lostprophets, zwarte girlie (te klein) met cover van 'fakesound..' (nepperd) 88 Circles Above, blauwe girlie Truien: Deftones, rood met wit 'deftones' Korn, lichtgrijs met fingerprint The Gathering, blauw if_then_else Is me dat even boeiend he??? Helft draag ik niet meer. De echt grote shirts gebruik ik als slaapshirts. snapez-vous? |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Destrøyer schreef op 16-08-2004 @ 19:04 :
het gaat mij dr meer om om gewoon eens te zien wat voor figuren hier nu posten, en dat gedeuns met bandshirts is om't een beetje bij muziek-thema te houden. snapez-vous? |
||||
![]() |
Daarbij vink ze over het algemeen Heel Erg Lelijk allemaal. En ik ga natuurlijk niet in een shirt lopen dat ik lelijk vind. Ga niet een beetje wannabe lopen altoën met een bandshirt. |
||||
![]() |
®obin schreef op 16-08-2004 @ 19:13 :
Patsen met bandshirts is ghey. Daarbij vink ze over het algemeen Heel Erg Lelijk allemaal. En ik ga natuurlijk niet in een shirt lopen dat ik lelijk vind. Ga niet een beetje wannabe lopen altoën met een bandshirt. ![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Destrøyer schreef op 16-08-2004 @ 18:56 :
nope, maar ook geen broeken waar nog plaats is voor 5 anderen... |
||||
|
|
Ik ben waarschijnlijk wel als laatste alto hier. No shit; ik luister die muziek ook wel, maar ik heb mn bandshirts-periode gehad. Daarbij trekken heel veel huppelgoths een bandshirt aan omdat ze wannabe zijn, dát bedoelde ik.
Stink-alto. ![]() |
||||
![]() |
|