Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2004, 09:01
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
forever schreef op 13-08-2004 @ 17:19 :
...Vlak bij haar huis moest ze over steken en toen kwam die vent voor haar staan en stapte van zn brommer af maar hij had geen broek en boxer aan. ...
hij zat naakt op zn brommertje en was naakt rondjes door de stad aan het scheuren?

Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 17:51
Verwijderd
toen ik samen met een vriendin van school naar huis fietste, stond er ineens een man naast zijn bestelbusje, met zijn stijve piem0l in zijn hand hij leek wel helemaal van de wereld, hij staarde alleen maar voor zich uit..

ik ben benieuwd waar hij aan dacht
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 13-08-2004 @ 17:19 :
...Vlak bij haar huis moest ze over steken en toen kwam die vent voor haar staan en stapte van zn brommer af maar hij had geen broek en boxer aan. ...

misschien een zwembroek dan? of gewoon een strakke onderbroek? kilt misschien..?

niets van dat allen?

vreemde man...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 18:16
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 14-08-2004 @ 18:53 :
kilt misschien..?
En ook nog een doedelzak zeker...
*sorry, was even een flauwe woordspeling tussendoor*
Oud 15-08-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
GanzenVeer schreef op 14-08-2004 @ 10:01 :
hij zat naakt op zn brommertje en was naakt rondjes door de stad aan het scheuren?

ja
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 14-08-2004 @ 18:53 :
misschien een zwembroek dan? of gewoon een strakke onderbroek? kilt misschien..?

niets van dat allen?

vreemde man...
nee helemaal niks aan
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:27
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 14-08-2004 @ 10:01 :

Haha, geniaal. Wat had die kerel in gedachten? Kwade bedoelingen.
Oud 15-08-2004, 11:48
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
heb ik wel een aantal keren meegemaakt ja

1x toen ik stiekem in het park (weer dat verdomde park! wat zoudeb de vieze mannetjes toch zo aantrekken hierin) stond te roken met een vriendin, zag ik ineens een "takje" wel heel snel uit een boom groeien maar later was die vent zo druk met zichzelf dat de boom niet meer voldoende beschutting gaf. we zijn toen maar hard weggerend.

1x toen ik ook door het park fietste, en dr kwam een man tegemoet fietsen die ineens begint te schreeuwen "ik wil je beffen, lekker likken!" bah...

ik fietste door de stad en zo'n junkie zegt vanuit het niets "zo! daar zou ik hem wel ff in willen rijden!" dat was op zich niet eng ofzo, maar had even een momentje nodig om alles te beseffen

zieke dingen, maar dit zijn helaas niet de ernstigste voorvallen in mijn geval...

Ka
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 22:50
Roxjuh
Roxjuh is offline
ik vind me vader soms wel een vies mannetje, maar da telt niej meej tog

ontopic: *zucht* meegemaakt jah:

Wij gingen altijd op vakantie in Zuid-Frankrijk, naar een nudistenpark ( ) en het laatste jaar had ik daar een vriend.. Dus ik elke avond met die jongen naar het strand en naar de pier en zo.
*1 avond zaten we op de pier, op een steen, half int water (het was ongeveer half 11 of zow, maar wel pikkedonker) en wij praten en zoenen een btje, horen we achter ons gehijg.. Wij draaiden ons tegelijk om, zien we daar zo'n kerel staan (naakt) met ze stijve in ze hand, btje naar ons kijkend, zich af te trekken
*andere avond, wij zitten achter op het strand tegen het hek aan, komt er een stelletje aan gelopen en gaat ongeveer 15 meter van ons af liggen, in het zand. Nix aan de hand? WEL DUS! Wij btje weer zoenen en zo, kijken we opzij naar die mensen, is die man die vrouw gwoon aant beffen. Minuut later: die vrouw pijpt die kerel en gaat even later op hem zitten. Nouw, wij hadden het niej meer, we hebben ons ziek gelachen en zijn teruggegaan naar ons appartement..
(bovenstaande was nog niej sow erg.. heb me eerder doodgelachen dan geshokeerd geraakt, mjah)

*(is me altijd bijgebleven)Toen ik 7 was, waren we oowk in dat nudistenpark. Ik was met 2 vrienden aan het zwemmen, komt er opeens een kerel achter me langs lopen met zo'n opblaasboot. Die boot dobbert links van me langs en die man probeert die boot in te halen, maar ziet dat ik zijn pad blokkeert. Dus wat doet ie, pakt me om mijn middel en steekt gwoon een vinger in me.. Hoe ransig! Ik draaide me verschrikt om en schrok gwoon zo erg van ze kop (heeeelleee vieze kerel - paardebek, gele tanden, HAZELIP etc.), ik heb het op een schreeuwen gezet. Gelukkig was me vader toen in de buurt
*2 jaar geleden zat ik op het strand in de duinen met een jongen, en toen liep er zo'n halve gare van de camping langs en die ging maar eens uitgebreid staan kijken wat wij aan het doen waren (nix bijzonders). Aangezien die jongen daar niej egt op zat te wachten en hij dacht dat die kerel een Fransman was, heeft die jongen die kerel, helemaal in het Frans , die kerel weggepest. De volgende dag moest ik brood halen, zoals ik dat elke dag daar moet doen, zie ik die kerel in het winkelcentrum lopen. Helaas zag hij mij oowk.. En opeens zegt ie allemaal dingen in het Frnas die ik niej kon verstaan.. De enige woorden die ik kon verstaan was 'Fuck' en 'l'amoure'.. Ben erg hard weggerend

(sorriej voor het lange verhaal )
Oud 16-08-2004, 02:55
Shitonya
Shitonya is offline
Ik zou gewoon verderlopen. Je hebt zoveel van die gestoordes lopen, verbaasd me niks meer
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:23
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
nedrland raar land

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 15:25.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 19:36
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ghehe, dit topic doet me denken aan gisteren, in SixFlags. Ik liep daar met wat vrienden naar een atractie, en we liepen in het midden met zn allen. Toen kwam er een groep duitsers aan en we gingen kijken wat ze gingen doen als we gewoon in het midden bleven lopen. Nu liep ik aan de zijkant, het dichtst bij hun kant. En die gozer loopt half tegen me op, kijkt om, zegt sorry en aait met zn hand over mijn reet. Ik moet toegeven dat ik behoorlijk verbaasd stond te kijken.. (en natuurlijk iedereen lachen..)
Oud 16-08-2004, 19:51
Roxjuh
Roxjuh is offline
tsjah.. Duitsers hè
Oud 17-08-2004, 00:30
JCG
JCG is offline
maandje geleden ofzo. een potloodventer deed zijn jas open bij de vriendin van mij vriend. Ze rent naar ons toe vertelt dat tegen ons. Ik heb nog nooit iemand zo snel zien rennen .
Kinderlokkers hebben we ook geen last meer van, de laatste die had binnen een half uur 20 boze ouders op zijn nek. Wie zegt dat een boze menigte nergen goed voor is?
Oud 17-08-2004, 02:11
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik stond een keer op het strand naar de zee te kijken en toen werd ik door zeehondjes ontvoerd. De volgende ochtend werd ik op een zandbank wakker en besefte ik me dat de zeehondjes met me gedaan hadden wat ze normaal met elkaar in de lente doen.
Oud 17-08-2004, 03:23
Teun
Teun is offline
Citaat:
Roxjuh schreef op 15-08-2004 @ 23:50 :
ik vind me vader soms wel een vies mannetje, maar da telt niej meej tog

ontopic: *zucht* meegemaakt jah:

Wij gingen altijd op vakantie in Zuid-Frankrijk, naar een nudistenpark ( ) en het laatste jaar had ik daar een vriend.. Dus ik elke avond met die jongen naar het strand en naar de pier en zo.
*1 avond zaten we op de pier, op een steen, half int water (het was ongeveer half 11 of zow, maar wel pikkedonker) en wij praten en zoenen een btje, horen we achter ons gehijg.. Wij draaiden ons tegelijk om, zien we daar zo'n kerel staan (naakt) met ze stijve in ze hand, btje naar ons kijkend, zich af te trekken
*andere avond, wij zitten achter op het strand tegen het hek aan, komt er een stelletje aan gelopen en gaat ongeveer 15 meter van ons af liggen, in het zand. Nix aan de hand? WEL DUS! Wij btje weer zoenen en zo, kijken we opzij naar die mensen, is die man die vrouw gwoon aant beffen. Minuut later: die vrouw pijpt die kerel en gaat even later op hem zitten. Nouw, wij hadden het niej meer, we hebben ons ziek gelachen en zijn teruggegaan naar ons appartement..
(bovenstaande was nog niej sow erg.. heb me eerder doodgelachen dan geshokeerd geraakt, mjah)

*(is me altijd bijgebleven)Toen ik 7 was, waren we oowk in dat nudistenpark. Ik was met 2 vrienden aan het zwemmen, komt er opeens een kerel achter me langs lopen met zo'n opblaasboot. Die boot dobbert links van me langs en die man probeert die boot in te halen, maar ziet dat ik zijn pad blokkeert. Dus wat doet ie, pakt me om mijn middel en steekt gwoon een vinger in me.. Hoe ransig! Ik draaide me verschrikt om en schrok gwoon zo erg van ze kop (heeeelleee vieze kerel - paardebek, gele tanden, HAZELIP etc.), ik heb het op een schreeuwen gezet. Gelukkig was me vader toen in de buurt
*2 jaar geleden zat ik op het strand in de duinen met een jongen, en toen liep er zo'n halve gare van de camping langs en die ging maar eens uitgebreid staan kijken wat wij aan het doen waren (nix bijzonders). Aangezien die jongen daar niej egt op zat te wachten en hij dacht dat die kerel een Fransman was, heeft die jongen die kerel, helemaal in het Frans , die kerel weggepest. De volgende dag moest ik brood halen, zoals ik dat elke dag daar moet doen, zie ik die kerel in het winkelcentrum lopen. Helaas zag hij mij oowk.. En opeens zegt ie allemaal dingen in het Frnas die ik niej kon verstaan.. De enige woorden die ik kon verstaan was 'Fuck' en 'l'amoure'.. Ben erg hard weggerend

(sorriej voor het lange verhaal )

Nee, dank je wel juist.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 22:59
Roxjuh
Roxjuh is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 17-08-2004 @ 03:11 :
Ik stond een keer op het strand naar de zee te kijken en toen werd ik door zeehondjes ontvoerd. De volgende ochtend werd ik op een zandbank wakker en besefte ik me dat de zeehondjes met me gedaan hadden wat ze normaal met elkaar in de lente doen.
Waarom heb ik nouw het gevoel dat je niet weet waar wij het over hebbe

Citaat:
Teun schreef op 17-08-2004 @ 04:23 :
Nee, dank je wel juist.
AUB.. hoezow eiglijk? Ga je dan nooit meer naar een nudistenpark Is heeel erg mooi en NATUURLIJK
Oud 18-08-2004, 10:47
minmarktboy
minmarktboy is offline
Plusmarktboy aka een man uit belgie, is er zo eentje
Oud 20-08-2004, 15:43
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 17-08-2004 @ 03:11 :
jij bent volwassen. dus zijn zeehondjes geen pedofielen .

maar wel rot voor je . heb je aangifte gedaan? anders wel doen hoor.

sterkte
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 15:35
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 06-08-2004 @ 20:42 :
Het zijn toch altijd mannen he die zoiets doen, ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw jongetjes in de bosjes lokt.
Oh, ik kom genoeg vieze meiden tegen hoor.. Maar meestal doen mensen van het vrouwlijke geslacht het meteen 'goed', en gaan meteen voor aanranding. En het leuke is natuurlijk dat je ze niet zo snel een klap zal geven, ook niet als ze met z'n 3en of 4en zijn, en je dus uiteindelijk maar niks doet en het laat gebeuren, immers, je slaat toch geen meiden? (daar denk ik tegenwoordig natuurlijk allang anders over maar ok)

Maar on another note: sommige verhalen hier zijn wel heel erg leuk hoor, over die belgische rukker en die vent die in de trein ging rukken weehehehe Dat soort acties vind ik wel heel erg komisch

Zelf ook wel eens wat meegemaakt.. en zelf ook wel eens wat gedaan natuurlijk, een keertje sex gehad achterin een bus.. een keer gezien dat een meid zich vingerde in een treincoupé, waar verder behalve ik geen mensen in zaten. Vond dat wel erg grappig trouwens, ik zat me daar als een gek te gniffelen toen die meid doorhad dat ik 't kon zien haha Ook zoiets meegemaakt op school een keer, in de klas tijdens dictee Nederlands.

Een andere keer dat ik een meid zag vingeren in een treincoupé viel heel anders uit trouwens, want het was best een lekker ding.. en het deed me wel wat, helemaal toen ze me zag en gewoon doodleuk doorging terwijl ze naar me keek.. dus toen heb ik de hand ook aan mezelf geslagen .. Was wel een aparte ervaring trouwens, k weet helemaal niks van d'r behalve dat we allebei zijn klaargekomen terwijl we naar elkaar keken, echt héél apart (maar wel vet!)

Laatst gewijzigd op 21-08-2004 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 15:46
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 14-08-2004 @ 18:51 :
toen ik samen met een vriendin van school naar huis fietste, stond er ineens een man naast zijn bestelbusje, met zijn stijve piem0l in zijn hand hij leek wel helemaal van de wereld, hij staarde alleen maar voor zich uit..

ik ben benieuwd waar hij aan dacht
haha geniaal Nou, ik neem aan iets opwindends he?
Oud 22-08-2004, 15:08
Roxjuh
Roxjuh is offline
haha jah idd..! zal net maar een lijp woord voorbij komen
Oud 22-08-2004, 16:18
elledc
elledc is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 21-08-2004 @ 16:35 :
blabla
Het zal misschien aan mij liggen maar ik geloof er niet veel van
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:48
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ja ikke wel.

Eens toen ik jaar of 7/8 was en mijn broertje 5 gingen we skelteren op vakantie in Texel ofzo...liep er ineens een man met ontblote pielemuis langs. Ik geloof dat ik iets tegen broertje zei van: kijk daar eens wat een rare man! en dat was het dan

Toen ik 8 was ging ik een softijsje halen en terwijl ik op weg was merkte ik een man op die me leek te volgen. Ik ging naar binnen nam een softijsje en hij kwam ook naar binnen en nam precies hetzelfde ijsje! Ik ging naar buiten en ging voor de etalage staan eten. Hij kwam ook naar buiten en begon zomaar tegen me aan te lullen. "Lekker ijsje he? Smelt wel erg snel." "Ja."
Toen ging hij naar de overkant en bleef daar staan verscholen achter een auto naar me zitten kijken. Ik voelde dat het niet pluis was, en ik at voor de zekerheid maar extra langzaam aangezien hij daar toch niks kon doen. Toen hij zijn ijsje op had bleef hij nog een tijdje staan maar ik bleef ook staan dus/en liep hij terug waar ik vandaan was gekomen de weg af. Precies op de tsplitsing waar ik normaal gesproken linksaf zou gaan bleef hij ook weer verscholen staan.
Nou, toen wist ik het wel. Gewoon de andere kant op gegaan en omgelopen.

Pfff.
Oud 23-08-2004, 09:19
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 22-08-2004 @ 17:18 :
Het zal misschien aan mij liggen maar ik geloof er niet veel van
Dat mag he, I really don't care Ik heb er nog over getwijfeld of ik het uberhaupt zou posten, ik had natuurlijk kunnen verwachten dat mensen er gewoon op zouden *moeten* reageren he.. It's just to prove a point dat er net zo veel vunzige vrouwtjes zijn als dat er mannetjes zijn.

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 10:49
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Heb eigenlijk nog niks bijzonders meegemaakt.

Regels voor berichten