Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mysterious flavour ==> Mysterieuze smaak Apomes ==> God Apollo & God Hermes
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
||
![]() |
Citaat:
Ben ik nou zo raar dat ik dit niet meteen snap? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb het over de tolerantie van New Yorkers en jij komt aanzetten met mensen die in shelters wonen? Goed argument! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn in Nederland weet ik veel hoeveel meiden die Louisa heten, dus ook al zit hier iemand op het forum die jou eventueel kent, dan nog hoef je niet bang te zijn dat ze meteen weten dat jij het bent.
||
Citaat:
En in Amsterdam is alles ook duurder dan in de rest van Nederland. En er zitten meer dure winkels. Maar of de gemiddelde Amsterdammer nu rijker is dan de rest van Nederland...? Goed, politiek gezien zijn er slechtere landen om in te wonen, al ben ik niet tevreden met het huidige politieke Amerikaanse klimaat. De Irak/olie-kwestie is trouwens ook reden genoeg voor Nederland (Balkenende?) om blindelings achter Amerika aan te huppelen. Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan de premier, en hij is met meerderheid van stemmen gekozen, maar om nu meteen iedereen in Nederland een CDA-christenhond te noemen? Dat gaat wel een beetje ver. Duitsers hebben in het verleden ook een foute keuze gemaakt, maar of alle Duitsers fout waren...? Een complete miljoenenbevolking afrekenen op de keuzes die (tegen de zin van veel Amerikanen in) gemaakt werden door de president is natuurlijk net zo fout. Ik heb genoeg vrienden die in het buitenland wonen (niet alleen in Amerika) en het is pure onzin dat je meteen alle vices van een land overneemt als je daar gaat wonen. Ik zie juist dat de meeste mensen het goede van een aantal culturen weten te combineren. En Amerikanen denken over het algemeen niet 'als wij het maar goed hebben'. Het vertekende wereldbeeld is niet te wijten aan egoisme, maar aan onwetendheid. Iedereen is juist oprecht geinteresseerd in het feit dat jij ergens anders vandaan komt, en men vraagt ook zeker dingen. Er heerst in ieder geval geen vol=vol mentaliteit. Iets wat ik echt haat aan Nederland. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |