Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 00:00
Verwijderd
Drie jaar geleden schold ik mensen uit voor Ufke als ze iets achterlijks deden.
Advertentie
Oud 18-08-2004, 00:33
R-J-N
R-J-N is offline
de 3 opeenvolgende medeklinkers uit me naam en omdat ik niet creatief ben in nicknames en niemand me echt een nick heeft gegeven...daarom dus...
Oud 18-08-2004, 01:23
KleineTomaat
KleineTomaat is offline
KleineTomaat = Tomatito (Spaans.) Artiestennaam van Juan Fernandez Torres, wereldgitarist.
Oud 18-08-2004, 01:26
transfattyacid
transfattyacid is offline
Lamb - transfattyacid. Ik hou van lamb en ik wist niks beters.
Oud 18-08-2004, 02:29
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Naar een liedje van de Ramones. Was ik 2 jaar geleden nog fan van. Mag t nu niet meer veranderen geloof ik.
Oud 18-08-2004, 08:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 18-08-2004 @ 03:29 :
Naar een liedje van de Ramones. Was ik 2 jaar geleden nog fan van. Mag t nu niet meer veranderen geloof ik.
Hoezo niet? je bent toch zelfs fb geweest?
Oud 18-08-2004, 08:43
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Mystery Flavour schreef op 17-08-2004 @ 14:41 :
mja de naam zegt het al, maar voor de slecht-engels-sprekenden hier, het betekend: Mysterieuze Smaak
voor de slecht-vertalende-dame: mystery flavour ==> mystery smaak
Mysterious flavour ==> Mysterieuze smaak

Apomes ==> God Apollo & God Hermes
Oud 18-08-2004, 08:50
Pan Am
Pan Am is offline
Pan Am komt van Pan American World Airways, de meest prestigieuze airline die de VS ooit gekend heeft En Pan Am beteknt ook nog eens Alles Amerikaans. Mijn nickname is dus dubbel, ik werk in de luchtvaart, en ik heb in Amerika gewoond en studeer American Studies.
Oud 18-08-2004, 08:51
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
KleineTomaat schreef op 18-08-2004 @ 02:23 :
KleineTomaat = Tomatito (Spaans.) Artiestennaam van Juan Fernandez Torres, wereldgitarist.
Kleine Tomaat, moet jij niet hip gaan doen in de 'Johnny Woo' ofzo?
Oud 18-08-2004, 09:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 18-08-2004 @ 09:50 :
Pan Am komt van Pan American World Airways, de meest prestigieuze airline die de VS ooit gekend heeft En Pan Am beteknt ook nog eens Alles Amerikaans. Mijn nickname is dus dubbel, ik werk in de luchtvaart, en ik heb in Amerika gewoond en studeer American Studies.
Fucking hell, hoe idioot zijn die amerikanen...
Oud 18-08-2004, 09:00
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline

Eleanor Rigby, nummer van The Beatles, en die zijn geweldig
Oud 18-08-2004, 10:57
Verwijderd
De moraalridder, want ik redde vroeger altijd mislukte topic's
Ohja en de Roze Ridder

En omdat ik weer een andere nick wou
Oud 18-08-2004, 11:00
Verwijderd
Mentu

Mentu staat voor de bescherming van de feodale structuur zoals die binnen Tir-Assam bestaat. Hiertoe behoort het beschermen van zwakken en zelfs buitenstaanders tegen aanvallen van buitenaf. En het beschermen van de (feodale) samenleving als geheel tegen aanvallen van binnenuit. Hierdoor is Mentu een agressieve God, die -eenmaal getart- de aanval niet zal schuwen.

Daarom.
Oud 18-08-2004, 11:21
Pluche
Pluche is offline
Mn eerste nick was gewoon mn voornaam, maar dat vond ik te herkenbaar. Je weet maar nooit wie zich hier allemaal stiekem op dit forum ophouden...
Daarom verandert in Pluche, vond ik wel een mooi woord.
Oud 18-08-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 18-08-2004 @ 11:57 :
De moraalridder, want ik redde vroeger altijd mislukte topic's
Ohja en de Roze Ridder

En omdat ik weer een andere nick wou
hoe heette je daarvoor dan?
Oud 18-08-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-08-2004 @ 12:23 :
hoe heette je daarvoor dan?
Oh op allerlei oude fora heb ik verschillende nickname's, maar ik wou die dingen een beetje gescheiden houden.
Oud 18-08-2004, 11:28
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Pluche schreef op 18-08-2004 @ 12:21 :
Mn eerste nick was gewoon mn voornaam, maar dat vond ik te herkenbaar. Je weet maar nooit wie zich hier allemaal stiekem op dit forum ophouden...
Daarom verandert in Pluche, vond ik wel een mooi woord.
Inderdaad, want aangenomen dat je geen zeldzame Rwandese negerinnennaam hebt, zullen er vast weinig meisjes zijn in Nederland die 'Jantine', 'Roos', 'Sanneke' enzovoorts heten. Heel verstandig.

Henk Mul !
Oud 18-08-2004, 11:31
Verwijderd
No explanation needed.
Oud 18-08-2004, 11:33
timp
timp is offline
uhh, lowlands vorig jaar. het beste kan ik het nog eens navragen aan de mensen met wie ik er was.
het zal wel een grap zijn geweest, maar ondertussen noemt de helft van iedereen die ik ken (of meer) me nu zo
Oud 18-08-2004, 11:33
Pluche
Pluche is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 18-08-2004 @ 12:28 :
Inderdaad, want aangenomen dat je geen zeldzame Rwandese negerinnennaam hebt, zullen er vast weinig meisjes zijn in Nederland die 'Jantine', 'Roos', 'Sanneke' enzovoorts heten. Heel verstandig.

Henk Mul !
Pardon?
Ben ik nou zo raar dat ik dit niet meteen snap?
Oud 18-08-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Pluche schreef op 18-08-2004 @ 12:33 :
Pardon?
Hehe. Ja.
Oud 18-08-2004, 11:35
guess what
guess what is offline
Citaat:
Pardon?
Ja
Oud 18-08-2004, 11:38
Pluche
Pluche is offline
Dank voor alle snelle reacties om nog even te benadrukken dat het écht dom is dat ik het niet snapte....
Oud 18-08-2004, 11:40
guess what
guess what is offline
graag gedaan
Oud 18-08-2004, 11:43
P&C
P&C is offline
p&c komt van Pieter en Casper

we zaten een x beetje te kijken hier en wilden toen perse reageren op een forum dus moesten even eentje aanmaken, vandaar

maar nu gebruik ik (casper) hem nog alleen
Oud 18-08-2004, 13:02
Sade
Sade is offline
Eerst was ik GND86 op het forum, waar de 86 op mijn geboortejaar sloeg, en de GND een afkorting is van Girl Next Door, wat dan weer met m'n achternaam en uiterlijk te maken heeft.
Dat vond ik geen coole nick eigenlijk Dus toen heb ik het veranderd in Sade, naar de zangeres
Oud 18-08-2004, 13:52
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-08-2004 @ 09:20 :
Hoezo niet? je bent toch zelfs fb geweest?
Ik had hem al een keer veranderd. En dat je fb bent geweest telt niet, als je er dan geen gebruik van maakt mag je nooit meer veranderen
Oud 18-08-2004, 13:54
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik had t ooit ergens gehoord maar hij is verschrikkelijk maar het moet maar.
Oud 18-08-2004, 14:30
June bug
June bug is offline
Nummer van de Melvins.
Oud 18-08-2004, 14:52
Kaps
Kaps is offline

duidelijk?
Oud 18-08-2004, 15:03
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-08-2004 @ 10:00 :
Fucking hell, hoe idioot zijn die amerikanen...
En jij weet natuurlijk precies hoe het normale Amerikaanse leven er uit ziet! Je hebt je mening grondig gebaseerd op wat er hier op TV en in de kranten staat Jongen, je snapt toch zeker wel dat de media hier net zo objectief zijn als de gemiddelde Palestijnse nieuwsrubriek? Sorry to burst your bubble. Dat Amerikanen wereldvreemd zijn zal ik heus niet ontkennen, maar die so called 'tolerantie' waar Nederlanders zo prat op gaan is in een stad als New York heel wat verder ontwikkeld dan Nederland ooit zal kennen.
Oud 18-08-2004, 15:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 18-08-2004 @ 16:03 :
En jij weet natuurlijk precies hoe het normale Amerikaanse leven er uit ziet! Je hebt je mening grondig gebaseerd op wat er hier op TV en in de kranten staat Jongen, je snapt toch zeker wel dat de media hier net zo objectief zijn als de gemiddelde Palestijnse nieuwsrubriek? Sorry to burst your bubble. Dat Amerikanen wereldvreemd zijn zal ik heus niet ontkennen, maar die so called 'tolerantie' waar Nederlanders zo prat op gaan is in een stad als New York heel wat verder ontwikkeld dan Nederland ooit zal kennen.
Je past goed tussen alle andere materialisten .
Oud 18-08-2004, 15:23
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-08-2004 @ 16:19 :
Je past goed tussen alle andere materialisten .
Loze kreten. Tegenargumenten opwerpen zouden je nu een stuk intelligenter hebben doen voorkomen. Jammer joh!
Oud 18-08-2004, 15:24
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 18-08-2004 @ 16:03 :
Dat Amerikanen wereldvreemd zijn zal ik heus niet ontkennen, maar die so called 'tolerantie' waar Nederlanders zo prat op gaan is in een stad als New York heel wat verder ontwikkeld dan Nederland ooit zal kennen.
vandaar woont ook een ongelofelijk groot deel in shelters
Oud 18-08-2004, 15:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 18-08-2004 @ 16:23 :
Loze kreten. Tegenargumenten opwerpen zouden je nu een stuk intelligenter hebben doen voorkomen. Jammer joh!
Begin ik niet aan, alles wat ik weet is toch subjectief omdat ik er nooit geweest ben, toch?
Oud 18-08-2004, 15:31
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 18-08-2004 @ 16:24 :
vandaar woont ook een ongelofelijk groot deel in shelters
Dat is het altijd het grappige van veel Nederlanders. Ze proberen zo dramatisch Amerika als een afschuwelijk land af te schilderen dat ze hun gezonde verstand verliezen.
Ik heb het over de tolerantie van New Yorkers en jij komt aanzetten met mensen die in shelters wonen? Goed argument!
Oud 18-08-2004, 15:38
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-08-2004 @ 16:30 :
Begin ik niet aan, alles wat ik weet is toch subjectief omdat ik er nooit geweest ben, toch?
Als jij met goede sociologische argumenten aankomt om je vorige uitspraken te onderbouwen dan hoef je daar helemaal niet geweest te zijn. Maar dat was niet het geval helaas.
Oud 18-08-2004, 15:43
Sade
Sade is offline
Citaat:
Pardon?
Zal ik je dan maar uit je lijden helpen...

Er zijn in Nederland weet ik veel hoeveel meiden die Louisa heten, dus ook al zit hier iemand op het forum die jou eventueel kent, dan nog hoef je niet bang te zijn dat ze meteen weten dat jij het bent.
Oud 18-08-2004, 15:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
New York zal ongetwijfeld een welvarende stad zijn. Lijkt me duidelijk. Waar ik me wel aan erger is het materialisme wat zich uit in ongezonde toestanden. " Eat as much as you can". Een beetje status winnen door je vol te vreten. Om nog maar niet beginnen over het wanbeleid tegenover de rest van de wereld. Veel burgers weten niet beter dat de wereld voornamelijk uit Amerika bestaat (zoals je zelf net al zei) en volgen daarom blindelings politici die zo lekker nationalistisch bezig kunnen zijn. En het volk staat er dan achter omdat tsjah....'Als wij het maar goed hebben'.
Natuurlijk heeft lang niet iedereen dit maar het grootste gedeelte wel, anders zou het land zich niet op deze manier blijven ontwikkelen.
De Irak/olie kwestie hoef ik niet eens meer aan te dragen neem ik aan!?

En ik ben het met je eens dat het daar hartstikke leuk zal zijn op vakantie . Maar een echte Amerikaan zijn....daar pas ik voor...
Oud 18-08-2004, 16:26
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-08-2004 @ 16:45 :
New York zal ongetwijfeld een welvarende stad zijn. Lijkt me duidelijk. Waar ik me wel aan erger is het materialisme wat zich uit in ongezonde toestanden. " Eat as much as you can". Een beetje status winnen door je vol te vreten. Om nog maar niet beginnen over het wanbeleid tegenover de rest van de wereld. Veel burgers weten niet beter dat de wereld voornamelijk uit Amerika bestaat (zoals je zelf net al zei) en volgen daarom blindelings politici die zo lekker nationalistisch bezig kunnen zijn. En het volk staat er dan achter omdat tsjah....'Als wij het maar goed hebben'.
Natuurlijk heeft lang niet iedereen dit maar het grootste gedeelte wel, anders zou het land zich niet op deze manier blijven ontwikkelen.
De Irak/olie kwestie hoef ik niet eens meer aan te dragen neem ik aan!?

En ik ben het met je eens dat het daar hartstikke leuk zal zijn op vakantie . Maar een echte Amerikaan zijn....daar pas ik voor...
Je verliest heus niet meteen je Nederlandse identiteit als je ergens anders gaat wonen. Ik zal echt nooit, maar dan ook nooit mijn Nederlandse staatsburgerschap opgeven.
En in Amsterdam is alles ook duurder dan in de rest van Nederland. En er zitten meer dure winkels. Maar of de gemiddelde Amsterdammer nu rijker is dan de rest van Nederland...?
Goed, politiek gezien zijn er slechtere landen om in te wonen, al ben ik niet tevreden met het huidige politieke Amerikaanse klimaat. De Irak/olie-kwestie is trouwens ook reden genoeg voor Nederland (Balkenende?) om blindelings achter Amerika aan te huppelen. Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan de premier, en hij is met meerderheid van stemmen gekozen, maar om nu meteen iedereen in Nederland een CDA-christenhond te noemen? Dat gaat wel een beetje ver. Duitsers hebben in het verleden ook een foute keuze gemaakt, maar of alle Duitsers fout waren...? Een complete miljoenenbevolking afrekenen op de keuzes die (tegen de zin van veel Amerikanen in) gemaakt werden door de president is natuurlijk net zo fout.
Ik heb genoeg vrienden die in het buitenland wonen (niet alleen in Amerika) en het is pure onzin dat je meteen alle vices van een land overneemt als je daar gaat wonen. Ik zie juist dat de meeste mensen het goede van een aantal culturen weten te combineren.
En Amerikanen denken over het algemeen niet 'als wij het maar goed hebben'. Het vertekende wereldbeeld is niet te wijten aan egoisme, maar aan onwetendheid. Iedereen is juist oprecht geinteresseerd in het feit dat jij ergens anders vandaan komt, en men vraagt ook zeker dingen. Er heerst in ieder geval geen vol=vol mentaliteit. Iets wat ik echt haat aan Nederland.
Oud 18-08-2004, 16:29
Pan Am
Pan Am is offline
BTW dat je ook nog even met normale argumenten reageert en niet doorgaat met loze dingen roepen zoals 'Amerikanen zijn idioot'.
Oud 18-08-2004, 17:16
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 18-08-2004 @ 17:29 :
BTW dat je ook nog even met normale argumenten reageert en niet doorgaat met loze dingen roepen zoals 'Amerikanen zijn idioot'.
Ik had natuurlijk moeten zeggen 'd'r zijn een hoop idiote Amerikanen' . Verder heeft Nederland geen plaats in deze discussie. Dus vertel me maar eens waarom de amerikanen zo onwetend zijn/ onwetend worden gehouden.
Oud 18-08-2004, 17:21
Marshall
Marshall is offline
mijn naam is uit de lucht komen vallen en ik ga hem niet uitleggen want dat is zo onhip dat het nog steeds pijn doet
Oud 18-08-2004, 17:21
MikeyMo
MikeyMo is offline
En er is een battie op het fokforum die ook MikeyMo heet, en hij praat deheletijd over Starwars.
Oud 18-08-2004, 17:25
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Amerika is een dom kutland met een domme KUTpresident.

E N N O U J E K O P H O U D E N E R O V E R

ps wat ze in new york meegemaakt hebben zullen we idd niet kennen. fiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeew B O E M !!!
Oud 18-08-2004, 17:26
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Heroïn Chique --> Heroin Chic

Dat was volgens mij in de '90s in de mode op de catwalk, heroinachtige modellen:

Eh ja..

Ik vind m eigenlijk niet zo leuk meer, ik wist op dat moment niks en vond t wel leuk klinken. Maar nu wil ik weer anders heten
Oud 18-08-2004, 17:27
MikeyMo
MikeyMo is offline
En eerst heette ik iets van Less Than Jake (Less Than Vin?)

oid
Oud 18-08-2004, 17:27
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 18-08-2004 @ 18:25 :
Amerika is een dom kutland met een domme KUTpresident.

E N N O U J E K O P H O U D E N E R O V E R

ps wat ze in new york meegemaakt hebben zullen we idd niet kennen. fiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeew B O E M !!!
haha wat een focking ontwetende focker ben je toch.
Oud 18-08-2004, 17:28
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
nee
Oud 18-08-2004, 17:34
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
baldadigheid schreef op 18-08-2004 @ 18:16 :
Ik had natuurlijk moeten zeggen 'd'r zijn een hoop idiote Amerikanen' . Verder heeft Nederland geen plaats in deze discussie. Dus vertel me maar eens waarom de amerikanen zo onwetend zijn/ onwetend worden gehouden.
Ja, Nederland heeft wel degelijk een plaats in deze discussie. Nederland heeft zich in het Irak-verhaal vierkant achter Amerika geschaard. En het ging er in eerste instantie over dat ik in Amerika heb gewoond en er weer naar terug wil, omdat ik Nederland klote vind
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten