Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmm, wist ik niet. Ik ging er eigenlijk vanuit dat die mensen een budget + korting kregen. Lijkt me sowieso trouwens wel zichtbaar als kleding gedragen is. Dingen als G-sus longsleeves (bv Men@Work) rekken bijvoorbeeld in de mouwen best uit, na een wasbeurt is dit weer verholpen
![]() Voortaan eerst even snuffelen voordat je koopt dus ![]() |
![]() |
|
I know. Daarom neem ik altijd het kledingstuk uit het rek dat nog helemaal plat en stijf is van het vervoer ofzow, en waar geen kreukels in zitten in de hoop dat die niet gedragen zijn.
Wist je trouwens dat dat in schoenen zaken ook gebeurd, dat vind ik nog veel erger want schoenen gaan naar je voeten staan. Ik werkte ooit bij van Haren en een meisje dat daar ook werkte droeg altijd gewoon schoenen uit de zaak die nog verkocht moesten worden. Soms ook gewoon meerdere keren dezelfde schoenen. Ik paste ze wel aan maar ging er niet mee lopen.
|
Vriendin van mij werkt bij de DIDI en daar doen ze dat ook en aan het einde van de dag brengen ze het naar de stomerij, maar toch... ik wil graag als ik nieuwe kleren koop dat ze niet door anderen zijn gedragen.
|
mm ik ging dr eigenlijk oowk vanuit dat die mensen gewon korting kregen.. inderdaad nie zo fris, als het wel gewassen word dan heb ik dr trouwens geen probleem mee... maar jah je hebt het idee dat je nieuwe kleren koopt
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb weleens bij Sissyboy gewerkt. Daar had ik ook kleding aangetrokken uit de winkel die dag. Toen de dag voorbij was zei ik: "oke waar wordt het nu gewassen?" Al die andere die daar werkten keken me vragend aan... Hmm bah !
|
Verwijderd
|
ik vind het trouwens erger dat er in sommige winkels gerookt wordt..
wel in van die "sloerie"winkels als de Lipstick enzo hoor (jaja no offence...) maar goed..ook in nettere winkels zie ik het vaak genoeg. bij de lipstick roken ze echt gewoon tijdens openuren tijdens het beveiligen van de kleding enzo en gewoon als ze niks te doen hebben en de kleding ruijkt daar ook heel erg naar rook, als je er iets koopt zit de geur er thuis nog steeds in (ik koop er niet, klasgenootje wel) ik liep na sluitingstijd door de stad in r'dam en keek es naar binnen in een winkel, geloof de Mango en daar zat het personeel nog wat na te praten en dingen af te rekenen en anderen zaten op de stapels kleding (lekker zo'n kont op je shirt)en rookten rustig een sigaretje... maar ja, dr gebeurt zoveel in zo'n winkel wat de klanten niet weten..om over restaurants nog maar niet te beginnen |
![]() |
|
![]() |
Klopt !
Laatst ging ik met een vriendin mee naar haar werk. Ik keek gelijk even rond of ik iets leuks zag in die winkel. Ze kwam naast me staan en pakte wat kleding van een rekje en ging het passen...vervolgens koos ze iets uit. En droeg het gewoon heel de dag. Het zag er wel leuk uit maar het is idd niet zo fris. Dus een wasmachine is vrij handig..alleen beetje jammer dat als je iets koopt dat je het eerst helemaal moet gaan wassen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kwam laatst Gossip& Rumours binnen. Ook in R ' dam daar tegenover het Hilton. Echt een heel net kledingzaak...met echt heel veel leuke kleding. Het is alleen zo jammer dat rustig staan te roken terwijl ze afrekenen! Echt heel vervelend... ![]() |
![]() |
|
Hallo?!
meestal als ik dit hoor, denk ik automatisch aan winkels als CoolCat en Skooter... maja..!! Ik denk dat het overigens bij andere winkels wel wat meevalt.. rosi zegt: Maar ok.. ik vind het niet erg fris. Je ziet inderdaad dat verkopers altijd de kleding van dat merk aan hebben, vooral bij Esprit, daar hebben ze al-tijd iets van Esprit aan. Brr.. Het lijkt mij best wel logisch dat die mensen bij Esprit iets van Esprit aanhebben. Ze krijgen immers personeelskorting..... dus ja, dan koop je toch eerder iets in de winkel waar je werkt dan ergens anders, of niet dan?? Verder, ach ik denk er niet eens bij na... En in de winkel waar ik het meest mijn kleren koop (waar ik ook werk!) gebeurt het niet, dus ik maak me er niet zo druk om.. Luv ya, diamonde |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Dat is bij overhemden nog best een gedoe. Er zitten echt scherpe vouwen in, en verder zit er nog karton in de kraag en in de mouwen.
|
![]() |
Daar had ik eigenlijk ook nog niet echt bij stilgestaan.
Maar in winkels als Mango en Zara lopen alle winkelmeisjes twee maanden lang in hetzelfde uniformpje, dat ook in de winkel hangt, maar ik denk wel dat ze hun eigen setje hebben en dat elke dag opnieuw weer aanmoeten. Lijkt me ook handiger met maten enzo.
|
![]() |
hm is t niet eerder zo dat je flink korting krijgt als je in een kledingzaak werkt, daardoor dus die kleding koopt en er daardoor dus in rondloopt. Je gaat toch niet zomaar de kleding dragen die nog verkocht moet worden
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder.. ik vind 't niet zo'n probleem eigenlijk, ik heb mezelf toch al aangeleerd om kleding na aankoop meteen in de wasmachine te gooien, omdat ik ook weleens iets tweedehands koop ofzo. En daarbij zitten er in sommige kledingstukken een bepaalde stof, die niet zo goed is voor je huid, en eruitgaat als je het hebt gewassen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nog een klein geheimpje:
Bij de confectie bedrijven, waar ik bijna 2 jaar gewerkt heb, is het wel eens zo, dat ze de maten een beetje aanpassen. De confectie bedrijven leveren aan de winkels, as you know, en de winkels vragen meestal een bepaald aantal van een maat. Maar soms is er weleens een te weing van een bepaalde maat, bijv. maat 38, en dan pakken ze van maat 36 of maat 40 eentje die ze kunnen missen, en maken daar 38 van. Heel sneaky. Dus daarom: Altijd passen! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat was jouw ergste date ooit? @Moon | 461 | 20-04-2007 19:56 |