Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja idd , dus waarom zou iemand geen foto,s mogen plaatsen van films die hij / zij goed vind ? oh sorry .. maar het is natuurlijk de bedoeling om foto,s te plaatsen van films waar nog nooit iemand van gehoord heeft... want zo kom je elite over .. nou bij deze ... we vinden je allemaal heel erg goed ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 19:44. |
![]() |
||
Citaat:
Armageddon is van Michael Bay, mijn persoonlijke meest gehate regisseur ter wereld. Als iemand foto's wil plaatsen ervan mij best. Alleen heb ik een hele, hele, hele grote hekel aan die film. Geef alleen mijn eigen mening over Armageddon... |
![]() |
||
Citaat:
Alleen jammer dat jij daar dan een probleem mee hebt. Dus je vind dat iemand alleen maar iets mag posten waar jij van gehoord hebt. Nou zeg, wat sta je zelf dan open voor nieuwe informatie. Ongelofelijk. Ik weet niet wat jij allemaal gezien hebt en wat niet. Maar als je me een lijstje stuurt zal ik kijken of daar 1 van mijn favorieten tussen zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 21:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb geen probleem als iemand zn mening deelt met andere... ik heb wel een probleem met mensen die andermans mening niet respecteer.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk kijk ik liever naar een leuke/goede film met ook nog eens hele mooie shots en goed camerawerk erin. Maar als ik een film leuk vind, hoeft er niet perse geweldig camerawerk in te zitten, snappie? Het is natuurlijk ook zo, dat een film die qua verhaal weinig boeiend is, ineens wel mooi of beter kan worden door geweldige shots en perfect camerawerk. En dat geldt dus andersom ook. Dus voor mij persoonlijk geldt eigenlijk; goed camerawerk en mooie shots zijn zeer welkom, maar hoeven niet perse ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vooral die laatste is geniaal ![]() jeugdsentiment.... Bij hero is er idd erg leuk met kleuren gespeeld. Echt heel mooi ![]() maar voor de rest was de film niet uitzondelijk goed... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik vind de laatste shot van de film leon zo mooi hoe die camera zo valt Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 13:22. |
![]() |
||
Citaat:
ghehehe
||
Citaat:
Allemaal topfilms ![]()
|
|