| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
), maar om jou nou ergens heen te gaan laten gaan? Maar als er nog leuke dingen bij je in de buurt zijn en/of je iets tegen komt, dan zijn foto's daarvan altijd welkom. ![]() 't is voor een site over Nederland en Engeland, foto's van dingen als Scheveningen en hei en andere dingen die toch wel herkenbaar zijn voor Nederland (en Engeland) zijn dus altijd welkom. Wat voor bloemen zijn het eigenlijk op de foto van Lisse (ik twijfel of het nou of geen tulpen zijn nl )?
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal wel even letten op specifieke Nederlandse dingen ![]() Welke bloemen het zijn...geen idee...
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
). ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een uploadsite...euh...ik ken geen goede. ![]() Je mag ze me ook gewoon mailen (leonoor@scholieren.com)? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
En dank jullie wel allemaal.
![]() Citaat:
Die tweede iig sowieso.)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
: Ik heb ze niet meteen nodig, maar het liefst wel zo snel mogelijk (voor 1 september oid, zeg maar).
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
http://www.schipbreukeling.nl/photobook
Doe er mee wat je wilt en ja ik geef je er toestemming voor Als je de foto's op orgineel formaat wilt stuur me maar een pm of een email.
|
|