![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar dat kan inderdaad gebeuren! alhoewel dit niet zo snel zal gebeuren.
||
Citaat:
En zoals je dat nu neerzet, is het net alsof je bij onveilige seks per definitie altijd een ziekte oploopt... Om het wat makkelijker te maken... Een stappenplan. kHebTrekInWatLekkers zijn 10 stappenplan voor veilige seks... [list=1][*]Versier een meisje[*]gebruik een rubbertje tijdens de seks..[*]Versier een ander meisje[*]Gebruik weer een rubbertje tijdens de seks..[*]Versier weer een meisje[*]gebruik weer een rubbertje tijdens de seks..[*]Je wordt verliefd op dat meisje.. Je gaat er van houden en dat soort onzin...[*]Je besluit samen met het droommeisje kindertjes te nemen...[*]je hebt seks ZONDER rubbertje en al andere vormen van gebroortebeperking[*]Je krijgt een kindje en je leeft nog lang en gelukkig[/list=1] Als je die stappen aanhoudt, dan kan er niks fout gaan... En gaat er toch wat fout dan het je er in ieder geval alles aan gedaan om dat te voorkomen... Sommige mensen kiezen ervoor om de volgorde van de stapjes te veranderen... Meestal met weinig succes...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, je kunt het proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar kan het fout hebben.
||
![]() |
Citaat:
Kun je nagaan hoeveel er eigenlijk afgeneukt word ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet wel geluk hebben als je zwanger wordt. Heb je de goede datum geprikt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe wordT je eigenlijk zwanger..My god ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Dinootje schreef op 21-08-2004 @ 11:52 :
Geloof dat een vrouw maar 1 a 2 dagen echt vruchtbaar is, en een sperma cel maar iets van 4 uur in leven kan blijven.. Maar kan het fout hebben. --------------------------------------------- Citaat:
Idd helemaal waar, een vrouw is heus meer dan 2 dagen echt vruchtbaar .. je kunt dit uitrekenen aan de kalendermethode als je menstruatie redelijk ''constant'' en betrouwbaar is, dan volg je je cylcus gedurende 6 maanden en trekt van de langste 20 dagen af en van de korste 10 dagen bv. ideale cyclus = 28 dagen 28-20 = 8 28-10= 18 Dan ben je dus van de 8ste dag tem de 18de vruchtbaar, wat dus 10 dagen is ! Spermacellen kunnen trouwens maximaal 3 dagen overleven als ik het mij goed herinner uit de bioles. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?[deel 7] lovetear | 500 | 20-10-2004 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |